Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Zdravim, chystam se delat GO na svim motoru CZ 175/477 a chtel bych se vas zeptat, jaky mate zkusenosti s loziskama na kliku, jestli se vyplati ty SKF nebo mi postaci obyc ZKL? Motorka bude delana spis na pole nez silnice takze se to moc setrit nebude... ale jde mi hlavne o tu cenu je tam rozdil cirka 300kč za ks
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 15:17
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Pozde, ale i tak dik xD
Datum: 03. října 2010 15:17
 dej tam ZKL a je to...stejně jsou ty ložiska mazaná převoďákem takže to i tak vydrží dost...navíc ten motor neni nijak extrémně výkonnej, takže ani ta zátěž na ložiska není velká...
Datum: 03. října 2010 15:06
Posl.aktualizace: 04. října 2010 18:36
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jo díky...
Datum: 04. října 2010 18:36
 jj, do stran na 23 a horni hrana vyfukace aby byla 29 mm od vrchni hrany valce
Datum: 04. října 2010 14:37
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha tak to jich mám doma milióny  hele ještě ejdnou sory že se tak blbě ptám.. to mám asi rozšířit vnitřní výfukovej kanál ve vložce do stran že??
Datum: 04. října 2010 7:13
 prachobyčejnej pilník
Datum: 03. října 2010 21:09
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 03. října 2010 20:06
 no onehda jak se me vylamala ta predloha tak sem musel ficet dom jen na trojku... podtoceny jak krava to vyjelo kopec
Datum: 03. října 2010 12:51
 hlavně to prdí úplně od spodu
Datum: 03. října 2010 12:48
 jj origo válec, karbec, vejfuk.. divim se, ze to s takovym prtavym karbem tak jede
Datum: 03. října 2010 12:45
 taky jsem byl na ecce homo ale v červnu na 555.do karuselu přes lipinu na 3.sací +výfuk+hlava 21.tryska 68 a místo tlumiče ucpávka.vmax kolem 70kmh
Datum: 03. října 2010 12:33
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele ty tam máš origo válec z 555ky nne?
Datum: 03. října 2010 11:34
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hlada: jj díky..
Datum: 03. října 2010 11:34
Datum: 03. října 2010 11:07
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hlada: to je fakt tvůj pincek??  hele můžu se zeptat jak a čím si zvětšoval ten výfukový kanál? a co klikovka snáší tu sníženou hlavu??
Datum: 03. října 2010 8:19
 a to druhy video je z kopce... ne nejakyho extremniho ale je... 70 by to melo dat i na rovince, tohleto by melo být vic nez 70
Datum: 02. října 2010 22:30
 hráblej vejfukáč, snizena hlava a ojnice na jehlach... tot vse. ecák to vyjede na trojku, v zatackach davam dva... jsou to moje videa  jinak to mam rozlozeny (ted uz zas slozeny).. na predloze se vylamaly zuby
Datum: 02. října 2010 22:26
 no jo ekcák jse ze šternberka tak to znám toje celkem prudky dolu to se nezdá tak mu určitě v tom pomohl i ten kopeček dolu  jonak když sem byl 9 záři na ecce homo hystorik to ste měli vydět jak se to pomalu škrabalo na vrch to jeli ta 35km/h
Datum: 02. října 2010 21:34
Jméno: petan
IP: uživatel9425
 no jako nevim ale mam taky 555 jezdim s ni po polních cestách a jezdila fakt slušeně akorat tedko mto už neni co bejvalo porotže celekm ji dam zabrat ale myslim si že když to maš dobře seštělované tak to tak jede
Datum: 02. října 2010 21:04
Jméno: Dlofus
IP: uživatel10470
 No má tam eště starej vyvažovací poměr to mněl děda tky stačí mít vždy u klikovky pístu čepu mít součet váhy na kladnej toho druhýho jako třeba píst. kroužky....10g+píst 40g 40 potřebujeme na kluikovka 250g40+250 děleno tým že si necháme v svíčkové díře aby byl píst uplně vidět to znamená doba zážehu nalejeme olej ze stříkačky kolik ho tam bude je vždy převedeno na cm3 a pak 290 děleno tý a zbytek nebereme takže te...  co výdem od toho odečteme kompresní poměr a je to tolik by mněl bejt vyvažovací poměr na tlak pístu... je to složitý ale když to děláte atak ani nw
Datum: 02. října 2010 20:48
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 když je na tom motor ve výborném stavu tak to 70 musí dát jak nic a na tom videu mu to jede dost pěkně
Datum: 02. října 2010 20:40
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 péro: hele já si myslím že je 70 kiláků na 555ku trošku moc
Datum: 02. října 2010 20:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 teda osobně jsem nikdy nejel na 555 která by měla motor po GO tzn jako z výroby , ale myslím si že by tak měla jezdit každa 555 když je v dobrým stavu
Datum: 02. října 2010 19:56
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 http://www.youtube.com/watch?v=O11X9q4JMnU
Datum: 02. října 2010 19:55
 Ahoj sháním PIO pumpičku (Né obyč. Na PIO byla nějáká co měla menši rozměr pod sedlem u 05tky mam nato dokonce držák) nemá někdo koupím.Nebo nevíte kde se dají koupit repliky?...Sry vím ,že to sem nepatří.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 1:47
 Jo díky. Díval jsem se tady nedávno a ještě tu nebyla takže tak.Jinak bych sem nepsal  .Eště raz díky  .
Datum: 03. října 2010 1:47
Datum: 02. října 2010 19:37
Datum: 02. října 2010 18:12
 Nevite nekdo kde koupit nebo sehnat tunning hlavu na fichtla nebo mustanga?? takovej s tou hvězdicí mysim, a tyristor zapalování...?? a nějakej obchod kde sou tunning věci na fichtla/mustanga diki moc predem piste na ICQ 580362467 nebo na mail dlofus@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 12:36
Jméno: Dlofus
IP: uživatel10470
 A kde je odkaz na objednání???
Datum: 03. října 2010 12:36
Datum: 02. října 2010 13:02
Jméno: dlofus
IP: uživatel10470
 annebo do odpovědí
Datum: 02. října 2010 12:31
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahoj seso jak tady prodáváš ten nosič na pio tak jestli nemáš v černém komaxitu mně by tam ta bílá neseděla a když dělam já s komaxitem tak se vždycky oloupe
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2010 7:00
 to nemam,,to jedine pristi rok az bdu delat novou seriir,,ale to je za rik,, jinak mam jeden surovej,,ale neni az tak bytelny,, je to prototyp,, ma slabci tycky a nema vzperu mezi dvema tyckama,,
Datum: 01. října 2010 7:00
 čus doma na stole mám rozebranej motor s babetty 207.. mohl by mi někdo poradit jak a čím mám vylešiti třeba kliku nebo něco nejsem v tomhle žádnej profík a tak se ptám čím mám co vyleštit.. aby šla směs líp do válce.. díky předem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2010 9:58
 http://www.chromtechnik.cz/pages/postup-lesteni-hliniku-a-ostatnich-barevnych-kovu/?IdDir=86&Lang=1
Datum: 01. října 2010 9:58
Jméno: Petr
IP: uživatel10461
 ČAU DRACI,MYSLÍTE SI NĚKDO,NEBO MÁTE ZKUŠENOST,ŽE BY ŠEL HODIT NA FICHTLA DO VALCE NIKASIL?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2010 15:07
Jméno: Petr
IP: uživatel10461
 Ok díky všem,jen jsem se chtěl zeptat ze zvědavosti
Datum: 30. září 2010 15:07
 ySimip: vložka je litinová (železo a uhlík), jinak máš pravdu, že se nikasil se dává na hliníkové válce bez vložky...a při novém nikasilu se dává i nový píst a kroužky...
Datum: 30. září 2010 10:57
 Nevím,zda by to šlo,ale pokud mě paměť neplete,tak se vložka skládá ze dvou základních materiálů,z nichž jeden je nikl a druhý myslím železo.Proto když proženeš válcem vodu,tak zrezatí. Jinak nikasil stojí myslím 5000 Kč a nanáší se na hliníkové válce bez vložky.Jistá tuningová firma co prodává válce o vyšším výkonu právě nahrazuje holé hliníkové válce s nikasilem za upravené válce s vložkou jako to má fichtl.
Hele chodím sem na pokec spousty let,ale jen se zpravidla dívám.Jestli mám pravdu,dej mi prosím hvězdičku.
Jinak by mě zajímalo,jestli je možné po provedeném nikasilu použít stejný píst.A musí se měnit kroužky?Když má pak válec původní průměr?No ty kroužky možná jo,pač budou taky sjetý.
Datum: 30. září 2010 10:24
 zkus to no...napřed si prosím zjisti co to ten nikasil je
Datum: 29. září 2010 21:50
 pro nikasily potřebuješ trošku jiné složení vložky válce takže fík ee...........
Datum: 29. září 2010 21:13
 aha ,dik ja to nechci delat jen sem se ptal ze zvedavosti
Datum: 29. září 2010 21:11
 petrpavlicek: Nikasil je tenka vrstvicka niklu. nanasi se pri opotrebovani valce a naneseni tyhle vrstvicky se valec vrati na svuj puvodni prumer. Petr: sice nevim kolik stoji nikasil, ale vybrus bude pravdepodobne levnejsi, ale teoreticky by to mohlo jit.
Datum: 29. září 2010 21:09
 co je to ten nikasil?? ,dik
Datum: 29. září 2010 21:06
Jméno: Venca023
IP: uživatel8693
 Ahoj drací mám dotaz už sem párkrát si hrál s valcem a kanalama rozšiřoval atd ale chtěl bych se zeptat jaké míry se vám vyhovovaly nechci vylisovávat vložku jen si pohrát s vejfuk.kanálem a sacím kanálem rozsířit ho a změnit časování zpilováním v horní uvrati vejfuk a sací kanál děkuji Venca nechci aby mi to vadlo
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2010 20:53
 JA jsemna to tenkrat sel tak ze jsem kanaly zarovnal s vlozkou tak aby to bylo symetricky. Nejprve frezou a kamenem to bylo nahrubo jsem srovnal groty hliniku a celkove pripravil kanaly. Potom jsem si rozriz nejakej velkej hrebik a do nej jsem pak natocil smirgly a pouzil k tomu vrtacku. Postupne jsem jsem od hrubejch presel az na 800. Tyhle papiry jsou odolny vode a tak jsem to pak dojizdel rukou. nakonec jsem mel nejaky pasty zelenou, bilou, ruzovou cervenou atd. Na vrtacku jsem pak mel maly hadrovy kotouce kterejma jsem to pak fakt vylestil. V klikovy skrini jsem pouzil na vrtacku takovej gumovej valec na brouseni do kteryho sel zasadit papir. Tim jsem nejprve sjel ty drazky po soustruzeni. Potom jsem zase pouzil jemnejsi ajemnejsi papiry a nakonec opet pasty. Klika ta byla nejlehci. nechal jsem ji rozhodit a kazdej setrvak jsem vzal na motor s hadrem a poradne rozlestil. No Nakonec jsem to po tusim trech tejdnech mel hotovy a mohl jsem se v tom klidne ucesat. Vzpominam ze jsem tenkrat jeden uz nevim jestli saci nebo vejfukovej kanal trochu vic roztah a tak jsem musel na pistu posunout kolicek v drazce na krouzky. Vychazel mi totiz do kanalu. Vzal jsem starej pist a z nej jsem si ten kolicek vytah a ten puvodni jsem kilnerem zaklepal a o kousek vedle vyvrtal dirku a dal novej. Pohoda jazz byla zima a tak na to vsechno byl cas. Jediny co jsem nedotah byla jak jsem psal komprese alůe ve vysledku to ani nevadilo pac to jelo jak das a pekne od spoda az do vysokejch otacek. Pamatuju ze kamos se 640-kou bezkontaktem a ladakama mel co delat aby mi stacil. Ja mel v ty dobe jen vejfuky ala okap a kladivka. casem jsem pak poridil taky VAPE s psk to byl koncert pro dva valce. Da se to udelat a myslim ze si tim urcite nepohorsis. Asi bych si na to sehnal starej valec ten nejprve udelal a pak popripade nechal udelat vybrus.
Datum: 01. října 2010 20:53
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 K tvemu dotazu. Tezke odpovedet....měl jsem jak "seriové" motory se seriovym prislusenstvim,tak "závodní" motor....na nejlepsim válci pro uplně seriovej stroj mám výfukovej kanál rozšířenej na 25.2mm do tvaru hříbku a výfukový kanál je 28.7mm od hrany válce,sací kanál zarovnán a začištěn 68.5mm spodní hrana od hrany vložky válce,vrtání válce 39.50,hlava seriová nesnížená-rozšířená n a vrtání 40mm -aby to nevadlo....se sníženou hlavou na 5.5ml to jelo víc,ale po 10 minutách to zvadlo.....pak mám jeden válec Výfukovej kanál sirokej 26.3mm,27.8mm od hrany vložky,sací kanál rozšířenej co to šlo aby eště zavíral píst,zadní hrana 70mm od hrany válce,leštěný kanály,zarovnaný přefuky aby byli symetrický+bla,bla,bla příslušenství....a pak mam cestovní upravu....asi nejlíp mi jede ten muj válec do seriovky,to je jak rychlejší origo stroj,kterej poradne tahne odspoda,cestovní uprava je dobrá,ale dost choulostivá na naladění a výkon je až dost vysoko(ne pro běžné ježdění)....muj "výkonější" válec je kapitola sama pro sebe....nedoporučuju takle upravovat válce do "seriovky",je hodně těžký to pak seřídit a když už se to povede,tak zařídit aby to fungovalo,nevadlo,nepřidíralo se to,chladilo se to atd....šílený....když to jelo,tak to jelo strašně moc,když to nejelo,tak by mi předjela seriovka....fakt nejlepší je pro seriovku volit rozměry někde mezi 29-28.5mm na vyfukovym kanalu od hrany válce a 68.5-69mm na spodní hraně sacího kanálu....dá se tak dosáhnout skoro totožnej výkon co má CU v zakladnim nastavení a navíc to jede odspoda jak seriovka....toz muj prispevek
Datum: 01. října 2010 11:25
Datum: 01. října 2010 9:57
 a čím si to leštil ?
Datum: 01. října 2010 7:19
 V tom pripade bych jen zahladil a pak vylestil nic vic s tim neudelas.
Datum: 30. září 2010 17:31
 Wasabi ® : já mám u všech válců doma větší díru ve vožce než hliníku :\ (cca 1,5mm do boku)
Datum: 29. září 2010 21:16
 Kdyz jsem to pred lety delal na 639ce tak kdyz se koukens do treba saciho kanalu vsimnes si toho ze vlozka ma mensi prumer nez otvor v hliniku. Kdyz to zarovnas ziskas tim lepsi privod smesi. Kdyz je tam prave tento rozdil smes narazi o ty hrany a vznika neco jako turbulence. Kdyz se to vybrousi smes se lehce dostane do valce. Ja jsem to tenkrat jeste vylestil a udelal jsem i vyfuky. Pohral jsem si i s preplachovacima kanalama. Nechal si rozhodit kliku a tu pak vylestil. Vylestil jsem i klikovej prostor. Kdyz se to vsechno vylesti smes pak nemam kde se jakoby zadrhavat a setrvaky to vyzenou nahoru. takovej maly srovnani. Kdo videl kliky ze soutezaku tak vi ze kliky byly taky lesteny a proc? Tak to tu ted pisu. Musim rict ze masina jela jak z praku a tenkrat mi kazdej rikal ze kdyz tohle vsechno udelam tak to sice pojede ale bude to zrat. Opak je pravdou spotreba zustala motor sel lehce a tolik nevibroval. Jeste bylo potreba stahnout hlavy abych dotah zpet kompresi na puvodni hodnoty ale chtelo se mi tenkrat jezdit a tak jsem se na to vykaslal. Znamej zrovna nejak nemel cas. Ale vubec to nevadilo jezdilo to fakt jak slak.
Datum: 29. září 2010 19:34
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Chtel bych se zeptat zda je mozne demontovat rotor pres zavitovou tyc, nikde se mi nepovedlo sehnat sroub s takovou delkou jako bych potreboval, jde mi o to jestli to neni nejakej mekej material u kteryho nevydrzi zavit... Nebo je nato potreba nejakej pevnostni sroub?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2010 10:04
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Ok dem chlastat :_D povedlo se..
Datum: 02. října 2010 10:04
 zavit M8 je primo v rotoru v te dire jak je nasunuta vacka.... kdzy do toho rotorz zasrubujes sroub M8 tak zacnes tlacit na cep na klice a rotor se odsune a sroub zustane v rotoru, chapes? primo v rotoru je ZAVIT M8!!!!!!!!!!
Datum: 29. září 2010 20:27
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 no dobry uz to nechapu vubec
Datum: 29. září 2010 20:25
 Pro zjednodušení, ten závit M8 je v samotném rotoru, ne v čepu klikovky
Datum: 29. září 2010 20:25
 jezisi ty si OSEL!!!!!  DDDDDDDDDDD jest ejednou si precti co sem napsat... sroub M8 nasrubujes MISTO VACKY.... nasrubujes ho primo do rotoru, chapes to??!!!!!!!
Datum: 29. září 2010 20:23
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Ja mel doted pocit ze pod vackou je jen 1zavit, do kteryho se zasroubuje sroub a tim jak na druhy strane vylejza tlaci na kliku a tim ten rotor odskoci, ale jestlize je dole zavit na M6 tak tam M8 Nedostanu... mozna zvanim z hladu motor nemam u sebe ale tak radsi se ujistim nez to ...  (to proc si myslim ze ten zavit je celej na M6 je proto ze sem vytahnul tu M6ku z vacky, premeril a mela okolo 8,1cm dylku) coz si myslim ze slo az na doraz ale rikam, nevim no
Datum: 29. září 2010 20:08
 rozpulil sem tolik motoru kolik si jeste ani nevidel pohromade..... jasne sroub M6 drzi pouze vacku, ale rotor se vyndava sroubem M8!!!! ktery nasrubujes misto vacky.... chapes?!
Datum: 29. září 2010 20:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 tyjo tak ja uz nevim, v navodu na puleni psaly pres 8cm dlouhej... jinac...ses si jistej ze je to M8? sroub co sem z toho vytahnul byl M6 o.O
Datum: 29. září 2010 19:53
 jak jako dlouhy sroub?  staci 5cm.... a hlavne nezapomen ze je to na zavit M8
Datum: 29. září 2010 19:34
 péro: nejde ani tak o stržení závitu jako spíš o zalomení šroubu v rotoru, čemuž se dá předejít použitím pevnostních šroubů  ale i závitová tyč se dělá v různých pevnostních třídách, teda u nás jsou aspon takhle k dostání
Datum: 29. září 2010 19:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámo mysli trochu....ten závit v magnetu je ze slitiny hliníku tak ti to asi nerozmačká závitovou tyč  jo jasně že to půjde závitovou tyčí...
Datum: 29. září 2010 19:11
 zdravim na netu sem našel tuning pincka a zajímalo by mne co to tam ma dany za valec .http://www.facebook.com/group.php?gid=195700382075#!/photo.php?pid=163610&fbid=106318899394082&op=1&o=global&view=global&subj=195700382075&id=100000479161524
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 10:37
Datum: 03. října 2010 10:37
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 michal9: tak to si se asi špatně koukal, v motoru u pitbika je zubové čerpadlo ktéré žene olej přes kanál ve válci na vačku a druhym kanálem se vrací.
Datum: 01. října 2010 20:54
 no ten zubák sem myslel ty kola jak píšeš, viděl sem rozebranej motor pitbiku a na vačku ventilů se to vpodstatě nanášelo přez rozvoďák (ta je navrtaná podobně jako klika) .... nenašel sem foto kde je to vidět. Samozřejmě větší motory už maj tlokový čerpadlo,filtr.....
Datum: 30. září 2010 16:13
 michal9 mohl bys tu větu nějak více rozvinout do podrobna?Nejsem velkej znalec 4T,ale myslím,že vím dost.Nějak jsem to nepobral.Vím,že olejové čerpadlo se skládá ze dvou ozubených kol.Aspoň tak to bylo v mnou rozebraném motoru z Escorta.Ale co myslíš tím zubákem,to netuším. A jak je to tam v tý hlavě,to je naplněný olejem?A to těsní?co znám z obrázků,tak je to tlakem roztříknutý na ventil a potom se to nasaje do spalovacího prostoru.
Datum: 30. září 2010 10:36
 U ležatých 4t olejové čerpadlo neni  do válce se to stříká zubákem, rozvoďák+ventily v oleji ležej
Datum: 29. září 2010 21:23
 a to ten motor to vidrží tuten obsach ?
Datum: 29. září 2010 20:23
Jméno: korďas
IP: uživatel5107
 Viděl sem tuhle úpravičku na vlasní oči.Zvuk to má jako pitbike a válec je z 125ky pitbika.Docela to i jede
Datum: 29. září 2010 18:10
 boocher: ten válec tam jen tak nedáš protože má větší rozteče
Datum: 29. září 2010 17:29
Datum: 29. září 2010 17:06
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jura: no nevim, me zarazila ta hadicka vepredu(seriovka ji tam nema) ale jo mas pravdu jebe mi
Datum: 29. září 2010 16:40
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Rozvod ventilů nebude tak velkej problém, spíš mě zajímá jak vyřešil olejové čerpadlo pro mazání vačky.
Datum: 29. září 2010 10:38
Jméno: yuri
IP: uživatel10417
 treba viac foto hlavne ma zaujima ako ma rieseni rozvod ventilov?
Datum: 29. září 2010 10:22
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 jj je to new pionýr nebo taky jawa betka mněly stejné motory
Datum: 29. září 2010 9:20
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Lori: to není vodou chlazený, to vzduchem.
Datum: 28. září 2010 22:00
 nemáte někdo video toho stroje? by mě zajímalo jak to jede a jaký to má zvuk
Datum: 28. září 2010 21:57
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 vipada to na to jak rika jura, jawa new pionyr... cumim ale, ten nemel vodni chlazeni v serii ne?
Datum: 28. září 2010 21:52
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 To je je hlava a válec ze 4takta - Jawa new pionýr, pitbike.
Datum: 28. září 2010 21:42
 http://petrpavlicek.rajce.idnes.cz/nastenka/#23617_106318899394082_100000479161524_163610_3580624_n.jpg
Datum: 28. září 2010 21:40
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čau, Hale Mám Dotaz Čepy Stupaček na Pionýra, kolik udrží kg ? a jaká je možnost že se ten čep jak je na něm ten závit zlomí, nebo utrhne ? prosím za odpovědi.
Díky čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2010 18:38
 No já mám origo stupačky na Mustafovi a ty už toho prežily ,ale když jsem si tam dal pěkné nové (origo ČS) z 555 a kámoš mi nakopával fichtla sjela mu noha ze startovací páky a ani žádnou mega sílu nepoužil tk tu stupačku zlomil jako kdyby byla z bláta. Taky ta struktura toho lomu byla divná. Bylo to asi bláto nějaké  ...
Datum: 01. října 2010 18:38
 Stupačko daleko víc bolí než stání na ní startování motoru, já si koupil na mustoše novou a už je ohnutá dolů.
Datum: 29. září 2010 21:25
 hele na fichtlu jsem skakal a ne malo treba 2m do vejsky a nejsem nejlehci - vazim 90 kilo a ty s tupacky to v pohode vydrzely.
Datum: 29. září 2010 17:05
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ahaa sory ty ses ptal na čep xD to nwm ale určitě vydrží hoodně..
Datum: 28. září 2010 17:53
 hele včera sem se postavil na fechtla na stupačky a stupačka křachla a já hodil málem rypák (urval se závit) xDDD jinak ona už měla něco za sebou.. pár položení a ohnutí xD jinak vydrží docela hodně, typuju že jedna stupačka vydrží tak 100kg.. ale nejsem si jist, tolik nevážím  počkej si an názory druhých..
Datum: 28. září 2010 17:52
 ZDAR!!! Mám doma rezonanční výfuk a nevím jak by se měl seřídit podle potřeby aby to správně vracelo nespálené palivo. Asi to není možné, ale radši se ptám. Děkuji předem za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 11:55
 http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15 tady je koupíš vyber si jakej chceš jeden stojí 300
Datum: 29. září 2010 11:55
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 Aha, tak mozna si ho koupim, poradis pls kde se da sehnat???? A jak se pohybuje cena výfuku HIKONE????
Datum: 28. září 2010 22:23
 Kolenem a výletovkou
Datum: 28. září 2010 21:56
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 A jak se ty vyfuky ladí???
Datum: 28. září 2010 21:45
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 shrek- jasně že to jde, naladíš ho jak budeš potřebovat(samozřejmě v ramci možností)
Datum: 28. září 2010 21:34
 chtěl bych se zeptat,mám doma hikone a chci aby táhl odspodu a teď otázka  omůže to odladit aby to táhlo odspodu nebo akorát tím zvýším otáčky?
Datum: 28. září 2010 20:23
 Po odladění ujdou
Datum: 28. září 2010 19:27
 Tak to vůbec netuším  . A jaké jsou ty výfuky HIKONE, ty jsu na motor jawa 50 dobré???
Datum: 28. září 2010 18:42
 A víš na jakej stroj je určenej?
Datum: 28. září 2010 18:13
 Ne, tento výfuk jsem našel doma v kůlně
Datum: 28. září 2010 17:11
 Jde o hikone?
Datum: 28. září 2010 17:07
 Aha, já mám jen trubku s kuželama proti sobě  Takže s tím nic neudělám. Díky
Datum: 28. září 2010 17:05
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Pokud nevíš, jak ho máš seřídit, tak nemáš rezunanční výfuk, ale plechovku s trubkou. Rezonanční výfuk musí být uzpůsobený/spočítaný na konkrétní válec. Výchozí hodnoty jsou úhel výfuku, plocha a tvar portu, rez. otáčky, teplota výf. plynů. Pomocí koeficientů si navolíš tvar komory a ovlivníš tím tvar/strmost rez. křivky. Doladit to pak můžeš jen výletovou trubičkou.
Datum: 28. září 2010 17:01
 nazdar draci, chci se pustit do vyvoje a nasledne vyroby (prodeje) univerzalniho digitalniho otackomeru ns 2t i 4t motory. Zajima me jaky by o nej byl zajem cena by bylakolem 800Kc ale sla by udelat i stavebnice ktera by byla levnejsi. Otack by zobrazoval jak ciselne na display tak i pomoci rady diod (viz obrazek : http://uloz.to/5987478/otackomer.jpg ) taky by meril napeti palubni site a meril by i teplotu z cidla (např motoru, vzduhu...) Napistekdo byste mel o necotakoveho zajem abych vedel jestli to ma cenu popr. cim to jeste vylepsit. Dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2010 23:35
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Mě by se to rozhodně hodilo na Dandy. Celkem by mě zajímalo kdy a s čím se dostanu do jakých otáček, pomohlo by mě to si více doladit =) Ted už jen otázka, jestli to teda bude ?
Datum: 01. října 2010 23:35
 Podle meho za ty penize by umel docela mnoho jen aby byl spolehlivy a dobre vypadal
Datum: 28. září 2010 18:45
 Z praktickeho hledicka je to fakt na hovno ale asi kazdy clovek by byl zajimavy kolik mu pionyr zrovna toci otacek pri jake rychlsoti a tak... Neni to taka hruza,je to krabička velká asi jako tachometr na kolo
Datum: 28. září 2010 17:04
 Jo aha...pro sériovku, tak to souhlasím....
Datum: 28. září 2010 14:32
Jméno: JouMen
IP: uživatel10218
 Pokud je tu nekdo takovej LADIC co povidate tak si urcite dokaze zaridit misto na brzde a nebude tu resit nejaky kraviny... pro seriovku je to nanic muj nazor
Datum: 28. září 2010 14:29
 joumen...myslím že každej to nemá proto aby koukal kdy má zařadit..ale spíš chce znát svoje otáčky motoru dané převodové stupně....mám ho taky. a líběj se mi na tom motohodiny..to je pro mě velká výhoda.
Datum: 28. září 2010 13:41
 na aukru
Datum: 28. září 2010 13:05
 martine: musis hledad občas na aukru nebo nebo po různých krámech musíš hledat. občas se dá sehnat i podejnách s techniikou zahradní, a ten měří i odpracované hodiny a otáčky, ři použití na pionýra měří motohodiny ideál na kroros i otáčky u nás ho tady mají za něco málo přez 500 a je uplně nový, a JouMen: otáčkoměr není od toho aby si poznal kdy řadit to pozníš podle zvuku... ale otáčkoměr je nezbytná věc pokud ladíš motory a upravujes si doma válce a podobně tak je to nezbytná věc aby si věděl za jakou hanicí klesá výkon a podobně při větších úpravách motoru se bez toho neobejdeš!
Datum: 28. září 2010 13:04
Jméno: JouMen
IP: uživatel10218
 Hele promin, ale me nejakej otackomer pride jako totalne zbytecna vec, jako repraky na motorce... Kazdej snad vi a pozna kdy je cas zaradit...
Datum: 28. září 2010 12:44
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čau hale prosímvás kde seženu ten otáčkoměr ? jak píšete za 500 ?
Datum: 28. září 2010 12:36
 přesně tak by se uchitl myslím že jeho ceny by musel být tak 400-500 kč s tím že by byl skompletovaný, jinak že to asi nebude mít smysl, pokud ho dáš za nižší cenu než se dají sehnat tak budeš mít odbyt ale newím kolik tě bude stát jeho výroba, a tudíž jestli se ti to vyplatí
Datum: 28. září 2010 12:17
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 No pokud by jsi to dobře zpracoval tak bych to koupil ale max za 500...
Datum: 28. září 2010 11:33
 myslim ze to nema cenu protoze se da koupit digi otáčkomer za 500...
Datum: 28. září 2010 11:13
Jméno: kleed92
IP: uživatel10452
 Zdarec draci, mam prozbu.. mam fichtla a chtel bych ho v zadu zvednout.. vim ze to jde vyšima tlumicema.. ale chci se zeptat jestly nema nekdo nejakej jinej napad a nebo zkusenost.. diky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 17:32
Datum: 28. září 2010 17:32
Datum: 28. září 2010 17:31
 jj me to vydrzelo dlouho..ale precijen sem tam mel porad puvodni tlumice a tlumilo to spatne..pokud to mas do rosu,idealni je podseknout tlumice,naklonit je a dat uplne jiny..tenhle uhel a tyhle tlumice sou naprosto nevhodny
Datum: 28. září 2010 17:25
Jméno: kleed92
IP: uživatel10456
 Shrek: diky moc za radu.. Zajic13: a vydrzi to velkou zatež? (dva lidi,narazy??) jinak dobrej napad dik vrhnu dse na to a dam sem foto
Datum: 28. září 2010 12:56
Datum: 28. září 2010 9:42
 předělat uchycení a tím ty tlumiče položit
Datum: 28. září 2010 9:09
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čau hale když mám usazený ložiska, a teď tam chci dát klikovku jak nejlípe to udělat aby mi tam dobře sedla do toho ložiska, mám to tam normálně namlátit ? nebo jak se to dělá, napište návod pls. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 18:19
 ZAKLADNI CHYBA!!!! Loziska VZDYCKY nasadit na kliku a potom kliku dat do karteru. Nikdy jinak!!!! Lozisko zlehka prejedes plamenem any melo cca 70C proste musi se ti slina odparit. Nesmi bejt modry to uz si pak kup novy. potom az ti vychladne a to proto ze se ti zase stahne nahrejes karter, ten klidne vem vic nevadi to. A kliku s loziskem do nej zasad. Dej si bacha abys ji nedal obracene tj spojka a magneto aby sedelo vuci klice. Jakmile nasadis jednu polovinu, ohrej karter a nasad druhou. samozrejmosti je ze uz mas pripraveny tesneni. potom dotahni srouby a mas klid. Nejaky bouchani do kliky kladivem a podobny praktiky bych nedoporucoval. Rozhodis si kliku a prace k nicemu. Tento postup co pisu ma svuj duvod protoze kartery a klika s lozisky se pak v provozu srovna sama. Cepy na klice maj takovej vystupek o ten se to lozisko zastavi a karter dosedne tak jak je potreba obracene by to bylo spatne. Klika nemusi dosednout idealne.
Datum: 29. září 2010 18:19
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Do kliky se nemlati ne o.O
Datum: 27. září 2010 22:08
Datum: 27. září 2010 22:02
 kliku namrazit, ložisko nahřát a musí to jít jak po másle, případně pomoct gumovou nebo dřevěnou paličkou
Datum: 27. září 2010 22:02
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čágo, Chci se zeptat nechal sem si u TK moto rozlisovat a vycentrovat klikovou hřídel, a mám mezi klikovou hřídelí a ojnicí místo, nevadí to něčemu při chodu motoru tady je foto:\r\nDík a prosím za odpovědi. \r\nhttp://ufo-sparco.rajce.idnes.cz/Klikova_Hridel/#Fotografie258.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 10:28
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 ahoj, prosimte na kolik te to u TK mota vyslo?
Datum: 28. září 2010 10:28
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 OK, Psal sem se i TKmoto a Prý je to Takhle dobře.
čepy jsou zároveň se setrvákama.
Dík za odpověďi
Datum: 28. září 2010 9:08
 jestli je čep z venku zároven se setrvákama, tak je to v pořádku. velká vůle se ti zdá protože sis nechal udělat malou kliku a je do toho líp vidět
Datum: 28. září 2010 8:55
 Tk moto to udělali stopro dobře..neboj vše je OK..takhle to musí býtr
Datum: 27. září 2010 23:32
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 tam musí být vůle, ale nejsem si jistej jestli takhle velká, nicmene kdyby tam nebyla tak jak se to teplem roztahne tak se to zadre
Datum: 27. září 2010 21:21
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
Datum: 27. září 2010 20:58
Jméno: čvarda
IP: uživatel4095
 zdarec draci ... potřeboval bych poradit od někoho poblíž Znojma kde bych mohl nechat pozinkovat nějaké věcy. Předem dík za každou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 17:22
 ahoj ve znojmě je pod cyklokučerou automototechna da se tam koupit sprej potom si to jenom nasřikneš a je to PEtr
Datum: 27. září 2010 17:22
 ahoj,sla by tahle hlava na čz 175/450 ? pomohla by v nece?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 15:33
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 doporucuju sundat stavajici ,,tykev'' z motorky a porovnat... ono totiz vec co se zda byt stejna stejna opravdu neni... pr: nedavno jsem si sehnal palici na
353 (clovek mysli ze kdys je vyrazeno na palici 353 tak budou vsechny kusy stejne a ono prd) obe hlavy se lisili, i pres to ze byly stejne typove oznaceny ale spalovaky a dosedacky byly jine taze
pokud muzu poradit sundej hlavu a pak teprv zkousej vydrazit (sundani i nadrze a pod. je 6 minut prace i s chystanim naradi)
Datum: 27. září 2010 15:33
Datum: 27. září 2010 13:55
 jaká hlava? nemáš tu žádný link nic... tak co chceš ?
Datum: 27. září 2010 12:40
 nebvyměnil by někdo mustanga za nějakou 20-21?  sry za debilní dotaz.. mustang s emi nelíbí.. a chtěl bych nějakou dvacítku..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 19:29
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 hele klidně bych připlatil  máš na ně papíry?
Datum: 26. září 2010 19:29
 kdybys připlatil 3500 tak bych to stebou vyměnil za 05 a od tej dobroty ti toho mustanga nechám
Datum: 26. září 2010 16:26
 já na mustanga bohužel papíry nemám.. možná bych aji za nějakou dvacku připlatil.. jinak jsem z jihomoravskýho kraje
Datum: 26. září 2010 15:59
 kekz: kdyby jsi nemel v hlavě seno a slámu tak by jsi taky napsal odkud jsi
Datum: 26. září 2010 15:39
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja by som chcel tiež vymeníť 21 za mustanga mám papiere eviem ako ty? ale ja som z východného slovenska takže asi nič z toho
Datum: 26. září 2010 15:30
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/7168782/Motory-Jawa.php co myslíte na ten motor jawa pionýr??díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 22:08
 hadrovym kotoučem a leštící pastou...na netu jsou na to návody, je to špinavá a nevděčná práce  původně to taky leštěné nebylo...
Datum: 26. září 2010 22:08
Jméno: jawa20
IP: uživatel10228
 chlapi zajimalo by me jak vylestil ty vika a cim chci to taky tak vylestit
Datum: 26. září 2010 21:36
Jméno: danek.mul
IP: uživatel10444
 hezka prace jak sete to leštil ja sem to skoušel ale moc to nešlo moze te mne odpovjedet na email..danek.mul@seznam.cz
Datum: 26. září 2010 20:53
 hannz: už vidim jak to někdo chromuje...
Datum: 26. září 2010 20:37
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 BooCheer:máš pravdu že to je opiskované,ale neni to vyleštěné nybrž nachromované a v te ceně ses zpletl zhruba o 4000KČ
Datum: 26. září 2010 20:19
 paráda...taky jsem na to čuměl. a cenu typuju tak 5000. Mám dotaz. To leštění mi je ajsný ale čím docílit takové té matné barvy toho hliníku jak na těch motorech má? opískováním?
Datum: 26. září 2010 19:31
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 tomu se rika GO.... pokud teda jsou vnitrnosti v pohode... ale typuji ze cena vyjde jako trosku lepsi kompletni pionyr
Datum: 26. září 2010 18:41
 Jo pěkné jsou na pohled všechny ty motory, ale běžet jsme je neviděli.
Datum: 26. září 2010 16:27
Jméno: pincek 1974
IP: uživatel10429
 Ja kdybach ho potreboval tak pro něj jedu hned ale taky záleží na ceně.
Datum: 26. září 2010 16:23
|



|