|
Jméno: M.S.
IP: uživatel7456
Posl.aktualizace: 18. října 2009 18:41
Datum: 18. října 2009 18:41
 nakašlat
Datum: 18. října 2009 15:50
 Tak co bude s tím únikem informací  Všichni jsme tady napjatí
Datum: 18. října 2009 15:43
 stejsky tos ale líp napružil kladívko, ne?
Datum: 18. října 2009 13:31
 Marek: S kladívky jsem jezdil 11500ot/min, pouzdro na horním ojničním ložisku mám také, jinak cestovní úpravu jsem testoval na zcela seriovém motoru, vše OK.
Datum: 18. října 2009 12:58
Jméno: Standa
IP: uživatel7658
 Mam Stejskyho valec v pripravenym motoru pro moji Jawa 21 GT ......Cestovní uprava 5.5HP,klika 90mm,origo zapalovani upraveno alá Chong s bezkontaktem od imsoftu(čidlo H-01),Hlava hvezdicova(centralni rotacni spalovak-5.5ml) ,vyfuk a karburator jsou zatím ve fazi vyvoje
Datum: 18. října 2009 12:21
 nemusíš. to dolo jen ke mně a dál to nepude. ani on to dál nepoví nikomu. ale stejně je to krásne jak tak málo tolik přidá
Datum: 18. října 2009 12:08
Jméno: Enigma
IP: uživatel7670
Datum: 18. října 2009 12:03
 Takže mám začít řešit únik tajných informací z vývojového oddělení?
Datum: 18. října 2009 12:01
 nene, někomu koho taky znáš
Datum: 18. října 2009 11:47
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 mám dotaz na stejskýho: hele mám normální kladívkový zápalko. Uvažuju o tom tvým kitu, ale že nechám karbec i výfuk orig. Myslíš že to utáhne kladívkový zápalko? a pak ještě na hoře na ojnici mám normální pouzdro. Zvládne to, abych to nezadřel? popř. kolik mám mazat? Díky!
Datum: 18. října 2009 11:26
 JAWA-ceZetak: Komu jsi co slíbil, mně?
Datum: 18. října 2009 11:18
 taky uvažuju o stejskyho úpravě, s dvoukroužkem, budu kvůli tomu taky kupovat na fichtlkrámku celou novou kliku s jehlou nahoře
Datum: 18. října 2009 10:31
 no já tu úpravu mám doma ale ještě žádný skušenosti ti říst nemůžu prtože dělám ted go motoru.Jen bych ti řekl k tomu zorig zapalování že to ve vysokých otáčkách to jest nad 8500ot/min brzdí lepší by bylo bezkontaktní ale na tuto úpravu to jakš tak ještě stačí(to je jenom můj názor).
Datum: 18. října 2009 10:15
 no vzhledem k tomu že vim co je s tím valcem všechno udělané tak si to vyrobým taky. ale říkat co s tím je nebudu! to sem musel slíbyt
Datum: 17. října 2009 23:41
 Ten článek jsem už četl. Též bydlím v oblasti kde je nemálo kopců a chtěl bych taky dvoukroužkáč, protože očekávám taky nějakou životnost. Omrzím nižší hodnotu maximálních otáček. A chtěl jsem se zeptat, jestli funguje dobře tato úprava s originálním zapalováním? Díky
Datum: 17. října 2009 21:41
 Přečti si ten článek od toho chlápka co je a těch stránkách. Je fakt zajímavej!
Datum: 17. října 2009 21:37
 Zdarec tuto úpravu znám. Dělá ji stejskal. Je to profík vyzná se v tom. Já bych si ji rád nechal udělat přes zimu na svoji 05. Právě u ní probíhá GO motoru. A tak bych tu úpravu chtěl. Žiju v kopcovité krajině s dlouhýma kopcema, který jedu pořád za 2 a motor se vaří. A tahle úprava je pro mě řešení. Ale chtěl bych ji s dvoukroužkovým pístem. Chtěl bych znát zkušenosti lidí kteří ji mají. Díky moc!
Datum: 17. října 2009 21:36
 Přes zimu budu dělat komplet GO, tak by mě zajímalo, jaké máte s tou úpravou zkušenosti, jelikož si ji chci taky nechat udělat. Díky
Datum: 17. října 2009 20:24
|



|