slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  770  771  772  773  774  775  776  777  778  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel11175    
neví někdo jestli se muže řídit Mz 150 od 16 let odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 23:34
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
pokud si normalni osoba z normalni v poho mozkem tak uz te musi trefit v napise MZ 150ccm a papiry pokud vim moc dobre :-D mas v 16 letech max A1 125ccm 11kw takze co stoho vypliva ze jsi blbec a nedokazes si to zjistit sam takze nemuzes ! sorry za tento vyraz ale na tudle inteligenci uz se snad neda ani nic slusnejsiho a lepsi rict ! :-D
 
 
Datum: 26. července 2011 23:34
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel11444    
tak mel pravdu ale bude to az od 2013-wikipedie AM Motorová vozidla s konstrukční rychlostí nepřevyšující 45 km/h. U dvoukolových vozidel je příslušnost omezena zdvihovým objemem válců spalovacího motoru nepřevyšujícím 50 ccm a výkonem elektrického motoru do 4 kW, u tříkolových a čtyřkolových vozidel se shodné omezení kubatury vztahuje pouze na zážehové motory a omezení výkonem 4 kW na všechny ostatní typy motorů. U čtyřkolových vozidel je navíc příslušnost ke skupině omezena hmotností vozidla v nenaloženém stavu nejvýše 350 kg. K řízení vozidel skupiny AM opravňuje kterékoliv řidičské oprávnění s výjimkou oprávnění pro skupinu T. 15 let A1 * Lehké motocykly s postranním vozíkem i bez něj, o výkonu nejvýše 11 kW a s poměrem výkonu/hmotnosti nejvýše 0,1 kW/kg a se zdvihovým objemem spalovacího motoru nepřevyšujícím 125 ccm. * Tříkolová motorová vozidla o výkonu nejvýše 15 kW * Řidičské oprávnění pro skupinu A1 platí i pro čtyřkolová vozidla o výkonu motoru do 15 kW, s hmotností v nenaloženém stavu do 400 kg a se zdvihovým objemem spalovacího motoru do 125
 
 
Datum: 29. června 2011 10:14
 
 
 
 
Jméno: lori.      IP: uživatel11444    
Ja mam pocit ze se menej jenom ty skupiny 20 let a vic, na ty silnejsi kubatury
 
 
Datum: 29. června 2011 9:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11955    
myslim že se to ted změnilo a nebo se to teprve změní...od 16 bude 250;-) a výkon snad 15kW ....AM myslim do 100ccm ;-) .....sledujete zprávy?....heldejte na webu....najdete....
 
 
Datum: 28. června 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to už snad není ani na sebrání řidičáku, jako na sebrání občanky, každej tejden je to na nějakym foru minimálně dvakrát, ať už je to fichtlpokec, jawamania, nebo motorkáři. příště stačí hledat a v tisíci a jedný odpovědi se dočteš, že to nejde ;-)
 
 
Datum: 27. června 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tím, že neznáš zákon bys neměl řídit ani pincka. A1 do 11kW a do 125ccm
 
 
Datum: 27. června 2011 13:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, nemůžeš
 
 
Datum: 27. června 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: sgsgse      IP: uživatel11925    
zaleží od od KW motoru
 
 
Datum: 27. června 2011 12:43
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, včera jsme se jen tak z legrace přeli s kamošem zda je možny sundat jawu 350/634 ze stojanu normalne pres rozjezd, aniz by to člověka potahalo a rozbil si hu**. Proste sednout na masinu na sotjanu, dat za jenda a proste trochu plynu( plustreba co nas napadlo- sednout si trochu dozadu aby sezadni kolo zatizilo) a proste se pres ten stojan prehoupnout a rovnou jet. Ma nekdo nejaky zkusenosti? jestli to jde ci ne, jestli si clovek namlati bo ne. Díky za odpovědi, vím- je to prostě jen takova blbost :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele, klidně to nalakuj a dej tam starý padáky, když jsem třindu položil, sunula se po asfaltu dobrejch 10 metrů a lak byl bez jedinýho škrábnutí ;-) to se teda nedá říct o padákách, ale účel splnily :-D Jen budu doufat, že nevíš kdo jsem, kdyby to náhodou hodně nevyšlo xD BTW, SESO, blbá zkušenost taky zkušenost ne ? :-D
 
 
Datum: 27. června 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasný no, třinda to je dobrá mrcha :-D Ještě že mám padací rám. Ale asi to zkusim a to jestě dřív než ji začnu lakovat- pro jistotu :-D
 
 
Datum: 27. června 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
provaz,, reknuti to tak,, bud se ti to podari,, a nebo na tebe lehne trinda a vermi ze trinda kdyz na tebe spadne,,tak to je jako kdyz te zalehne tele :-)
 
 
Datum: 27. června 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky jsem měl telecí nápady, zkusil jsem to s 638 a bez problému ;-) jenže to zkoušel ještě někdo předemnou a pravděpodobně dostkrá a urval jeden držák stojánku z rámu :-( a ani ty stojany nejsou kdovíjak pevný.
 
