Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Lukáš	
	    
	 
	
	IP: uživatel18241        	  
	 
	
	 Čau chlapy mám dotaz jak poznán válec z 05 a z 23 ? Vim ze to ma jiný časování ale da se to poznat z čeho je když je nasazen na motoru?  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 07. března 2016 14:15
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Lukáš	
	    
	 
	
	IP: uživatel18255        	  
	 
	
	 Právě ze a tou 72 to jelo lépe ... Filtr jsem mel i sundanej jehlu všude možné svíčka OK nevím a klika nic nedre jde to volně   ale já mám pocit ze je z 05 mel jsem ho dříve sundanej a asi jsem ho tam dal ... No az budu doma tak se mrknu ale díky za rady   
	  
	
	  
	  
		Datum: 07. března 2016 14:15
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: čz	
	    
	 
	
	IP: uživatel18525        	  
	 
	
	 Jestli máš 05 ,podívej se jaký máš karburátor. Máš-li 2915 PS , je hl.tryska 60 a tv 40. Nastavení předstihu je v tomto případě 2,3-2,6. 	   
	
	  
	  
		Datum: 07. března 2016 13:25
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jawař	
	    
	 
	
	IP: uživatel16313        	  
	 
	
	 Lukáši, nedělej unáhlené závěry. Níže jsem četl, že máš problém s bohatostí směsi a používáš 72 trysku + jehlu nahoře. Bohatá směs má přesně takové příznaky - není to moc točivé a může se zdát, že to od spoda táhne. Podiv se na ty kanály jak radí Standa a hlavně si nastav karburátor jak má být (tryska 68, jehla prostřední zářez a rozumně nastavená hladina s adekvátně odšpuntovaným airboxem). Předstih 1,6 - 1,9 - mě se osvědčil předstih vyšší  - kolem těch 1,9.	   
	
	  
	  
		Datum: 07. března 2016 12:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Lukáš	
	    
	 
	
	IP: uživatel18255        	  
	 
	
	 Díky ti    protože je to takový líný ale odspoda tahá krasne 	   
	
	  
	  
		Datum: 07. března 2016 11:07
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18578        	  
	 
	
	 Ne,z venku je nerozeznáš. Přinejmenšim musíš sundat hlavu a nebo vejfukový koleno (spíš hlavu) a sjet si pístem dolu aby se ti ukázaly přefuky. Když to hodně zjednodušim tak j05 je má na vejšku něco přes 1cm a naopak válce j20-23 je maj na vejšku skoro 2cm. Okem to poznáš. Z jízdy toho moc nepoznáš,je to takový "líný" ale tahne krásně odspoda,jede většinou 55-60.	   
	
	  
	  
		Datum: 07. března 2016 6:47
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Čau kluci. Mám takoví dotaz a netýká se to fichtla. Tak mě prosím neukamenujte    Byl jsem na motosaloně v Brně a jel jsem po dálnici Olomouc-Brno a zpět bez dálniční známky. Žádná hlídka mě nezastavila prostě  nic. Tak jsem myslel že to bude OK ale kamarádi mě straší že mi přijde serie fotek a pokuta. Je tady někdo kdo se v tom pohybuje a je mi schopen říct jak to tedy je ? Díky a ať to jezdí    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 07. března 2016 18:53
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Díky kluci   	  
	
	  
	  
		Datum: 07. března 2016 18:53
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel12828        	  
	 
	
	 Neřeš a buď v klidu,nic ti nepřijde. Museli by tě chytit a nebo někde vyfotit schovaný za keřem,ale to je blbost,protože na dálnicích jezdí kobra 11 v tech novejch oktávkách a řešej to hned.... v současný době na dálnici doporučuji začít dodržovat rychlost a předpisy ,nikdy nevíš,který auto je policejní...	   
	
	  
	  
		Datum: 06. března 2016 18:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 nic neřeš, máš štěstí a vyšlo ti to... problém by jsi měl s vozidlem nad 3,5t bez mýta....	   
	
	  
	  
		Datum: 06. března 2016 15:05
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 zdravim vsechny koupil jsem karburator special na motokolo sunway chci ho dat na ankura po zapojeni jede ale na karbeci jsou dve pripojeni na slabe hadicky jedna je pred valcem na sanni a druha je pod nadrzkou plovaku nevite nekdo na co toje a kam se to zapojuje dik 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 08. března 2016 10:49
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jawař	
	    
	 
	
	IP: uživatel16313        	  
	 
	
	 Hadička u sání bývá k automatickému míchání oleje a benzínu čerpadlem tzv. oilmaster. Pokud nepoužíváš, tak zaslepit. Hadička pod nádržkou plováku je přepad - ten nemá být zapojený nikam, ale neměl by mít možnost odkapávat na výfuk nebo motor.	   
	
	  
	  
		Datum: 08. března 2016 10:49
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Lukáš	
	    
	 
	
	IP: uživatel17062        	  
	 
	
	 Čau chlapi potrebuju radu mám mustanga je po go ložiska gufera a novější píst a kroužky všechno je utěsněny benzín OK předstih ten je naprosto v pohodě je tam 72 triska a jehla az dole je to porad takový linejsi a svíčka je taková zacernelejsi je tam n15c filtr taky OK 3 netahne a kolečka nejsou prohozeny... Potrebuju poradit jak mám nastavit směs .... Nebo myslíte ze si to teprve sedne ? Diky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 09. března 2016 9:40
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 co si mám představit pod pojmem NOVĚJŠÍ píst???	   
	
	  
	  
		Datum: 09. března 2016 9:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Lukáš	
	    
	 
	
	IP: uživatel18255        	  
	 
	
	 Rikas ty ... Já jsem se jenom ptal...	   
	
	  
	  
		Datum: 08. března 2016 15:05
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Franky	
	    
	 
	
	IP: uživatel16565        	  
	 
	
	 Takže máš "7 let praxe" a umíš hovno.........  Měl by sis dostudovat aspoň ten základ......	   
	
	  
	  
		Datum: 07. března 2016 23:46
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Lukáš	
	    
	 
	
	IP: uživatel18255        	  
	 
	
	 Tak ty jses jasnej jen jsem se ptal a ze to jede hůř no asi kdyz je tam jiném válec a předstih je 1.6 tak jsem se spletl no... Od spoda táhnul a pak se mu moc nechtělo... Proto jsem se ptal jak mám udělat tu hladinu s tou 72 takže se sklidni mel jsem tam 68  ale s tou to jelo hůř na všechny kombinace jehly a nejsem kkt abych to toho mlatil.... A silikon moc nepouzivam jen jsou trošku potreny plochy a pak papír .... Klika se točí v pohodě a převodovka taky... Poprvi to nedělám zadal jsem vas o radu ne o to aby na me byl někdo hnusnej a dělal ze me největšího curaka ... Hned ten člověk je nespatnejsi a debil co nic neumí hranu se v tom už od 9 a to mi je 16 takže jestli chceš někoho urážet urazej si někoho jinyho ... Díky
	   
	
	  
	  
		Datum: 07. března 2016 23:29
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Franky	
	    
	 
	
	IP: uživatel16565        	  
	 
	
	 Takže mi v podstatě tvrdiš že s válcem 05 to nemůže dobře jed ? No to si to teda vylepšil .............................. a jak si poznal že máš válec 05 ? Nevěřím že sis to rozebral a změřil..... "předtih v pohodě a tryska 72" je opravdu vražedná kombinace. Ty vaše generální opravy znám až moc dobře .....  Klika se netočí..... převodovka se netočí .... novej píst znamená přihnutá ojnice ... a všechno utěsněný znamená motor plný silikonu.... takže generální oprava ve stylu pojď mě jebat...... jezdi na kole - budeš rychlejší  	   
	
	  
	  
		Datum: 07. března 2016 14:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Lukáš	
	    
	 
	
	IP: uživatel18255        	  
	 
	
	 Dobrý nervy na me nebo to nekomentuj idiote... Zjistil jsem ze mám 05 válec tak proto...	   
	
	  
	  
		Datum: 07. března 2016 11:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Franky	
	    
	 
	
	IP: uživatel16565        	  
	 
	
	 Nic si kurva nesedne.... jak u idiotů ..... beztak se ti klika netočí.......... "předstih je v pohodě" ??? to znamená co ? Opravdu takové číslo neznám...... zbytek nemá cenu ani komentovat ...... hoď to do kopřiv a jezdi na kole ......	   
	
	  
	  
		Datum: 07. března 2016 2:26
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Lukáš	
	    
	 
	
	IP: uživatel18241        	  
	 
	
	 Takže mám dat 68 a jehlu na druhém zářez ? Je to porad bohatý 
	   
	
	  
	  
		Datum: 06. března 2016 20:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: čz	
	    
	 
	
	IP: uživatel18525        	  
	 
	
	 Proč máš trysku 72 a ne 68 ? Proč máš jehlu dole (chudá směs) a ne ve druhém zářezu ?	   
	
	  
	  
		Datum: 05. března 2016 10:00
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: krmela	
	    
	 
	
	IP: uživatel18136        	  
	 
	
	 Zdar draci, chci se zeptat jestli jdou přepsat papíry z JAWY 21 na JAWU 05? Já si myslím že to jde ale radši se ptám... Prosím o odpověď... Díky a zatím čs... 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 04. března 2016 15:18
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jirka	
	    
	 
	
	IP: uživatel16863        	  
	 
	
	 Záleží na tom, co myslíš přepsáním   Ofiko to nejde, výrobce již neexistuje, nikdo jiný ti potvrzení na přestavbu nevydá. Neofiko je vše stejné až na motor, výrobní číslo na rámu není, číslo motoru lze úředně smazat, výrobní štítek lze přehodit. Jediná potíž je v motoru, většina lidí nepozná rozdíl, ale zrovna před 2 týdny jsou koupil J21 s doklady J05 a od cca 30ti letého technika jsem dostal při evidenčce přednášku o tom, jak vypadá motor 05...	   
	
	  
	  
		Datum: 04. března 2016 15:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: cpivo	
	    
	 
	
	IP: uživatel18577        	  
	 
	
	 Samozřejmě, že to oficiálně nejde. Jsou to papírově 2 odlišný motorky.  Jak píše Franta randál. Přesekej štítek, smaž šíslo motoru (pokud ho vůbec máš, některý pionýry číslo motoru neměly) a jezdi.	   
	
	  
	  
		Datum: 04. března 2016 12:38
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Franta randál	
	    
	 
	
	IP: uživatel12281        	  
	 
	
	 Tohle bych vůbec neřešil,na 05 bych dal štítek z 21 ,zašel na úřad a z TP nechal vymazat číslo motoru (50kč) a jezdil bych.	   
	
	  
	  
		Datum: 04. března 2016 10:13
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hektor	
	    
	 
	
	IP: uživatel12281        	  
	 
	
	 Zdravím vás neví někdo o nějakých burzách v Polsku? Auto-moto-vetes zkratka něco jako Chotusice,řád bych se jel letos někam podívat. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 02. března 2016 22:22
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 02. března 2016 21:08
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 přijedu se podívat bydlím ve Velkých Hamrech   	  
	
	  
	  
		Datum: 02. března 2016 21:08
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Miuda 555	
	    
	 
	
	IP: uživatel15391        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 12. března 2016 23:48
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Franky	
	    
	 
	
	IP: uživatel16565        	  
	 
	
	 Když je to speciálně pro mě, tak tě nechám ..... Tacháků jsem se na rozebíral .... dělal jsem jak 555,21, 23 a vím.....   jsou jak 4 místný, tak 5 místný................... "Kolíky" v náhonu musíš udělat z vrtáku - ten se ti nikdy nestřihne a lanko ti nikdy nepraskne pokud ho máš vedené normálně a bovden předem vykoupaný v teplym oleji ............. Teďka jsem si repásnul zadní kluzáky na Janečka a kolík pro šroub napínáku řetězu jsem urobil o5 z vrtáku. (Akorát jsem ho udělal volnější o 0.4 a zalepil barvou.... kdybych to náhodou v budoucnu musel rozebírat.....  )  P.S. klasickej HSS vrták za 7 kč je naprosto ideální na takové to píčoviny.....	   
	
	  
	  
		Datum: 12. března 2016 23:48
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18582        	  
	 
	
	 Speciálně pro tebe se Franky půjdu podivat. Mam všechny stejný a všechny ze starý 05,20,21 ale snad najdu i jeden z mustanga. Když mi to vyjde tak zítra či v pondělí napíšu. Dnes jsem až do noci v robotě .	   
	
	  
	  
		Datum: 12. března 2016 17:44
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 novější tachometry mají standardně pětimístný číslo... čtyř mají tacho typu 555 apod. ...	   
	
	  
	  
		Datum: 12. března 2016 13:31
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Franky	
	    
	 
	
	IP: uživatel16565        	  
	 
	
	 Při vší úctě ..... Stando ..... meleš hovna.	   
	
	  
	  
		Datum: 12. března 2016 13:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18581        	  
	 
	
	 A že se tak blbě ptám,oni měli nějaký fichtly 5-ti místný počitadlo ujetých km? Nebo tim pátym číslem myslíš metry? Já mam všechny doma 4 místný. Tzn max 9999,9 a jede znova... jinak si taky dovolím podotknout,že tvé počínání mi přijde podivné. Nic bych nestáčel,kolik je na pio najeto nikdy nikdo nezjistí,protože všechny tacho se po 9999 přetočí na nulu a za druhé je u pio klasika,že se každou chvíli strhne náhon a nebo lanko. Kolíčky v náhonu se mi přestaly střihat až když jsem tam narval pořádný "kolíky" .Lanko jsem vyměnil/opravil 3x a pak mi došla trpělivost. Lanko jsem vyhodil. Až budu sundavat rozetu tak vyhodim i náhon. Když budu chtít vědět kolik jedu/točím tak tam dam otáčkoměr na VN kabel. Při převodu 13/55 se 6000ot/min = 60km/h. Víc mi nezajímá. Tak asi tak.	   
	
	  
	  
		Datum: 12. března 2016 13:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Franky	
	    
	 
	
	IP: uživatel16565        	  
	 
	
	 vrtačka je v pohodě ... akorát ty jsi línej držet ji 46 dnů  a 9 hodin ..... v kuse .....	   
	
	  
	  
		Datum: 07. března 2016 2:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: jirka	
	    
	 
	
	IP: uživatel16863        	  
	 
	
	 Vyraž na 8840km dlouhý výlet   Nejrychlejší to bude rozborkou, ale nějak mi uniká smysl celého konání? Pokud chceš počítat km od nuly, pořiď si digitální tacho z bicyklu a mechanický tacho nech na pokoji...	   
	
	  
	  
		Datum: 02. března 2016 13:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 nejjednodušší řešení je, brát stav kterej tam je, jako výchozí, případně stočit tou vrtačkou na nějaký rozumný číslo (třeba 10 000,11 000 apod.)... dalším řešením je rozpertlování rámečku tachometru, rozebrání, přeskládání číselníku a opětovné složení,,, ovšem hrozí poničení rámečku tachometru a nesprávné nastavení předpětí pružiny rafičky a tím i "rozhození" přesnosti měření aktuální rychlosti...	   
	
	  
	  
		Datum: 02. března 2016 10:28
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: carodka	
	    
	 
	
	IP: uživatel12545        	  
	 
	
	 Zdarec, mam ve fichtlu zapalování vape a přestalo mi dávat jiskru. Jenom pomocí vrtacky mi to hodí strasně malou jiskru. V drátech asi problém nebude ty jsou zkontrolovaný.I svíčky,fajfky jsem měnil. Najel jsem na něm cca 100km. Bohužel už není v záruce páč fík dlouho stál. Tedkon jsem na nem zacal jezdit a stalo se tohle. Nevíte co na tom mohlo odejít? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 15. července 2016 15:27
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: P	
	    
	 
	
	IP: uživatel16502        	  
	 
	
	 Tak doufej že neni elektronika v píči jinak mě tam natekla voda a vape v píči že jsem se držel za hlavu že jsou 3tis v prdeli	   
	
	  
	  
		Datum: 15. července 2016 15:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: carodka	
	    
	 
	
	IP: uživatel12545        	  
	 
	
	 Prave ze je vsecko v cajku kabels jsem vsecko co se dalo menil, bez uspechu .....	   
	
	  
	  
		Datum: 29. února 2016 22:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18574        	  
	 
	
	 A neodpadla ti nějak kostra z indučky? Či jinej kábl? Vn kabel cajk?	   
	
	  
	  
		Datum: 29. února 2016 21:58
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: carodka	
	    
	 
	
	IP: uživatel12545        	  
	 
	
	 Právě že neníabsolutne na něm žaádná viditelná chyby.  A rotor byl sundáván normálne pomocí sroubu. Proste jsem s nim jel a nalednou prestal jet. Bylo to asi po 0,5km takze se nemohl přehřát.	   
	
	  
	  
		Datum: 29. února 2016 20:29
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18574        	  
	 
	
	 Neni ukáplej stator? Někdo tu psal dokonce že ohřál rotor aby ho stahnul a stalo se mu to samý. Vape jsou citlivý. Pro jízdu bez světel nemam ukostřený žlutý vodiče,protože by mi fichtl netroubil. Bez světel jezdim jen couračky do 2km tak doufam že mi z toho taky brzo neukápne stator    drží už asi 6 let. Při projížďkách samozřejmně svítim (protože policie) tak tam mi nic nehrozí... 	   
	
	  
	  
		Datum: 29. února 2016 18:52
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Dobry den chtel jsem se zeptat koupil jsem babetu 207 a province jede 28-31 kmh  he to normal I rychlost ?
 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 29. února 2016 22:41
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Krouzky jsem daval nove ale ten prevod me nenapdl protoze do kopce taha hak blazen diki za radu	   
	
	  
	  
		Datum: 29. února 2016 22:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: čz	
	    
	 
	
	IP: uživatel18525        	  
	 
	
	 Možná by pomohly nové pístní kroužky. Jaká je vůle v zámku kroužku?	   
	
	  
	  
		Datum: 29. února 2016 19:05
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18574        	  
	 
	
	 Tak už je třeba dojetá. Točí to doplna? Má to tlaky? Neni motor brutál vyrachtanej? A nemá třeba převod do pomala? ... jinak klasický "závady" jako předstih a bohatost směsi se dají vyloučit?  	   
	
	  
	  
		Datum: 29. února 2016 18:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Aha a nevite cim by to mohlo but svicka he nova karburato vicisten serizen vejfuk cisty a vzduchovej filtr jsem taky vistil dekuji za odpoved	   
	
	  
	  
		Datum: 29. února 2016 18:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Pedro kašmír	
	    
	 
	
	IP: uživatel12281        	  
	 
	
	 Ne,měla by jet kolem 40km/h	   
	
	  
	  
		Datum: 29. února 2016 18:03
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Rider	
	    
	 
	
	IP: uživatel15124        	  
	 
	
	 Mám babetu 210 a svíčka mi neháže jiskru. Můžu šlapat jak chci ale prostě neháže jiskru. Koupil jsem novou indukční cívku a novou svíčku a prostě pořád nic. Překontroloval jsem i elektriku jestli je všechno v pohodě.
Možná je tam jen nějaká malá chyba ale moc tomu nerozumím.
Nevíte někdo co s tím?
Budu rád za každou radu.
Díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 29. února 2016 8:27
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: čz	
	    
	 
	
	IP: uživatel18525        	  
	 
	
	 Prohlédni zkratovač (chcípák) a vodič až k napájecí cívce na statoru alternátoru. Může to někde zkratovat.	   
	
	  
	  
		Datum: 29. února 2016 8:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18574        	  
	 
	
	 Obecně je známo,že největšim kurvítkem v eletrice u babety je tyristor,šel bych po něm. 	   
	
	  
	  
		Datum: 29. února 2016 6:26
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dew	
	    
	 
	
	IP: uživatel18572        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 29. února 2016 23:10
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 no minimálně by mohl být trošku lepší start....	   
	
	  
	  
		Datum: 29. února 2016 23:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18574        	  
	 
	
	 Minimální. Poznáš rozdíl 1,5 a 2,0 ....	   
	
	  
	  
		Datum: 29. února 2016 22:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Ne v pohodě já se jen ptám    já mám na svým 1,7 ale pro srandu zkusím 1.9... jaká bude změna..	   
	
	  
	  
		Datum: 29. února 2016 20:22
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18574        	  
	 
	
	 Dlouhodobě se mi osvědčují hodnoty okolo 1,8-1,9mm před HU jako ideální pro seriové a lehce upravené motory. Na 60ccm válce,kde držím kompresní poměry pod 9:1 dokonce nastavuju hodnoty lehce přes 2mm. Motory mají kultivovaný chod,dobrý spodek,startují a točí jak by měli. Někdo muže mít i jinej názor. Nikdy jsem se striktně nedržel nějaký vyčtený hodnoty. A co si pamatuju,tak manuál stanovuje hodnotu předstihu do rozmezí 1,6-1,9mm. Tak nevidim důvod se nad tím pozastavovat.	   
	
	  
	  
		Datum: 29. února 2016 20:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Není 1.9 mm moc? To pak nebude mit vykonod spoda ne?	   
	
	  
	  
		Datum: 29. února 2016 18:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel12828        	  
	 
	
	 Zaprvý přidej na předstihu na 1,9 a za druhý uber hladinu. Máš správně zapojenou indučku? Nemáš prohozený 1 a 15 ?	   
	
	  
	  
		Datum: 28. února 2016 16:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: čz	
	    
	 
	
	IP: uživatel18525        	  
	 
	
	 Přeměř vzdálenost cívek od rotoru. Měla by být 0.3 mm. Stačí ústřižek z petlahve ,který vložíš mezi cívku a rotor. Při nastartování, nakloň moto na stranu, kde je karburátor.	   
	
	  
	  
		Datum: 28. února 2016 7:10
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dew	
	    
	 
	
	IP: uživatel18572        	  
	 
	
	 Caute borci , ako sa prosim vas prejavuje chybna indukcna cievka na pionieri ?    Diki 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 26. února 2016 20:52
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dew	
	    
	 
	
	IP: uživatel18572        	  
	 
	
	   vazne mi to tam malicko iskri , kludne to mozme nakamerovat a dat sem video    a este by som sa uz chcel rovno spytat co sposobuje ze mi pionier ide len na roztlacenie ... na paku neche chytit ... karbec je presne nastaveny ako ma byt , a este ked sa na nom par krat preveziem po ulici a zohreje sa tak ide stale slabsie a slabsie , proste cim je motor viac horuci tym horsie ide :/	   
	
	  
	  
		Datum: 26. února 2016 20:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18573        	  
	 
	
	 Asi seš moc nabitej     tomu nerozumim ... aby někde něco jiskřilo tak se musí jakoby uzavírat okruh ... musí být rozdíl potenciálů ... jako pŕi blesku ... mraky nabitý a země tvoří nulu (kostru,mínus,či jak to nazvat...) ... nevim co by se ti tam muselo dít abys jiskřil šroubovákem v ruce o karbec   	  
	
	  
	  
		Datum: 26. února 2016 19:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dew	
	    
	 
	
	IP: uživatel18572        	  
	 
	
	 Diki    teraz som tam prehodil dalsiu inducku a konecne to chytilo ale isiel som este nastavit volnobeh a ked som prilozil srobovak k volnobeznej tryske tak sa mi medzi srobikom a srobovakom slabsie iskrilo ... moze to byt aj induckou ci je niekde skrat ?   	  
	
	  
	  
		Datum: 26. února 2016 18:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18573        	  
	 
	
	 Svíčka nehází jiskru. Svíčka hází slabou jiskru ale nejede. Svíčka hází jiskru,motor běží,ale vynechává. Z toho vydíš,že nelze jednoznačně říct : je špatná indučka ... ale alespoň mě se z 2/3 případů stalo,že jak přestala dávat indučka tak začlo nesmyslně  jiskřit kladívko i při nakopávání,ale nevim proč. Jindy to nepoznáš vůbec.	   
	
	  
	  
		Datum: 26. února 2016 17:53
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: rkb	
	    
	 
	
	IP: uživatel15632        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 26. února 2016 19:38
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18573        	  
	 
	
	 Mě to moc jako prototyp stely nepřijde    taky jsem měl před lety takovej mini "prototyp" made in garáž ... ale podle všeho na slovensku měli minipincka ... ale i na dobovejch fotkách mi to přišlo made in garáž,mělo to bandu z S22,světlo snad z mustanga,sedlo jak s23 zbytek si nevybavuju...jen si pamatuju jak mi tam mlátil do očí filtrbox z mustanga uchycenej pod nádrží ... jinak to bylo hezký    třeba je to přebastlenej tenhle prototyp...	   
	
	  
	  
		Datum: 26. února 2016 19:38
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pavel	
	    
	 
	
	IP: uživatel17888        	  
	 
	
	 zdravím, dnes sem pulil motor z pincka a všechno v něm bylo rezavé nevím co v tom bylo za olej ale byl tam tak rok, to vím, to mi původní majitel říkal. převodové kolečka, automat řazení, na spojkovém talíři bylo vidět kde byla hladina oleje, že to tam je rezavé a zbytek talíře normální. zkrátka chci se zeptat jestli můžu tyto věci dát do odrezovače, jestli se nemůže řadícímu automatu něco stát nebo tak. předem díky. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 01. března 2016 16:40
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Lori.	
	    
	 
	
	IP: uživatel18576        	  
	 
	
	 No hlavne ty novy odrezovace stojej zaprd. Aspon mi to tak prijde, je mozny ze sem koupil nejakej prolitlej, ale skoro nefungoval...Ma nekdo stejnou zkusenost?	   
	
	  
	  
		Datum: 01. března 2016 16:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Pedrokoule	
	    
	 
	
	IP: uživatel12281        	  
	 
	
	 Dam boty že tam někdo nalil rezný olej na výrobu emulze	   
	
	  
	  
		Datum: 29. února 2016 18:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Franky	
	    
	 
	
	IP: uživatel16565        	  
	 
	
	 Tak si se přesvědčil, že si prdel nerobim. V mládí jsem si pořídil "sadu malého chemika" a pak jsem začal vařit drogy. No a co se v mládí naučíš, ve stáří jako když najdeš. Teď si teda robim prdel......\r\nNo a jde o to, že díky kyselině, kterou obsahuje odrezovač se začnou tvořit up trhliny, které se  díky mechanickému namáhání budou zvětšovat a slučovat, až dojde k lomu. Samozřejmě záleží na materiálu, stupni korozi, době smáčení, agresivitě, namáhání atd. Odrezovač můžeš použít třeba na blatník, ale osobně bych zvolil spíše coca colu protože je 12x levnější. Jinak vím, že ti táhne na 30...... jsem na tom podobně... prostě stárneme no ...už to není jako za mlada ...	   
	
	  
	  
		Datum: 26. února 2016 22:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18573        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 26. února 2016 19:26
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18573        	  
	 
	
	 A ty jsi "forever young"    ? moh bys mi prozradit co je tvoje nízkořvoucí či nízkovroucí směs? Slyšel jsem už všechno možný a tohle mi zní jako trochu kravina ... hydrogenovanej benzín? To jako že benzín v kterym je navíc něco s vodíkem,kterej má jeden volnej elektron?  A nebo si děláš úplnou prdel? Co je špatnýho na tom odrezovat rezavý železo odrezovačem? Přijde mi že odrezovači se zrovna z tohoto důvodu říká odrezovač...ale sem už fak starej,už mi tahne na 30,tak se asi pletu a vše je jinak ....	   
	
	  
	  
		Datum: 26. února 2016 19:16
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Franky	
	    
	 
	
	IP: uživatel16565        	  
	 
	
	 Odrezovač funguje na bázi kyseliny fosforečné, kterou obsahuje. Z tohoto důvodu bych ho rozhodně nepoužil. Navrhuji vydrbat nízkorvoucím hydrogenovaným benzínem a kartáčem na lidi. Pak hodit do ohřátého oleje. Standu neposlouchej - stárne a leze mu to na mozek.	   
	
	  
	  
		Datum: 26. února 2016 17:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18573        	  
	 
	
	 Dát to tam mužeš. Nevim jestli by odrezovač nereagoval s o-kroužkem co je nahoře na automatu jako těsnění,eventuelně podmázneš silikonem. Automat bych pak určitě důkladně promazal. 	   
	
	  
	  
		Datum: 26. února 2016 14:20
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dew	
	    
	 
	
	IP: uživatel18572        	  
	 
	
	 Este sa chcem spytat co sposobuje na pionieri chybu ked ho nakopnem tak mi asi po 20 sekundach zdochne a potom nechce chytit a potom zasa na roztlacenie na chvilu chyti a zas dookola ... 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 26. února 2016 0:27
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jawa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18307        	  
	 
	
	 Zdar na volnoběžnou trysku si se díval profouknout kompresorem a nebo pusou no  a možná si myslim že nemáš dobře nastavenej volnoběh  když ti hned zdechne mě se tohle taky stávalo a nebo tam taky nemusí jít benzímn vím že jsi měnil palivovou soustavu ale možný je všechno.	   
	
	  
	  
		Datum: 26. února 2016 0:27
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dew	
	    
	 
	
	IP: uživatel18572        	  
	 
	
	 Caute, potrebujem zistit co spravit s pionierom ked je prechlastany a uz vobec nechce chytit ? Dal som von sviecku , samozrejme osusil a vycistil, motor naprazdno pretocil niekolkokrat ... toto vsetko som zopakoval uz X krat ale stale nic... motor bol komplet rozobraty a pre starty boli krasne , hned chytil a bezal pekne ale len chvilu... Dakujem za odpoved a nech to aspon vam slape jak hodinky    
	odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 26. února 2016 14:25
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18573        	  
	 
	
	 Pokud ti z výfuku teče benzín tak se ti to fest uchlastává. Zkontroluj funkci jehlovýho ventilu,zřejmně nezavírá dostatečně. Možná je i vysoká hladina. Karburátor jsi vyčistil všechny dirky a skuliny? To že je jak novej neznamená vůbec nic.	   
	
	  
	  
		Datum: 26. února 2016 14:25
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: čz	
	    
	 
	
	IP: uživatel18525        	  
	 
	
	 Filtr vzduchu je čistý ? Píšeš,že karburátor je nový, jaké je výroby. Odpovídají trysky parametrům ? Vyzkoušej trysky ze starého karburátoru.	   
	
	  
	  
		Datum: 26. února 2016 8:05
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dew	
	    
	 
	
	IP: uživatel18572        	  
	 
	
	 Este ma napadlo ci hadze iskru vo vnutri ked je zasrobovana v hlave ... ale aj inducky som uz skusal 3 a aj tak nejde ... Do konca februara musim spravit STK a ta motorka je prekliata ...	   
	
	  
	  
		Datum: 25. února 2016 19:02
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dew	
	    
	 
	
	IP: uživatel18572        	  
	 
	
	 Presne toto vsetlko som spravil , karburator je novy a je cistejsi nez ja    zapalovanie je nanovo spravene a krasne hadze iskru , nadrz je tiez vycistena , kohutik a hadicka nova , benzin tecie krasne ale praveze mi ho prechlastava asi , tecie mi benzin z vyfuku , ihlu mam na 2 zareze zhora , hladina v plavakovej komore je presne zarovno plavaku ked ho zatlacim dole , plavak je OK ,  sviecky som vyskusal uz 3 , ide o to ze predtym to islo ked som zlozil motor a chytal na prve nastartovanie ... ale vzdy po 20 sekundach zdochol , a potom uz to prestavalo ist a teraz ho nemozem ani roztlacit , proste vobec ani neodpali , nemoze to byt uz tak prechlastane ze ho nemozem za ziadnu cenu nakopnut ? ja uz fakt neviem co spravit , vyskusal som uz vsetko ...	   
	
	  
	  
		Datum: 25. února 2016 19:00
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: čz	
	    
	 
	
	IP: uživatel18525        	  
	 
	
	 Benzin teče do karburátoru ? Hladina je seřízená ? Plovák je OK ? Trysky jsou čisté ? Pokud ano , dej jinou svíčku. Můžeš překontrolovat seřízení zapalování.	   
	
	  
	  
		Datum: 25. února 2016 17:01
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hiperik	
	    
	 
	
	IP: uživatel16886        	  
	 
	
	 Zdarec, skládám si motor na jawu 175/356 a chci ze zeptat jak poznám jestli je labyrint ještě použitelnej, když ho nasadím na čep tak tam nějaká malá vůle je, nebo tam nemá bejt žádná? diky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 24. února 2016 22:02
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Franky	
	    
	 
	
	IP: uživatel16565        	  
	 
	
	 Jsi opravdu natvrdlej !!!! vemu starej labyrint - utočim ho a napálim tam gufero. Žádná raketová věda ............. aha.. aha......... no a co je lepší ? labyrint nebo gufero ? odpověď si dodej sám ...	   
	
	  
	  
		Datum: 24. února 2016 22:02
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hiperik	
	    
	 
	
	IP: uživatel16886        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 24. února 2016 21:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 pokud je labyrint bez zjevného mechanického poškození, tak není důvod ho měnit... je to bezkontaktní těsnící prvek, tudíž vůle tam vůle vždy...	   
	
	  
	  
		Datum: 24. února 2016 20:38
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Franky	
	    
	 
	
	IP: uživatel16565        	  
	 
	
	 Ne.... myslim do labyrintu .... všichni jste opraváři, serete se do motorů, ničemu nerozumíte a vůbec si o tom nic nepřečtete ! Stále mě zajímá činnost labyrintu - jak funguje ? Aha ........ aha .....	   
	
	  
	  
		Datum: 24. února 2016 17:25
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Hiperik	
	    
	 
	
	IP: uživatel16886        	  
	 
	
	 "bouchni tam gufero" myslíš jako místo toho labyrintu? činnost je taková že vlastně zastává funkci gufera ne?	   
	
	  
	  
		Datum: 24. února 2016 16:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Franky	
	    
	 
	
	IP: uživatel16565        	  
	 
	
	 Bouchni tam gufero a neřeš vymyšlené.......... Případně si vygoogli činnost labirintu a pak ti to dojde....	   
	
	  
	  
		Datum: 23. února 2016 22:09
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ještě mám jeden dotaz jak poznám kolikátý mám výbrus? Na pístu i na válci mám písmeno B 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 26. února 2016 20:01
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Ja už  na to jezdim 6 let a nel by to byt origo	   
	
	  
	  
		Datum: 26. února 2016 20:01
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18573        	  
	 
	
	 Já měl na jednom válci a pístu CX a znamenalo to polská přikousávající se pětapadesátka    vrtání to mělo 40 a píst víceméně taky   	  
	
	  
	  
		Datum: 26. února 2016 19:20
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel17639        	  
	 
	
	 Písmena značá toleranční třídu, ne výbrus.	   
	
	  
	  
		Datum: 24. února 2016 16:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel18570        	  
	 
	
	 Už to tu bylo milionkrát. Na písmena se vykašli, vem šupleru a změř to	   
	
	  
	  
		Datum: 24. února 2016 9:17
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Karel Novak	
	    
	 
	
	IP: uživatel16565        	  
	 
	
	 Dobrý den, byl by někdo ochotný zkritizovat mi pio ? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 02. března 2016 19:18
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Franky	
	    
	 
	
	IP: uživatel16565        	  
	 
	
	 Jak kde, někde je leštěný zinek, někde chrom a někde nerez. Třeba šrouby kol jsou chrom. Vzhledem k tomu, že vlastním několik 3D tiskáren, tak si udělám plastové přípravky na utažení a následně chrom matici nepoškodím. Nedokážu si představit, že bych celou moto šrouboval za pomoci přípravku a tak používám ze zásady nerez. Blatníky, maska, prsa, jsou z nerezu. Dá se říct, že 90% šestihranů je nerez. Půlkulaté, válcové, čočkové hlavy většinou leštěný zinek a někde nerez. V případě že musím nějaký šroub výrábět, tak použiju nerez. Perfektní na tom je, že si uděláš přesné šrouby doma a to hned a jako bonus prostě nezreznou. Na burze chtěj za "originální šroub" v průměru 30 kč a na to jim seru. V případě, že by někdo tvrdil, že nerez není originál, tak mu na to z vysoka seru. Jestli nechceš mít za 10 let rezavé šrouby, tak použij nerez. V opačném případě ty šrouby jdou prostě do píče.	   
	
	  
	  
		Datum: 02. března 2016 19:18
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 ano, oproti tvým fotkám se zdá stojánek víc podraženej, ale pio stojí v pohodě, tak to zatím řešit nebudu... jinak se mi líbí ten spojovák, to je leštěný nerez? Řeším teď spoj. mat. na malou kejvu, tak že bych se nechal inspirovat...	   
	
	  
	  
		Datum: 02. března 2016 10:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Franky	
	    
	 
	
	IP: uživatel16565        	  
	 
	
	 Gumy neřeším. Dle fotek ti moto stojí na 3 bodech - tjs. jedno kolo by mělo být ve vzduchu. Přijde mi, že máš stojánek moc podraženej.	   
	
	  
	  
		Datum: 26. února 2016 4:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 je to 61... je to stará fotka, SPZ už mám přemalovanou na původním plechu, ale bojím se s tím jezdit, protože mě papíry živěj a nepotřebuju o ně kvůli takový kravině přijít (jsem řidič kamionu)... jinak co máš na mysli s tím stojanem? jestli myslíš ty návleky z kousků pneu hadice, tak ty tam jsou jen z důvodu, abych to nemusel stavět na koberci jako ty. stojí to i bez nich samozřejmě   	  
	
	  
	  
		Datum: 25. února 2016 21:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Franky	
	    
	 
	
	IP: uživatel16565        	  
	 
	
	 Hele je to dobré.... Kolikátej máš rok ? soudím, že to bude mladé, tak 61-62 ???? Linky máš v pořádku, akorát jinou verzi, a vše se odvijí dle roku. Osobně bych vyhodil SPZ a namaloval jinou a se stojánkem by si měl také něco provést.	   
	
	  
	  
		Datum: 25. února 2016 18:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Datum: 25. února 2016 18:07
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Franky	
	    
	 
	
	IP: uživatel16565        	  
	 
	
	 Chytrej a všímavej chlapec je ten lk. Člověk musí udělat humbuk s labyrintem aby si toho někdo všiml.  Ráfky byly ve více verzích - stříbrné, chromované s linkou a i bez linky. Motexky se jednoznačně používaly ALE v dobových materiálech jsou ty kroužky taky. S parabolou si mě teda urazil - podivej se na druhou fotku ta parabola je svatá. Soudečky byly ale byla i klasika - je to běžně k vidění u většiny deluxů. Sedlový plech - souhlasím originál má být tmavší. Linkování  odpovídá a bylo celkem asi 8 linkovacích verzí. Pneu 2,5 nebo 2,75 a vzorek by měl být jemnější. Pneu co mám já, je ze starších let a je to socialistická barumka nikoliv mitas.......................... Za sebe mohu napsat, že červená barva neodpovídá skutečnosti, šroub stahujicí podsedlák a prsa by měl být půlkulatý nikoliv hranatý (půlkulatej šroub sice mám, ale je to stím moc "vysoké" - nelíbí se mi),  Uchycení zpětného zrcátka není "pionýrácké" , očka držící bowdeny neodpovídají rozměrem, hliník nikdy nebyl jako zrcadlo, svíčka také není dobová a výfuk jako slovenská skurvená replika je delší o 2 mm. Vnitřek klaksonu by měl být červený, nikoliv sříbrný (při lakování jsem na něj zapoměl a pak jsem byl línej špinit pistoly). Samozřejmě je možné že se v některých bodech pletu, každopádně jsem čuměl na staré filmy/ seriály a hodně pracoval s "rudým právem" a dalšími starými tiskopisy. 	   
	
	  
	  
		Datum: 25. února 2016 0:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 Franky, když kritika tak ok... ráfky by měly bejt v tý stříbrný, co je rozeta a výplet v Zn (chápu, že je to dneska móda); přední manžety by si zasloužily stáhnout motexkou; parabola se nezdá zrovna v nejlepším stavu; rozhodně to chce soudečkový hefty; špatná barva sedlovýho plechu; nějak se mi nezdá to linkování, respektive linka kolem podsedlovýho plechu, která je protažená až k motoru a olinkování krytu řetězu (ale nevím s jistotou); pneu by měly bejt 2.50x16" a rozhodně bych dal jinej vzorek alespoň na předek, tohle je hrozný kladivo...  jinak práce super, moc se mi to líbí...	   
	
	  
	  
		Datum: 24. února 2016 21:24
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: karlos	
	    
	 
	
	IP: uživatel14122        	  
	 
	
	 jo...pěkná práce.mě se to líbí.....zlatý český ruce	   
	
	  
	  
		Datum: 24. února 2016 19:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Karel Novak	
	    
	 
	
	IP: uživatel16565        	  
	 
	
	 Tak konkrétně hlavičky šroubů jsem domrdal - všude imbusy a křížáky.  Po technické stránce 100% a po celkové 99,99%. Některé drobnosti ještě musím dodělat. Konkrétně namalovat SPZ, start páka (nemam segrovku), zátka oleje, průchodka na fajfku a k sedlu musím sehnat pružinu. Dělal jsem to pro souseda a protože moje garáž je veřejnosti uzavřená, tak jsem musel fotit..... a když už jsem fotil, tak se světu pochlubim... Odkaz:  http://ulozto.cz/xpV7iCBQ/555-kominik-rar 	  
	
	  
	  
		Datum: 23. února 2016 21:59
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 oskubeme ta az az toho se neboj a doufam ze mas spravne hlavicky sroubku   	  
	
	  
	  
		Datum: 23. února 2016 16:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: švanda	
	    
	 
	
	IP: uživatel18566        	  
	 
	
	 Hoď to sem není nic jednoduššího než kritika po internetu .	   
	
	  
	  
		Datum: 23. února 2016 14:42
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Karel Novak	
	    
	 
	
	IP: uživatel16565        	  
	 
	
	 Já jsem ale náročnej a proto potřebuju náročnou kritiku. Opravdu dostanu, co si zasloužím ?	   
	
	  
	  
		Datum: 23. února 2016 14:34
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 strcsem odkaz na tveho fika a dostanes co si pravem zaslouzis   	  
	
	  
	  
		Datum: 23. února 2016 10:30
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |