Pokročilé vyhledávání:
	
	Upřesňující hesla: 
	Musí obsahovat: 
	Nesmí obsahovat: 
	Kategorie: 
	 
	 
		
	 
	
			 
 
 
  
	
	
	
	 zdarec draci potřebuji poradit s babčou 210kou . strašně dlouho trvá než přeřadí na 2ku .motor jde do velkych otaček jako by 1ka prokluzovala. mam odmastěno, a jsou nove 2 celisti predem dekuji za radu DEJV 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 11. dubna 2016 18:52
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: dejv	
	    
	 
	
	IP: uživatel18489        	  
	 
	
	 zdarec ,na ty čelisti jsem najezdil cca 12km zdá se to být o trošku lepší. skusím doladit i ten předstih	   
	
	  
	  
		Datum: 11. dubna 2016 18:52
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pionýrák	
	    
	 
	
	IP: uživatel16199        	  
	 
	
	 Ty čelisti asi potřebují zajezdit. Jak dlouho už s tím jezdíš?	   
	
	  
	  
		Datum: 10. dubna 2016 15:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel16784        	  
	 
	
	 Dvojkový pakny nemaj se startem nic společnýho. Startujou ty vnější na rozběhovym bubnu. Takže buď chtěj ještě ošmirglovat a odmastit (či vyměnit) ty 3 rozběhový pakny a nebo dotvarovat ty řadící,já je musel trochu dopilovat,aby seděli pořádnou plochou. Ale jinak platí,že dvojkový pakny (i rozběhový) se musej tzv "zajet" aby si sedli ... mě to trvalo asi 2 hodinky a pak si to krásně sedlo a začla mi řadit i do kopce ... tedy po náležitém připilování dvojkovejch paken a seřízení motoru.	   
	
	  
	  
		Datum: 23. března 2016 15:06
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 zdarec,stando měnil jsem jenom dvojkove pakny ty byly na sračky nešlo ani startovat prokluzovalo to kompletně. ted startuje na první šlapnutí,jenom tu dvojku přehodí strašně pozdě	   
	
	  
	  
		Datum: 22. března 2016 17:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18607        	  
	 
	
	 Nechci nabádat asi by si do toho hned vrtal,ale u báby to vcelku dost ovlivňuje předstih a nastavení bohatosti směsi. A ty rozběhový pakny jsou starý a měnil jsi řadící? A nebo jsi vyměnil jen dvě rozběhový? Jestli jsou dvě nový a jedna stará tak to takle blbne...to je jasný.	   
	
	  
	  
		Datum: 22. března 2016 6:16
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: honza	
	    
	 
	
	IP: uživatel18158        	  
	 
	
	 Tak už vím kde je problém dostal se mi na komutátor olej z řetázka a trochu ho to opálilo časem se zanese a nehce dobíjet .... taky možná krátké uhlíky mají 14 mm kolik mají nové ?  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 20. března 2016 19:35
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 všechno rozeber a pořádně vyčisti lihem... uhlíky dokud nemají 7-8 mm, tak jsou v pohodě, nesmí však zůstávat vyset v šachtách...	   
	
	  
	  
		Datum: 20. března 2016 19:35
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: xxx	
	    
	 
	
	IP: uživatel17345        	  
	 
	
	 Zdarec draci,prosím vás jakou byste mi doporučili lehkou úpravu na sériovku simsona s51,chtěl bych mu trochu zvednout výkon,za odpovědi předem dík  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 20. března 2016 6:56
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18603        	  
	 
	
	 Speciálně u simsona bych se upravovánim nezabejval. Kup nějakej kit 60/4 a máš hotovo. Simsona už jsem dělal,jde to,ale je tam děsnej přístup do sání.  Zařek jsem se,že už to dělat nebudu   	  
	
	  
	  
		Datum: 20. března 2016 6:56
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: honza	
	    
	 
	
	IP: uživatel18158        	  
	 
	
	 Zdravím mám čz 175 a jel jsem se projet dělal jsem celou go akorát jsem udělal chybu že jsem namazal plsť jakýmsi mazivem na řetázky ... akorát jsem si neuvědomil že to asi nesnese vysoké teploty.jak jsem dojel bylo celé dynamo vřelé. Asi to bylo tím že byla ta plsť suchá Dnes jsem dal nové kladívka a namazal to mazivem na ložiska co snese i vyší teploty. .   no dnes jsem jel a přestalo to dobíjet tak jsem vyčistil uhlíky a bylo to celý komutátor byl zasranej a máto nádech spálení měl jsem strach aby neodešlo vinutí .... už to i dobíjí a startuje to dobře.... snad mě někde nenechá    a ještě něco jak začíná brát zadní brzda ozývají se ztama divné zvuky nevíte co by to mohlo bít ? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 20. března 2016 9:10
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 to je blbost, aby se ti hřálo dynamo kvůli nenamazané vačce... problém bude někde jinde... jakej regulátor tam máš?	   
	
	  
	  
		Datum: 20. března 2016 9:10
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18603        	  
	 
	
	 No to je divný. Já u péráka namazal vačku špinavejma rukama a 8 let to bez problému funguje. Nic se mi nehřeje ani nepálí a kladívko nemizí ,resp nevim o tom,už cca 3-4 roky jsem na něj nekoukal. Smrad z dynama bych nebral na lehkou váhu. Mohl to bejt jen mastnej komutátor a napálilo se to,ale byl bych teď opatrnej ... já tam dřív zapalování z čz 175 (477) měl a bez ohlášení napřed shořelo rele ,pak se napálilo vinutí a pak to zdechlo...z neznámýho důvodu to pak z velkýho kopce zas  blaflo a dojelo to bez problémů 30km  domu,ale vše bylo v hajzlu,přežil jen rotor ... napečený (statorový 2 cv) rele i vinutí smrdělo ...	   
	
	  
	  
		Datum: 20. března 2016 7:08
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: J	
	    
	 
	
	IP: uživatel18601        	  
	 
	
	 Máte někdo zkušenost s kamerou go pro hero 4 a je v tom nějáký velký rozdíl oproti hero 3? Díky za odpověď 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 19. března 2016 15:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 19. března 2016 13:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dominik	
	    
	 
	
	IP: uživatel10088        	  
	 
	
	 Dobrý den, pánové. Jak je to se svařováním karterů ?? Na co si dát pozor ?? Je potřeba nahřát karter před svařením (a nebo je sešroubovat dohromady), aby se nepokroutili ?? Jedná se klasicky o uštíplou přepážku mezi zapalováním a řetěz. kolečkem na pinďourovi. Žádný plíšek tam nechci, mám to na originála (renovace) a chci aby to nějak vypadalo... Děkuji předem za věcné komentáře. 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 19. března 2016 19:43
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: dwein dibly	
	    
	 
	
	IP: uživatel18602        	  
	 
	
	 nestačilo by třeba jen nabodovat?	   
	
	  
	  
		Datum: 19. března 2016 19:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18598        	  
	 
	
	 Asi by to šlo vařit v nějakym chladícim médiu který hned nechytne a nebo nebouchne. Ale napadá mi jen voda. Třeba je to blbost. To by věděl svářeč. Nadruhou stranu hezky opravená přepážka taky neurazí. Motor je holt původní. Jde hlavně o funkci.	   
	
	  
	  
		Datum: 19. března 2016 13:30
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dominik	
	    
	 
	
	IP: uživatel10088        	  
	 
	
	 Děkuji za odpověď. Popravdě, najít nějaký pěkný, nepobouchaný kartery, které se nerozlisovávali šroubovákem, je docela kumšt... A s vašimi zkušenostmi naprosto souhlasím. 	   
	
	  
	  
		Datum: 19. března 2016 13:08
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18598        	  
	 
	
	 Můj názor je nevařit. Zkrouťej se i kdybys nechtěl. Pak bys je musel nechat orovnat dle přípravků, protože to zkroucený moc nepojede.  To raději vlepit nějakou přepážku epoxidem či tekutym kovem a nebo plech. Já tam mam ohlou plechovou cedulku SONP Poldi Kladno a jsem maximálně spokojenej. Jinak na originála jiný kartery. Z vlastní zkušenosti ti řeknu jedno. Raději budu mít 2 motory s plechovou přepážkou který fakt pojedou než jeden vyvařenej na ozdobu... sice si tohle slyšet nechtěl,ale je to tak ... spousta lidí se trápí s motory,že jedou blbě... a tohle je jeden z důvodů... pak nepárový a páteční kartery ... jedny mam made in mototechna,přenádherný,nový,značky maj stejný a jedou blbě ... pak mam olámanej motor z roku 1971 ,kdyby mu chyběla jen přepážka,ono tam toho chybí už víc       a ten jede !!! Holt mam jedno bronzový futro vlepený,nakopávačku opřenou ohlou kulatinou o stupačku a místo přepážky plech,ale jako testovací motor dosahuje nejlepších výsledků     no dělej jak myslíš,ale já mam v tomhle jasno.	   
	
	  
	  
		Datum: 19. března 2016 12:43
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Zdar lidi potřebuji poradit. Když je motor studený jde krásně bez problému vytočit do maxima, ale jakmile se ohřeje tak při plným plynu ve vysokých otáčkách začne jakoby prskat ve válci(je to slyšet). Škube sebou motor,ale nepřidírá se. Nikde žádná pecka. Kladívko seštelovaný, odtrh na 0,4, elektroda svíčky na 0,4, karburátor seštelován. Je to dosti nepříjemné když jedu delší kopec na dvojku a nemžu jet plnej plyn. Děkuji za odpovědi 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 27. března 2016 8:32
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 tak vyřešeno. Pomohla tomu až třetí VN cívka 8V takže jsem mám 2 v háji	   
	
	  
	  
		Datum: 27. března 2016 8:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18606        	  
	 
	
	 Hele muj názor je ten,že ti buď vibracema nedovírá palivovej ventil a nebo máš fakt bordel někde v karbecu a nebo problém někde svíčka/kabel/indučka/kondik/kladívko ... 	   
	
	  
	  
		Datum: 21. března 2016 15:05
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 To že je cihlová, ještě neznamená, že je dobrá. Jinak další dírky do aiboxu? hmm tak je zalep	   
	
	  
	  
		Datum: 21. března 2016 14:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Barva švícky je cihlová krásně. Švícku mam novou n14c a blbne to i na n15c. Hladina jde krásně s lícem plováku a jehla na druhy zářezu. Trysky nikdy drátem čištěny nebyly pouze ultrazvukem a vzduchem. Jsou dotažený. U airboxu jsem schválně dělal 2 dírky navíc a filtr měnil.	   
	
	  
	  
		Datum: 21. března 2016 13:22
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 Jinak ještě než začneš vše rozebrat, začni tím, že tam dáš novou svíčku. Ta taky dokáže pěkně pozlobit a motor se tváří jako, že tarokuje.	   
	
	  
	  
		Datum: 21. března 2016 12:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 Podle toho co popisuješ, je to spíš bohatý než chudý. Tak, že dle mého názoru máš buď vysokou hladinu, špatně zavírá ventil, někdo trysky buď provrtal nebo čistil drátem a tím je zvětšil. Další možnost je špatně dotažená tryska, kdy může tzv. podtékat. Ještě co je možné, že máš přicpané vzdušníky, nebo nějaký moribundus v airboxu.	   
	
	  
	  
		Datum: 21. března 2016 10:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Zkusím to s tim ventilem...tryska tam je 68.	   
	
	  
	  
		Datum: 21. března 2016 10:03
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 co tam máš za trysku?	   
	
	  
	  
		Datum: 21. března 2016 8:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Jawař	
	    
	 
	
	IP: uživatel16313        	  
	 
	
	 Stejné příznaky jsem měl když špatně otevíral jehlový ventil v plovákovce. Nechal jsem ho tenkrát přes noc v čistém 2T oleji a od té doby to funguje.   	  
	
	  
	  
		Datum: 21. března 2016 8:29
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Samozřejmě mám seriovku a zápalko je original 30W. Tak s tim vyčištěním mám jistotu a potom to stejne jedu vse ještě vzduchem. Zkusím ještě kladívka ale moc tomu nedávám.	   
	
	  
	  
		Datum: 20. března 2016 9:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Lze vse vyloučit měnil jsem a prohazoval vše. Klika neplave a simerinky jsou nové vzduch nepřisavá.Filtr čistej průchozí.Civka raky menena s co nejmenší vzdalenosti od rotoru.	   
	
	  
	  
		Datum: 19. března 2016 14:38
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18598        	  
	 
	
	 A lze vyloučit vadu typu indučka,kondik,svíčka? A nebo gufero či těsnění někde?  Klika se nehýbe,neplave? Je pevně v ložiskách?	   
	
	  
	  
		Datum: 19. března 2016 12:54
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18598        	  
	 
	
	 A ten počet otáček je rámcově 5-6 tisíc a nebo 9-10 ?    ten pojem čištění ultrazvukem zní úžasně sofistikovaně,ale máš jistotu,že je to čistý a průchozí? Já karburátory čistím kusem rozpletenýho lanka,všude se s nim dostanu a mám 100% jistotu. Jinak v oblasti 5-6 tisíc prskali některý kulatý zapalování z j05.	   
	
	  
	  
		Datum: 19. března 2016 12:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Ano benzin dotéká ve velkým množství. Zkoušel jsem vyměnit kladívka a stejně nic. Karbec vyčištěny v ultrazvukové čističce. Svicka cihlova. Když je studenej tak v poho ale po zahřátí ho vytočím ale když přetáhnu určitý počet otáček začne prskat a vynechávat a cukat se.	   
	
	  
	  
		Datum: 19. března 2016 11:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18598        	  
	 
	
	 A benzín ti dotéká? 	   
	
	  
	  
		Datum: 19. března 2016 10:35
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 mimochodem je to Mustang	   
	
	  
	  
		Datum: 17. března 2016 20:08
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Lubka	
	    
	 
	
	IP: uživatel14642        	  
	 
	
	 Zdravím draci, jaké máte zkušenosti s upravenými válci na závody od stejskyho? Koukal jsem, že nabízí úpravy snad úplně všeho. Máte zkušenosti třeba s jeho klapkovými válci 5K? Díky Luboš! 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. března 2016 19:28
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18597        	  
	 
	
	 Hezkej způsob reklamy    Každej to dělá jak umí. 5K (i 3K) klapka se mi moc líbí,konečně válec u kterýho má horní kanál pořádnou průtočnou plochu. Ne ty foukačky pístem ......	   
	
	  
	  
		Datum: 18. března 2016 19:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: marquee	
	    
	 
	
	IP: uživatel13627        	  
	 
	
	 Klapkový 5K je úplná novinka. Ještě minulý týden nebyl v nabídce. 	   
	
	  
	  
		Datum: 18. března 2016 7:38
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: salgen	
	    
	 
	
	IP: uživatel18595        	  
	 
	
	 Čau mám babettu 210 už podruhé mi odešel tyristor gyt s integrovanou indukčkou, na volnoběh motor běží, po přidání zdechne. Někde na fórech jsem se dočetl že to odpaluje zapalovací pól, máte stím nějakou zkušenost? Tady na fichtlkrámku, je v nabídce jeden zapalovací pól  http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zapalovaci_pol_std.html, v jiných eshopech, nabízejí k tomuto tyristoru gyt, i pól gyt. Neví někdo jestli maí oba poly stejný parametry? Díky za odpovědi 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 17. března 2016 7:43
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dew	
	    
	 
	
	IP: uživatel18592        	  
	 
	
	 Caute draci , neviete mi niekto poradit s elektrikou na Stadione S22 ? Je po kompletnej renovacii a elektriku som spravil presne podla schemy ktoru som nasiel na nete ale mam problem so zadnym svetlom pretoze podla schemy ma byt zadna ziarovka zapojena tak ze vlastne ide do nej 2x + pol a ziadna kostra . Celkovo ale blbne elektrika ... Je tam komplet novy lak a myslel som ze bude problem len s kostrou kedze je tam vrstva laku ale to uz je vyriesene. Nemate s tym niekto skusenosti ? Diki 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 19. března 2016 13:37
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18598        	  
	 
	
	 Popravdě jsem něco takovýho čekal. Nějak jsem si řikal že tam bude nějaká odizolovaná placka na který bude objímka žárovky aby to vůbec fungovalo. Jako pertinaxový podložky a kroužek v kladívku. U pio jsou v držáku zadní žárovky plastový misky.	   
	
	  
	  
		Datum: 19. března 2016 13:37
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dew	
	    
	 
	
	IP: uživatel18599        	  
	 
	
	 No uz to mam hotove , problem bol v tom ze ten pliesok do ktoreho za srobuje ziarovka drzi na srobiku ktory ide az podblatnik a vlastne drzi o plech a tam sa vlastne spajalo + a - . Medzi srobik a pliesok som dal plastovu podlozku aby to nechytalo kontakt. Pretdym tam bola podlozka z pertinaxu ale ta uz bola rozdrvena a tam bol skrat... ale diki za vsetky rady   	  
	
	  
	  
		Datum: 19. března 2016 11:35
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 to, že má stadion sdruženej přepínač v jeden je úplně jedno, princip je stále stejnej... když to zapojíš tak, jak píše standa, tak to musí fungovat, protože když rozsvítíš potkávačky, tak rozsvítíš i zadní světlo, který bude v tu chvíli ukostřený přes vlákno dálkovýho světla v přední žárovce a naopak... má to taky ochrannou funkci, protože když ti praskne jedno vlákno v přední žárovce, tak automaticky přestane svítit i zadní, takže nespálíš v zadním světle žárovku...	   
	
	  
	  
		Datum: 17. března 2016 21:11
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18596        	  
	 
	
	 No popisuješ to správně,jen to asi nechápeš. Pokud přední světlo přepíná a funguje máš už vyhráno. Jen z kontaktu žárovky pro potkávačky natahneš dozadu jeden kabel a z kontaktu pro dálkový druhej kabel. přímo z patice předního světla. Mezi kabely zadní žárovku. Pokud není prasklá musí svítit.	   
	
	  
	  
		Datum: 17. března 2016 13:40
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dew	
	    
	 
	
	IP: uživatel18592        	  
	 
	
	 Pozeral som schemu z jawetty a ta ma tiez 2 vypinace , jeden na parabole a druhy na volante , asi to tak zapojim aj ja a bude po problemoch 	   
	
	  
	  
		Datum: 17. března 2016 12:57
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dew	
	    
	 
	
	IP: uživatel18592        	  
	 
	
	 Je to tam kvoli vypinacu zbytocne prekombinovane ... na pionieri je to lepsie vyriesene pretoze ten ma hlavny vypinac svetiel na parabole a na volante sa uz len prepinaju dialkove/tlmene svetla a je to jednoduchsie zapojene ... bohuzial na stadione je 1 vypinac ktory ma 3 polohy - hore je  tlmene , v strede vypnute a dole dialkove svetlo a problem je presne v tom ze zadna ziarovka musi svietit aj pri dialkovych a aj pri tlmenych svetlach a neviem ako to prepojit aby zadna ziarovka svietila vzdy ked zapnem hocijake svetlo , nemozem kable vzadu spojit lebo potom by mi svietili obe predne vlakna v ziarovke naraz... presne ako pises Ik je to sprosto vymyslene ... ziaroviek mam viac a funkcnych a skusal som vsetky ... aj skusacku som mal zapojenu ... asi to cele prerobim a bude pokoj...	   
	
	  
	  
		Datum: 17. března 2016 12:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: lk	
	    
	 
	
	IP: uživatel1217        	  
	 
	
	 pokud vím, tak S22 má zadní světlo řešený stejně jako jawetta, takže je žárovka v zadním světle vždy ukostřená přes neaktivní vlákno přední žárovky, stejně jako to má 30W zapalování u pio... takže jestli ti svítěj potkávačky i dálkový, tak hledej problém někde mezi předním a zadním světlem... pokud ve předu svítí pouze jeden druh světla, tak je problém v žárovce...	   
	
	  
	  
		Datum: 16. března 2016 20:55
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18593        	  
	 
	
	 Světla u staďáka s22 jsou vedený z cívky do přepínače a tam odtud v poloze zaplý světla vedou dva dráty. Jeden na přední žárovku a druhej na zadní žárovku,tam žádná záhada bejt nemuže.... a nebo to má stadák jako mustang a má tlumený/dálkový? To by pak byla ukostřená jen patice přední žárovky a zadní žárovka by byla tažená z vláken přední žárovky a nebyla by ukostřená. Ale to si nemyslim. A nebo má vzadu jen odrazku? Nejsem stadionář,jen to logicky odvozuju,je to furt na stejný brdo ... zdroj,přepínač,žárovka,kostra ...  si propípej zkoušečkou kabely jestli je to vůbec "živý" ... 	   
	
	  
	  
		Datum: 16. března 2016 16:12
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 serus borci. nahodil so 9z primarne kolecko na fichtla skratil retaz o jeden clanok a keed som to cele osadil  tak retaz bola strasne vysponovana a tazko islo pretacat motorom  neviete mi nekdo poradit???????????? dik   
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 16. března 2016 11:45
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: spacek	
	    
	 
	
	IP: uživatel15770        	  
	 
	
	 musiš použit starši už vytahany primarni řetez pak to bude dobry .čau	   
	
	  
	  
		Datum: 16. března 2016 11:45
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 Čau draci, kdysi jsem viděl někde návod jak změřit indukční cívku multimetrem, nevíte někdo? Odepište díky  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 15. března 2016 14:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 AKCE BABETTA 210-NAJEDE SE 1100KM Tak draci kdo si troufne na velikonocni CStrip na tri dny na babettes natocenym tachem 1100km 25/26/27,3 Prijde nove zapalovani vape na babettu 207/210 presne to co jse dela na pio 6v/20w  a tak jsem doma vymyslel ze je treba ho odzkouset abych nasel nejakou tkanicku jak se vymluvit ze musim  jet  stim ze konecne zajezdim na masine   a tak kdo do praha kolarovo na velikoncena babette ? ale v pondeli musim byt doma a behat s malim sesou po koledovackach    musi to byt avask nekurak, lebo to je strasna brzda    jo a taky musi mit dobrou pravacku,, lebo porad se drzi plynovej heft az na doraz 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 16. března 2016 20:40
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	
	 tak zas doma, michacka, kolecko a lopata    lebo dalsi jura se  v take kose se jen tak nenajde	   
	
	  
	  
		Datum: 16. března 2016 20:40
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Simson	
	    
	 
	
	IP: uživatel13551        	  
	 
	
	 Zdravím draci, vím že to sem tak uplně nepatří ale potřeboval bych radu. Mám simsona ale koupil jsem ho už bez blinkrů, ted potřebuju s ním na stk a nevím jestli je tam musím nechat dát, nebo to zkusit i bez nich.. díky hoši  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 15. března 2016 6:30
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18587        	  
	 
	
	 Koukni na přesný označení simsona,jedny simsony blinkry třeba neměli,ani baterku. Dohledáš nejlíp na německejch stránkách. A pokud je máš mít dle typu tak je dodělej,neni to nic složitýho.	   
	
	  
	  
		Datum: 15. března 2016 6:30
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Pepa 	
	    
	 
	
	IP: uživatel18585        	  
	 
	
	 Zdar draci, potřebuju snížit hlavu válce na ČZ 175 477,o kolik mm mám vzít trisku, aby mi pak neklepal píst do hlavy máte někdo s tím nějaké zkušenosti? Za každou radu budu vděčný diky za odpověď  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 18. března 2016 22:19
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Bakoun	
	    
	 
	
	IP: uživatel15504        	  
	 
	
	 Pokud chceš nahánět kompresi, tak vyndej to hliník. těsnení pod hlavou a hlavu pořádně zabruš vůči válci. Je to skoro zadarmo...	   
	
	  
	  
		Datum: 18. března 2016 22:19
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18586        	  
	 
	
	 Úprava hlavy se odvíjí od úpravy výfukovýho kanálu. Obecně když jde vejfuk o milimetr nahoru tak hlava o milimetr dolu. Zkušenější mohou upřesnit jak je to přesně u čz. Při úpravě hlavy se hlava nejenom sníží,ale zároveň se musí i proškrábnout spalovák,dosedací plocha a antidetonačka,takže se nikdy nemuže stát,že by píst klepal do hlavy. Pokud jsi nic neupravoval tak nic nesnižuj. A pokud hodláš hlavu "jen uříznout zezhora" tak taky nic nesnižuj.... rozhodně bych svěřil úpravu hlavy někomu,kdo je zkušenější a umí to a má přípravek a nože.	   
	
	  
	  
		Datum: 14. března 2016 11:01
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: David	
	    
	 
	
	IP: uživatel18584        	  
	 
	
	 Zdravím mám problém s Babettou 210 nechce mi vyřazovat neví někdo čím to může být ? 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 15. března 2016 15:33
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18590        	  
	 
	
	 A měl jsi ten buben staženej a rozebranej? Jsou tam takový listový pružiny co spolu se spojkama pohybujou a časem si pod sebou vydřou takovej žlábek,kterej je pak muže uzavřít jen ve středový poloze a pak babeta nechce držet pevně zmáčklej buden a neřadí,protože furt trochu jakoby klouže a myslim,že to a samý se muže dít v opačný hraně a to by pak nerozepínala.... 	   
	
	  
	  
		Datum: 15. března 2016 15:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: David	
	    
	 
	
	IP: uživatel18589        	  
	 
	
	 To jsem zkoušel a vše je v pořádku každopádně děkuji.	   
	
	  
	  
		Datum: 15. března 2016 7:46
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18587        	  
	 
	
	 Mužou se šprajcovat pakny v rozběhovym bubnu. Stahni ho,rozeber a uvidíš.	   
	
	  
	  
		Datum: 15. března 2016 6:33
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: filip	
	    
	 
	
	IP: uživatel18583        	  
	 
	
	 zdravym, mam 350/639 a menil sem lamele ... potrebujem poradit stim jak moc mam alebo podla ceho mam dotahnut na spojkovem kosi sruby co su na strunach ? nwm je nemozem tu spojku nastelovat ... dik za ucinne rady... 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 13. března 2016 21:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Pavel S.	
	    
	 
	
	IP: uživatel17888        	  
	 
	
	 Zdravím, pincek 21, už dřív jsem s ním měl podobné problémy jako ted, myslel jsem si že saje někde faleš, když mi začal téct olej tak sem to celé důkladně přetěsnil, nové gufera, a mezi kartery papír se silikonem, jen mezi karburátorem a kolínkem je obyč silikon. no problém je ten že když startuju za studena tak přechlastám a startuju a ono to třeba jen párkrát zapálí a hned to zdechne a když to tak udělá asi 4x tak už jdu roztláčet a vždy to jen cukne a až za dlouho to nakonec jaksi taksi chytne a jede. ještě chci poznamenat že nějak extra nechce držet volnoběh, šroubek mám skoro přitahlý na maximum, a svíčka bývá mokrá když ji po neuspěšných pokusech vytáhnu a zapalování mám seřízené špičkově tak ted čím to je. jehla na 2. zářezu a hladina lícuje předem díky 
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 15. března 2016 18:41
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Pavel S.	
	    
	 
	
	IP: uživatel17888        	  
	 
	
	 zkusím tam dat novou svíčku a zmenšit hladinu	   
	
	  
	  
		Datum: 15. března 2016 18:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18587        	  
	 
	
	 Mokrá svíčka = extra uchlastanej karbec a nebo nepálí svíce jak by měla.	   
	
	  
	  
		Datum: 15. března 2016 6:50
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: spacek	
	    
	 
	
	IP: uživatel15770        	  
	 
	
	 PROBLEM BUDE ASI VTOM SILIKONU PATRI TAM TESNENI,SILIKON SE TI VYTLACIL DO SANI.MALO VZDUCHU.CAU	   
	
	  
	  
		Datum: 13. března 2016 13:04
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dew	
	    
	 
	
	IP: uživatel18579        	  
	 
	
	 Nazdar    chcem sa spytat , pionier mi chyta za studena len na roztlacenie , ale ked sa trosicku zohreje uz chyta krasne na paku , ked ho roztlacim vzdy najskor cuka a skapina ale potom sa rozbehne pekne ... na karburatore mam presne nastavenu hladinu ale ihlu som dal na prvy zarez zhora lebo mi stale kvapka trochu benzinu s vyfuku a uz neviem ako ochudobnit zmes ale na druhej strane asi zasa pojde lepsie ked hu dam na 2. zarez len bude asi este viac benzinu s vyfuku tiect ? :/  
	 odpovědět
		  
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 10. dubna 2016 13:41
	 
	 
	 
 
  
 
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dew	
	    
	 
	
	IP: uživatel18635        	  
	 
	
	 Kontakt na sviecke som nastavoval rozne a sviecku som aj tak kupil novu pretoze a stara uz bola stejne trochu spalena a par eur za sviecku ma nezabije    ... Magneto je skoro nove , kladivko je tiez uplne nove, cievky som nastavil presne podla odstrihnuteho kusku s PET flase a inducka je zapojena spravne , kontroloval som to podla schemy... Vsetko je tam nastavene presne tak ako ma byt , mozno sa este pohram s predstihom... teraz ale nemam na to cas lebo si skladam auto ... potom dam vediet co bolo zle   	  
	
	  
	  
		Datum: 10. dubna 2016 13:41
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18586        	  
	 
	
	 A on je problém ji sklepnout na 0,4mm ??? Problém ve svíčce samotné nebude,prostě to má slabou jiskru (slabý magneto,opálený kladívko,špatné postavení zapalovací cívky oproti rotoru,obráceně zapojená indučka a jiné důvody...)	   
	
	  
	  
		Datum: 14. března 2016 11:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dew	
	    
	 
	
	IP: uživatel18579        	  
	 
	
	 Moze to byt aj tou svieckou veru ... ale tuto sviecku ktora tam je teraz mam presne na 0,50mm , kupim novu a uvidime 	   
	
	  
	  
		Datum: 12. března 2016 21:23
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18581        	  
	 
	
	 No a když pominu to tvý kapání benzínu z vejfuku tak to,že studený to nechce chytat a teplý jo muže bejt klidně velkym odtrhem na svíčce. Stačí o ani ne desetinu sklepnout.	   
	
	  
	  
		Datum: 12. března 2016 13:04
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: Dew	
	    
	 
	
	IP: uživatel18579        	  
	 
	
	 Hladinu som dal uz kusok pod tanierik plavaku ... ihlu mam uz druhu a aj ventil v plav. komore ... bude to jedine ta tryska 	   
	
	  
	  
		Datum: 11. března 2016 20:32
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: čz	
	    
	 
	
	IP: uživatel18525        	  
	 
	
	 Směs u tohoto karburátoru ovlivníš velikostí trysky a polohou jehly. 	   
	
	  
	  
		Datum: 11. března 2016 6:33
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel18580        	  
	 
	
	 Už jsem ti napsal,že jestli ti kape benzin z vejfuku tak nezavírá jehlovej ventil u plováku a nebo máš vysokou hladinu. Kolikrát ti to mam ještě napsat?	   
	
	  
	  
		Datum: 11. března 2016 6:32
	 
	 
	 
 
  
 
 
              | 
           
         
         
         
    
       
                   |