 
Datum: 27. června 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
já jsem to zkoušel na 487 a podařilo se :-)
 
 
Datum: 27. června 2011 10:04
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
dobrý den, sehnal sem od kámoše m2t točenej ve flašce a chci se zeptat kolik ml se dává do litru aby to bylo 1:25,děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trojčlenka nic neříká ??? :-D:-(
 
 
Datum: 27. června 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4Oml na 1l benzínu, ale podle mě stačí 30ml protože ti to bude hulit a zakarbonuješ si výfuk
 
 
Datum: 27. června 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
díky
 
 
Datum: 27. června 2011 15:13
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normálně vyděl 1:25 a jestli to chceš v mililitrech tak to vynásob 1000 to je tak těžká matematika hoši, to nevěřím vlastním očím co vám dělá problém
 
 
Datum: 27. června 2011 14:16
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.uloz.to/1645334/micholej-exe
 
 
Datum: 27. června 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
provaz: Věř mi že lepší radu jsem mu dát nemohl :-) (Myslim to vážně)
 
 
Datum: 27. června 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolečko: taková rada fakt potěší :-D dobrej joke. Jinak ja nvm ale takhle to pocitat po jednom litru- to je blbost - spis si rekni ze do 2,5 litru bnalu nalij 100ml oleja kdyz chces 1:25. Jinak na jeden litr to vychazi 40 ml??? :-)
 
 
Datum: 27. června 2011 12:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 27. června 2011 9:54
 
 
 
 
Jméno: knoxwille      IP: uživatel3298    
čus draci mam dotaz kolik asi žere jawa 250 kyvačka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
po rovince cca 110km/h
 
 
Datum: 27. června 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podíej se na technicke ůdaje a máš to na netu určo najdeš
 
 
Datum: 27. června 2011 13:46
 
 
 
 
Jméno: knoxwille      IP: uživatel3298    
a kolik to tak asi vytahne ?
 
 
Datum: 26. června 2011 23:16
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
3,6 pri 68km\h
 
 
Datum: 26. června 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
Dobrý den prosím o radu dělal jsem GO motoru tak jsem koupil těsnění pod kartéry atd. rozdál motor udělal nutnou opravu pak jsem skládal dal jsem těsnění na levé víko na pravé silikon nákej lukopren červenej smontoval atd. nalil jsem převodovej olej druhej den du pod motorkou louže oleje tečeto mezi motory neví te někdo proč ? a kdybych mněl dělat znova GO motoru jakou skušenost máte s lukoprenem Paulin co mají tady na fichtl krámku všude píšou že je na nic Děkuji za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 10:15
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel11944    
Aha tak to jsem nevěděl
 
 
Datum: 27. června 2011 10:15
 
 
 
 
Jméno: hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Paulin není špatnej, když to používáš jak máš .Ale já na motory dávám buď papírový těsnění bez silikonu a nebo jen silikon ale není dobrý dát papír se silikonem. Možná ten silikon je lepší protože papír je savej tak to časem může decentně prosakovat.
 
 
Datum: 27. června 2011 7:12
 
 
 
 
Jméno: danke.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
zdar draci za kolik by sem prodal tento motor skoro neni pouzivanej http://danek23.rajce.idnes.cz/CZ_125 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
motor je kompletni ze všim
 
 
Datum: 26. června 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
1000 - 2000
 
 
Datum: 26. června 2011 23:00
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
asi tak 15-20 roku stal. jede skoušel sem ho
 
 
Datum: 26. června 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel9706    
Ahoj, chtel bych se zeptat, kdyz motorka celou dobu jezdila na M2t ja vsechno vycistim a budu lit http://www.inmoto.cz/castrol-2t-(drive-super-tt)-1l, nebude to tomu motoru vadit ze byl zvyklej na jiny olej, jde mi o to aby neztratil vykon, nebo se s nim neco nestalo a jest muzu nalit tento olej do prevodovky u 250 http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=501 Omlouvam se za stupidni dotaz ale s motorkam zacinam, jinak ten castrol tam chci lit, protoze ho mam doma aspon 5 litru. Budu vdecny za kazdou odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
Tak diky moc, ja mam toho oleje castrol doma dosta a tata v praci ma pristup k tomuto oleji tak me vzdycky donese treba litr a jeste jestli se muzu zeptat na ten prevodovej olej ten je taky do 250 pripadne do 350 kyvacky dobrej ne? http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=501
 
 
Datum: 27. června 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale ten motorovej olej stačí nákej mogul TSF nebo TS je doporučen i značkou Jawa :-)
 
 
Datum: 27. června 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro motor to bude lepší že se bude mazat kvalitním olejem bude lepe spalovat a nebude se usazovat karbon jinak ten olej je OK
 
 
Datum: 27. června 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9706    
to mam v planu vsechno vycistit, ale jde mi o to co ten motor bude delat kdyz tam budu lit ten castrol, jestli se s nim neco nestane, kdyz predtim jezdil 30 000 km jen na M2T, jestli treba neztrati vykon, nebo tak neco a co ten olej do ty prevodovky, jinak dekuji za radu
 
 
Datum: 26. června 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele pokud přecházíš s M2t NA LEPŠÍ OLEJ AD JE TO MINERÁL NEBO POLosintetika nebo sintetika tak prověd dekarbonizaci vyčisti píst drážky pístních kroužku nejlepe starý pístním rozlomeným kroužkem hlavu vyčisti výfukové kanálky ve válci a rovnou i výfukové koleno a výfuk jinak se ti zo začne rozpouštět a začne to pusobyt jako písek začne to vydírat válec tím pádem pujd dřív na výbrus atd
 
 
Datum: 26. června 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: cezeta111      IP: uživatel11232    
Zdar chlapi, mám ČZ 175/487 a nikde nemůžu sehnat originál blinkry, včetně fichtlkramku, potřebbuji prosím poradit, jaké jiné blinkry bych tam mohl přidělat abych udělal STk, pokud možno nějaké praktické, krátké za rozumnou cenu. Díky předem za typy ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ve předu maj být delší a vzadu upně stejný ale kratší(s kratší tyčkou)
 
 
Datum: 27. června 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: Kulich      IP: uživatel7722    
Tak tam jsou stejný blinkry jako vzadu, snad to Sesovi nebude vadit, ale třeba tady http://www.mototechnik.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=9&products_id=762
 
 
Datum: 27. června 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakýkoliv blinkry s homologací (to E s číslem v kroužku)
 
 
Datum: 26. června 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: risa101      IP: uživatel11943    
zdar......... potřebuji prosím vás PLOVÁK pro PAŘEZ.... víte někdo kde ho sehnat? tady na fichtlkramek.cz ho mají ale nejsem si jistý jestli je to on: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/plovak3.html ? prosím poraďte. Bude pasovat na PAŘEZ? Předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2011 13:24
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
z velkych jáw to bude pasovat ale hladina benalu nebude správna
 
 
Datum: 28. června 2011 13:24
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, myslis pařez jako 550 nebo 555. Jestli 550 tak podle toho jaky mas karbec- jestli pravo nebo levostranej.- Jinak ja mam na 555 ten rozdelavaci v uvozovkach- ten c o sem daval danekod. tento z velkych jav nvm zda pasuje
 
 
Datum: 27. června 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, hej nevím jestli tento plovák bude pasovat na pařezam já takový mám myslím na 555.. ještě jsem našel toto jestli to pomůže http://www.motoveterandily.cz/index.php?s=product&id=363
 
 
Datum: 27. června 2011 7:04
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám opět problém, ale když tenhle vyřeším tak už snad trochu déle než normálně by to mohlo zůstat úplně spravený. Tak teď k tomu problému: Normálně za studena mi fichtl chytá na první našlapnutí táhne jak drak, ale když se ohřeje a to právě celkem brzy než je to normální tak už tak dobře nechytá, ale hlavně nejede, nejde ani se dostat do otáček, netáhne prostě hrůza. Tak nevíte prosim vás čím by to mohlo být? Protože když zase ho nechám vychladnout tak pak zase chvíli jede úplně bez problémů a takhle pořád dokola. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Právě že tou hladinou to taky nebude, protože jak jsem tady psal tak za studena jezdí úplně krásně.
 
 
Datum: 27. června 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakou mas svicku?dej tam univerzalni 15.- ale tou to stejne nebude :-). Jinak bych problem videl v karbci- jestli ti za studena ten fik jede pouze treba na ctrvt plynu a kdyz mu das plnej tak proste netahne a spomaluje- tak to se mu nedostava benzin. zkus zvysit hladinu v plovakovce popr. vetsi trysku. Zdar
 
 
Datum: 27. června 2011 9:31
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11876    
brisk N14, N15 nebo N17 ? diky za rady, mysli ted na leto, chtel sem dat N14 ale nevim jestli bude dobře spalovat, co myslite? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musis zkouset- me na 14 za tepla prestaval dobre jet - takze jezdim na 15
 
 
Datum: 27. června 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Dej tam na léto N14, spalovat bude dobře. Já mám na léto N15, ale každýmu pinckovi chutná něco jinýho...:-)
 
 
Datum: 27. června 2011 7:32
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10563    
Ahoj draci mám problém s převodovkou na babetě. Nechce mi hodit dvojku a jestli ta dvojka padne tak se zase nechce schodit na jedničku. nevíte jak to opravit nebo co stým může být. Dík moc za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=alJzt9gmlzw dej 3:36
 
 
Datum: 26. června 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus zkus se podivat na čelisti spojky možna to maš špinavy nebo zamaštěny..
 
 
Datum: 26. června 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
zdravim nedavno jsem psal jak zmenit čz 175 na 125 abych mohl ridit v 16. Dnes sem dovezl čz 175-477 za 1000kč a chtel bych vedet co dal.Myslite ze bude stačit valec 125? potvrzeni od automechanika a nemusim podat nejakou žadost a nebo aspon kde se mam jit poptat dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: lori.      IP: uživatel11444    
Potrebujes valec, kliku(oproti 175 se lisi v ulozeni ojnice, je bliz ke stredu) a hlavu s mensim spalovakem. Tu sadu prodavam akorad na motoinzerci tak zapatrej nechci to tu spamovat. A jak s prepisem nevim, prej to nekdo resil na jawamanii tak tam mrkni
 
 
Datum: 26. června 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, když u mého pionýra dam plnej plyn, tak to chvíli vydrží a pak hned votáčky klesnou na minimum. Nevíte co by to mohlo dělat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi jo..
 
 
Datum: 28. června 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
tak skus ten kohoutek
 
 
Datum: 27. června 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez toho zkurvenýho filtru je to to samý..
 
 
Datum: 27. června 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo zkus to proturovat bez vzduchoviho filtru co to bude delat
 
 
Datum: 27. června 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
*vzduchovej
 
 
Datum: 27. června 2011 12:19
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
možná bych skusil profouknout kompresorem filtr
 
 
Datum: 27. června 2011 12:18
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v pohodě nastartuju a pak to vytočim na max a zadusí se to až to někdy chcípne úplně..
 
 
Datum: 27. června 2011 12:18
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Nedusí se ti to? Může to bejt bohatá směs. Jinak rez v nádrži je taky možnej, hroznej prevít...
 
 
Datum: 27. června 2011 7:34
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Řekl bych že bude problém v palivový soustavě, zkusil bych vyčistit kouhoutek a když to nepomůže tak karburátor.
 
 
Datum: 26. června 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karburátor sem vyčistil, jedině může bejt v nádrži rez nebo něco podobnýho..
 
 
Datum: 26. června 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: zetor      IP: uživatel11654    
Zdar chci zronovovat 555 a potreboval bych nakou radu cim nejlip sundat starej lak smirglem meto nebavi... dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak si sám udělej i pískovačku,,, já jsem si jí taky udělal, záhlad mam ze starýho hasičáku, pak hliníkovej mezikus a kalenou trysku,,,, kompresor už kdysi udělal otecko a ted jsem si udělal ještě jeden externí vzdušník z propanbutanový flašky roku výroby 1946 s regulací tlaku a třema vývodama :-)
 
 
Datum: 26. června 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
opal to horkovzduškou
 
 
Datum: 26. června 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: zetor      IP: uživatel11654    
me seto nechce nikam davat ja si natom prave chci udelat vsechno sam,jinak tu barvu chci davat cervenou jawackou :-)
 
 
Datum: 26. června 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: mahony.x      IP: uživatel8746    
já sem to taky nechal opískovat,vyšlo mě to asi na 1000,- ale je to lepší než se s tím srát se smirglem
 
 
Datum: 26. června 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10563    
mam dotaz jakou barvu na to daváš
 
 
Datum: 26. června 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
taky začínám dělat 555 a taky jí budu pískovat,, získáš tim super podklad pod základ
 
 
Datum: 26. června 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nech to opískovat
 
 
Datum: 26. června 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vem to vabkou:-)
 
 
Datum: 26. června 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: lori.      IP: uživatel11444    
zdravim, mam pripraveny barvy na lakovani, no problem je v tom ze se nedari dosahnout nejakyho prumernyho vysledku. Davam to za vinu spatne naredeny barve(redeny 6006, bohuzel sem to nejak nevychytal a doslo) je mozny tam kapnout trochu acetonu? nekdo rika ze se aceton rychle odpari a barva pak rychlejc uschne, nekdo rika ze se ta barva srazi... jak to je? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 15:12
 
 
 
 
Jméno: Termi      IP: uživatel11946    
vole zapni si ICQ pak napis jestli ti fachci to zapalko.....
 
 
Datum: 27. června 2011 15:12
 
 
 
 
Jméno: lori.      IP: uživatel11444    
No prvni sem to nechtel zkouset protoze ty barvy nemam zrovna nejvic...no ale vysledek je- nezkouset to... ta barva se nejak srazi a fluse to totalni mrdky
 
 
Datum: 27. června 2011 12:53
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus si odlejt drobet vedle a smíchej to s tim acetonem, natři na nějakej plech a uvidíš...
 
 
Datum: 26. června 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
čau draci, jakej je předstih na čz 175 typ 477 sport odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
je tam a leti to jak drak
 
 
Datum: 26. června 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
dik moc
 
 
Datum: 26. června 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Předstih je 2,9 mm dle příručky
 
 
Datum: 26. června 2011 16:24
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, chtěl jsem se zeptat který motor má větší výkon (je silnější) jawa 250 kývačka nebo jawa 250 panelka díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=3
 
 
Datum: 26. června 2011 17:24
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Panelka má větší výkon motoru.
 
 
Datum: 26. června 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: loleqqqq      IP: uživatel6603    
čus draci, mužu mit na 350 helmu s odkrytym ksichtem? jako že tam nic neni a k tomu bryle musi byt. Musi byt ty bryle prusvitne nebo mužou byt i obyčejne slunečni? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sluneční můžou být ale v noci přes ně nic neuvidíš takže lepší jsou průhledné
 
 
Datum: 26. června 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: matrosov      E-mail:      IP: uživatel7456    
Ve vyhlášce je myslim uzavřené motocyklové brýle, tak si to přeber, já osobně jezdil s blembákem a k tomu slunecni a žádný benka nemrkly vokem.
 
 
Datum: 26. června 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: lori.      IP: uživatel11444    
jooo tak tohle by me taky zajimalo, me totiz uzasne serou helmy s plexi kvuli dioptrickym brejlim. Autoskolu sem odjezdil s krosovou bez nejakejch dalsich popelniku na ksichte a instruktor ani nemuknul... Doted nevim jak to je a s cim mam jezdit :-)
 
 
Datum: 26. června 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já když dělal autoškolu tak jsem měl kokosku a normální obyč sluneční brýle... instruktor ani komisař neřekli nic takže is myslím že sluneční můžou byt ;-)
 
 
Datum: 26. června 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Brýle určitě musí být, sluneční podle mě ne, musíš mít spešl z plexi motorkářské.
 
 
Datum: 26. června 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Ahoj, nemáte někdo prosímvás zkušenosti s tím, jak rozchodit zarezlej píst ve válci? (Jawa 175) Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2011 13:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ale bud trpělivej! já měl jednou hodně zarezlej píst a polejval jsem to týden tak 2x denně než to povolilo...potom jsem to přes kus dřeva opatrně vyklepal
 
 
Datum: 26. června 2011 13:50
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Joo tak děkuju moc...zkusim tu brzdovku..:-)
 
 
Datum: 26. června 2011 12:50
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel11939    
souhlasím s brzdovkou, zalil jsem píst.. přez noc se to prožralo kam potřebovalo a pak šel píst z válce normálně vyndat..
 
 
Datum: 26. června 2011 12:02
 
 
 
 
Jméno: fewer      IP: uživatel10027    
Určitě brzdovou kapalinu!
 
 
Datum: 26. června 2011 10:32
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Zkušenosti ne, ale zkusil bych to celý prolejvat naftou, třeba by to odlehlo.
 
 
Datum: 26. června 2011 9:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Promáchat v brzdovce
 
 
Datum: 26. června 2011 8:26
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11887    
Měl jsem to taky že to nešlo protočit ale stříkl jsem normálně benzín z hodně olejem do válce přez vyndanou svíčku nechal sem to tak 10 minut a pak to šlo.
 
 
Datum: 26. června 2011 8:26
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Jenže on se ten píst zasekl na tak supr místě, že se tam nedá dostat ani od vejfuků ani od karburátoru. Ale díky za nápad..:-)
 
 
Datum: 26. června 2011 8:20
 
<  770  771  772  773  774  775  776  777  778  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 8:41:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu