Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa cross
IP: uživatel10693
Posl.aktualizace: 19. března 2011 17:09
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Máš píst se 2 kroužku nebo s jedním. 2-kroužkový by měl mít kroužek 2mm a jednokroužkový 1.5mm... V 90% případů to takhle bude.
Datum: 19. března 2011 17:09
Jméno: Test
IP: uživatel7923
 Změř šířku drážky na pístu.
Datum: 19. března 2011 11:00
Jméno: jawa cross
IP: uživatel10693
 ok a jak poznam kterej je pro muj píst???
Datum: 19. března 2011 10:02
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Mrkni na šířku, jeden je 1.5mm a 2. 2mm široký. Každý je pro jiný píst, jak říká klikař
Datum: 19. března 2011 0:36
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 jestli to nebude tím že je každej kroužek do jinýho typu pístu???  ))
Datum: 18. března 2011 21:45
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Zdar draci pionýr mi nechce vůbec jet.....špatně startuje a nejede víc jak 45 km/h.....tak jsem sundla hlavu a sahnul na vlozku....na horní a dolní části jsem nahmatal malinky schůdek, myslíte že to potřebuje výbrus? když šlapu na páku tak to má celkem velký odpor.....jen se ptám protože výbrus tu stojí 900 Kč a nechci vyhazovat peníze.....jinak všechno je na 91% seřízený dobře....a chci se zeptat jestli ten odpor můžou způsobovat ložiska.....a ještě nutno říct že sice má každej pionýr jiný zvuk motoru ale ten můj je oproti všem trochu jiný....Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2011 21:17
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 v Hradci stojí výbrus 618 Kč našel jsem si to na internetu....ale az tam nemám možnost dorazit.....jsem z Rychnovska a nejbližší mototechna (10 km) je Josef Čiháček.....osobně jsem u něj nebyl ale kamarád který se s ním dobře zná mi řekl o ceně výbrusu........jinak jak říkáte udělat GO a
vyzkoušet nový karbec a válec....na tom všem už dělám  jinak díky za rady
Datum: 19. března 2011 21:17
Jméno: old school
IP: uživatel11057
 Asi by nebylo spatne se drzet stare skoly. Jestli spravne sleduji tak ti zlobi pomerne dlouho nevim jestli ma cenu cekat na bozi znameni a nebo stim neco delat. Nebylo by nejlepsi (pokud se nemylim ze si vse delal na kostre) odstrojit fichtla hodit si motor do sveraku a rozebrat, vycistit a vymenit loziska popripade gufera omrknout ten pist sundat valec, karbec vse vycisti a hlavne pretesnit. Kdyztak si nekde pujc nejake dily na odzouseni jestli to neni v nejake casti (valec karbec atd..) nebo si na to nekoho pozvi jestli sam to nezvedes ve dvou se vzdy vic dari napr. kamarada nebo nejakeho starsiho cloveka. Muze to byt jen nejaka prkotina ale nic se nestane kdyz to rozeberes celi a vymenis aspon budes mit o svem motoru vetsi prehled (pokud si ho este nepulil). Kdyz rikas ze vyfuk je cisty znamena to cistil jsem ho a nebo v minulosti byl vycisten, dcl dulezity i byva jak byl vycisten. Jestli jsem spravne nasel a jestli si to ty )v registraci tak jsi z K.H kraje ? Pokud jo tak podle me prehanis s vybrusem. Jestli si ztoho to kraje tak v Hradci je firma na vybrusi a vybrus stoji cca 500Kč. Jo a pis pod jednim jmenem ruzne komblikace do sebe radi zapadani je to trapne se prejmenovavat  .....
Datum: 19. března 2011 19:48
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 u nás když dám válec na výbrus tak ten chlap ho někam pošle protože nikdo v okoli to nedělá a pak si účtuje: poštovný, výbrus,píst,kroužky a nějaký peníze pro sebe aby z toho taky něco měl.........
jinak je to FICHTL na SILNICE a ma TP a STK!!! jinak to že nejede tu řeším už od minulýho roku........a péro: výfuk je čistý.....hlmut: sací filtr nový a směs seřízená tak jak by měla být......kouknu na ty kroužky a ten výbrus asi udělám jelikož ten fichtl ve dvou po rovině nejede vůbec ,u tohohle fichtla ani ty kroužky nepomůžou........půjde na GO jde mi spiš o to že kdybych to všechno vyměnil a zpravil a on pořád nechtěl jet tak už bych se asi zbláznil.....
Datum: 19. března 2011 17:20
Jméno: standa
IP: uživatel11359
 Nejdražší výbrus co znam je u Baška a to za 600,-,ale je to včetně "závodního pístu a 2 kroužků" a ten výbrus je fakt pořádně udělanej.....jinak běžně 200,-+píst a kroužky
Datum: 19. března 2011 17:08
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Zkus vyhodit na chvíli vzduch. filtr, jestli pionýr najednou začne jet, tak je důvod jasný. Jinak vyčistit výfuk, změřit vůli kroužků ve válci (při víc jak 0.8mm vyměnit)... Výbrus na 1-válec stojí od 400 do 700, co jsem koukal. Za pio jsem dával kolem 500Kč.
Datum: 19. března 2011 0:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyčisti si výfuk
Datum: 18. března 2011 23:50
Jméno: Nike21
IP: uživatel11309
 Ten výbrus je fakt dost drahý 900 na fichtla u nás stojí tak 350-400 a máš k tomu píst,pístní kroužky,pístní čep,pojistní kroužek čepu
Datum: 18. března 2011 22:41
 no tak jestli to umíš na tech 91% seřidit a furt to jede takhle blbě tak to muzou bejt loziska v motoru, praskli pistni krouzky nebo cokoliv- radsi bych pulil motor a mrknul co a jak. Jestli to je pio jen tak na polnacky tak anivybrus neni treba - vymen pistni krouzky. Ono kdyz uz to ma tu hranku tak ono to muze tech 6 v klidu jet kdyz je serizenej- ale trva mu to dyl nez se na tu rychlost dostane a v kopcich nema silu- ale takhle sjetej valec ti tak razantne ryhlost nesnizi
Datum: 18. března 2011 22:27
Posl.aktualizace: 19. března 2011 18:26
 neze 05ka ale ani 20ky a 21ky so starym zadnym blatnikem nemali zásterku
Datum: 19. března 2011 18:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 to je krásné video z toho by si měl někdo vzít poučení jak se k těmto motorkám chovat
Datum: 18. března 2011 20:12
Jméno: wwjil
IP: uživatel10027
 Zdar, draci, rozhoduji se v koupi mezi panelkou 592 s tou hranatou nádrží a čz 175/487... Kterou mám vzít, jako papírově a na vzhled jsou stejně pěkné, ale nevím která je lepší v jízdních vlastnostech a rychlosti... Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 22:53
 taky dost záleží na cenovym rozdílu mezi nima, tipuju že panela bude dražší, sice jsem zastánce motorek ze Strakonic, ale kdyby stály obě stejně, jdu do panelky
Datum: 18. března 2011 22:53
 sel bych do 592 je hezka, i dobre tahne uz od nizsich otacek. zalezi k cemu je budes chtit vyuzivat, čz spis pro sportovnejsi jizdu, 592 bych volil na cestovani a klidny projizdky po okoli.
Datum: 18. března 2011 21:24
 No hele nejlepší je se projet. Zetka my psanej vykon asi 15 koní a jawa 14 koní. Zetka se musi trosku vic tocit aby jela. Jawa je spis klidnejsi a jede pekne od spoda. Nevim jak je to s vahou ale zetka asi bude lehci a tim i zivejsi. max rychlost tak stejna. Zalezi na tom jak chces jezdit - sportovne-zetka, pohodovku- jawa. Ale urcite jawa je uz vetsi stylovka
Datum: 18. března 2011 20:43
Jméno: wwjil
IP: uživatel10027
 ......jo, je to 250/592 panela... Díky
Datum: 18. března 2011 19:35
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat kde mám sehnat indukční cívku na dandy 50 a nebo čím bych jí mohl nahradit. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 18:48
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Zavolej do vape, nebo prolez motorkari.cz tam to resili ale uz nevim kdy...
Datum: 18. března 2011 18:48
Posl.aktualizace: 18. března 2011 20:49
 To jsi mel ale urcite vyndany kluzaky kdyz jsi rozdelaval riditka- toto se sroubuje do pruziny na kluzak zezhora a pak to prostrcis matkou ve vidlici a pritahnes 6kou matkou
Datum: 18. března 2011 20:49
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Katalog ND
Datum: 18. března 2011 18:47
 jo, měl bys mít dva, patří to do víčka přední vidlice, zezdola se do toho zašroubuje pružina kluzáku a zezhora stáhne matkou skrz víčko..
Datum: 18. března 2011 18:22
Jméno: milano
IP: uživatel10870
 To je jak mas savle tak v nich je velkej srou a v nem to je
Datum: 18. března 2011 18:13
 zdarec, dají se nějak vyleštit přefuky, bez toho abych vylisovával vložku z válce? Nebo na to radši nesahat, dokud je to symetricky zakarbonované  ? (fichtlácký motor) ... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 19:57
Jméno: wwjil
IP: uživatel10027
 Ja sem to naložil na pět hodin do benzinu - dopoledne, po obědě se to otřepal a hodil do arvy do večera...pak sem to horkou vodou poleštil a prostříkal a je válec jak novej, nikde karbon ani šmír!!!
Datum: 18. března 2011 19:57
Jméno: petr
IP: uživatel10268
 Čau Draci, jak mám správně snížit hlavu na fíkovi aby to bylo tak akorát?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2011 11:02
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 takze dlato.
Datum: 19. března 2011 11:02
Jméno: petr
IP: uživatel10268
 Tak to nemam no..hold se budu muset spokojit co mám.. A dík.
Datum: 18. března 2011 16:48
 No tak pokud máš frézu tak prosim...jinak to neuděláŠ..
Datum: 18. března 2011 16:19
Jméno: petr
IP: uživatel10268
 Blazenn: Já myslel že pokec tu je od toho aby sme to pokecaly, někomu poradily a tak a né si tu dělaly z lidí prdel!
Dachtl21: Právě že kámoš říkal že se to dá udělat i doma, tak by mě zajímalo čím je to nejlepší.
Datum: 18. března 2011 15:54
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 dlatem
Datum: 18. března 2011 15:40
 tak jestli na to nemáš náčiní tak to ani nedělej.....někomu to pošli a on ti to udělá...
Datum: 18. března 2011 15:27
 Zdar draci.Jakým způsobem se změní převodové poměry po výměně kol, konktretně místo 19" dám 17"? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 14:51
 Jak píše Dalibor, pojede to pomaleji, ale o to s větší silou.
Datum: 18. března 2011 14:51
Jméno: Dalibor Bílek
IP: uživatel10730
 no mělo by ti to jet oněco pomaleji,zato věčí síla,ale nejsem si jist jestli to tak změní kola,ale nejspiš jj
Datum: 18. března 2011 13:16
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci prosím vás nevíte někdo jak se dá rozdělat kryt od spojky na jawě 550 (jak se do něho dává lanko spojky) zkrátka takový ten šnek který se točí v tom krytu když zmáčknete spojku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2011 11:33
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Dík moc
Datum: 19. března 2011 11:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je tam segerovka , když jí odděláš tak se ti to všechno vysype PS bacha na kuličky
Datum: 18. března 2011 19:07
Jméno: Pantucek
IP: uživatel9046
 Zdar draci. Jak dlouho bych měl zajíždět simsona s51 po 2. vůbrusu a nové píst kroužky+píst. A na kolik otáček bych měl max. jezdit + jaký poměr oleje s benzinem případně i jestli bych mohl zajíždět n jeden z těchto olejů co mám doma. STIHL červený, M2T, Repsol Moto Town 2T. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 15:51
Jméno: Pantucek
IP: uživatel9046
 Díky
Datum: 18. března 2011 15:51
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 http://www.simsonviglu.cz/phpBB/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=262
Datum: 18. března 2011 15:27
Jméno: peTTR
IP: uživatel8888
 Zdarec mám jawu 555 jen tak na dojíždění po vesnici ale už jsem za 1rok oddělal 3x spojku  mám 100kg tak to chápu. Muj dotaz zní takhle: pomůžou nové pružiny ke spojce? Ono tam vlasně dost obložení zůstane vypadá jako kdyby to už nezvládaly pružiny. Kde je sehnat nebo jak je nahradit? Přemejšlel sem o tom že bych tam dal spojku z 21 která má víc pružin ale nechce se mi zasahovat do tohodle stavu chci mít všechno originál
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2011 0:42
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Teď si nejsem jistý, ale nejde přehodit spojka z 20/21/23 do 555? Tvůj problém by to vyřešilo. Jestli je to nesmysl, tak se omlouvám, dlouho jsem pařízka rozebranýho neměl. Ale co si matně vzpomínám, tak by to jít mělo.
Datum: 19. března 2011 0:42
Jméno: Riči
IP: uživatel11300
 Ti říkám změř si kolik má ta pružina a koukni tady u sesy jedna z nich to bude.Já doma mám 555 ale rozdělávat se mi nechce teda kvuli tomu
Datum: 18. března 2011 19:50
 No a co, já jsem dal nad pružiny origo podložky, pak takový obludný 1mm tlustý podložky a pak až segrovky. Tvrdá páčka spojky mi vyhovuje a prokluzuje to jen lehce při startování, ale to je tím, že ta lamela má najeto 5km...Jinak jezdí parádně.
Datum: 18. března 2011 18:20
Jméno: peTTR
IP: uživatel8888
 Segerovky dávám vždy nové když to měním. A tahle podle mě není na 555 na 555 je ta pružina kratší a na 05,20,21,23 delší protože mají už dokonalejší spojku 2lamely a 5x spojkové kolíčky. A 555 má 1lamelu a 3 spojkové kolíčky
Datum: 18. března 2011 14:23
Jméno: Riči
IP: uživatel10340
 No pokud já vím tak by tam mněla být tahle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_spojky_pio_3_2cm.html Co tam má sesa tu druhou tak píše je na 21 atd....No a když to tak si kup i segrovky nestojej moc a většinou praskaj a lítaj dost daleko maj je tady taky na Jawa 50 pionyr>spojika/lamela a tam hledej jinak nwm...
Datum: 18. března 2011 14:05
Jméno: peTTR
IP: uživatel8888
 Jo s těma podložkama mě to taky napadlo ale to už by asi šla spojak moc ztuha ne? Spojku bych měl mět nastavenou správně. Není to moje první moto. Spíš by mě zajímalo jak je nahradit  diky
Datum: 18. března 2011 12:56
 máš spojku správně seřízenou, s dostatečnou vůlí? jestli jo tak nový pružiny, případně ty současný podložit podložkama..
Datum: 18. března 2011 12:49
Jméno: karelk
IP: uživatel3810
 Draci vím že sem furt píšu ale prostě potřebuju od vás poradit na ty moji 250 mám zapálko z pincka a nechce se mě jak blb pořád vytahovat faju abych to zdechl chcu to normálně napojit na ten klíček na masce otočit něm a at to zdechne. Jak to mám napojit zčeho ten drátek má véct poradte mi dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 12:55
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahoj na zápalku se na dráty vyser prostě zijsti jak dou plíšky v bošárně a pode to ho dej 2 dráty jeden na přívod k cívce a druhý na cívku když otočíš odpojíš cívku a zdechne to
Datum: 18. března 2011 12:55
 Seso od kdy budu moct objednavat mam uz docela velkej seznam ??  Nebo jestli to nevi nekdo jinej
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 8:52
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 rafika
Datum: 18. března 2011 8:52
 draku kazdopadne udelej objednavlku a jak bude cas,,tedas az deti zaspeji a rafika neude potrebovat pomoc,,tak jdu pracovat,,,dik ,,ale necekejte ze to v patek bude u vas doma,,je vas na me hodne
Datum: 18. března 2011 8:30
 Čau draci, chtěl bych se zeptat, jestli někdo z vás náhodou nemá nové kartery na Pionýra. Z nějakého starého skladu z mototechny. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 22:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čaves mám problém , sháněl jsem pístní čep do čz 150 ale ten neměli tak mě dal o něco delší ze 175 že si ho zkrátím ... no jenže když dám ten ze 175 do pístu tak jde lehce a samovolně vypadne , ale ten původní tam jde těžce ( což je správně) myslíte že je ten čep třeba udělanej do mínusový tolerance a seženu jinej ze 175 kterej tam bude sedět?? nebo musím mít nějakej origo kterej je o nějakou tu setinu větší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 22:32
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Pístní čep je z tvrdého matriálu,tak že když ten starej co je fialovej obrousíš nějakou 1200 šmirkem,tak bude jako novej.Dej ho tam pokud na něm nejsou vyjeté drážky od ojnice.PS: Nejlepší je upnout ho do stojanové vrtačky a vzít ho pěkně s každé strany.
Datum: 17. března 2011 22:32
Posl.aktualizace: 18. března 2011 12:59
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahoj nato sem se nedávno díval na youtube je to dvoudílné a trvá to asi 20 min kdyžtak se můžete mrknout : 1 http://www.youtube.com/watch?v=M5Jve92xYhk 2http://www.youtube.com/watch?v=cu_yfigmYBI ve dvojce sou i dobové speciály
Datum: 18. března 2011 12:59
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Zdravím všechny příznivce staré dobré značky JAWA ! Chtěl bych se zeptat , zda někdo nevíte , jestli se někde taky dá koupit ojniční sada C.K.R. (jehlové ložisko) na Pařeza + Jawa 555 , který má průměr pístního čepu 10 mm . Děkuji za každou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2011 15:04
Jméno: standa
IP: uživatel11359
 já si teda myslím,že tam nejde,protože pařez má užší spodní ojniční čep!
Datum: 19. března 2011 15:04
Jméno: velký péro
IP: uživatel1723
 měla by
Datum: 18. března 2011 19:11
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Tato ojnice s čepem 14,1 mm jde opravdu dát do klikovky na jawu 550-555 bez dalších úprav ? Díky za odpověď
Datum: 17. března 2011 22:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím , ale můžeš tam dát tu co má 14mm a pak dáš akorát píst z pionýra
Datum: 17. března 2011 22:12
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahoj mám otázku jak štelujete předstih na jawetě ?? normáně klasika nebo nějak speciáně já tam totiž nemám kladívko jenom takový plíšek jakoby plní funkci kladívka takže nevím jestli je origo nebo ne je to nějaké šuré dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2011 20:56
 uplně stejně jako na čemkoliv jinym, akorát jawetta se točí proti směru hodinovejch ručiček
Datum: 17. března 2011 20:56
 čau draci, má někdo z vás zkušenosti s těma novejma futrama do predních vydlic na kejvacku. Jak se měněj ty bronzovy za ty co tu sesa prodává a vypadaj jako hliník. Víte z čeho jsou a jak dlouho by mohli vydržet???? Tech 55 let jako bronz asi ne co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2011 13:22
 No ty moje už meli dost vule- ze se kolo dost kymacelo- a ty futra meli z jedny strany uplně zmizelej ten zlabek. Ty horni futra necham origo bronz. Tesnici matky -nvm co je to za vyrobu- asi turek no- koupil jsem to od montyho takze to je ten turek asi  Jinak Rumštajn - jako myslis ze ti tece olej jo??? tak olej muze tyct bud tesnicima maticema nebo tema sroubama dole- vse je třeba aby bylo v poradku
Datum: 18. března 2011 13:22
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahoj sory že se vetřu lk tk myslíš že by stačilo když vaí vidice stačilo dát jinou těsnící matici ??
Datum: 18. března 2011 12:52
Jméno: lk
IP: uživatel3291
 asi takhle, když můžu, necham původní... dělal jsem troje vydlice z ČZ 453,450 a u dvou jsem nechal původní (nebylo jim téměř nic)... u jednich jsem nerad ale musel dát nový... zatim držej, ale rozhodně nepočítám s takovou životností, jako s původními... jinak co bdeš dávat za těsnící matice? Dával jsem u dvou turky a jedny už docela tečou
Datum: 18. března 2011 12:02
|



|