česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA je na DOVOLENÉ .-) něco mí řiká že to bude peprná dovčaale i tak bych měl makat od 16,7 .-)       jinak - Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  769  770  771  772  773  774  775  776  777  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
PROSÍM SPĚCHÁ! Čus,chtěl bych se zeptat jestli když rozeberu motor a sundám gufera abych bez problému vyndal kliku,ta gufera můžu s klidem duše zase namontovat zpátky i když jsou už jetá a to cca.800km.Mám v plánu je vydloubnout opravit kliku a po složení je zase nandat-Jsou to právě ta draší silikon gufera a to se mi jenom kvuli odstranění střepin z klik. prostoru kupovat nechce.Můžu to takhle udělat?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel11936    
Vždy dej nové gufera!!!! Je to pár kaček a máš jistotu...
 
 
Datum: 30. června 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
když to gufero nebude vyndávat ještě když tam bude klika tak bude ok
 
 
Datum: 29. června 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
ale dyt von píše že ten motor rozebere...
 
 
Datum: 29. června 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
bez rozobratia motora napoli nemáš šancu gufera nepoškodiť :/
 
 
Datum: 29. června 2011 7:51
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi bych to koupil nove protože to asi nevytáhneš aniž bysi to porušil..
 
 
Datum: 28. června 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
DaCaN: uz si to robil? vyndat gufero ked je tam klukovka? a podarilo sa ti to vyndat bez toho aby si to poskodil?..... tak si to vyskusaj ....
 
 
Datum: 28. června 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Díky,ja jen že zitra du do mototechny s vybrusem tak že bych je rovnou vzal ale když to jde tak proč ne.
 
 
Datum: 28. června 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
Proč bys nemohl?když je opatrně vyděláš asbys je nepoškodil tak je můžš v poho dat nazpět já v tom nevidím problém...
 
 
Datum: 28. června 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci,jaké jsou příčiny vypadávání 2.převodového stupně?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11968    
a nebo to dělá mega vakl na předloze;-)
 
 
Datum: 30. června 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře,díky.Hurá na pulení :-D
 
 
Datum: 29. června 2011 14:46
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau pepo, dvojka vypadává, protože se časem na hřídeli zakulatí konce drážek, na kterých drží ozubený kolečko dvojky. Po rozpulení motoru a vyndání hřídele to uvidíš, jak máš ty konce kulatý. Musí bejt ostrý aby ti to nevypadávalo. :-) http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html je to obrázek číslo 4 s drážkama, jak maj vypadat.
 
 
Datum: 28. června 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo! já jsem si nemohl zpomnět :-D
 
 
Datum: 28. června 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo je to možný.shrek:myslíš vidličku?
 
 
Datum: 28. června 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
a není možný že by to mohl dělat automat??
 
 
Datum: 28. června 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám motor po dědovi kde dvojka taky vyskakuje,. respektive vyskakovala, protože už je rozdělanej na ND do jiných motorů...jinak děda říkal že s tím byl kdysi v servise a tam mu řekli že je zohlej ten plech co je zastrčenej mezi koly 2. RS...ale děda to nenechal zpravit a dal tam druhej motor takže to není jistý.
 
 
Datum: 28. června 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tim to v mým případě nebude,je jako nová,s novýma kluznýma u kuličkovejma ložiskama ale díky
 
 
Datum: 28. června 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau me vypadavaly kvalty když sem kuoupil fechtla od kuka co na něm skakl zistil sem že narazy přenesene do převodovky přez řetěz zpusovily opotřebení,,kolíčků" na kolečkacha taky byly špatne hranky na hřidelkách a proto to dělalo
 
 
Datum: 28. června 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: Tofek      IP: uživatel4699    
Zdar, mam 555 a dnes rano mi to divne zacalo chrastit v motoru. Bude to nejspis v prevodovce protoze se "frekvence" toho chrasteni meni s rychlostma. Rychlosti v pohode, jako driv. Vykon v pohode, proste vse jako driv, jenom to chrasteni se k tomu pridalo. Chrasti to jenom kdyz pridavam plyn, a cim vic plynu tim vic chrasteni. Meli byste poneti o tom co to muze byt? Olej jsem hodne dlouho nemenil (2 roky), muze to byt tim ? Diky predem ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, k tý spojce se kouknout, stalo se mi to samý, ani to nemusí být poznat na fuknci. Mohlo by to naskrz prodřít dekl a zničit ložiska tím bordelem.
 
 
Datum: 28. června 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná vystřelila seegrovka u spojky...
 
 
Datum: 28. června 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: solta.richard      IP: uživatel11956    
Zdar...Mě napadá třeba nějaký bordel v ložisku že se tam dostal s olejem...Zkusil bych vyměnit olej nejdříve asi... :-)
 
 
Datum: 28. června 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
čau měnim na rozetě věnec a chtěl bych se zeptat jak ji dostat ven jestli ty nýty zbrousit a vyklepnout díky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
už to mam hotové davam tam větší věnec jinak díky
 
 
Datum: 28. června 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel11956    
Vem si majzlík a kladivo a normálně to uraž...Nepoškodíš rozetu protože když bys to odvrtával tak než to trefíš..Já bych to udělal takhle majzlíkem
 
 
Datum: 28. června 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau jewstli ještě něco zamyšliš se starym věncem tak odvrtat pokud ti na něm nezaleží tak obrousit a vyklepnout
 
 
Datum: 28. června 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Čus, já jsem ty nýty zbrousil na te vnejsi straně (z pohledu kola) a pak jsem je vyklepl
 
 
Datum: 28. června 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec mam problem se zapalkem na mustangu zkratka nedava jiskru nemužu na to přijit už mě nic nenapadá zapalovaci civka je dobra,zkoušel sem žarovkou ,vymněnil sem kladivko,udělal přestih vymněnil kondenzator a pořád nic..zkratka od kladivka k indučce nejde proud poradíte někdo čím to je? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: miso      IP: uživatel12382    
ja mam tento isty problem Mam odizolovany aj srub a nic nejde
 
 
Datum: 04. září 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
jestly jsi udělal to ci ti tady napsal martin a nejde to tak zkus vyměnit indučku nebo rotor
 
 
Datum: 07. července 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11865    
musíš odizolovat i ten šroubek co drží všechny ty kontakty na kladívku . nesmí se dotýkat kostry
 
 
Datum: 03. července 2011 11:27
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel10666    
tomu jako měří výkon nebo emise či co http://www.youtube.com/watch?v=Xy0JriicZOA&feature=related odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybys nebyl blbej tak by sis všiml že že výsledek měření je 58,6 km/h .. takže mu měří jakou rychlostí to skutečně jezdí ;-) .. pro případ že by v TP měl napsáno 45km/h a bylo mu 15 let, tak si změří jak mu to reálně jede a pak dostane flastr ;-)
 
 
Datum: 28. června 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 28. června 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel10666    
http://www.youtube.com/watch?v=Xy0JriicZOA&feature=related
 
 
Datum: 28. června 2011 15:59
 
 
 
 
Jméno: toreto801      IP: uživatel11876    
do teďka sem jezdil na 13z kolečko, ale rozmejšlim se že by sem koupil 12z nebo 11z, protože občas jezdim ve dvou, tak aby to líp táhlo, třeba s tim 11z pojede to aspoň trochu? o kolik třeba mi to sníží rychlost? a hlavně neni to zbytecna investice? bude to znát do tahu? pojede to pěkně do mírnýho kopečka ve dvou? zase ta 12 a dosavadni 13 neni skoro rozdil tak nevim, co mi poradite? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když tam dáš 11z tak to bude mit velkou silu ale pojedeš pomalu, zkus těch 11z a uvidiš no ale jestli jezdiš ve dvou kopce tak to mužeš dat..
 
 
Datum: 28. června 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to sakra znát, s 12 mi to jezdilo pěkně, ale pomalu a hned se přetáčelo, používám 13.
 
 
Datum: 28. června 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: toreto801      IP: uživatel11876    
ten jeden zub je znat jo? kdyz uz tak spis tu 11 ne?
 
 
Datum: 28. června 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja bych asi volil 12z protože 11z je moc na silu a 13z na rychlost taky sem to 13z a dal sem tam 12z a myslim že to je asi nejlepši je to něco mezi silou a rychlosti..
 
 
Datum: 28. června 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: Sotor      E-mail:      IP: uživatel11441    
zdravím všechny draky , mam jen malej dotaz jaký je rozdíl mezi jawa kývačka/panelka kývačka podle toho co jsem zjistil se sidecar a panelka nwm . Jen tak mě to zajímá íky za odpověd Hoj odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2011 13:38
 
 
 
 
Jméno: sotor      E-mail:      IP: uživatel11441    
jj diky za odpověd
 
 
Datum: 29. června 2011 13:38
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA kejvačka a JAWA panelka se lišej stavbou rámu, maj odlišnosti na motoru (uložení kliky, sání atd), jiná plechařina,... je toho dost, ale rozhodně to není to, že jedna má "sajdu" a druhá ne, sidecar jde připojit k oboum.
 
 
Datum: 28. června 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel11954    
Zdar...chcem sa vas spytat aky je predny rozmer plasta na jawe 23....resp. ci tam moze byt rozmer 2,25/16.dik za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2011 10:04
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Já mám mustanga (R.V. 1977) a v zadu mám 3,00 x 16 a mysli že je to originál, ale nejsem si jist
 
 
Datum: 01. července 2011 10:04
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak píše Jenda
 
 
Datum: 28. června 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Tak to se pleteš 3,00 na zadku originál nikdy nebyla, 2,75 zadek, 2,75 eventuálně 2,50 předek
 
 
Datum: 28. června 2011 16:15
 
 
 
 
Jméno: sgh dh      IP: uživatel11925    
nn na prední ma být 2,75 na 16 kolo a na zadek ma byt 3 na 16
 
 
Datum: 28. června 2011 14:18
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci jak se steluje na cz 125/476 predstih(bez pripravku).Dik za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud sundáš hlavu a nebo do díry pro svíčku dej šroub M6 a odpočítej si to přes závity na šroubu ;-)
 
 
Datum: 28. června 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žádnej přípravek nepotřebuješ
 
 
Datum: 28. června 2011 13:19
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no kdyz na to nic nemas tak leda metoda pokus omyl - bud to pojede nebo ne
 
 
Datum: 28. června 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel11925    
fichtla mam porenovaci,jakto ze mi vythane jen 50 a to max?valec mam prefektne zajety,kamosuv vytahne 75 a to bez renovace ,co stím?olej pouzivam valvoline do 2t a natural 95 we power za rady dekuju! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel11925    
co jeste chybi?
 
 
Datum: 29. června 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11964    
tak ještě jednou....furt chybí asi 10 odpovědí
 
 
Datum: 29. června 2011 15:19
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a predstich a hladina :-D:-D ?
 
 
Datum: 28. června 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel11925    
ok takze znova!,valec "uloženka,na něm najeto 1433,píst a pitní kroužky taky uloženka,karbec komplet nový!,2 díry v airoxu-filtr je nový a čístý,převodovka nová nepoužíta,taky uloženka,ložíska všechny měnený v motoru za kvalitní,všechny simerinky"gufera"nový,žadná vule ve šoupatku ani v kolech prostě nikde,benál natural 95 we power a olej valvoline 2t,rozeta 55z a primár 14z,spojkove kolečko originál v zubech,jehlu mám 2 zářez z hora,hlava nová z ledevinkovým spalovaním nebo jak se tomu říká,lanko od plynu taký nový,nedrhne ....
 
 
Datum: 28. června 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11955    
Ptal jsem se ještě na dalších 15 věcí.....z popisu: "Pionýr jede 50,má starej origo zajetej válec,všechno nový,šteloval to starší skušenej pán" neumim poradit....potřebuju znát konkrétní detaily...podle mě to bude jen ve špatnym nastavení...ale nemáme jak určit,co je špatně,když nic nenapíšeš.....
 
 
Datum: 28. června 2011 16:35
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel11925    
nežere to korov vubec,předstich mi dělal skušenej starší pán co tomu opravdu rozumí
 
 
Datum: 28. června 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel11925    
chlapi,mam uloženku zadnej poslkej šit :-)....ne a ne jet rychlejí :/
 
 
Datum: 28. června 2011 16:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11955    
Ad a) dej tam jak ti radí kolečko 12-13zubů Ad 3) pokud máš polskej válec,tak bez zásahu pilníkem ani víc nejezdí Ad c)Popiš jak je to seřízený a kdo to seřizoval? Jakej je předstih,jak je měřenej,jakej je karburátor? trysky? airbox? kolik záslepek? jehla? plovák? hladina? kola se otáčí volně? Převodovka nedře ve futrech? nehřeje se to nějak víc? Spotřeba? 2 a nebo 5 litrů? Jak to chytá? akcelerace: tupý/ostrý?
 
 
Datum: 28. června 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11876    
jo? a to proč, mam 13 a do celkem táhlýho kopce vpohodě přeřadim i na větší rychlost ve dvou lidech....takže samotnymu mu to musí letět....
 
 
Datum: 28. června 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi tak... z 14 to rozjedeš leda tak z kopce...
 
 
Datum: 28. června 2011 14:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s kolečkem 14z to ani líp nepojede... motor nemá sílu to s tím převodem rozhýbat
 
 
Datum: 28. června 2011 13:31
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel11953    
tak pokud je nový, tak myslíš nejspíš ten polský ne? nebo si měl uloženku? pokud je to ten polský musíš alespon slícovat kanály, jinak to nejede až tak jak by mělo.. to by mohl být tvuj případ..ale můžou to být i další věci..
 
 
Datum: 28. června 2011 9:58
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel11925    
né!válec je novy!a mam na nem najeto pouhých 1433!!takze je to kravina ze bybyl vybehany!jen me nejde do hlavy jakto ,že mi jede jen 50.
 
 
Datum: 28. června 2011 9:37
 
 
 
 
Jméno: blend      IP: uživatel11876    
hmm...pero radsi moc nerad, protoze see\r\n 14 mu to pojede jedine rychlec nez s podelanou 12, zlata stredni cesta rychlos/sila je 13...
 
 
Datum: 27. června 2011 23:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
14 zubů je strašně moc! dej 13 nebo lépe 12 a jestli máš origo válec ještě bez výbrusu tak se nediv..prostě je vyběhanej...jinak se taky koukni na předstih
 
 
Datum: 27. června 2011 23:03
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel11925    
v zadu 55 v predu 14 zubu,převodovka originál.válec originál píst 38mm dvoukroužek a karbec komplet nový take podle originálu
 
 
Datum: 27. června 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lehkej převod?
 
 
Datum: 27. června 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel11925    
vyfuk je uplne novy,a najeto je 1433km,zduchovy filtr je novy a čísty§
 
 
Datum: 27. června 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
mámš čistej výfuk? čistý trisky čistej vzduch. filtr? kolik km po zajetí je ten válec?
 
 
Datum: 27. června 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: samu      E-mail:      IP: uživatel11952    
Cus draci našel jsem doma stary doklady na 550,555 a na 20. Ale je tam jeden problem jsou psany na cizi lidi většinou ani nežijou když jsou nar. 1903-1907 šlo by to ještě napsat na moje motorky. Diky všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši jde to.potřebuješ papír od dědiců jestli fichtl byl nebo nebyl předmětem dědického řízení a souhlas dědiců.je to lítání ale jde to
 
 
Datum: 28. června 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mysli si co chceš.... nikdo ti nezakazuje si to myslet ;-)
 
 
Datum: 28. června 2011 13:32
 
 
 
 
Jméno: samu      IP: uživatel11952    
ja si pořat myslim že to pude uhnat na papiry\r\n
 
 
Datum: 28. června 2011 7:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
sežen si někoho známýho , kdo má známýho a ten známej má známýho na úřadě a půjde všechno...někdy se za malý úplatky dějou kouzla to mi věř :-)a nebo ty papíry normálně nech napsaný na toho co je KO a zaplat si pojistku a udělej STK a je to...
 
 
Datum: 27. června 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no škoda to sice je, ale nejde to. motorka by musela projít dědickym řízením, což by znamenalo jeho opětovný otevření a pro dědice by to znamenalo další náklady, takže pochybuju, že by ti na to kejvli.
 
 
Datum: 27. června 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: samu      IP: uživatel11952    
tak ale preci kdyz mam doma 550 a od ni papiry akorat ne na mne psany tak je to skoda aby to neslo
 
 
Datum: 27. června 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj, ale mrtvej už to na úřad dojde těžko odhlásit ;-) a plnou moc ti neuznaj, když uviděj, že je ten člověk mrtvej.
 
 
Datum: 27. června 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: samu      IP: uživatel11952    
co sfalsovat kupni smlouvu treba z roku 1980
 
 
Datum: 27. června 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedině, že by motorky prošly dědickým řízením, jinak ne.
 
 
Datum: 27. června 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci prepáčte že sem píšem vi to asi moc radi nemáte prosím skúste mi poradit som stoho zúfalí :/ mám doma tmec betku motor 139fmb montuje ja tiež do jawa robby a objednal som si do nej 72ccm kit dnes mi prišiel tak som sa hnet pustil do rozoberania chcel som skontrolovat aj prevodovku lebo mi predtým škrkala rozhodil som kartery ale tak nešťaste že sa mi rosipali prevody a teraz ani za boha neviem príst nato jak tam tie kolečká majú byt lebo mi pasujú rovnako aj na hlavnú hriadel aj predlohu neviem čo stým keby že máte nejaké fotky alebo výkresy takéhoto motora prosím vás pošlite mi ich. na nete som nevedel nič použitelné nájsť :-( ešče rás sorry ale už si neviem rady . za každú odpoved som velmi vdačný. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano
 
 
Datum: 27. června 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: jej      IP: uživatel11925    
čtyř rychlostní?vzduch?
 
 
Datum: 27. června 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau montážníci, mám dotaz, jak se vyměnuje ložisko v koleu pincka? Jsou tam 2 a já je potřebuju dostat ven a dát tam nový. Tak poradte jak na to prosííím. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ještě ti o 100% pomůže když to ohřeješ aspon na těch 120 stupnů ..půjde to vše mnohem líp stačí sundat pneu a hodit to na kamna
 
 
Datum: 27. června 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby bylo něco nejasnýho, tak zítra vysvětlím ;-)
 
 
Datum: 27. června 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Díky moc, pochopil jsem (snad) :-D
 
 
Datum: 27. června 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vezměš tyčku a odpáčíš k jedný straně ten rozpěrnej váleček co je mezi ložiskama. Když ho trošku odpáčíš k jedný straně, tak uvidíš část vnitřního kroužku ložiska a do něj párkrát kladívkem přes tyčku klepneš a ložisko by mělo povylízt. Pak odpáčíš rozpěrnou trubičku ke druhý straně a uvidíš zase kousek vnitřního kroužku ložiska a zas do něj párkrát bouchneš. No a tak to opakuješ, než první ložisko vypadne. pak vytáhneš rozpěrnej váleček a přes tyčku vyboucháš druhý. Doufám že je to srozumitelný, ale v tuhle dobu už mi to nějak moc češtinsky nemyslí :-D
 
 
Datum: 27. června 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hezký večer draci a dračice. Prosím vás, znáte nějaký způsob, jak stáhnout dolů z hřídele primární řetězové kolečko bez použití stahováku? Nemám totiž možnost si ho doma vyrobit. Děkuju předem za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
8cm pásoviny aspon aby měla 3mm a více na tlouštku dvě díry 8mm vrtákem,, dva šrouby a matky M8 a vrtačku :-) rozteč si klidně změříš pravítkem :-)
 
 
Datum: 28. června 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky i tak za rady, zkusím to nějak vyrobit s tím, co mám, kamarád mi ještě poradil zapřít dřevěný klínek a klepnout kladivem, ale toho se taky docela bojím, tak spíš obětuju nějaký starý kus nářadí na výrobu stahováku :-D
 
 
Datum: 28. června 2011 13:15
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Mladime myslím, že vyrobit s přesností něco takovýhleho, dá docela kumšt http://www.fichtlkramek.cz/nahled/trojrameny_stahovak_profi2.html. Nebo ti stačí jen kus plechu, provrtat díry na šrouby, a vesele stahovat. Pokud nemá vrtačku, ani známý, co by mu to udělali, nebo žije v jeskyni bez elektriky, tak má hold smůlu... Ale neříkej mu, at to páčí přes kartery. To je zmrší a zejtra tu bude otázka, jak má zalepit díku 2x1 v motoru... uff :-)
 
 
Datum: 27. června 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: mladim      IP: uživatel11949    
to JAWA 05 : ja som mu aspon dal nejaku radu(i ked nie mozno najlepsiu)...............ty si mu dokopy nepovedal nic (to že si má kúpiť sťahovák vie určite aj sám) A keby si cital poriadne: jak stáhnout dolů z hřídele primární řetězové kolečko BEZ POUŽITÍ STAHOVÁKU ? (tak by si sa dozvedel ze stahovák z nejakých dovodou nemoze kupit,vyrobiť ) .....
 
 
Datum: 27. června 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: lori.      IP: uživatel11444    
Nepovidej ze nemas moznost to z neceho udelat :-) da se to delat z cehokoliv, starej klic, par sroubu... cokoliv
 
 
Datum: 27. června 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mladima ani radši nečti..... Kup si stahovák dvouramenný, nebo tří ramenný, ale mě se to vždycky dělalo lík dvouramenňákem.
 
 
Datum: 27. června 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: mladim      IP: uživatel11949    
dakedy som to robil tak že som zapáčil z oboch strán dve pacidla o kartre .........ale toto nedoporučujem lebo je tam velké riziko poskodenia kartrov
 
 
Datum: 27. června 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel11948    
Zdar draci, na oldtimeru ve Slavkově jsem si koupil náhon a teď mě napadlo jak ho provléknu prsíčkama. Napadlo mě že bych ohnul ten plech na konci bowdenu a sundal matku provlíkl a dal zpět. Jen se chci zeptat jestli neznáte lepší způsob nebo aspoň zkušenosti. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2011 11:20
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel11970    
Nešlo mě to průchodkou. Ale už jsem to tam dal z bowdenu jsem opatrně vytrhl ten plech oddělal matku a protáhl pak plech vrátil zpátky. Jinak dik že se někdo ozval
 
 
Datum: 01. července 2011 11:20
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím, že ti už rozumím, jde ti o to, že neprojde průchodkou, nebo plechem?
 
 
Datum: 01. července 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten by měl projít. Jinak co ti tam překáží máš malou díru, nebo to dáváš jinam, jsou tam dvě jedna pro VN kabel a druhá pro náhon, aby se netahal vrchem a nemusel se tolik ohýbat.
 
 
Datum: 28. června 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: Goldík      IP: uživatel11867    
Nazdar draci, potřebuju radu, mám defekt se světly, nechtěj svítit přitom elektroinstalace je v pohodě a když to napíchnu rovnou na magneto tak to sice (slabě) svítí ale téměř okamžitě mi to chcípne (začnou se zmenšovat otáčky až to chcípne) moc díky za rady ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel10827    
Něco ti to nejspíš zkratuje ;D
 
 
Datum: 27. června 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci tachometr mi neukazuje ještě origo náhon provlikli to je tak jak to bylo ale neukazuje chyběla tam ta maznička dole tu jsem tam dal ale chci ho ještě promazat vazelínou ale také se podívat jestli tam jsou ty 2 kolíky no a tady nastává hlavní problém .U předchozího pionýra jsem ten ŠNEK sundal vklidu ale tady to nejde má to vůli trochu na horu cca 3MM ale dál to proste nejde páčíl jsem to měl jsem to i ve svěráku ale to jen tak decentně abych nák nezničil tu rozetu atd ale ten ŠNEK proste nejde dolů .Zítra budu dávat kolo zpět do rámu tak ad vím co a jak .Díky za rady draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak vytoč náhon aby si viděl tu hřídel jak se do ní vsouvá náhon a zatoč rozetou a uvidíš jestli se točí nebo ne. Když jo tak může být sčíslý ten 4hran nebo je chyba v náhonu, jestli se netočí tak jsou sčíslý zuby na soukolí. Jinak já to mažu tak cc po 800km a vždy 5* máčknu na maznici protože přemazaný to taky není dobrý. Jinak jak to nejde dolu ten šnek tak to se mi stalo jen na taiwancký rozetě se 6 dírama.
 
 
Datum: 27. června 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel11947    
Čau draci mám dotaz chtěl bych zkusit nalejt do pionýra etanol 85 protože hoří při nižší teplotě než naturál ale bojim se abych ho nezadřel tak se chci zeptat jestli s tim nemáte nějakou zkušenost předem dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
ahoj neuvěříte mi co se mi dneska stalo měl jsem pul benzinu v nadrži tak jsem si namíchal ethanol s olejem a dolil doplna po 1 km mi to začalo zvedat volnoběh a jak jsem dojel domu tak to řvalo jak svina tak jsem honem vypl benzín a vytahl fajfku ze svíčky a normálně fichtl šlapal pořád na plné otáčky tak už jsem nevěděl jak ho zastavit tak nakonec jsem pohybal plynem a zadusil jsem ho takže ethanol ne !!!!!akorád to krásně vyčistilo svíčku :-D:-D
 
 
Datum: 27. června 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Na ethanol se vyser. Líh ti zničí gufera a celkově to na to neni stavěný.
 
 
Datum: 27. června 2011 18:31
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S E85 si nepomůžeš jen pohoršíš, a nakonec to ještě rád vypustíš z nádrže protože ti to pojede na hovno.
 
 
Datum: 27. června 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kámoš to nalil do simála a víc jak 40 z toho nevytáhl a s naturálem mu to letí 70 takže asi tak ethanol je sračka
 
 
Datum: 27. června 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: toreto801      IP: uživatel11876    
nazdar hoši jakou by ste mi doporučili svíčku BRISK do pionýra? 14 nebo 15? nedke sem slysel ze s 15 se to v lete prehriva, ale zase nekdo jinej mi rikal ze se 14 to nespaluje kloudne a ze ji budu mit celou cernou od oleje a karbonu....co je na tom pravdy? co by ste dali vi? diky za radu, jinak se jedna o jawu 23 v létě....diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oboje.
 
 
Datum: 27. června 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Brisk N15C nebo si kup DENSO
 
 
Datum: 27. června 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: lori.      IP: uživatel11444    
To uz si tu jednou psal ne tak o co ti de? Podobnejch postu je tu milion tak bud to neres a nech tam co tam mas a nebo si je nakup a vyzkousej
 
 
Datum: 27. června 2011 16:20
 
<  769  770  771  772  773  774  775  776  777  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 05.07.2025 12:51:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu