slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  47  48  49  50  51  52  53  54  55  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18540    
Nazdar . Zistil som ze na pioniera su 2 druhy klukoviek. Jedna ma 2 diery na boku a druha je pri ojnicnom lozisku viac vyfrezovana... Nebude to vadit ak tu vyfrezovanu nahradim tou ktora ma 2 diery na boku ? ( Viem ze je to kvoli vyvazeniu ) Diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2016 14:36
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Ještě doplním, čepy 15mm 550/555/05 mají stejný průměr do ložiska a stejnou délku od setrvačníku ven, ale stejné (zřejmě) nejsou.
 
 
Datum: 11. března 2016 14:36
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Klikovek je víc než tři druhy. Klika na 550/555 má hlavní čepy 15mm, pístní čep 10mm, čep spodního ložiska má menší průměr než pozdější typy a setrvačníky mají otvory. Klika 20/21/23 má hlavní čepy 17mm, pístní čep 14,1mm, setrvačníky plné. Klika na 05 má hlavní čepy 15mm, pístní čep 14,1mm, setrvačníky s otvory. Na rozdíl od ostatních typů se zde používají celkem tři typy ojnic, viz tady: http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=133&idtop=210843 . Poslední typ ojnice se dál používal u 20/21/23, viz katalog ND. Setrvačníky s masivní ojnicí použitou i na 20/21/23 mají viditelně větší mezeru mezi setrvačníky oproti variantě s tenkou ojnicí (zřejmě varianta s dělenou klecí). U typů 550/555/05 platí, že šířka kliky je stejná, stejné jsou i hlavní čepy, liší se setrvačníky. Klika jako celek s pístem by měla být záměnná mezi 550/555/05. Kliky 05 s tenkou ojnicí mám dvě a domnívám se, že obě jsou s dělenou klecí. Takže zde je ještě prostor k doplnění informací;-) Tolik teorie, kliky 05 mám připravené k repasi, tak se uvidí...
 
 
Datum: 11. března 2016 14:22
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18579    
Presne ako pises Standa :-) su 3 druhy ... ta s gulatymi dierami a zo silnou ojnicou je s 05 :-)
 
 
Datum: 10. března 2016 22:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18564    
No čistě teoreticky by se slabá 05-tková ojnice na 14,1mm čep měla dát normálně přelisovat do kliky j555,spodní čep ojnice by měl bejt stejnej ... já viděl taky jeden abnormál ... plná klika jak z j21 s užšíma hřídelema j05 ... přetočený se mi to moc nezdálo ...
 
 
Datum: 22. února 2016 18:20
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajimalo by mě ty 05-kové, mám 2 kliky s 2 velkýma dírama, ale silnou ojnicí pro 14,1 čep (takže jako 05) na 2 motorech Jawa 555 .. a ložiska vím že jsou taky 555tkové.. tak že by to někdo někdy přelisovával ? Že by vzal kliku J555 a šupl tam ojnici z 05tkové ? Jinak totiž nevím :-D V motorech jsem je už tak objevil ..
 
 
Datum: 22. února 2016 17:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18564    
Na fichtla jsou 3 druhy klikovek. S 2 dírama z boku a uzounkou hřídelí ,slabá ojka 10mm čep a to je j550/555. Pak je ta a samá s nepatrně silnějšíma hřídelema,ojnice je slabá a nebo normální pro 14,1mm čep a ta je jen pro j05. Poslední verze je bez děr,silné hřídele a silná ojnice na 14,1mm čep a to je j20,21,23 . Kliky nejsou vzájemně vyměnitelné. Navíc kliky z j550,555,05 jsou "užší" ... odkazy neumím na mém zařízení se starým androidem otevřít ani zkopírovat ...
 
 
Datum: 22. února 2016 15:30
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17521    
s kulatýma dírama je na motory 05 (kulatý dekl) a ty vyfrézovaná je na motory 20,21,23 .. zaměnit nejdou!
 
 
Datum: 22. února 2016 15:30
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18540    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_jehla_nahore_cep14_1.html A takuto tam mam
 
 
Datum: 22. února 2016 14:42
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18540    
http://www.bumbacobchod.sk/www-vebareal-sk-ipod-store/eshop/2-1-Motocykle/98-3-Motor/5/873-Klukovy-mechanizmus-uplny-Pionier Takuto tam chcem dat
 
 
Datum: 22. února 2016 14:41
 
 
 
 
Jméno: CX      IP: uživatel16502    
Jestli jsem chodí fichtlaři z Kaplicka okr.Č.Krumlov konkrétně modrý fichtl z revmáčema nebo světle zelený taky z revmáčema tak ať se ozvou měl bych zájem o vyjíždky viděl jsem je loni projíždět vždy přes kaplici díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 10:29
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18560    
Čau, mám problém při nastavování předstihu u Jawy 250/353. Když nastavím horní úvrať i odtrh, tak při překonání horní úvrati se kladívko ještě více rozpojí než je nastavený odtrh v HÚ. Chtěl bych se zeptat, zda se s tímto někdo z Vás již setkal a mohl mi poradit čím to je. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 15:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18564    
Něco ti nesedí a nebo šmajdá. Při proběhu vačky a kliky přes HU sice ta hodnota rozevření nemusí bejt striktně 0,45mm celou dobu,už to taky muže mít ojetou náběžnou čás,ale zas to nesmí lezt k milimetru. To značí že něco šmajdá. A nebo tam máš blbou vačku a ty 4 desetiny nastavuješ v dobu,kdy je ještě "vyvýšená čast" před kladívkem ....
 
 
Datum: 22. února 2016 15:37
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18562    
Prodává fichtlkrámek ješte ten černý komaxit stojan na J05? protože ten co je nyní v nabídce nemá dírku pro pružinu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 7:45
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku nou problem, staci to napsat do vzkazu k obj a ja to dodam
 
 
Datum: 22. února 2016 7:45
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18540    
Nazdar , chcem sa spytat ako ste riesili axialnu volu klukovky v pionieri ? ( Myslim volu ze sa klukovka hybe asi 1.5mm do stran smerom k zapalovaniu a vyvodovemu kolecku na spojku ) Diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 8:02
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Pokud máš možnost změřit nebo nechat změřit ovalitu tak to udělej. Pokud nebudou čepy házet není třeba to řešit ;-)
 
 
Datum: 22. února 2016 8:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
máš ko klikové čepy,,, dočasným prasáckým řešením by možná bylo vlepení, ale správně je to na výměnu...
 
 
Datum: 21. února 2016 19:13
 
 
 
 
Jméno: JiřinCH      E-mail:      IP: uživatel17864    
Přidejte se k nám taky a začněte závodit na Pionýru. Jsou to opravdové závody - adrenalin a hlavně zábava. Vybrat si můžete z více jak 70 tratí po celé ČR. Kategorie sériových i upravených fichtlů. Startovné do 300Kč. Závodit může každý, bez licence, nehledě na věk a zkušenosti. Fichtl cup není jen sport, je to koníček a pro někoho životní styl. http://www.youtube.com/watch?v=9SBW2ER7560 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2016 7:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
https://www.youtube.com/watch?v=coAOe_RE8dE
 
 
Datum: 01. března 2016 7:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Závodit se dá i v asfaltové rychlé stopě, jen je potřeba licence a startovné je o něco dražší
 
 
Datum: 01. března 2016 7:22
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel17397    
Zdar, mám dotaz na kejvačku 250 - dělal jsem GO motoru - takže klika na repasi, nová ložiska apod. Ložiska jsem do karterů nalisoval v pohodě, kliku taktéž, zajelo tam vše samo, stačilo lehce zatlačit (samozřejmě po zahřátí/schlazení), avšak nyní nejde s klikou lehce točit. Když nasadím primární ozubený kolo, tak klikou otočím. Tož sedne si to za provozu, nebo je něco hodně špatně? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2016 19:16
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
správně by měla jít volně hned po složení,,, nějaký keci, že si to sedle jsou pouze diletantstvím... někde se to kříží, zkus trubičkou vhodných rozměrů s citem klepnout na vnitřní kroužek ložiska pod zapalováním...
 
 
Datum: 21. února 2016 19:16
 
 
 
 
Jméno: Peky      IP: uživatel18561    
Zdar lidi, právě dodělávám renovaci Stadiona a včera proběhl první start... Super, vrčí perfektně, jen nemůžu doštelovat ten spropadenej volnoběh a také při chodu motoru na neutral má tentenci v nižších otáčkách chcípat. Ve vyších otáčkách chodí perfektně, chytá na drcnutí. Karburátor (novější typ pro S22, nikoliv starší vajíčko) vyčištěn, vyfoukán stlačeným vzduchem a pak ještě čišten ultrazvukem. Nové: trysky, šoupě, jehla. Prsíčka s tlumičem sání mám namontované. Už jsem byl tak zoufalej, že jsem zaletoval výřez v šoupěti, kam má dosedat štelovací šroub volnoběhu, aby se šoupátko více zvedlo. Bez úspěchu... Už fakt nevím. Nezapomněl jsem na něco? Budu rád za jakékoliv rady, nápady... Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2016 20:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
záleží jak se ten motor na volnoběh projevuje... klidně (a dost pravděpodobně) to může způsobovat moc bohatá volnoběžná směs..
 
 
Datum: 21. února 2016 20:01
 
 
 
 
Jméno: Škarda      IP: uživatel17641    
přisávání falešného vzduchu?
 
 
Datum: 21. února 2016 19:48
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po dlouhé době nový díl seriálu Jawa Pionýr ve filmech. https://www.youtube.com/watch?v=vzJ4vTdFb-I odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2016 21:15
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16977    
Zdrar chlapi, koupil jsem zapalování vape. Podle nákresu se žárovky zapojí ve stylu 05 ky. Já to chci ale zapojit tak, jako to má 21. A otázka zní - mohu ty dva žluté dráty spojit do jednoho a tím napájet obě žárovky najednou? Děkuji . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 12:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18564    
Žlutý dráty spoj,v tom není problém. Jen bacha na jednu věc. Pokud nezapojíš zadní žárovku jako u mustanga (z jednotlivých svorek přední) tak ti bude praskat zadní světlo a následně i přední .A nebo za jízdy nepřepínat :-D
 
 
Datum: 22. února 2016 12:20
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel16403    
můžeš je spojit bez obav
 
 
Datum: 21. února 2016 19:08
 
 
 
 
Jméno: Jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám Jawu 23 a zajímalo by mě jaký otáčky má sériový motor při 60Km/h na 3Rs. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2016 20:52
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Vzoreček si snadno zjistíš, pokud nebudeš líný a zapojíš hlavu.
 
 
Datum: 21. února 2016 20:52
 
 
 
 
Jméno: Jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík, ostatní vím jen jsem nevěděl ten vzoreček.
 
 
Datum: 21. února 2016 19:47
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
i=n1/n2=D2/D1=z2/z1 ... i je převodovej poměr, n jsou otáčky, D je průměr kol, z je počet zubů... víc k tomu nepotřebuješ...
 
 
Datum: 21. února 2016 19:19
 
 
 
 
Jméno: Jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano dá ale jaký je vzoreček??
 
 
Datum: 19. února 2016 22:48
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Ale pro 3. kvalt a 13z kolečko je celekm jednoduchý pravidlo: 6000ot/min a jedeš 60km/h +-
 
 
Datum: 19. února 2016 21:12
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Si to snadno spočítej... Víš otáčky, zjistíš si kolik zubá má primární kolečko, spojka, převod na trojku je 1:1, počet zubů na sekund. kolečku, počet zubá na rozetě. Obvod kole je kolem 1,7m. Nebuď líný a přemýšlej.
 
 
Datum: 19. února 2016 21:12
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18560    
čau pánové, mám problém s mojí Jawou 250/353. Nedaří se mi jí nastartovat, neustále střílí do výfuku. Předstih mám nastaven, odtrh taky, akorát po překonání horní úvrati se odtrh hrozně zvětší. Další věc, jak je to se značením indukčních cívek, můžu na 250 dát i 12V cívku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2016 11:09
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Patří tam 6v.
 
 
Datum: 20. února 2016 11:09
 
 
 
 
Jméno: Fikus      IP: uživatel18559    
Důležité, kolik má průměr závit kohoutku nádrže toho co se šroubuje dovnitř? D&#236;ky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2016 18:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel17099    
Zdar chlapci vyměnil jsem pist, válec a hlavu...vše zajeté na jinem motoru a po 10 minutá se mi začal přidušovat potom se chytnul a při plným plynu v max otáckach zase začal vynechávat. Karbec a jeho hladina nastavená jehla na druhym zářezu...a při filtru se začal sám vytáčet po sundání se přestal vytáčet ale furt se přidušoval. Motor jinak skvěle táhne. Švícka je lehounce černa. Kladívka jsem opiloval. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2016 9:32
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
tak jsem nastavil předstih a udělal o dirku na víc do airboxu a zatim to jede...
 
 
Datum: 24. února 2016 9:32
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel17397    
Měl jsem podobné problém a nakonec to vyřešilo jiný zapalování. Měnil jsem u starýho zapalování i kladívka za nový, ale nepomohlo to, tak jsem vyměnil celý zapalko a šlape jak hodinky.
 
 
Datum: 21. února 2016 17:09
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Simerinky jsou v pořádku dával jsem teď nový....na to válci co jsem sundal to nedělalo...bez filtru to jakž takž jede ale stejně občas cukne. Zkusím ještě předstih a zkusím přetěsnit koleno karbce pro jistotu...
 
 
Datum: 20. února 2016 11:39
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
V jakém stavu jsou simerinky na klice ? Možná to přisává vzduch pod zápalkem.
 
 
Datum: 20. února 2016 10:36
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18540    
Nazdar, chcem sa spytat ohladom puzdra piestneho capu na pioniera. Menim klukovku a na novej kluke neni na puzdre v strede ta drazka na mazanie capu. Nebude to vadit ked tam nebude ? Nepridre sa to ? Diki za odpoved :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2016 21:57
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18558    
cau mam jawu 555 parez a mam tam hlavu z jawy 20 mohlo by to mit nejaky opacny ucinek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2016 7:26
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jak myslíš opačný účinek?
 
 
Datum: 19. února 2016 7:26
 
 
 
 
Jméno: wimer      IP: uživatel18392    
Zdar lidi hele není toto kravina? Zapalovací cívka není usměrněná a jeden konec je na kostru zatím co usměrněné proudy svetelných cívek tedy jejich minusy jsou taky napojený na kostru nebude se to tak trochu tlouct?Když jde ze zapalovací střídavej? http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-elektrika-s-baterii-baterkou.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 18:56
 
 
 
 
Jméno: švanda      IP: uživatel18566    
Teď jsem koukal na to schéma a tam je vidět že ty světelné cívky jsou oběma konci připojený k usměrňovačům takže ukostřený nejsou takže žádný problém
 
 
Datum: 22. února 2016 18:56
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Cokoliv naměříš, je vztaženo ke kostře. Proto můžeš říct, že na baterii je stejnosměrné napětí, protože vůči kostře nemění polaritu. Polarita napětí se na cívce oproti kostře mění, tudíž je tam střídavé napětí. Je to jen o tom, co se k čemu vztahuje. Snažil jsem se ti vysvětlit, že se nebude nic tlouct ani zkratovat, pokud budou oba obvody spojeny ke kostře jako ve schématu.
 
 
Datum: 19. února 2016 1:43
 
 
 
 
Jméno: wimer      IP: uživatel18392    
Od kdy je na neusmernene cívce pouze minus?
 
 
Datum: 18. února 2016 20:26
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Kostra je jen jedna a napětí na baterii i na na zapalovací cívce měříš právě vůči ní. Barák taky měříš od země, střecha je +, sklep -. A jak rychle se to střídá, je fuk.
 
 
Datum: 18. února 2016 17:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18557    
Nejsem elektronik,ovšem nevim,proč by se měl prát mínus s mínusem (laicky řečeno) ... to by to asi němcum přes 30 let nefungovalo ;-)
 
 
Datum: 18. února 2016 16:33
 
 
 
 
Jméno: wimer      IP: uživatel18392    
Tak asi střídávej proud ma podle frekvence +nebo- takže by se pri jedne periodě zkratovalo ne?
 
 
Datum: 18. února 2016 15:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18557    
Jestli se to bude a nebude tlouct nevim.Ani nevim co by se tam tlouklo. Víceméně starší 6V simsony bez ELBY to maj stejně,ba ještě hůř. Není to zrovna ideální řešení ale "nějak" to funguje ...
 
 
Datum: 18. února 2016 14:44
 
 
 
 
Jméno: wimer      IP: uživatel18392    
ano není na baterii to jo ale jde o to zda se nebudou tloct kosty když dám usměrněný mínus na rám a neusměrněnej vývod jedný civky s rám tak se to musí potkat a zkratovat v půl vlnách
 
 
Datum: 18. února 2016 6:04
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cívka ení zapojená na baterii, tzn: je kasicky přes kladívko a bateriový obvod ji nijak neovlivní. Takže se to tlouct nebude
 
 
Datum: 18. února 2016 2:31
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravím, prosím o radu kolik se má nastavit předstih u jawa mosquitto 585. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2016 14:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18557    
Přesnou hodnotu neznám. Jako výchozí hodnotu bych bez starostí zvolil 1,5mm před HU. Když se ti bude zdát že je motor moc tvrdej tak ubereš na 1,2-1,3 a kdyby to naopak bylo líný a chcíplý tak opět 0,2-0,3mm přidáš ... nou stress
 
 
Datum: 18. února 2016 14:09
 
 
 
 
Jméno: mustangman      IP: uživatel17133    
Prosím o radu budu posílat věci na povrchovku potřebuji vědět jakou origo upravu měl výplet ráfku, pedál zadní brzdy, koleno výfuku a šrouby motoru(dokonce jsem četl, že byly niklované kvůli hliníku).Nemůžu to posoudit, protože většina věcí je napadena korozí jedná se o jawa mustang 1979 děkuji za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2016 18:28
 
 
 
 
Jméno: Poliš      IP: uživatel18392    
Zdar lidi chci se zeptat mám na fichtlu usměrňovač a baterku a chci se zeptat zdali je možné že když jsem měl baterku připojenou na usměrňovač a propojil kabely před usměrňovače odpojené od zapalování zda dojde k zpětnému průchodu proudu z baterky a mohl by se můstek prorazit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2016 16:13
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
no když baterku na usměrńovač připojiš opačně + bat. na - usměrńovače tak to poteče do těch zkratovanejch drátů34
 
 
Datum: 19. února 2016 16:13
 
<  47  48  49  50  51  52  53  54  55  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 3:10:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu