Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Čus draci, mám pro vás radu , pro ty co si chcete nějak slušně zvýšit výkon na sériovým, nijak moc upraveným motoru z fichtla , Pro slušné zvýšení výkonu je třeba upravit karbec. Kanálek hlavní trysky vedoscí k plovákové komoře, provrtejte na prům. 3mm., vzdušník volnoběžné trysky provrtejte na prům. 1-1,5mm., dufuzor prifilujte nebo provrtejte na prům. ca 18-18,5mm., na náhubek vysoustružte nárubu která má aspon průměr 20mm,. na ktrerý je dobré použít už kuželový filtr. kanálek jehly zvětšete asi o čtrvrtinu tudíž asi 4mm. Dále upravte šoupě, průřež slícujte s pelikostí stěn zvětšeného difuzoru, zkrattě ho zespoda o 0,75-1mm. Dobře využitelné pri replice s větším objemem a kanálky, a s měnnší úpravou hlavy, pro ještě lepší přínos je dobrý lepší výfuk , Třeba Hikone.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2012 12:27
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 já mám vrtání 45 a ještě něco upravený kolem toho, ale že by to byl nějakej extra mazec, to jsem bohužel nezpozoroval
Datum: 26. srpna 2012 12:27
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 TTu sílu a jízdu sem rovnal s normálním karbecem a s tímhle, je sice jasný že 40,30 je síla ale oproti normal karbecu to je poznat docela dost.
Datum: 26. srpna 2012 12:13
 bakoun: blázníš? proč by to dělal když to jede jak drak
Datum: 25. srpna 2012 23:57
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Když upravujete karbec, už jste si zkusili spočítat plochu průřezu u sacího kolínka?
Datum: 25. srpna 2012 21:34
 to by mě zajímalo kolikrát se tu ještě objeví podobný objevení ameriky........
Datum: 25. srpna 2012 12:25
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Ne to ne, ale provrtal, tak nějak to co se dalo zvětšit a jakou to má funkci, i sem o tom už slyšel, ale ani nevim že to někde stejskal má??
Datum: 25. srpna 2012 11:50
 jasně.. přišel jsi na to jen tak co přesně udělat
Datum: 25. srpna 2012 11:17
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 ??, já sem sem si na to přišel z jentak vrtáním zničenýho karbecu, pak sem to skusil na tym co mám a ukázalo se to jako funkční...
Datum: 25. srpna 2012 0:03
 při vrtání 40.30 máš tlaky jak kráva tak se nediv že to má tah  .. jinak pěkně okopírované od stejskala
Datum: 24. srpna 2012 21:33
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Zítra to du ke strejcovi skusit na brzdu, jinak zatím z jízdy to má slušné zrychlení, celkově i tah motoru, a reakce plynu. Já mám litou repliku, už jeden výbrus na 40,30mm válce, 3kroužkáč píst., výfuk hikone, pařezové zapálko, ale to stím moc nesouvisí..
Datum: 24. srpna 2012 16:42
Jméno: standa
IP: uživatel14368
 Noo udělaný to máš vcelku dobře,jen bych podotknul že origo válec má tak blbě udělanej sací kanál,že to sotva utahne 17mm karbec,takže tomu zvýšení výkonu nepřikládám moc velkou váhu...
Datum: 24. srpna 2012 13:34
 jubka: Nebo koupit větší mašinu
Datum: 24. srpna 2012 13:15
 nejlepší zvýšení výkonu je zhubnout  D
Datum: 24. srpna 2012 13:14
 byl jsi s tím na brzdě? nebo placebo efekt?  Jsou mnohem jednodušší metody na zvýšení výkonu...
Datum: 24. srpna 2012 12:56
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Mě to zvedlo o dost, vetší točivý moment, i možná rychlost, udělá to dost...
Datum: 24. srpna 2012 12:38
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Jetště je dobré ventil přívodu benzínu zvětšit asi na prům. 3mm, a prodloužit plovákovou komoru o 2mm, vysoustružením kroužkem, nebo uříznutím ze starého karbecu...
Datum: 24. srpna 2012 12:37
 výsledkem bude jen větší spotřeba, ale ne výkon
Datum: 24. srpna 2012 12:35
|



|