slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  867  868  869  870  871  872  873  874  875  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosimvas chci se zeptat jak zapojim chcipak chci to jen ad chcipnu motor nechci tam světla nic to mam natahle mimo :-) jak mam normalni chcipak tak mate nějaky planek jak to zapojit diky moc chlopi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2011 0:27
 
 
 
 
Jméno: Honda248      E-mail:      IP: uživatel9812    
Drát od indučky přeruším tím, že na spínací skřínce otočím klíčkem. Mám to tak na mustangovi vypínám tím i baterku :-)
 
 
Datum: 17. března 2011 0:27
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aha no tak ja mam normalně chcipak na parabole :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
jo přesně tak :-) vypnu a přeruším proud do indučky tudíž to nehodí jiskru a chcípne to :-) ale je to jedna zmála možnosti :-) jelikož nemam chcipak na riditkach.. ale na kostre (mám to na fíkovi na cross) :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mischelnike - Jo chápu ale ja mam kabel ze zapalováni přimo na indučku tobě jde na chcipak a jak přepneš tak je obvod zaply a jak vypleš tak je vyply chapu to dobře :-D
 
 
Datum: 16. března 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
 
 
Datum: 16. března 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diky za rady budu se snažit nějak to zapojit :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel11109    
Zkratovat indukční cívku (proste tím chcípakem propojíš kontakty 15 a 1 na cívce).
 
 
Datum: 16. března 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednoduše ukostřit indukčku (nebo kdekoli po cestě zapalování - indukčka)
 
 
Datum: 16. března 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: Vladimír      IP: uživatel11347    
Chci se zeptat, mám řidičák typu B, vztahuje se to i na AM? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2011 0:33
 
 
 
 
Jméno: ČENDA      IP: uživatel10877    
ZDAR,skupna B dle nove vyhlášky opravnuje k řízení jak auta,tak mopeda do kons. rychlosi 45km_h,tudíž vlastně je to staré AM.
 
 
Datum: 18. března 2011 0:33
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
honda: no protože dřív nebylo Am ale M a byl to malý motocykl do 50ccm bez omezení rychlosti, proto má teď v novym řidičáku A1 a harmonizační kód (tušim 150), kterej omezuje obsah do 50ccm, aby nepřišel o nic ze sk. M...
 
 
Datum: 17. března 2011 16:10
 
 
 
 
Jméno: Honda248      E-mail:      IP: uživatel9812    
Otec má taky řidičák už nejakej ten pátek, a má papíry na auto ale i zaroven na pionyra... tak asi dříve to bylo jinak. Nyní také normál řídí pincka...
 
 
Datum: 17. března 2011 10:46
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Nikdy mě to moc nezejímalo, ale slyšel jsem nějaký spekulace o nově získaných papírech sk. B, ale jestli ten řidičák máš pár let, tak je to v pohodě. Ale stejně i kdyby taky jsem slyšel, že i když ho tam´nevyplní tka ho automaticky máš. Ale jen pro upřesnění můžeš s tím řídit maximálně Jawu 550 :-), babetu a všechny skůtry r.v. asi 2000+. Pionýra Jawu 20/21/23 ani Jau 05 a 555 NEMŮŽEŠ, leda ve vyjímečným administrativním omylu, ale najdi si definici sk. AM .-)
 
 
Datum: 16. března 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano
 
 
Datum: 16. března 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: Ryzzy      E-mail:      IP: uživatel10351    
Čus draci, mám problém. Jiskru to hazí že by od ní chytnul ztoh benzín teče trisky vyčištění ale nejede to, když to nakopnu tak to chytne ale hned to zase chcípne. Prosím napište...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 22:54
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Ja bych teda spíš řek že máš rozladěnej volnoběh
 
 
Datum: 16. března 2011 22:54
 
 
 
 
Jméno: manas78      IP: uživatel6334    
čauvec nechci do toho kecat ale co seštelovat předstih to určitě pomohlo měl jsem to samý,ale to je jen muj názor.
 
 
Datum: 16. března 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V tvým případě bych radši odvezl pincka do motoservisu :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: Ryzzy      IP: uživatel10351    
Všechno z tohohle sem vyčistil, až na ty kanálky v karbeci, ty ani nwm kde sou...
 
 
Datum: 16. března 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
ked nepomoze toto zakladne veci tak mozeme riesit dalej
 
 
Datum: 16. března 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale toje picovina,pokad to mas dobre nastelovane,tak mozes mnet ucpate kanalky v karbeci,spatna svicka,ucpaty filtr a vyfuk.
 
 
Datum: 16. března 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: Ryzzy      E-mail:      IP: uživatel10351    
Jak jako velký trisky?
 
 
Datum: 16. března 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: Stojanek      IP: uživatel6155    
Taky mi to dělalo a měl jsem tam velké trysky.
 
 
Datum: 16. března 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdar hele vadí když sem si na jawě 250 353 udělal doma těsnění pod válec ? a nekoupil originál ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 23:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to máš buď vylítanou zetku nebo upravenou jawku...
 
 
Datum: 16. března 2011 23:35
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Já tu čz 250 mám dobře seštelovano ale oproti ty jawě se to nedá srovnat ta čz prostě nejede
 
 
Datum: 16. března 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karel: a to si představ že dobře seštelovaná ČZ 250 jede ještě líp :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
nevim no ale jen řikám že sem jezdil na čz 250 a na jawě sem ještě nejel no a dneska sem na to sedl a to prostě jede strašně to cítíte jak vám de hlava dozadu :-D jak vám to ujíždí z ruk fakt ! je to tak aspon teda ta moja
 
 
Datum: 16. března 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle ztenčení je relativně zanedbatelné...
 
 
Datum: 16. března 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Jo jasně nechám to tak jen mám strach abych to nevodrovnal tím že tam není to origo těsnění mám tam tenčí a tím pádem jde píst blíž k hlavě takže sou tam větší tlaky prostě je to jako kdybys snížils hlavu a právě bojím se jestli to nějak nezničím
 
 
Datum: 16. března 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já si dělám těsnění doma sám a když je tenký tak jich udělám víc
 
 
Datum: 16. března 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to jede tak to nech bejt...
 
 
Datum: 16. března 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Jo jede právě strašně ono tam originál těsnění je tlusčí a já ho tam tak tlustý nemám a tak je to jako kdyby byla snížená hlava řikám jede to strašně jezdil jsem z čz 250 a toto se nedá srovnat jede to o hodně líp
 
 
Datum: 16. března 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli jede tak proč ne...
 
 
Datum: 16. března 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Zdar draci prosím prosím o radu už potřebuju jen poradit jak složit kladívko a fík mi pojede vim sou na to návody ale s těch návodu to nechápu má bejt náká podložka pod kontaktem ? a pod kladívkem ? a v jakym pořadí to skládat moc děkuju !! moooc děkuju chlapíí za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2011 23:32
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Pokud zapojíš zapalovací cívku na světla nebude ti to házet jiskru .tzn ukostříš trvale zap okruh !!!!!
 
 
Datum: 18. března 2011 23:32
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
ok díky :-) snad nerupne žorovka až to natočim :-D
 
 
Datum: 17. března 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Falc bude nejspíš takovej prstýnek na konci kolene, kterej tam je kvuli tomu aby ti vyfuk nevyjizdel z kolene :-) Stou cívkou na predni svetlo newim, ale asi to nebude delat to co má :-)
 
 
Datum: 17. března 2011 15:14
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Ještě mám otázku Mischelnike prosím co se stane když na zapalovací cívku zapojim přední světlo ?
 
 
Datum: 17. března 2011 14:02
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Tak děkuju moc draci poklona ste frajeři až budu zdravej tak se na to vrhnu a ještě mimochodem obědnal sem si tu koleno s falcem co to zanemná s falcem ? díky :-)
 
 
Datum: 17. března 2011 13:55
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Přesně tak :-) to jsem tam zapoměl doplnit :-)
 
 
Datum: 17. března 2011 12:51
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
jo už je mi to jasný v pevnym kladívku jak prochází ten šroubek na kterej se potom montujou cívka kondík a tak tak v tý díře kde prochází šroubek má bejt tak kulatá řiká to dobře ??
 
 
Datum: 17. března 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
To na tom obrázku ale není takže mezi těma 2 hranatýma musí bejt i kulatá a to musí bejt ze stejnýho materiálu jako ty hranatý ?? já si stim nák vyhraju a už vás stim nebudu obtěžovat já bych se na to hned kouknul a skoušel bych to a nepsal to sem jenže nsem na antuibiotikách tak se ted snažim co nejvíc šprtat fichtla :-D ale všem moc děkuju :-)
 
 
Datum: 17. března 2011 11:16
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
ten pertinax je právě ten izolant proti zkratu (takovej jako plast) potřebuješ tam vlastně jakoby tři kusy...ty hranatý (mishel to má označený červeně) přídou pod a nad kontakt a ten kulatej je přímo v té dírce toho kontaktu (kudy jde šroubek) aby se ten šroubek nepohyboval a nezkratoval kladívko ke kontaktu. na té fotce to příde do toho co je označeno zeleně (jako pevný kontakt).. je to vlastně jen vymezovací podložka proti tomu pohybu šrubku. už to chápeš?
 
 
Datum: 17. března 2011 0:09
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
A za ten obrázek obzvlášt děkuju tim si mi moc pomohl draku ste moc ochotný děkuju a ještě jednu otázku mám tady na stránkách ke kladívku píšou že potřebuju nákej pertinax kroužek co to je ?? jinak se to bude skratovat prej díky moc a omlouvám se že vás obtěžuju s takovejma prkotinama
 
 
Datum: 16. března 2011 23:51
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Moc děkuju chlapi pomohly ste mi moc :-) musíte mě pochopit mám mustanga tak pul roku a všechno se učím sám i řídit sem se naučil sám a něco se člověk sám nenaučí a u mě to je to zapalování ale už to chápu děkuju :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 23:47
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
 
 
Datum: 16. března 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
samozřejmě sem chtěl napsat že to kostří ke statoru.
 
 
Datum: 16. března 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten začatek je duležity ale už pak ke konci je jedno jestli daš prvni star. civku a nebo kondenzator jestli to prohodiš nic se neděje ja davam prvni star. civku a pak kondenzator :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
nepochopil si to správně.. pod pevnym kontaktem (jak je šroubek) podložka není, to kostří k magnetu.. a ty drátky na pohyblivim sou proto odizolovaný. na pořadí nezáleží.. jinak viz. mirda...
 
 
Datum: 16. března 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Konečně náký frajeři co to umí vyvětlit :-) moc děkuju chlapi a je duležitý pořadí jak dávám třeba cívku kondenzátor a nebo to je jedno ? a když chcy přidělat ten pevnej kontakt na strator maj po nim bejt náký podložky ? výš jak to myslim jak se tim nastavuje odtrh a pak má bejt pod pohyblivýk kladívkem náká podložka ?
 
 
Datum: 16. března 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: mirda      IP: uživatel11100    
Pohyblivé kladívko musí být odizolované od pevného.První prostrčíš sroub přez pružinu pohyblivého kontaktu pak dáš izolační podložku (malý fíbrový čtvereček) pak to prostrčíš pevným kontaktem ,vložíš další izolační podložku (malou kulatou,)opět nasadíš izolační podložku stejnou jako tu první no a pak přiděláš kontakt pro vývod k indukční cívce ,kondenzátoru a zapalovací cívce utáhneš to matičkou M4 a je hotovo .Snad jsi to pochopil ,jinak hledej návod na netu.
 
 
Datum: 16. března 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prvni je hranata podložka pak kladivko pak zas hranata podložka pak star. civka a kondenzator :-) snad jsem to řekl zprávně kdyžtak mě někdo doplni
 
 
Datum: 16. března 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: niklos      E-mail:      IP: uživatel6667    
cest draci mam problem s elektrkou na čz 175/487 prijel jsem s projiždky a vipnul jsem elektrkiku na 5 min a jak sem ji zapnut uz me nesvitlia kontrolka na svetla proste elektrika je hlucha nic nejde dival jsem se na baterku a baterka je ok jiskru na svicce nehazi zapalovan ineni rozstelovane relatko je asi taky v poho protoze sem se naneho dival a byl ook ani to nebylo zaspinene ani nejak prilepene vsechnoi sem zapojil jak ma a nic nejde kontrolka alektriky nejde nevym si stim rady dekuji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2011 19:19
 
 
 
 
Jméno: XXX      IP: uživatel11278    
Jo, zkus vyměnit pojistku a ještě se koukni na baterku..:-Da nebo máš vypadlej kabel od baterky k spínací skřínce..
 
 
Datum: 17. března 2011 19:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prdla ti pojistka...
 
 
Datum: 16. března 2011 19:34
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci,chtěl bych se zetat jak mám vyčistit nádrž kiselinou citronovou jak se to ředí a jak dlouho to mám nechat dík za rady nikdy sem to ndelal:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel987    
čus,najdi někoho kdo ti nádrž vylije epoxidem a maš klid. nechaval sem to dělat na moto aji na auta co měly problemy s bordelem v nadrži. dělá mě to borec ve zlíně.
 
 
Datum: 22. března 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 16. března 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: onďa      IP: uživatel10557    
já jsem tento problém řešil nedávno. Koupil jsem si 5 balíčků kyseliny citrónové ( na nádrž mustanga) po 100g. Napřed jsem nádrž vymyl. Potom jsem v horké vodě kyselinu rozmíchal a nalil do nádrže. ( voda musí být co nejteplejší) Potom jsem to dal k topení, aby "směs" zůstala co nejdéle v teple. Po 24 hodinách jsem to vylil no a musím říct, že to opravdu pomohlo.
 
 
Datum: 16. března 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel1026    
čus draci chci se zeptat čim to može byt že me nejde elektrika na fechtlovy ja sem to skusal vrtačku a to eště šlo ale pak uz ne a to magneto neni jaksi moc magneticke poradte prosim dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel1026    
ja mam 05tku a svetla zapojene nemam jak to kladivko ma byt
 
 
Datum: 17. března 2011 13:07
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
A do světel ti jde elektrika ? máš dobře složený kladívko ?? a nemáš přehozený cívky ?
 
 
Datum: 17. března 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zkus vymenit inducku
 
 
Datum: 16. března 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel1026    
mozna jo ale me sere s prominutim ze to nehaze tu jiskru
 
 
Datum: 16. března 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si myslim ze to magneto je v poradku
 
 
Datum: 16. března 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel1026    
ale dyš na něho neco dam železneho tak to tam drží aji třeba šroubovak jak moc ma byt magneticke to magneto
 
 
Datum: 16. března 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
je rozdíl ve svítivosti mezi halogen žárovkou HS1 (12V, 35w) a H4 (12, 35W), dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne, jen v patici (a asi i v příslušné parabole, nevim jak vypadá HS1)
 
 
Datum: 16. března 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: Jawák      IP: uživatel11345    
Čest ve spolek. Mám jeden takový dotaz jestli by šlo tyristorové zapalování co se dá udělat na jawu 50 dát na jawu 250 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no dalo by sa ale musíš dať tam aj zapalko z fichtla
 
 
Datum: 16. března 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: strejcek.mildis      IP: uživatel7575    
Aoj nevíte někdo, kde bych sehnal písty značky Berta do pionýra? Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku pokud mi napises mail jake pisty potrebujes,tak ti je za 10 dni dodam,,, neni problem,,ale zas pak to nepujde az za dva mesicemeil jake pisti potrebujes
 
 
Datum: 16. března 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci chci obrousit plechy na fichtla někde jsem se doslechl že to bruskou nemám dělat ale že je lepší vodní šmyrgl že to tím i dobře jde doma jsem našel univerzální šmyrgl na sucho i vodu P220 a P180 mohu to použít na tu plechařinu? pokud ne tak jakej? dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to dal taky jinak pískovat ale mám to jen na polnačky atd
 
 
Datum: 16. března 2011 17:57
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Pískovat, nebo levněji vybrační bruskou s jemným smirkem. Je to rychlý a hlavně se nic nepodře do hloubky. Takže pak nemusíš moc kitovat. Nebo růčo šmirglem
 
 
Datum: 16. března 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nějaký broušení flexou jsem zavrhnul už dávno, dneska jedině pískování
 
 
Datum: 16. března 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to dal opískovat :-) :-D
 
 
Datum: 16. března 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Hele ja jsem to dělal tak že jsem vzal malou flexu, koupil si ježka (ocelovej koutouč) s měkýmá dratkama a jel jsem :-) a šlo to jak po másle :-)kam jsem se nedostal, tak jsem to vzal P100 brusnym papirem :-) vodní smyrgl se používá až na brousení plnice nebo zakladové barvy :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau chtěl bych se zeptat jestli se dá přepsat tp když je napsaný na osobu která již zemřela dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. dubna 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: m      IP: uživatel2942    
jo otevřít dědické řízení??? taky mám doma pařeza kterej je psanej na strejdu co je 30 let po smrti. Chtěl jsem ho přepsat na sebe, vyvolat dědické řízení a když jsem začal obcházet příbuzné, tak mi každej řekl že se toho pincka zřeknou....Co následovalo??? Večer po rozhovoru ti mameluci vlezli na aukro zjistili, že se takovej pařez na papírech dá picnout i za 15.000,- Kč a začali se kroutit, že je musím vyplatit. Známé pravidlo Po přízní řízni!!! a Kdo se moc ptá moc se dozví!!! Tak jsem se na to vys*al a mám ho zatím na půdě....
 
 
Datum: 21. dubna 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Leda někdy je taky potřeba otevřít dědické řízení :-(
 
 
Datum: 16. března 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží na tom kdo TP potažmo motorku zdědil, ten jí pak může prodat a přepsat na koho chce..
 
 
Datum: 16. března 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: WEPO      IP: uživatel10027    
ZDAR DRACI, ČÍM BYCH MĚL SVAŘIT NÁDRŽ, TEČE MI U TÉ MATKY NA KOHOUTEK! ŠVAJC? NEROZTRHNE SE TA NÁDRŽ? PŘÍPADNĚ POMŮŽE, KDYŽ JE V NÍ VODA? DĚKUJI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2011 13:04
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel6371    
jestli chces muzu ti nadrz prodat.Kdyztak pis na e-mail.
 
 
Datum: 17. března 2011 13:04
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul - Tak se směj no ale měl jsem jen malou dirku tak jsem an to vzal elektrodu jako když jsem zamečnik tak s tym umim jo a nejdem nějaky chuj že bych tam dal tunu svaru :-P
 
 
Datum: 16. března 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
venca:ty jsi svařoval nádrž elektrodou?no to musí teda vypadat....
 
 
Datum: 16. března 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck ® Ja sem si je ale neustřelil :-D nadrž byla sucha totiž viš
 
 
Datum: 16. března 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
77venca:Tak at si to udělá jak chce..Někdo má rád svoje ruce,někomu je jedno když si je ustřelí při sváření...:-)
 
 
Datum: 16. března 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
tim cínem se mi to nějak nezdá...
 
 
Datum: 16. března 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
já jsem nádrž letoval mosazí nebo to jde i bronzem
 
 
Datum: 16. března 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ježiši proč to plnite vodou nech to 1 den venku prazdnou nadž ad vyvětra a svař to normalně taky jsem si svařil normalně elektrodou nadrž a drži no a žadnou vodu jsem tam nedaval jen vylil benal a nechal 1 den přes noc na venku ad vyvětra a pak svařil natřel barvou ad to nezrezne a je hotovo vy amatéři :-D :-D
 
 
Datum: 16. března 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Nádrž vylej a nech tak den vyvětrat, Pak to místo nahřej letlampou a zacínuj, mě do dělal známej, ale chce to kumšt. Je to oproti svařování lepší, nic se ti nepropálí ani nezkroutí. :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
taky jsem nechával vařit násdž a vypláchl jsem jí a pak jí normálně zavařil Cočkem
 
 
Datum: 16. března 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Vypláchni horkou vodou víckrát a můžes vařit, není dobrý to nejak ochlazovat kvuli svaru a už vůbec ne v tom mít vodu.
 
 
Datum: 16. března 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: tommy      IP: uživatel6767    
Zdarec draku ze svařováním nádrže už nějakou zkušenost mám a důležité je, aby byla pořádně vypláchlá a nezůstal v ní žádný benzín. Vzduchem se to chladilo a úplně v poho žádné problémy :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 16:54
 
 
 
 
Jméno: Honzule      IP: uživatel2403    
Tak jednu nádrž jsem vařil kdyz sem jí měl po hrdlo naplněnou vodou a druhou nádž jsem vařil a pustil jsem do ni tlak vzduchu a nikdy se nic nestalo.:-)
 
 
Datum: 16. března 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napln to vodou a svař.Ale bude to chtít nějakýho zkušenýho svářeče,protože tama bude utíkat pára a to se pak dost blbě sváří.Pak to vylej kyselinou a hned jak vyschne tak tam nalej benzín at to nezrezne.
 
 
Datum: 16. března 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
uplne normalne to ide zvarit,preplachni to vodu,tito magori tady maju asi nake leve ruky alebo su nemotorny ked ti rada take picoviny
 
 
Datum: 16. března 2011 16:17
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zavařit to jde, nejlíp naplnit po hrdlo benzínem a zapálit, co hoří nemůže bouchnout .)
 
 
Datum: 16. března 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
sezen jinou nadrz, varit je to o hubu, muzes to treba 10x vyplachnout beztak sou pripady ze jim to na ponku proste bouchlo...
 
 
Datum: 16. března 2011 15:42
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Jo táák.. já myslel že tam mas malinky prasklinky :-) s kalafunou zkusenosti nemam :-) tak jedině to něcím vypodložit a pak vylejt, nebo pak jedine svařit :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: WEPO      IP: uživatel10027    
Je tam dira na prostrčení šedesátky hřebíku! Musim to prostě svařit ale nevim jak?! Ještě sem myslel kalafunu, ale když ztvrdne tak pak popraská a odpadne, ne?
 
 
Datum: 16. března 2011 14:31
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Cau draku. Svářet je to o držku! Ale dá se to! každopádně by si ji musel naplnit az po okraj vodou. coz taky není moc dobrý vůči rzy! Nejlíp asi uděláš když ji ze vnitř porádně odrezíš např. kyselinou citronovou, pak vezmes dvouslozkovou epoxidovou pryskyřici a dno nádrže tím vyleješ a nechaáš pořádně vytvrdnout :-) a máš po problemu :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: machy69      E-mail:      IP: uživatel9390    
čus,potřebuji poradit,co vše zakoupit,pokud budu dávat do babety 210 "těžkou spojku" místo lehké. Unašeč,2x pakna a co dál.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozdíl mezi nimi při jízdě nepoznáš. Když už tam byly jednou lehké, dal bych tam zase lehké.
 
 
Datum: 17. března 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: machy69      E-mail:      IP: uživatel11352    
a nebo myslíš,že se na to mám vykašlat a dát tam ty lehké.O peníze tady teda vůbec nejde.
 
 
Datum: 17. března 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když máš všechny 4 gufera ve spojkách nový + "O" kroužek a oleje v převodovce trochu míň než po kontrolní šroub, tak tam olej neteče. Těžký spojky by měly údajně řadit líp. Ale zase bacha na jednu věc. Tyhle nový čelisti skládaný z plechů jsou těžší než mají být. Takže, kdyby ti to řadilo moc brzo, tak je trochu odlehčit zbroušením jedné strany.
 
 
Datum: 17. března 2011 15:49
 
 
 
 
Jméno: machy69      E-mail:      IP: uživatel9390    
Tak ,to je otázka,proč to měnit?Začnu od začátku.Motorkama se pár let zabejvám a moje máma vlastní jednu z prvních kusů 210 z roku 1981.Několikrát jsem jí chtěl koupit skutra,ale nechce,protože to parkuje v práci,kde je nájezd pro kočárky a je na to zvyklá.Mám nějaké staré motorky a auta a byl jsem nucen jedno auto kvůli ekodani převést na invalidu,ten za to nechtěl peníze,ale babetu.ˇčlověk,od kterého sem jí kupoval mi nechtěl prodat jednu,ale hned 2 najednou,tak jsem zakoupil 210 pro mámu jako náhradní a 207 pro invalidu,která se tak nesere a nebudu to muset stále opravovat.Ta 210 má ojeté 2kové pakny a neřadí tam 2ka.Za ty roky,co jsem se s tim pekloval mi nesmí babeta do baráku a ani to nikomu neopravuju.Ještě si pamatuji dobu,kdy jsem na pakny dával závaží odmaštoval to trichlákem a prohazoval nadrcenou sm ůlou a stejně to klouzalo,protože tam byl původně jen jeden "O"kroužek a tek tam olej z převodovky.Tak vlastně doufám,že snad ta spojka bude fungovat líp.Třeba je to blbost,ale vzhledem k odstředivé síle?..............................
 
 
Datum: 17. března 2011 13:45
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Však jo, to máš unašeč čelistí, vnitřní unašeč, unašeč regulace. 1kové jsou stejné. Můžu se zeptat, proč to měníš?
 
 
Datum: 17. března 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: machy69      E-mail:      IP: uživatel9390    
myslel jsem,že jen ten na 2ku a že startovací a 1kové nechám stejné.Podle krámku je ještě jinej tvar toho unašeče regulace,kterej je tam také vnitřní a vnější.
 
 
Datum: 17. března 2011 7:41
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bacha unašeče jsou tam 3 a doufám, že jsou tam stejné podložky.
 
 
Datum: 16. března 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: dajan      IP: uživatel10696    
čau draci mam jawu 350/634 a furm mi tam něco chrastí vyměnil jsem těsenění u hlavy a furt to chrastí dííík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
ok,zeber si jeden cep do mototechny a kup take iste 2 a aj nove segrovky zloz to a ozvisa cito este zvoni,tam nema nic insi co zvonit
 
 
Datum: 16. března 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: dajan      IP: uživatel9474    
Já to rozebral :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 19:07
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
bude to pistnima cepama
 
 
Datum: 16. března 2011 16:24
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
A jak mame vedet cim to je? To rozeber pak se ptej
 
 
Datum: 16. března 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: dajan      IP: uživatel9474    
Ne tím to není :-D
 
 
Datum: 16. března 2011 15:35
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni vytahanej primární řetěz?
 
 
Datum: 16. března 2011 13:50
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Čao draci, prosím vás nevíte někdo kde má být přesně držák baterky na jawě 550? Já vím že pod sedadlem ale nevím kde přesně .Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Jo to jo :-) byly tam dvě plochý baterky jak říkás kvuli klaksounu :-) ale ja myslel klasickou baterkku :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale měla, pro klakson, pod sedlem byl na ní držák, najdi si ho v krámku
 
 
Datum: 16. března 2011 16:21
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
Jawa 550 měla baterku? Neřekl bych :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 14:29
 
 
 
 
Jméno: Nike21      IP: uživatel11309    
zdarec mám nově na lokovaní kola na jawě 21 a mám trošku barvy na plaští můžu to umyt ředidlem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: stojanek      IP: uživatel6155    
jasně
 
 
Datum: 16. března 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdarec zítra konečněsložím 250tku a dával jsem tam nový pístní kroužky a potřebuji vědět kolik zhruba KM se to zajíždí ty kroužky. diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedná nádrž s větším poměrem oleje a můžeš jezdit úplně normálně
 
 
Datum: 16. března 2011 13:51
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
100km lehčího ježdění než si kroužky sednou... a pka už to muzes hnat na plnej :-)
 
 
Datum: 16. března 2011 1:09
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
caives myslite ze kdyz si koupim spice ze si tto zvladnu vyplest sam ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: petan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja když jsem pletl prvni kolo taky sem se nikoho neptal jestli to zvladnu to musiš vedet sam jestli si na to troufáš, ale nic na tom neni stači když si na nejakym už vypletenym kole pořádně prohlidneš která špica kam a jak vede, na fichtlu je vždy jedna dirka hlubši jedna plítčí, doporučuju plist obě strany zaroven vzdycky 2 špice nalevo pak 2 napravo jinak se s tim nedomluviš, centrování je horší kor když je rafek křivej .....
 
 
Datum: 16. března 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel3541    
Zdarec je mi 16 a taky sem si vyplítal kola jde to pěkně ale musíš vědět jak na to a vycentrovat to taky jde ale musíš si s tím pohrát.
 
 
Datum: 16. března 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
do servisu...návodů na netu jak centrovat kola je všude plno a když si budeš lámat hlavu jak to vyplést a zvládneš to, tak si myslim že vycentrovat to už zvládneš taky,přece jenom fichtl neni na galuskách...
 
 
Datum: 16. března 2011 16:04
 
 
 
 
Jméno: stojanek      IP: uživatel6155    
Pesně jak píše kolečko des to do cykloservisu kamoš to tam dal a udelali mu to.
 
 
Datum: 16. března 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyplést možná ale každopádně centrování u někoho kdo tomu rozumí..
 
 
Datum: 15. března 2011 23:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si je a nech si to vyplést v cykloservisu...
 
 
Datum: 15. března 2011 23:35
 
 
 
 
Jméno: milano      IP: uživatel10870    
je to tezky ?? prave si je chci koupit
 
 
Datum: 15. března 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: Vena      IP: uživatel590    
Myslim že ne :-D :-D :-D
 
 
Datum: 15. března 2011 23:28
 
<  867  868  869  870  871  872  873  874  875  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.11.2025 1:19:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu