Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 Zdar hoši, potřebuju osu předního kola jako je na Jawu 90, ale delší tak o 2 nebo 3 cenťáky, nevíte z čeho by to mohlo bejt? Potřebuju to na speciála tak jak by se to dalo koupit dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 12:22
 Hojte, Prosím napadl mě další způsob jak dostat bezpečně vidlici ze simáka do pionýra ale mám otázku.Jak tenký muže být materiál misky aniž by křupl a byl na 100 % bezpečný.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2010 23:58
Jméno: Fogi
IP: uživatel9531
 Material bych dal Nerez nebo ocel a cca 0,7-1mm síla
Datum: 28. května 2010 23:58
 Zdar seso ,chtěl bych se zeptat jestli plánuješ prodavat tuningové vzduchové filtry.Děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 10:19
 ja myslel ze je tu ma?
Datum: 27. května 2010 10:19
Jméno: Honza
IP: uživatel6291
 Caw draci potřebuju poradit nebo odkaz jak udělat rychlou dvojku u mustanga potřebuju to na závody předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 21:31
 Bobeš  roc 1,2?Ja s primarnim 9.z koleckem jedu po 10 metrech za 3...
Datum: 25. května 2010 21:31
Jméno: Bobeš
IP: uživatel8934
 přehoď ty převody... je to perfektní ( vlastní zkušenost ) a neutrácíš ... na závody se jede stejně jen: 1,2
Datum: 25. května 2010 21:29
Jméno: Honza
IP: uživatel6291
 jo dik a je to dobrý na závody?? Nebo ne???Jsem začátečník.Dík za radu
Datum: 25. května 2010 21:25
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 jestli to chceš na závody tak to ani nerob ja som to mal prehodené a stálo to za prd 1,2 v pohode ale trojku do kopca vubec a na rovinke ledva ledva kúp si radšej 9zubové primárne kolečko ale pojedeš pomali ale silu to má za dvoch pinčlú
Datum: 25. května 2010 21:25
Jméno: velký péro
IP: uživatel1723
 no tak jestli myslíš tu zkrácenou dvojku kde není mezi 1 a 2 skoro žádná mezera tak stačí jen přehodit 18z a 20z kolečko....ale pozor! na tu dvojku to pojede max 40 a ta trojka se bude strašně blbě chytat
Datum: 25. května 2010 21:19
 Prohodis kolecka na hlavni hrideli jak je 20 zub a na predlohovy 18 tak naopak
Datum: 25. května 2010 21:18
Posl.aktualizace: 25. května 2010 19:06
 mam jednu doma.. za dve kilca ti ji poslu... takovou http://www.scootland.cz/uzbozi/piaggio-klapky/ ... kupoval jsem ji novou ve scootlandu za 500, nevyuzil jsem ji, na jedny hrane trosec zbrousena, samozrejme fukncnosti to nevadi  pak me kdyztak pisni na majl jestli bys neco takoveho chtel
Datum: 25. května 2010 19:06
 na internertu... soudruh google pomůže
Datum: 25. května 2010 18:52
 neviem
Datum: 25. května 2010 18:52
 Cau Fichtlaři, nemáte někdo zkušenosti s nějakým vzduchovým filtrem který pasuje na Mustanga ... Dik a prosim jestli tak odkaz na koupení .. DíK ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 6:20
 Jo dik a nějaký takový ten tuningový ?
Datum: 26. května 2010 6:20
 Sportovni
Datum: 25. května 2010 19:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 obyč filtr z 21čky + taková hadice jak od vysavače
Datum: 25. května 2010 18:30
 čus jaktože je 550 pomalejší než 555? dyť mají motor stejný nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 16:33
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 a 550 to na tech 60jm/h neutahne jo?
Datum: 25. května 2010 16:33
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 neni na 555 motoru je použit karburátor s průměrem difuzoru 14mm a jsou tam jiné kanaly tak ten motor ma 2,2HP(550-1,5HP) a dosahuje rychlosti az 60Km/h
Datum: 25. května 2010 16:22
 čau chci si přelakovat mustoše white blatníky ale nevim jakou barvu nadrze a zbytku
http://www.motoobleceni-na-motorku.cz/zbozi/6532/Motokrosova-prilba-Answer-Nova-VMX.htm
aby to ladilo s timhle
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 9:57
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 na nádrz a kastlik dej jawackou a bude to v pohode
Datum: 25. května 2010 9:57
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
 Cus, chci se zeptat, jestli takovýhle podobný olejový filtr de použít jako filtr sání u pionýra http://www.moto-online.cz/img/p/5709-3328-thickbox.jpg\r\nVím, je to kravina, ale jen tak mě to napadlo když sem ho našel v dílně...\r\n\r\nA eště něco, myslíte že by mi pasovali vidlice např z jawa dandy nebo robby na pionýra??? Bylo by to 1000krát lepší než ty fichtlácké...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 19:22
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 čaw já mám na svojém fychtlovy tlumiče ze SIMSONA a je to parádní ale potrebuješ nekde zehnat brýle ale v pohode to tam dopasuješ
Datum: 26. května 2010 19:22
Jméno: Haluch
IP: uživatel9362
Datum: 24. května 2010 20:30
 odkaz nefunguje a ani by se tady nemeli jinych prodejen ukazovat odkazy ale ty vidlice by tam meli jit kdyz si to udelas
Datum: 24. května 2010 20:02
 čau chci co NEJVYŠŠÍ výkon co mam koupit? a kde to koupit?
moje představa 60-70-80ccm+laděný vejfuk+takovej ten vějíř kolem motoru jak to zlepšuje chlazení a díl nevím  xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 19:27
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 MAREK:to bezkontaktné zapalovaní zeženeš aj za 1200 ale je to z motorovky já to mám na fychtlovi a je to celkem lepší než origoš ale zase musíš rezat do bloku motora a tak
Datum: 26. května 2010 19:27
 mam 355688332
Datum: 25. května 2010 6:29
 Jo Woby je borec  Krysot6: nemas icq?
Datum: 24. května 2010 21:27
Jméno: standa
IP: uživatel9485
 Pro tebe bude vhodné napřed poznat princip 2T motoru,nabrat poznatky z jeho provozu,serizovani a oprav a az pak ma vyznem neco ladit.....sorry kamo...ty bys ten motor zabil...
Datum: 24. května 2010 21:08
 dej mi pls nejakej kontakt na wobbyho pls je to ¨borec ?
Datum: 24. května 2010 21:01
 čau mam mustoše zapoměl sem to uvedst
sem začátečník sorry ta ka nevim co je? 14z,15z,bezkontakt vysvětlete pls
Datum: 24. května 2010 20:54
Jméno: standa
IP: uživatel9485
 No vědel bych o levnějších variantách,ktery v serii na 14z tech 80 taky dosahnou a neni třeba žadnyho extra prislusenstvi,vsechno serie....kdyz se válec správně vymyslí,tak utahne i 15z a muze točit "jen" 8000ot/min s tim že maximální výkon bude třeba někde nad 7000 otačkama...... posledni dobou sem v práci nedělal nic jinýho,než vymejslel vejfukový kanály s ruznejma plochama a časováníma.....ted budu skoušet postupně nekolik prototypů co mi dle přání vypiloval a vypiluje Wobby...budou to jak jeho válce tak moje válce....určitě mi to nedá a nejaky info do eteru pustim.....válce chci založit na myšlence kategorie RS venkovskýho šampionátu,tj solo vyfukovej kanál....první zkoušky snad proběhnou ve Středu.....doufam....jestli prijde klika
Datum: 24. května 2010 19:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Přesně jak říká Standa. Stejkýho úprava cesťák + zrychlená převodovka (aby jsi měl motor v optimálních otáčkách) a k tomu benzkontakt a máš fichtla který ti poletí klidně 80 a víc. Stačí investovat odhaduji 2000 kit, 29000 převodovka a bezkontakt 3200 kč a bodeš lítat hooodně rychle.
Datum: 24. května 2010 18:41
Jméno: standa
IP: uživatel9483
 Vejire docasne nejsou,nejvetsi seriove vyrabeny vrtani na fichtla je polskej "60ccm" neboli 55.3ccm,ladeny vyfuk tak jak koupis neni ladeny a musi se naladit,70ccm se dá vyrobit,ale dela to jen par lidi na zakazku a ja znam jen dva o kterych vim ze to kdy delali......prodavaj se primy filtry,ale jejich podíl zvýšení výkonu je pouze placebo efekt diky starymu spinavymu filtru.Dobry je tady zapalovani VAPE co prodava SESA,rychlý 3 kvalt a pak kuprikladu upravený válec + zbytek origo(vyfuk,karbec)...neni treba neco ladit abys našel vetsi vykon....valce dela treba Stejsky -Cestovní upravu 2K a Závodní úpravu 3K a nebo treba muj kamos Wobby a ten ti udela snad vsechno co si vymyslíš za rozumnej peníz,případně ti válec navrhne pro tvoje potřeby,jestli chces spíš sílu odspoda a nebo otáčky a vyšší výkon a až v otáčkách a podobně....
Datum: 24. května 2010 16:25
 máš hezké představy
Datum: 24. května 2010 16:17
 čau nevite kde sehnat komplet hlava+pist 70ccm nebo 80cmm na mustoše?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 16:08
Datum: 24. května 2010 16:08
 pises 70 nebo 80 ..
Datum: 24. května 2010 16:06
 proc jako 60ccm neni zas tak moc ne?
Datum: 24. května 2010 16:02
 ty si blazen  jak ti to bouchne pod prdeli...
Datum: 24. května 2010 16:00
 zdarec draci. co bych mohl udělat pro moji babettu (207) aby měla vyšší výkon a líp jela???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2010 20:13
 jo..díkec.. kluci válec a hlavu mám z 210, karbec též, nevím co ještě.. na GO se pracuje...
Datum: 23. května 2010 20:13
 go motoru
Datum: 23. května 2010 19:02
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 válec a hlavu z 210
Datum: 23. května 2010 19:02
 nevím, co tam udělat za úpravy... pls poraďte...
Datum: 23. května 2010 18:45
 čau chtěl jsem se zeptat...stavím motorku(choppera)...a mám tam motor z pionýra...a potřeboval sem si dat zaření na pravou stranu,takže sem si odělal segrovku z řazení a vysunul jsem ho nahoru a otočil doprava...ale nemám zatím ještě udělané páčky(trochu se to prodloužilo...) takže sem to chtěl vrátit zpět a hodit tam zatím jenom klasickou řadičku...ale šla mi tam jenom 1čka...na dvojku a trojku to nechtělo jít...(naráželo táhlo do šroubku) tak sem to opět vytáhl a otočil celé...ted mi jde jenom zase neutrál a 2 nebo trojka.....to právě nevím...a jedničku už tam nedostanu...nevíte co s tím????...mimochodem neměl by někdo zájem???
http://showcker.rajce.idnes.cz/nastenka/#DSC06461.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 19:30
Jméno: 007dominik
IP: uživatel9502
 to sa my raz stalo že sem netrefil tu správnu polohu a jednička my tam nešla zaradit potom sem odšruboval ten šrúbek a už je to v pohode tam to o ten šrúbek narazilo a ten to táhlo dalej nepustil
Datum: 26. května 2010 19:30
 Jestli sis všimnul, tak tam je tisícihran a je možné, že si při nasazování netrefil přesně tu polohu, která tam má být.
Datum: 23. května 2010 17:02
 jestli to třeba není tím že tam mám udělanou novou spojku....ale jak říkám...když sem se díval tak to táhlo naráželo už do toho šroubku takže to dál jít ani nemohlo...
Datum: 23. května 2010 16:53
 Čus borci... Mám tu takový dlouhý příběh o mém fichtlu.Mám doma pionýra, ale né ledajakého... Motor to má z mustanga, a kostra je z pařeza, ale táta mi tu motorku stavěl když sem byl malej (bylo mi asi 6) a tak je kostra ůplně zmenšená a zkrácená... Ale pak se na to nějak zapomnělo a dostavělo se to až asi před 2ma rokama... Tenkrát to bylo eště prdítko co vůbec nejede a dělá strašnej hluk... Dříve tam bylo normální myslim jedenácti zubé kolečko (to jak roztáčí řetěz zadního kola) a táta mi tam koupil o 1 zub menší aby to mělo větší sílu... To to bylo už trošku lepší, ale furt to nějak nešlo do otáček. Tak sem skusil vyměnit trisku, a dal sem místo tý trisky co měla největší díru takovou, která měla nejmenší... Kupodivu to jelo hnedka lépe. Pak mi táta koupil nové pístní kroužky, a snížil mi o 1 mm hlavu. To jelo jak drak, hned to bylo lepší. Ale asi před týdnem sem si sehnal straštně staré zduchové sání na nějakou starou motorku... (vysvětlivka toho sání) Z karburátoru vede dopředu trubka na kterou je napojena taková hliniková polokoule ( z kulatý strany díra na tu trubku) a z druhý strany taková mřížka. Uvnitř toho je drátěnka, která to má asi filtrovat nebo co  To sání, nemá prakticky žádný odpor a tak sem tam musel dát tu trisku z velkou dírkou, na kterou mi to zezačátku nejelo. Hnedka sem slyšel jak to má úplně takový hrubší zvuk, tak se du projet, a motorka měla úplně straštnou sílu, úplně v pohodě semnou vyjela každý kopec z kterým sem měl dříve problémy, asi to bude tím, jak jedu rychle tak do toho sání jakoby naráží vzduch a tím pádem to saje víc než má. Třeba dříve sem jeden dlouhý kopec jel na 1ničku a musel sem pomáhat nohama, a teď jedu za 2, v plných otáčkách a občas tam dám i tu trojku ale do kopce moc 3ka není...Problém je v tom že mi nepruží přední vidlice (asi ohlá bo co) tak si chci koupit kostru s plechama atd na normálního pionýra.Ale potřebuju poradit, jestli to bude mít nějaké jiné jízdní vlastnosti, než tento malí drak.To by snad ale nemělo ne? Když si přendám motor a kola z tam toho, tak to bude jezdit skoro stejně ne? A aspoň to bude pružit...Prosím poraďte, snad to pochopíte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2010 13:24
 Protože simson už je takové enduro, narozdíl od fichtla
Datum: 23. května 2010 13:24
 No, chci si akorát sehnat kostru na jawu 21 nebo 555. A přendám si akorát motor z kolama... Z rozetou ani z jinýma kolečkama nic dělat nebudu... No, akorát ta normální kostra s plechama bude možná těžší... Ale to se toho moc nezmění...
Ok, dík za rady...
Jo teď sem skoušel ty tlumiče narovnat vrátkem, protože byly asi o půl cm ohlé, a v půlce vidlic mi to ruplo  Takže už mi nic jiného nezbívá než si sehnat new motocykl bez motoru.
Jo eště něco... Kámoš má doma kostru na simsona... Myslíte si že kdybych trochu předělal úchytky motoru, že by mi to tam šlo, a bylo by to lepší než normální pincek? Snad tam kola pasovat budou...
Datum: 23. května 2010 13:23
 jediny co se zmeni je sila..mas to jako u kola,cim vic zubu vzadu tim vetsi sila..a kdyz mas original rozetu a maly kolo,je to jako do sily.....a kdyz mas original rozetu na velky kolo,tak uz to nebude do sily jako predtim,ale bude to do rychlosti oproti tomu co si mel..
Datum: 23. května 2010 9:56
 Kup si tlumice treba z Dandyny ty fichtlacky sou na nic
Datum: 23. května 2010 8:01
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Zdar!Pokud si koupíš jinou kostru třeba z Jawa Pionyr 21 tak se nic měnit nebude,akorád tak možná rozeta,jestli tady nemáš nějakou menší .... jo a ještě váha....myslím že ten kopeček budeš furt vyjíždět na 2  .
Datum: 22. května 2010 23:13
Jméno: Petr
IP: uživatel9467
 čau draci, hele jak se dájí zjistit nebo vpočítat max. otáčky motoru na neoriginálnim stroji? díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 11:52
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 a nebo vyřadit nebo zmačknout spojku
Datum: 22. května 2010 11:52
Jméno: standa
IP: uživatel9471
 Me sel z mirnyho kopce taky 80,to je asi normalni.....me jen udivovalo,ze rovina 76 a z kopce 80 a konečná,nepretocil se uz.....mozna to chtelo jinak otryskovat a nebo dloubnout do vyfukovyho kanalu
Datum: 22. května 2010 10:26
 Hele...udelam video jak to je ok ?
Datum: 21. května 2010 20:15
 denzil: to neni důležité? to je fest sakra důležité!!! tohle se měří zásadně na rovnice! z kopce přetočíš každý motor!!!
Datum: 21. května 2010 20:07
 To neni ta dulezity(mirnej no) ale spis sem mel zminit ze to bylo s 10 z sekundarem
Datum: 21. května 2010 19:50
 denzil: a zapomel si dodat že si to měřil z kopce
Datum: 21. května 2010 19:35
 standa:Zalezi na kvalite zabehu,motor(seriovej) na kterym sem dle otackomeru dal temer 7900
Datum: 21. května 2010 18:21
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Jednoduse....pri 13z kolečku rychlost 70km/h zhruba odpovídá 7000ot/min a to točí ne kazdy fichtl!! Zcela vyjimečně motory dosahují rychlosti 75km/h coz odpovídá 7500ot/min ....neboli otáčky=rychlost*100 ....rikam zhruba....dost zalezi jestli byl motor(válec) vyroben v pondělí,ve středu a nebo v pátek na odpolední směně...proste nektery valce maj zmetkový prasácký vložky a ty motory pak nikdy nejedou!! ...jinak ten prepocet sedí asi na 95% ale orientacne to staci.....pokud bys potreboval neco extra,tak nekde v notebooku mam stazeny programek od Eddieho na počítání otáček a pilových diagramů podle převodu.....
Datum: 21. května 2010 18:07
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Tak maximální přípustné otáčky dostaneš ze střední pístové rychlosti která je nějakých 21m/s. No a reálný otáčky asi zjistíš, když si změříš výšku kanálů, přepočítáš to na úhly a z těch zjistíš +/- na který otáčky je motor navržen. No a taky karburátor je limitní. Ten se počítá pokud si pamatuju d=0,82.odmocnina(V.n/1000)
Datum: 21. května 2010 16:50
Datum: 21. května 2010 16:44
 čus musím něco upravovat, když bych chtěl dát na jawu 555 motor z jawy 20 bo 21?? pasoval by do úchytů v pohodě?? nevadilo by tomu něco??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 0:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no 20,21,23 mají motor přichycený šrouby M8 a 550/555 má M6 takže budeš muset v kostře provrtat díry aby jsi protáhl šroub a tím pádem se ti i ubere materiál a už bych tomu moc nevěřil...takže bych být tebou ty držáky nějak vyztužil
Datum: 22. května 2010 0:08
Jméno: David
IP: uživatel2156
 To je detail,podle mě ne.
Datum: 21. května 2010 18:08
 možná bude problém se spojkovým lankem přes plechařinu
Datum: 21. května 2010 15:46
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 hoja lidi udělal sem podsvícený tacháč 9 diodami po 3 v sériji a ty sou zapojeny paralelně moje motorka je na 6v 45 w a + mám na kostře nedal sem tam ani odpory nic a prostě to nesvítí dal sem to do patice standartní kontrolky skoušel sem přehodit dráty jestli to nemám obráceně a nic a doma na trafu mi to na těch 4-5 voltů svítilo jak svina už nevím co s tím jestli to není třeba tím složeným seriparalelním zapojením nebo bych to mněl skusit zapojit nějak\r\npřes dynamo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2010 22:16
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 a kdybych tam dal tu diodu a tu zenerku jak bych to mněl zapojit na ty diody ? na každou seriji diod po třech 1 dioda a jedna zenerka ? a jaké hodnoty by mněla být ta dioda a ta zenerka dík
Datum: 21. května 2010 22:16
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 co je to ta zenerka ?
Datum: 21. května 2010 22:14
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Minimálně by tam měla být dioda jako ochrana proti přepólování. No a jedna zenerka pro stabilizaci by tomu asi taky neublížila.
Datum: 21. května 2010 16:18
 tome když má dynamo a + na kostře tak co chceš usměrňovat?
Datum: 21. května 2010 15:49
Jméno: tom
IP: uživatel7454
 Nechci kecat ale nepotrebuje to nahodou usměrnit napeti?
Datum: 21. května 2010 14:54
Jméno: jopo
IP: uživatel9463
 aho, chcem sa spitat ake pouzivate oleje do upravenich motorov ktore tocia 9000ot\min.. pouzivate aj niake speci.HOME MADE OIL alebo niake zmesi olejov??? dik zaodpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2010 20:32
 můj motor točí nějakých 9600...mažu castrolem 2T poměr 1:33....neni žádný problém.
Datum: 20. května 2010 20:32
 Zatim SHELL VSX a 100 oktanova Carrera ale snazim se nekde sehnat jeste na namichani ricinovej olej a methylalkohol
Datum: 20. května 2010 20:30
 Já nemám dobré zkušenosti s minerálními oleji Mogul... Teď jezdím Paramo a zatím žádný problém.
Datum: 20. května 2010 20:27
 Zdarec Draci, Nevíte někdo jak se dá udělat (koupit) Otáčkoměr na Pekáče? s orig zapalkem?  a navím když nejsem nijak zběhlý v elektrotechnice? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2010 21:12
 Nevím, já bych raději ručičkový, mě příjde přehlednější a kdybys měl ten ze scootu, tak budeš mít dražší otáčkomět jak motorku
Datum: 20. května 2010 21:12
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 ten z toho scootu je pěknej,ale dej si do vyhledávače otáčkoměr VARI a stojí asi 800,-
Datum: 20. května 2010 18:07
Jméno: Fogi
IP: uživatel9387
Datum: 20. května 2010 16:52
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Tak pokiaľ nesi zbehli v elektronike tak ti do predu radim že sa na to radšej vyser alebo si najprv naštuduj dajakú literatúru a potom chod riešiť či sa do toho pustíš pokiaľ nepoznáš noty tak nemôžeš hrať na hud. nátrojí tak isto to je z elektronikou dúfam že som sa ťa nedotkol ale tak to chodí
Datum: 20. května 2010 16:15
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 jedine nejaky ten digi na zahradni techniku nebo vyrobit LED.
Datum: 20. května 2010 15:44
Posl.aktualizace: 20. května 2010 14:37
 čau, nevim jestly to existuje ale mustang má za držákama na sedučku další dvě díry a to bylo na to madlo jestly chceš přidej si mě na icq 556223113
a já ti mužu maximálně poslat pár fotek abys věděl jak to vypada a mužeš si to vyrobit
Datum: 20. května 2010 14:37
|



|