slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
 Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu včetně dobírky za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1522  1523  1524  1525  1526  1527  1528  1529  1530  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Mám tu inspirace pro ladiče zapalek, aby neutráceli zbytečné peníze a úpravy kvůli roubování bezkontaktu z motorové pily. Tohle funguje na stejném principu a k tomu vám zůstane i světelný okruh, tudíž zůstanou i světla... http://btelectronic.sweb.cz/lightcdi.htm A podle mě to je schopnej dát průměrně šikovnej elektronickej analfabet odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2009 22:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7683    
to Chong: neboj,az se zacnu dostavat od seriovyho fichtla k zavodaku,tak budu hrozne otravnej;-)
 
 
Datum: 20. října 2009 22:53
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To Standa - koukni na můj web, mám tam i podklady k regu. Osvědčilo se to fláknout do hliníkové krabičky. Ta uchladí fakt velikej výkon. Mám to sice furt v kebuli mustangího světla, ale těch 45W je limitních s tak miniaturním chladičem. Větší se zase do kebule nevejde, tak půjdu taky do hliníkové krabičky... Jo s tím časem to znám. Pytlíkuju co bych chtěl a musím jak to jde. Naštěstí odpůrkyně má docela pochopení :-D. Jakmile budeš cokoli páchat máš u mě expresní podporu, tak se klidně na mě se Zdenkem obrať...
 
 
Datum: 20. října 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To vacin.. máš recht ten proud u TIC106 je 200uA to je tak zoufale malej proud že se na to chytá kdejakej bordel, proto jsem je tu měl v zásobách bo jsem je přestal používat do CDI. Osobně jsem si oblíbil TYN610, ale ten pro tuhle konstrukci není úplně vhodnej... Nenapadlo mě že z té samé řady (TIC106, TIC116,TIC126) už má jiner tyristor Ig v pohodě... Tedy máš pravdu TIC126N je určitě vhodnější pro tohle CDI, každopádně zatlumení tam bejt musí, akorát bude asi o výrazně větší hodnotě.
 
 
Datum: 20. října 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7683    
zacnu to resit az pojede fichtl v serii.......zatim furt brousim plnič pod lak....zejtra mi ceka posledni a ten nejhorsi dil...rám:-D....jinak vubec neni cas,prace,skola,pritelkyne....vidim to aktualni tak nekdy v listopadu,neli po novem roce:-D se zdenkem uz sme premejsleli ze ty kondy bud vyhodime nekam jinam a nebo celou desku vyhodime....
 
 
Datum: 20. října 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel7611    
2 Chong-omluva se přijímá. Ale když už chceš prohlížet ty datasheety, tak se podívej na proud Ig. Pak třeba zjistíš, že bys eventuelně nemusel použít R1 na jeho zatlumení. CDI zdar.
 
 
Datum: 20. října 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To Standa.. ale napadlo mě že ty kondenzátory můžeš z tišťáku vyndat a dát je na výstupní drát (co se připojuje na faston) mimo motor.
 
 
Datum: 20. října 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To Bubak - tady jsou slíbené fotky navíjení... http://btelectronic.sweb.cz/CDI/sklicidlo.JPG http://btelectronic.sweb.cz/CDI/pripravek.JPG a http://btelectronic.sweb.cz/CDI/navijeni.JPG
 
 
Datum: 20. října 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To Standa - můžu ti navrhnout tišťák šitej na míru pro tvou potřebu a poslat ho Zdeňkovi k výrobě. Faktem je že to rego do skříně nedoporučuju už na svém webu. Když budeš chtít ten tišťák navrhnout tak dej vědět. Stejně mám takovej vlastní dluh že chci i tuhle varinatu zveřejnit pro ty co by chtěli dělat úpravu jako na čtyřpól ale pouze s třípólem.
 
 
Datum: 20. října 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Vacine- omlouvám se uváděl jsi N... :-) Bohužel svůj jízlivý text nemohu vzít zpět, tak přijmi omluvu :-)
 
 
Datum: 20. října 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To vacin - ano vacine tvoje reakce mě pobavila. Je to jako v babettě, ale to bude tím že obě zapojení vycházejí ze stejného patentu, takže ještě bych dodal, je to stejný jako u čínskejch motorek s motorem Honda Monkey, čtařkolky a spousty jiných motorů, které mají označení CDI čímž se tu v diskuzi stanu moudřejším než ty :-D. Ale asi tak TIC106M a TIC126N se liší v jedné podstatné věci... 106 a 126 jen říká že že čím vyšší číslo tím vyšší spínací proud.. no jenže musím ti sdělit že ani 106ka je co se táýká proudu dostatečně předimenzovaná, na to aby se musel volit jinej tyristor. Zásadní rozdíl je však v tom co ty považuješ za nepodstatné a to je ono písmenko na konci... N totiž říká že tyristor vydrží svorkové napětí 800V, zato M říká že vydrží pouze 600V.. takže výměnou za tebou doporučovaný tyristor by jsi posílil dimenazci proudovou, kterou není třeba ale zato by jsi volil tyristor s měnší napěťovou odolností, což je ale zcela zásadní bo těch 600V se tam nakrásně vyskytnout může.. Takže před udílením takových fundovaných rad si nejprve projdi katalogové listy dotyčných součástek :-)
 
 
Datum: 20. října 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To Pejky - hele nevím, jestli zmákne 12tisíc otáček. Problém je v tom že neznám proudovou charakteristiku magnetta. Takže to lze zjistit pouze pokusem. Navíc záleží na síle magnetů rotoru, kvalitě navinutí pólu, nebo vhodnosti použitého transformátoru. Tím můžeš zkazit hodně. Ale popravdě včera jsem komunikoval s Firesnekem a on sám nepotřebuje CDI s otáčkama na11 tisíc protože podle jeho zkušeností se nad 11 tisíc spolehlivě trhá ojnice. Tedy bavíme-li se o pionýřím motoru. Přesto pokud chceš mít jistotu že CDI zvládne 12tisíc otáček, tak ti doporučuju buď http://btelectronic.sweb.cz/cdi2.htm nebo http://btelectronic.sweb.cz/cdi.htm u nichž spolehlivě vím že dokážou 33 tisíc otáček.. to by ti snad mohlo stačit :-D. Přesto můj soukromej odhad je takovej že 12tisíc by uváděné CDI zmáknout mělo. Vytočil jsem totiž motor na volnoběh na krev a stíhalo to pálit úplně v pohodě. Netuším kolik to může být otáček, ale rozhodně to bylo sakra hodně :-).
 
 
Datum: 20. října 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel7611    
Je to v podstatě to samý co na Babettě. Já ale používám TIC 126N, je silnější. Tak kdyby někomu ta 106ka při vysokých otáčkách odešla (mě odcházela orig. Babeťácká zapalka už při 7000RPM)
 
 
Datum: 20. října 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: pejky      IP: uživatel7686    
Ahoj, bude to fungovat i při 12 000 ot./min. v tomhle se nevyznám, a nechtěl bych to dělat zbytečně, dáky.
 
 
Datum: 20. října 2009 15:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7683    
tak ja uz mam jasno.....mam tvoje analogovy CDI na 12V.....uz jen resim,jak ukotvit hallku H01 od imsoftu na fichtlackou klec.....zatim jsem si ohnul kus pasoviny,na ktere bude mozno s cidlem jemne manipulovat......zjistil jsem blbou vec.....ze mi zavora od cidla naráží do kondenzatorů na plosnaku v zapalovani,takze plosnak s usmernenim bude schovanej nekde v plechách.....zatim vypada vse moc snadně,tak čekam co se vysere:-D Uz mam na plosnakach milimetrovou vrstvu prachu,tak doufam ze budou fungovat:-D ne ze by sme doma neuklizeli,ale zakazal sem matce sahat na veci,o kterejch neví,k čemu jsou:-D
 
