slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
Čus draci, mám pro vás radu , pro ty co si chcete nějak slušně zvýšit výkon na sériovým, nijak moc upraveným motoru z fichtla , Pro slušné zvýšení výkonu je třeba upravit karbec. Kanálek hlavní trysky vedoscí k plovákové komoře, provrtejte na prům. 3mm., vzdušník volnoběžné trysky provrtejte na prům. 1-1,5mm., dufuzor prifilujte nebo provrtejte na prům. ca 18-18,5mm., na náhubek vysoustružte nárubu která má aspon průměr 20mm,. na ktrerý je dobré použít už kuželový filtr. kanálek jehly zvětšete asi o čtrvrtinu tudíž asi 4mm. Dále upravte šoupě, průřež slícujte s pelikostí stěn zvětšeného difuzoru, zkrattě ho zespoda o 0,75-1mm. Dobře využitelné pri replice s větším objemem a kanálky, a s měnnší úpravou hlavy, pro ještě lepší přínos je dobrý lepší výfuk , Třeba Hikone. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2012 12:27
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
já mám vrtání 45 a ještě něco upravený kolem toho, ale že by to byl nějakej extra mazec, to jsem bohužel nezpozoroval
 
 
Datum: 26. srpna 2012 12:27
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
TTu sílu a jízdu sem rovnal s normálním karbecem a s tímhle, je sice jasný že 40,30 je síla ale oproti normal karbecu to je poznat docela dost.
 
 
Datum: 26. srpna 2012 12:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bakoun: blázníš? proč by to dělal když to jede jak drak :-D
 
 
Datum: 25. srpna 2012 23:57
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Když upravujete karbec, už jste si zkusili spočítat plochu průřezu u sacího kolínka?
 
 
Datum: 25. srpna 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to by mě zajímalo kolikrát se tu ještě objeví podobný objevení ameriky........
 
 
Datum: 25. srpna 2012 12:25
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
Ne to ne, ale provrtal, tak nějak to co se dalo zvětšit a jakou to má funkci, i sem o tom už slyšel, ale ani nevim že to někde stejskal má?? :-)
 
 
Datum: 25. srpna 2012 11:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně.. přišel jsi na to jen tak co přesně udělat :-D
 
 
Datum: 25. srpna 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
??, já sem sem si na to přišel z jentak vrtáním zničenýho karbecu, pak sem to skusil na tym co mám a ukázalo se to jako funkční... :-D
 
 
Datum: 25. srpna 2012 0:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při vrtání 40.30 máš tlaky jak kráva tak se nediv že to má tah :-D .. jinak pěkně okopírované od stejskala :-)
 
 
Datum: 24. srpna 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
Zítra to du ke strejcovi skusit na brzdu, jinak zatím z jízdy to má slušné zrychlení, celkově i tah motoru, a reakce plynu. Já mám litou repliku, už jeden výbrus na 40,30mm válce, 3kroužkáč píst., výfuk hikone, pařezové zapálko, ale to stím moc nesouvisí..:-)
 
 
Datum: 24. srpna 2012 16:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14368    
Noo udělaný to máš vcelku dobře,jen bych podotknul že origo válec má tak blbě udělanej sací kanál,že to sotva utahne 17mm karbec,takže tomu zvýšení výkonu nepřikládám moc velkou váhu...
 
 
Datum: 24. srpna 2012 13:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jubka: Nebo koupit větší mašinu :-D
 
 
Datum: 24. srpna 2012 13:15
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nejlepší zvýšení výkonu je zhubnout :-DD
 
 
Datum: 24. srpna 2012 13:14
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byl jsi s tím na brzdě? nebo placebo efekt? :-D Jsou mnohem jednodušší metody na zvýšení výkonu...
 
 
Datum: 24. srpna 2012 12:56
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
Mě to zvedlo o dost, vetší točivý moment, i možná rychlost, udělá to dost...:-)
 
 
Datum: 24. srpna 2012 12:38
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
Jetště je dobré ventil přívodu benzínu zvětšit asi na prům. 3mm, a prodloužit plovákovou komoru o 2mm, vysoustružením kroužkem, nebo uříznutím ze starého karbecu...
 
 
Datum: 24. srpna 2012 12:37
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výsledkem bude jen větší spotřeba, ale ne výkon
 
 
Datum: 24. srpna 2012 12:35
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 4:49:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu