Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tom
IP: uživatel11175
 neví někdo jestli se muže řídit Mz 150 od 16 let
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2011 23:34
 pokud si normalni osoba z normalni v poho mozkem tak uz te musi trefit v napise MZ 150ccm a papiry pokud vim moc dobre  mas v 16 letech max A1 125ccm 11kw takze co stoho vypliva ze jsi blbec a nedokazes si to zjistit sam takze nemuzes ! sorry za tento vyraz ale na tudle inteligenci uz se snad neda ani nic slusnejsiho a lepsi rict !
Datum: 26. července 2011 23:34
Jméno: Lori
IP: uživatel11444
 tak mel pravdu ale bude to az od 2013-wikipedie AM Motorová vozidla s konstrukční rychlostí nepřevyšující 45 km/h. U dvoukolových vozidel je příslušnost omezena zdvihovým objemem válců spalovacího motoru nepřevyšujícím 50 ccm a výkonem elektrického motoru do 4 kW, u tříkolových a čtyřkolových vozidel se shodné omezení kubatury vztahuje pouze na zážehové motory a omezení výkonem 4 kW na všechny ostatní typy motorů. U čtyřkolových vozidel je navíc příslušnost ke skupině omezena hmotností vozidla v nenaloženém stavu nejvýše 350 kg. K řízení vozidel skupiny AM opravňuje kterékoliv řidičské oprávnění s výjimkou oprávnění pro skupinu T. 15 let
A1
* Lehké motocykly s postranním vozíkem i bez něj, o výkonu nejvýše 11 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,1 kW/kg a se zdvihovým objemem spalovacího motoru nepřevyšujícím 125 ccm.
* Tříkolová motorová vozidla o výkonu nejvýše 15 kW
* Řidičské oprávnění pro skupinu A1 platí i pro čtyřkolová vozidla o výkonu motoru do 15 kW, s hmotností v nenaloženém stavu do 400 kg a se zdvihovým objemem spalovacího motoru do 125
Datum: 29. června 2011 10:14
Jméno: lori.
IP: uživatel11444
 Ja mam pocit ze se menej jenom ty skupiny 20 let a vic, na ty silnejsi kubatury
Datum: 29. června 2011 9:57
Jméno: standa
IP: uživatel11955
 myslim že se to ted změnilo a nebo se to teprve změní...od 16 bude 250  a výkon snad 15kW ....AM myslim do 100ccm  .....sledujete zprávy?....heldejte na webu....najdete....
Datum: 28. června 2011 16:47
 to už snad není ani na sebrání řidičáku, jako na sebrání občanky, každej tejden je to na nějakym foru minimálně dvakrát, ať už je to fichtlpokec, jawamania, nebo motorkáři. příště stačí hledat a v tisíci a jedný odpovědi se dočteš, že to nejde
Datum: 27. června 2011 22:31
 Tím, že neznáš zákon bys neměl řídit ani pincka. A1 do 11kW a do 125ccm
Datum: 27. června 2011 13:03
 ne, nemůžeš
Datum: 27. června 2011 12:45
Jméno: sgsgse
IP: uživatel11925
 zaleží od od KW motoru
Datum: 27. června 2011 12:43
 Zdar, včera jsme se jen tak z legrace přeli s kamošem zda je možny sundat jawu 350/634 ze stojanu normalne pres rozjezd, aniz by to člověka potahalo a rozbil si hu**. Proste sednout na masinu na sotjanu, dat za jenda a proste trochu plynu( plustreba co nas napadlo- sednout si trochu dozadu aby sezadni kolo zatizilo) a proste se pres ten stojan prehoupnout a rovnou jet. Ma nekdo nejaky zkusenosti? jestli to jde ci ne, jestli si clovek namlati bo ne. Díky za odpovědi, vím- je to prostě jen takova blbost
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 22:09
 hele, klidně to nalakuj a dej tam starý padáky, když jsem třindu položil, sunula se po asfaltu dobrejch 10 metrů a lak byl bez jedinýho škrábnutí  to se teda nedá říct o padákách, ale účel splnily  Jen budu doufat, že nevíš kdo jsem, kdyby to náhodou hodně nevyšlo xD BTW, SESO, blbá zkušenost taky zkušenost ne ?
Datum: 27. června 2011 22:09
 Jasný no, třinda to je dobrá mrcha  Ještě že mám padací rám. Ale asi to zkusim a to jestě dřív než ji začnu lakovat- pro jistotu
Datum: 27. června 2011 20:40
 provaz,, reknuti to tak,, bud se ti to podari,, a nebo na tebe lehne trinda a vermi ze trinda kdyz na tebe spadne,,tak to je jako kdyz te zalehne tele
Datum: 27. června 2011 20:04
 Taky jsem měl telecí nápady, zkusil jsem to s 638 a bez problému  jenže to zkoušel ještě někdo předemnou a pravděpodobně dostkrá a urval jeden držák stojánku z rámu  a ani ty stojany nejsou kdovíjak pevný.
Datum: 27. června 2011 11:54
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 já jsem to zkoušel na 487 a podařilo se
Datum: 27. června 2011 10:04
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 dobrý den, sehnal sem od kámoše m2t točenej ve flašce a chci se zeptat kolik ml se dává do litru aby to bylo 1:25,děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 21:02
Datum: 27. června 2011 21:02
 4Oml na 1l benzínu, ale podle mě stačí 30ml protože ti to bude hulit a zakarbonuješ si výfuk
Datum: 27. června 2011 16:44
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 díky
Datum: 27. června 2011 15:13
 normálně vyděl 1:25 a jestli to chceš v mililitrech tak to vynásob 1000 to je tak těžká matematika hoši, to nevěřím vlastním očím co vám dělá problém
Datum: 27. června 2011 14:16
 http://www.uloz.to/1645334/micholej-exe
Datum: 27. června 2011 13:48
 provaz: Věř mi že lepší radu jsem mu dát nemohl  (Myslim to vážně)
Datum: 27. června 2011 12:16
 kolečko: taková rada fakt potěší  dobrej joke. Jinak ja nvm ale takhle to pocitat po jednom litru- to je blbost - spis si rekni ze do 2,5 litru bnalu nalij 100ml oleja kdyz chces 1:25. Jinak na jeden litr to vychazi 40 ml???
Datum: 27. června 2011 12:10
Datum: 27. června 2011 9:54
Jméno: knoxwille
IP: uživatel3298
 čus draci mam dotaz kolik asi žere jawa 250 kyvačka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 22:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 po rovince cca 110km/h
Datum: 27. června 2011 22:00
 podíej se na technicke ůdaje a máš to na netu určo najdeš
Datum: 27. června 2011 13:46
Jméno: knoxwille
IP: uživatel3298
 a kolik to tak asi vytahne ?
Datum: 26. června 2011 23:16
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 3,6 pri 68km\h
Datum: 26. června 2011 22:59
 Dobrý den prosím o radu dělal jsem GO motoru tak jsem koupil těsnění pod kartéry atd. rozdál motor udělal nutnou opravu pak jsem skládal dal jsem těsnění na levé víko na pravé silikon nákej lukopren červenej smontoval atd. nalil jsem převodovej olej druhej den du pod motorkou louže oleje tečeto mezi motory neví te někdo proč ? a kdybych mněl dělat znova GO motoru jakou skušenost máte s lukoprenem Paulin co mají tady na fichtl krámku všude píšou že je na nic Děkuji za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 10:15
 Aha tak to jsem nevěděl
Datum: 27. června 2011 10:15
 Paulin není špatnej, když to používáš jak máš .Ale já na motory dávám buď papírový těsnění bez silikonu a nebo jen silikon ale není dobrý dát papír se silikonem. Možná ten silikon je lepší protože papír je savej tak to časem může decentně prosakovat.
Datum: 27. června 2011 7:12
Posl.aktualizace: 26. června 2011 23:25
 motor je kompletni ze všim
Datum: 26. června 2011 23:25
Jméno: miguel
IP: uživatel9423
 1000 - 2000
Datum: 26. června 2011 23:00
 asi tak 15-20 roku stal. jede skoušel sem ho
Datum: 26. června 2011 21:44
Posl.aktualizace: 27. června 2011 14:44
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 Tak diky moc, ja mam toho oleje castrol doma dosta a tata v praci ma pristup k tomuto oleji tak me vzdycky donese treba litr a jeste jestli se muzu zeptat na ten prevodovej olej ten je taky do 250 pripadne do 350 kyvacky dobrej ne? http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=501
Datum: 27. června 2011 14:44
 ale ten motorovej olej stačí nákej mogul TSF nebo TS je doporučen i značkou Jawa
Datum: 27. června 2011 13:41
 pro motor to bude lepší že se bude mazat kvalitním olejem bude lepe spalovat a nebude se usazovat karbon jinak ten olej je OK
Datum: 27. června 2011 13:39
Jméno: ondra
IP: uživatel9706
 to mam v planu vsechno vycistit, ale jde mi o to co ten motor bude delat kdyz tam budu lit ten castrol, jestli se s nim neco nestane, kdyz predtim jezdil 30 000 km jen na M2T, jestli treba neztrati vykon, nebo tak neco a co ten olej do ty prevodovky, jinak dekuji za radu
Datum: 26. června 2011 22:24
 hele pokud přecházíš s M2t NA LEPŠÍ OLEJ AD JE TO MINERÁL NEBO POLosintetika nebo sintetika tak prověd dekarbonizaci vyčisti píst drážky pístních kroužku nejlepe starý pístním rozlomeným kroužkem hlavu vyčisti výfukové kanálky ve válci a rovnou i výfukové koleno a výfuk jinak se ti zo začne rozpouštět a začne to pusobyt jako písek začne to vydírat válec tím pádem pujd dřív na výbrus atd
Datum: 26. června 2011 20:57
Jméno: cezeta111
IP: uživatel11232
 Zdar chlapi, mám ČZ 175/487 a nikde nemůžu sehnat originál blinkry, včetně fichtlkramku, potřebbuji prosím poradit, jaké jiné blinkry bych tam mohl přidělat abych udělal STk, pokud možno nějaké praktické, krátké za rozumnou cenu. Díky předem za typy ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 13:51
 ve předu maj být delší a vzadu upně stejný ale kratší(s kratší tyčkou)
Datum: 27. června 2011 13:51
Jméno: Kulich
IP: uživatel7722
Datum: 27. června 2011 11:55
 jakýkoliv blinkry s homologací (to E s číslem v kroužku)
Datum: 26. června 2011 21:24
Jméno: risa101
IP: uživatel11943
Posl.aktualizace: 28. června 2011 13:24
 z velkych jáw to bude pasovat ale hladina benalu nebude správna
Datum: 28. června 2011 13:24
 zdar, myslis pařez jako 550 nebo 555. Jestli 550 tak podle toho jaky mas karbec- jestli pravo nebo levostranej.- Jinak ja mam na 555 ten rozdelavaci v uvozovkach- ten c o sem daval danekod. tento z velkych jav nvm zda pasuje
Datum: 27. června 2011 12:16
Datum: 27. června 2011 7:04
 Čau draci mám opět problém, ale když tenhle vyřeším tak už snad trochu déle než normálně by to mohlo zůstat úplně spravený. Tak teď k tomu problému: Normálně za studena mi fichtl chytá na první našlapnutí táhne jak drak, ale když se ohřeje a to právě celkem brzy než je to normální tak už tak dobře nechytá, ale hlavně nejede, nejde ani se dostat do otáček, netáhne prostě hrůza. Tak nevíte prosim vás čím by to mohlo být? Protože když zase ho nechám vychladnout tak pak zase chvíli jede úplně bez problémů a takhle pořád dokola.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 13:05
 Právě že tou hladinou to taky nebude, protože jak jsem tady psal tak za studena jezdí úplně krásně.
Datum: 27. června 2011 13:05
 Jakou mas svicku?dej tam univerzalni 15.- ale tou to stejne nebude  . Jinak bych problem videl v karbci- jestli ti za studena ten fik jede pouze treba na ctrvt plynu a kdyz mu das plnej tak proste netahne a spomaluje- tak to se mu nedostava benzin. zkus zvysit hladinu v plovakovce popr. vetsi trysku. Zdar
Datum: 27. června 2011 9:31
Jméno: Blady
IP: uživatel11876
 brisk N14, N15 nebo N17 ? diky za rady, mysli ted na leto, chtel sem dat N14 ale nevim jestli bude dobře spalovat, co myslite?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 12:27
 musis zkouset- me na 14 za tepla prestaval dobre jet - takze jezdim na 15
Datum: 27. června 2011 12:27
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Dej tam na léto N14, spalovat bude dobře. Já mám na léto N15, ale každýmu pinckovi chutná něco jinýho...
Datum: 27. června 2011 7:32
Jméno: ondra
IP: uživatel10563
 Ahoj draci mám problém s převodovkou na babetě. Nechce mi hodit dvojku a jestli ta dvojka padne tak se zase nechce schodit na jedničku. nevíte jak to opravit nebo co stým může být. Dík moc za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 20:48
 http://www.youtube.com/watch?v=alJzt9gmlzw dej 3:36
Datum: 26. června 2011 20:48
 cus zkus se podivat na čelisti spojky možna to maš špinavy nebo zamaštěny..
Datum: 26. června 2011 20:17
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 zdravim nedavno jsem psal jak zmenit čz 175 na 125 abych mohl ridit v 16. Dnes sem dovezl čz 175-477 za 1000kč a chtel bych vedet co dal.Myslite ze bude stačit valec 125? potvrzeni od automechanika a nemusim podat nejakou žadost a nebo aspon kde se mam jit poptat dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 19:45
Jméno: lori.
IP: uživatel11444
 Potrebujes valec, kliku(oproti 175 se lisi v ulozeni ojnice, je bliz ke stredu) a hlavu s mensim spalovakem. Tu sadu prodavam akorad na motoinzerci tak zapatrej nechci to tu spamovat. A jak s prepisem nevim, prej to nekdo resil na jawamanii tak tam mrkni
Datum: 26. června 2011 19:45
 Zdravím, když u mého pionýra dam plnej plyn, tak to chvíli vydrží a pak hned votáčky klesnou na minimum. Nevíte co by to mohlo dělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2011 19:46
 asi jo..
Datum: 28. června 2011 19:46
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 tak skus ten kohoutek
Datum: 27. června 2011 20:05
 bez toho zkurvenýho filtru je to to samý..
Datum: 27. června 2011 19:56
 jo zkus to proturovat bez vzduchoviho filtru co to bude delat
Datum: 27. června 2011 12:29
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 *vzduchovej
Datum: 27. června 2011 12:19
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 možná bych skusil profouknout kompresorem filtr
Datum: 27. června 2011 12:18
 v pohodě nastartuju a pak to vytočim na max a zadusí se to až to někdy chcípne úplně..
Datum: 27. června 2011 12:18
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Nedusí se ti to? Může to bejt bohatá směs. Jinak rez v nádrži je taky možnej, hroznej prevít...
Datum: 27. června 2011 7:34
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Řekl bych že bude problém v palivový soustavě, zkusil bych vyčistit kouhoutek a když to nepomůže tak karburátor.
Datum: 26. června 2011 20:28
 karburátor sem vyčistil, jedině může bejt v nádrži rez nebo něco podobnýho..
Datum: 26. června 2011 19:30
Jméno: zetor
IP: uživatel11654
 Zdar chci zronovovat 555 a potreboval bych nakou radu cim nejlip sundat starej lak smirglem meto nebavi...
dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 21:57
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak si sám udělej i pískovačku,,, já jsem si jí taky udělal, záhlad mam ze starýho hasičáku, pak hliníkovej mezikus a kalenou trysku,,,, kompresor už kdysi udělal otecko a ted jsem si udělal ještě jeden externí vzdušník z propanbutanový flašky roku výroby 1946 s regulací tlaku a třema vývodama
Datum: 26. června 2011 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 opal to horkovzduškou
Datum: 26. června 2011 21:53
Jméno: zetor
IP: uživatel11654
 me seto nechce nikam davat ja si natom prave chci udelat vsechno sam,jinak tu barvu chci davat cervenou jawackou
Datum: 26. června 2011 19:39
Jméno: mahony.x
IP: uživatel8746
 já sem to taky nechal opískovat,vyšlo mě to asi na 1000,- ale je to lepší než se s tím srát se smirglem
Datum: 26. června 2011 19:18
Jméno: ondra
IP: uživatel10563
 mam dotaz jakou barvu na to daváš
Datum: 26. června 2011 19:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 taky začínám dělat 555 a taky jí budu pískovat,, získáš tim super podklad pod základ
Datum: 26. června 2011 19:13
 Nech to opískovat
Datum: 26. června 2011 19:03
 vem to vabkou
Datum: 26. června 2011 19:00
Jméno: lori.
IP: uživatel11444
 zdravim, mam pripraveny barvy na lakovani, no problem je v tom ze se nedari dosahnout nejakyho prumernyho vysledku. Davam to za vinu spatne naredeny barve(redeny 6006, bohuzel sem to nejak nevychytal a doslo) je mozny tam kapnout trochu acetonu? nekdo rika ze se aceton rychle odpari a barva pak rychlejc uschne, nekdo rika ze se ta barva srazi... jak to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2011 15:12
Jméno: Termi
IP: uživatel11946
 vole zapni si ICQ pak napis jestli ti fachci to zapalko.....
Datum: 27. června 2011 15:12
Jméno: lori.
IP: uživatel11444
 No prvni sem to nechtel zkouset protoze ty barvy nemam zrovna nejvic...no ale vysledek je- nezkouset to... ta barva se nejak srazi a fluse to totalni mrdky
Datum: 27. června 2011 12:53
 Zkus si odlejt drobet vedle a smíchej to s tim acetonem, natři na nějakej plech a uvidíš...
Datum: 26. června 2011 19:02
 čau draci, jakej je předstih na čz 175 typ 477 sport
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 20:00
 je tam a leti to jak drak
Datum: 26. června 2011 20:00
 dik moc
Datum: 26. června 2011 16:28
 Předstih je 2,9 mm dle příručky
Datum: 26. června 2011 16:24
 čau, chtěl jsem se zeptat který motor má větší výkon (je silnější) jawa 250 kývačka nebo jawa 250 panelka díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 16:27
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=3
Datum: 26. června 2011 17:24
 Panelka má větší výkon motoru.
Datum: 26. června 2011 16:27
Jméno: loleqqqq
IP: uživatel6603
 čus draci, mužu mit na 350 helmu s odkrytym ksichtem? jako že tam nic neni a k tomu bryle musi byt. Musi byt ty bryle prusvitne nebo mužou byt i obyčejne slunečni?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 21:32
 sluneční můžou být ale v noci přes ně nic neuvidíš takže lepší jsou průhledné
Datum: 26. června 2011 21:32
 Ve vyhlášce je myslim uzavřené motocyklové brýle, tak si to přeber, já osobně jezdil s blembákem a k tomu slunecni a žádný benka nemrkly vokem.
Datum: 26. června 2011 20:53
Jméno: lori.
IP: uživatel11444
 jooo tak tohle by me taky zajimalo, me totiz uzasne serou helmy s plexi kvuli dioptrickym brejlim. Autoskolu sem odjezdil s krosovou bez nejakejch dalsich popelniku na ksichte a instruktor ani nemuknul... Doted nevim jak to je a s cim mam jezdit
Datum: 26. června 2011 19:56
 Já když dělal autoškolu tak jsem měl kokosku a normální obyč sluneční brýle... instruktor ani komisař neřekli nic takže is myslím že sluneční můžou byt
Datum: 26. června 2011 19:33
 Brýle určitě musí být, sluneční podle mě ne, musíš mít spešl z plexi motorkářské.
Datum: 26. června 2011 16:26
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Ahoj, nemáte někdo prosímvás zkušenosti s tím, jak rozchodit zarezlej píst ve válci? (Jawa 175) Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2011 13:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale bud trpělivej! já měl jednou hodně zarezlej píst a polejval jsem to týden tak 2x denně než to povolilo...potom jsem to přes kus dřeva opatrně vyklepal
Datum: 26. června 2011 13:50
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Joo tak děkuju moc...zkusim tu brzdovku..
Datum: 26. června 2011 12:50
Jméno: kubiq
IP: uživatel11939
 souhlasím s brzdovkou, zalil jsem píst.. přez noc se to prožralo kam potřebovalo a pak šel píst z válce normálně vyndat..
Datum: 26. června 2011 12:02
Jméno: fewer
IP: uživatel10027
 Určitě brzdovou kapalinu!
Datum: 26. června 2011 10:32
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Zkušenosti ne, ale zkusil bych to celý prolejvat naftou, třeba by to odlehlo.
Datum: 26. června 2011 9:12
 Promáchat v brzdovce
Datum: 26. června 2011 8:26
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11887
 Měl jsem to taky že to nešlo protočit ale stříkl jsem normálně benzín z hodně olejem do válce přez vyndanou svíčku nechal sem to tak 10 minut a pak to šlo.
Datum: 26. června 2011 8:26
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Jenže on se ten píst zasekl na tak supr místě, že se tam nedá dostat ani od vejfuků ani od karburátoru. Ale díky za nápad..
Datum: 26. června 2011 8:20
|



|