 
Datum: 20. října 2009 14:54
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Stando nejel, ale díval jsem se stroboskopem jestli do snímání neleze rušení a nespíná výboj i v jiných polohách (jednoznačně zamotanej signál z rotoru) a ani při vytočeným motoru div mi píst nevyskočil z motoru to házelo jen kde mělo. Takže pokud se nemíchá rušivej signál do vysokejch otáček není co testovat jízdou. Já měl potíž s tím že jsem to testoval na externí indučce a nechtělo se mi to izolepou roubovat na stroj :-D
 
 
Datum: 20. října 2009 13:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7683    
prostě úžasný.....chongu uz si skousel jak to jede?? funguje to v celym rozsahu otacek 500-7500 ot/min......
 
 
Datum: 20. října 2009 12:00
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
To Bubak... to stínění je samozřejmě dobrá věc, takže když ho tam dáš zmenší se snímané rušení od magnetů rotoru. Osobně bych kruhovou výseč obyč železného plechu pod snímač uchytil pod jeden distanční sloupek a zajistil jiným šroubkem či dvěma jinde na statoru. Doma mi to nezlobilo, tak jsem ten plech tam nedával. Je ale fakt že jsem na testy neměl osazené světelné póly a ty můžou zdeformovat magnetické pole tak že se do snímače dostane větší bordel, takže bych pak ten plech tam byl také nucenej dávat. Jojo, použil jsem přípravek na uchycení pólu, akuvrtačku, na kterou jsem řilepil TLE4905 (hall čidlo) na sklíčidlo magnet a k tomu připojil počitadlo OMRON. Do svěráčku jsem uchytil špulku z rozebraného trafa, vycentroval jí kartonem zboku a ovory v kartonu jsem protáhnul šroub jako osu odvíjení.. no a pak jen reguloval otáčky vrtačky a druhou rukou rovnoměrně rozkládal vrstvy závitů co to šlo. Fotky mám, nasdílím ale až večer.
 
 
Datum: 20. října 2009 8:30
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Udělám ještě jasnější schematický zapojení... v průběhu dneška ho dám na web. Ale je to tak že ze zapalovacího pólu (z jeho výstupu vinutí) přivedeš u 555ky jeden drát na trafo u jeho svorek na 6V (trafo má dvě svorky.. jeden pár na 6V a druhý pár na 230V), druhý vývod 6V svorek se spojí s kostrou motorky. Z vinutí 230V oba vývody přivedeš do svorkovnice tišťáku a z tiš´táku vede faston za kterej se připojí jedna hnáta vysokonapěťového kondenzátoru a druhá hnáta se připojí na vývod 15 indukční cívky. Na zbytek elektroinstalace se nešahá a nechá se jak je. Takhle to samozřejmě platí i pro modely 20,21,23a a 23 pokud se ponechá původní zapalovací pól. Jo a samozřejmě že se odstraní kladívko a ten tesláckej kondenzátor. Nevím čím myslíš větší jiskru ale rozhodně je tenhle typ zapalka účinnější než klasika. PLus tímhle získáš bezkontaktní snímání, takže ti odpadne seřizování kladívka, mazání plsti a nastavování odtrhu. Pokud se ti nepohne unašeč a dobře ho utáhneš, tak už na předstih nemusíš do smrti šáhnout :-)
 
 
Datum: 20. října 2009 8:21
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no... u 555 je zapalovací civka jako kdyby na 15, takze z 15 bych to musel navest do teho malyho CDI a z toho pak normalne zapojit jak to lezi a bezi s normal zapalkem?? ja jsem jaksi na tohleto levej... a jiskra bude silenjsi?
 
 
Datum: 19. října 2009 22:17
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
super, presne na tohle jsem cekal. jen dva doatzy - je potreba odstinit rotor odspodu, jako jsi mi to psal minule? ve clanku o tom nepadlo ani slovo, tak nevim. a dale, mohl by jsi vyfotit pripravek na uchyceni civky do navijecky? nepredpokladam ze by jsi ji pri tomhle poctu zavitu vinul rucne...
 
 
Datum: 19. října 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Nejdražší je trafo, to netuším kolik, pokud si navineš zapalovací pól tak to je jen o šikovných rukách a trafo pak nepotřebuješ. Tyristor tak kolem 15kč, snímací cívka (relé) tak 25kč, kondenzátor 1uF/630V tak 50kč.. zbytek po koruně... Magnet můžeš koupit na aukru, viděl jsem ho za 1,50kč, ale cenu ti navýší poštovný, takže když ho vyndáš z vyřazený CD mechaniky je zdarma. Trafo se dá, jak píšu na webu, sehnat ze staré černobílé televize. V 70.a 80.letech se používalo na žhavení obrazovky i samostatně jako mám na fotce. Žhavení bylo jednotně 6,3V, takže se nesekneš.
 
 
Datum: 19. října 2009 21:50
 
 
 
 
Jméno: kross      IP: uživatel1250    
máte někdo spočítáné na kolik to zapalování vyjde?(když koupím všechny součástky nové)
 
 
Datum: 19. října 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Yuri: to na slovensku nemáte autoservisy a autodíly?
 
 
Datum: 19. října 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
no ide o to že som so slovenska a platiť poštovné 290Kč = asi 10e kvoli 30 korunovému relatku sa sa mi neoplatí
 
 
Datum: 19. října 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Tohle relátko je dost rozšířené, určitě ho najdeš pod jiným názvem i na slovensku. Má dost netipické pouzdro (vlastně žádné) a nedá se s ničím splést... je na 24V
 
 
Datum: 19. října 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
no ide o to že som so slovenska a platiť poštovné 290Kč = asi 10e kvoli 30 korunovému relatku sa sa mi neoplatí
 
 
Datum: 19. října 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Snímací cívka je z relátka, typ a kde ho je možné kopit je ve článku. JInak ale lze použít libovolné relé na 24V, ale pak je nutné aby šlo mechanicky upevnit. Já prostě našel tohle. Jestli se ptáš na zapalovací pól, tak tam je navinuto nadivoko 3000 závitů drátu o průměru 0,1mm dá se to ale obejít použitím původního zapalovacího pólu a k němu připojit trafo. Pozorně si to přečti je tam všchno potřebné k reprodukci. Jen asi to trafo.. ale dá se použít i to dvojité co se běžně používá u tyristorka z amatérského radia.
 
 
Datum: 19. října 2009 20:35
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel6452    
skláňam sa a padám pred vašou dokonalostou mohli by ste mi povedať kolko je na cievke závitou na akom priemere a aký má priemer drôt lebo nejaké 24V relatka mám tak možno nájdem niejaký ekvivalent
 
 
Datum: 19. října 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Jo na 555 to půjde, ale musíš použít trafo... :-) Samozřejmě tam asi pak bude jinej tišťák, ale v principu jde jen o uchycení toho snímače... zbytek může být mimo motor.
 
 
Datum: 19. října 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doprčič... na 555 to pratikovat nepujde co? :-(
 
 
Datum: 19. října 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel6400    
chtel sem se zeptat koupil jsem šavle foral forcelle nevite o nich neco neda se na ne sehnat ta matka brejle co prochazejíkem neco čep odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2009 18:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec,kdyš dám do karbce new šoupátko pomúže mi to nějak? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: cmoud      IP: uživatel8099    
jo pomuže ti to bude ti to víc šoupat
 
 
Datum: 20. prosince 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Zmenšej se ti vůle kterou se přisává falešný vzduch, ale rozhodně tím nespravíš opotřebení těla karburátoru :-)
 
 
Datum: 19. října 2009 18:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Urcite ne...nekdypomuze stara jehla kdyz ma stara osopany zarezy ale soupatko tezko...
 
 
Datum: 19. října 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
jak pomuze jako rychlost ? ne pokud to stary neni prelomeny xD
 
 
Datum: 19. října 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: bany      IP: uživatel6454    
zdar draci , mam jawa 20 vcera sem normlane bez problemu jezdil a dnes sem prisel do garaze nakopnul sem to a misto toho aby to chytlo tak z vejfuku takova rana divna porad to nechytalo a po 10x roztlaceni to chytlo jel sem kdyz sem se chtel otociit tak to cchciplo v com mohou bejt problemy ¨? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: exen      IP: uživatel6454    
jake jso priznaky zadrenbeho motoru ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dost jednoznačné....:-D
 
 
Datum: 21. října 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7683    
klasicke zadreni se projevuje stratou komprese,denzilek popisoval zadreni spusobene mechanickou pricinou......
 
 
Datum: 20. října 2009 10:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Teda spis zatlaceny
 
 
Datum: 19. října 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Nejde proslapnout,v pistu sou takovy...jamky,vnitrek valce poskrabanej+v nom muzou bejt uplne do hldka bejt zataveny pojistky cepu...atd atd
 
 
Datum: 19. října 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Mám 05ku a strhnul jsem závit v hlavě, a jinou 05kovou nemám tak jsem musel namontovat 20kovou. Myslíte si že to nebude vadit, přijde mi že to jede úplně stejně, hlavně aby nepraskla ojnice o to mi hlavně jde mám 3,výbrus válec 05 . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klidne ji tam nech,ojnice nepraskne:-)
 
 
Datum: 19. října 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: kropisek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci!potrebuji poradit rozpulil jsem motor cz 175/487 pac jsem mel vlamany zuby u 3 prev.stupne a kdyz uz jsem byl v tom tak jsem vytahl loziska a nepodival jsem se jak byly v karteru hluboko!kdyz tam budu davat novy tak je mam posadit az na ten dorazovej krouzek??a jeste jak moc mam zarazit kliku do lozisek aby nebyla vic na nejake strane ??a kdyz budu nahrivat ten kartr ve kterym je labirynt s guferem nestane se tomu guferu nic??jeste jsem to neskladal ale nemyslim si ze bych to nemel zvladnout dik za kazdou radu! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napis na icq 204-156-619 a probereme to,asi tam bude vic veci
 
 
Datum: 19. října 2009 18:39
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chci se zeptat. Není někdo v okolí Opava či v Opavě udělat pálený lak nebo jak se tomu říká na fichtla jawa 21 ? Spíš se mi jedná zeptat ne cenu. To víte, vánoční dárek :-D Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2009 16:49
 
 
 
 
Jméno: sn      IP: uživatel5566    
zkoušely jste jet nekdy na savo ??nevíte lesti by to jelo ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
další blá*en
 
 
Datum: 20. října 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No já jezdíím na vlastní žaludeční štávu z dutiny břišní :-D....ale kdyš dojde tak přežvejknu slepici a vymačkám z ní tu krásnou štávu.Motor má sílu jako želva bez krunýře a na zadním kole pak pojedeš na trojku aj 100 metrú.Fakt vřele doporučuji.JE to asi nejlevnější palivo.a nazetěžuješ životní prostředí :-D
 
 
Datum: 20. října 2009 14:33
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a stejne nejlepsi to jede na vodu..zastavis si u louze,natankujes a jedes dal...a kdyz neni pobliz zadnej zdroj vody,tak hold budes muset natankovat svym vlastnim zdrojem :-D
 
 
Datum: 19. října 2009 20:59
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
no úplně nejlíp to jede na šampon head and shoulders smíchanej 1:2 s cukrem. Někdy je dobrý do toho ještě nalít trochu husího sádla a nemusíš tam dávat ani olej. Motor má pak 17 koní, takže bacha - i na trojku to hrabe.
 
 
Datum: 19. října 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: uzenaveverka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D a na uran nechceš jezdit to jsou nápady
 
 
Datum: 19. října 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: grisom      IP: uživatel7682    
si debil viděl si někdy hořet chlornan sodný přečti si etiketu!
 
 
Datum: 19. října 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
savo hoří? a nežeře ti to náhodou gumičku v kohoutku a celý karbec? :-D
 
 
Datum: 19. října 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
cus draci! Co myslíte je lepší dát nový válec nebo nechat udelat 7 výbrus? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
diky za nazory
 
 
Datum: 19. října 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
musim se k vám chlapci přidat..... pro mě je válec s co nejmen výbrusama lepší z jediný hlavní věci a to je to, že ten válec toho nalítá ještě hafo, protože ho ještě čeká hafo výbrusů.... když někdo nechá udělat z 38 nebo 38,25 hned 40mm, tak ten válec prostě znehodnotí.....nehledně na to, že ten osmičkovej výbrus podle mě žádnej trhák rozhodně neni...toť muj názor...
 
 
Datum: 19. října 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sedmej výbrus je v poho
 
 
Datum: 19. října 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: linuxak_CZ      IP: uživatel7446    
myslím, že výbrus tě vyjde levněji. vyprdnul bych se na nový válec. sice je to už dost velký výbrus, ale furt se to vyplatí víc, než kupovat nový válec.
 
 
Datum: 19. října 2009 17:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolečko: taky mám radši originalný válece :-)
 
 
Datum: 19. října 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem zastancem nazoru ze cim mensi vybrus tim lepsi:-)
 
 
Datum: 19. října 2009 16:29
 
 
 
 
Jméno: Mirek. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozhodně je lepší udělat si 7. výbrus, protože budeš mít větší objem takže ti to pojede líp
 
 
Datum: 19. října 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel7501    
Caute tak som sa ujal vyroby skupiny na facebooku pre fichtlkramek,tu sa do nej mozte prihlasit http://www.facebook.com/group.php?gid=290777180091 ked by niekto chcel mozem dat niekomu administratorske prava,povolil som nahravanie fotiek,videi a tak podobne,tak sa tam pripojte nech sme vela :-P mozem tam hocico pomenit tak piste napady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrej nápad skusim se tam zaregistrovat
 
 
Datum: 19. října 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
DRAKU DIKES,,TAK TO MUZETE POKRACOVAT DALE :-)
 
 
Datum: 19. října 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel7501    
ok chapem,uz som to tam dopisal
 
 
Datum: 19. října 2009 17:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JA NEVIM,,,, TOMAS TAKTO TO VYPADA ZE TO RIDIM JA,,, MEL BYS TAM NAPSAT ZE ATTO SKOPINA BYLA ZRIZENA PRO NASEVNIKY POKECU VE FICHLKRAMKU,,, NECHCI ODPOVIDAT NA MAIL COBY UDRZBA FACEBOKU,,, JINAK JE TO SUPER NAPAD ALE RAD BYCH KDYBY BYLO VSE JASNE PRI POHLEDU NA TO ZE SESA V TOM NEJEDE,,, PAC TAKTO MUZE BYT DOST NASTEVNE,,,CO TY NA TO DRAKU?
 
 
Datum: 19. října 2009 17:11
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel7501    
inac tu myslienku mi vnukol uzivatel menom Smajdii,tymto mu dakujem
 
 
Datum: 19. října 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi nejlepší bude tam dat do popisu skupiny odkaz na album. Jinak jsem velice zvedavý kolik se nás tam sejde. :-D
 
 
Datum: 19. října 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel7501    
dobre tak to skus,dufam ze sa to bude dat :-)
 
 
Datum: 19. října 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim ze by to melo v pohode jit. Zatím moc fotek nemám, ale pozdeji bych neco chtel uverejnit... :-)
 
 
Datum: 19. října 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel7501    
lenze ja neviem ako sa taky fotoalbum vytvára a ci sa to vobec da,ak to vies a treba ti na vytvorenie albumu administratorske prava vpohode ti ich dam...
 
 
Datum: 19. října 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky by to bylo řešení :-D
 
 
Datum: 19. října 2009 16:35
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel7501    
alebo mohol by som do popisu skupiny napisat kto co renovuje aj z odkazom na tvoje fotky vo fotoalbume
 
 
Datum: 19. října 2009 16:34
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo me napadlo, ze by se napriklad zalozilo album, kam by se to dalo nahrávat ty fotky... Příklad: Název alba- Renovace Františkovy Jawy 350 :-) Taky by to slo...
 
 
Datum: 19. října 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel7501    
dalo by sa to tam dat,ale ci by to nebolo tak ze ak by si dal svoju foto a druhy by dal svoju tiez tvoju by to posunulo a nebolo by ju vidiet ale skusim este nieco vymysliet alebo teraz ma napada,je tam diskusne forum,tak to skus ci sa to neda
 
 
Datum: 19. října 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mimochodem, velice dobrý nápad založit takovou skupinu na FB;-)
 
 
Datum: 19. října 2009 16:26
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, rád by jsem postupně přes zimu přihazoval fotky z renovace Mustanga. Bylo by to možné?Díky
 
 
Datum: 19. října 2009 16:23
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Zdarec chlapi dostal jsem zadara drapák 90/100 r16 a je tam ještě polovina vzorku. Chci se zeptat jestli ho narvu na fichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
neser mi za muj nick se vydavat NEBUDES ! uz drapaky nemam mel sem jich dost ale prodaval sem je na burze kilo kus :-)
 
 
Datum: 19. října 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      E-mail:      IP: uživatel5945    
zdarec hele neměl bys jeden na prodej jestly to je tedy 90/100-16hele kdyžtak moje icq 498843920 a domluvíme se dík
 
 
Datum: 19. října 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
zdar naraves ale na pravy strane musis orezat spalky kvuli retezu a musis sundat plech z plechem sem to nezkousel takze nevim ,, jo jo ty drapaky vyhazujou ja dostal taky par zadarmo on odjede 3 zavody a on je stejetj po sipce ja ho dam proti a jak jezdi pekne a ty ho hlavne nesjedes
 
 
Datum: 19. října 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: bezmozek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši dotaz,o kolik se mi zvedne rychlost když dam místo 13 zubího sekundárka 14 zubí?jen tak přibližně odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na seriovej motor bych to teda nedal
 
 
Datum: 19. října 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel7625    
zalezi na stavu motoru..muze i klesnout (hlavne to bude znat v malych kopcich)
 
 
Datum: 19. října 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mozna z kopce se to rozjede vic,ale na rovine nebo tak se akorat zmensi sila motoru a pojede to stejne
 
 
Datum: 19. října 2009 16:32
 
 
 
 
Jméno: Smajdalf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cca o 5 km/h
 
 
Datum: 19. října 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pojede to stejně protože se zmenší síla motoru
 
 
Datum: 19. října 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: Smajdalf ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, víte někdo kolik přijde oleje do převodovky u fíka? Ptam se proto, že u toho šroubu co je na měření hladiny oleje mam strženej závit a ten šroub jsem otěsnil silikonem, aby tam držel, no a teď nemůžu odměřit kolik toho oleje tam nalejt díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
0,5 l
 
 
Datum: 19. října 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: gazdak      IP: uživatel7681    
čaute hádáme se s kámošem kvůli benzínu do fíka on tvrdí že do naturalu 95 se musí lejt olovo a olej a já tvrdim že stačí jen olej .tak prosím vaše odpovědi at už konečne vyřešíme ten spor dík čus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2009 1:04
 
 
 
 
Jméno: vbulant ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dvoutakty žádné olovo v benálu nepotřebují.Dnes už se ani olovo do benálu nedává.Dávej jenom olej!! Ahoj draku!
 
 
Datum: 20. října 2009 1:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
takle jsme se s jedním klukem hádali asi měsíc jestli pojede simson bez baterky já jsem tvrdil že jo :-D
 
 
Datum: 19. října 2009 19:10
 
 
 
 
Jméno: přemysl      IP: uživatel6373    
olovo v žadnem připade to je třeba na škoda 120 do miho fika i obecne se dava natural95 plus olej ale olovo nikoliv!!!!!
 
 
Datum: 19. října 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
No jasně.. olovo, ale nejdřív ho musíš rozpálit v ohni, aby bylo tekutý, jinak se nerozpustí :-D Ne, teď vážně, tyhle aditivní přídavky jsou tam kvůli ošetření ventilových sedel motorů... ale co já vím, tak v mém fichtlu žádnej ventil nemám, takže je mi putna jestli je tam olovo, či nějaké jiné aditivum... já potřebuju jen olej abych nezadřel :-D
 
 
Datum: 19. října 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau seso budou jeste nejaký novinky? jestli mam čekat s objednávkou...dík:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rovnou rikam,, na to zapomente,,, ohle bude fakt maso,,, bude problem s naskladneni novinek a balenim,,,neblbnete,,, jsem zenaej a kazdej den od pulnic do Ý RANA PREBALUJI,,, NECHTEJTE UZ ODEME ZAZRAKY
 
 
Datum: 19. října 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem taky celkem už nedočkaví uvítal bych kdyby to bylo začátkem příštího tydne aby to do konce toho příštího týdne stihlo dojít
 
 
Datum: 19. října 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seso este caká :-D aby to buhlo velké :-D ;-)
 
 
Datum: 19. října 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku je jich olik ze se bojim to dat na kramek,,,, cekam stale jeste na vaou veci,,, pocitam pristi yden to tady je,,sesa
 
 
Datum: 19. října 2009 14:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SPICKOVA INSTRUKTAZ PISTU ,, DOPORUCUJI PROCIST PRO TY CO CHTEJI ZACIT A NEBO JSOU V TOM AZ PO USI V TUNENI:-) http://wwww.skodafavorit.cz/index.php?show=clanky&id=8&PHPSESSID=ea546819fa901adbc43ecd9... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2009 17:29
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kurňa to je KO pístů....:-D
 
 
Datum: 21. října 2009 17:29
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau co to je ta podkova do motoru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Já bych řekl že ta podkova je tam pro štěstí :-D
 
 
Datum: 19. října 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Vypln mezi setrvacniky klikovky-za nasledek ma lepsi sodni kompresi takze smes co tam natece rychlejc vistreli do valce
 
 
Datum: 19. října 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel5767    
zdar potřebuju sehnat píst 4,2 cm na 3 pístní kroužky kde prosim vas nevíte?delal sem si upravu válce vylisoval vložku zvěšil,naleštil komory a chci aby tam byla dobrá komprese pač když se dobře zaběhne tak pak dobře líta, díík později pošlu fotky upravy je to jednoduchý,zatim. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau bude mi ten filtr sedet na seriovej karbec ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2009 6:54
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne,,ale bude redukce za tyden,,sesa
 
 
Datum: 19. října 2009 6:54
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau jestli je to ten samej co sem mel na zkousku tak jo ale rovnou ti rikam ze za moc nestoji je moc hustej a seriovej karbec se s tim pere
 
 
Datum: 18. října 2009 22:53
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyžtak kdyby mi sesa napsal rozmer tý díry..díky :-)
 
 
Datum: 18. října 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2852.html
 
 
Datum: 18. října 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ze ne :-)
 
 
Datum: 18. října 2009 22:34
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl by, v nejhorším si uděláš redukci :-)
 
 
Datum: 18. října 2009 22:34
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2852.html
 
 
Datum: 18. října 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: kostitras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2852.html
 
 
Datum: 18. října 2009 22:31
 
<  1522  1523  1524  1525  1526  1527  1528  1529  1530  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.11.2025 11:05:48 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu