Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Mám tu inspirace pro ladiče zapalek, aby neutráceli zbytečné peníze a úpravy kvůli roubování bezkontaktu z motorové pily. Tohle funguje na stejném principu a k tomu vám zůstane i světelný okruh, tudíž zůstanou i světla... http://btelectronic.sweb.cz/lightcdi.htm A podle mě to je schopnej dát průměrně šikovnej elektronickej analfabet
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 22:53
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 to Chong: neboj,az se zacnu dostavat od seriovyho fichtla k zavodaku,tak budu hrozne otravnej
Datum: 20. října 2009 22:53
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To Standa - koukni na můj web, mám tam i podklady k regu. Osvědčilo se to fláknout do hliníkové krabičky. Ta uchladí fakt velikej výkon. Mám to sice furt v kebuli mustangího světla, ale těch 45W je limitních s tak miniaturním chladičem. Větší se zase do kebule nevejde, tak půjdu taky do hliníkové krabičky... Jo s tím časem to znám. Pytlíkuju co bych chtěl a musím jak to jde. Naštěstí odpůrkyně má docela pochopení  . Jakmile budeš cokoli páchat máš u mě expresní podporu, tak se klidně na mě se Zdenkem obrať...
Datum: 20. října 2009 19:15
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To vacin.. máš recht ten proud u TIC106 je 200uA to je tak zoufale malej proud že se na to chytá kdejakej bordel, proto jsem je tu měl v zásobách bo jsem je přestal používat do CDI. Osobně jsem si oblíbil TYN610, ale ten pro tuhle konstrukci není úplně vhodnej... Nenapadlo mě že z té samé řady (TIC106, TIC116,TIC126) už má jiner tyristor Ig v pohodě... Tedy máš pravdu TIC126N je určitě vhodnější pro tohle CDI, každopádně zatlumení tam bejt musí, akorát bude asi o výrazně větší hodnotě.
Datum: 20. října 2009 19:09
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 zacnu to resit az pojede fichtl v serii.......zatim furt brousim plnič pod lak....zejtra mi ceka posledni a ten nejhorsi dil...rám  ....jinak vubec neni cas,prace,skola,pritelkyne....vidim to aktualni tak nekdy v listopadu,neli po novem roce  se zdenkem uz sme premejsleli ze ty kondy bud vyhodime nekam jinam a nebo celou desku vyhodime....
Datum: 20. října 2009 19:05
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 2 Chong-omluva se přijímá. Ale když už chceš prohlížet ty datasheety, tak se podívej na proud Ig. Pak třeba zjistíš, že bys eventuelně nemusel použít R1 na jeho zatlumení. CDI zdar.
Datum: 20. října 2009 18:32
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To Standa.. ale napadlo mě že ty kondenzátory můžeš z tišťáku vyndat a dát je na výstupní drát (co se připojuje na faston) mimo motor.
Datum: 20. října 2009 18:18
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
Datum: 20. října 2009 18:15
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To Standa - můžu ti navrhnout tišťák šitej na míru pro tvou potřebu a poslat ho Zdeňkovi k výrobě. Faktem je že to rego do skříně nedoporučuju už na svém webu. Když budeš chtít ten tišťák navrhnout tak dej vědět. Stejně mám takovej vlastní dluh že chci i tuhle varinatu zveřejnit pro ty co by chtěli dělat úpravu jako na čtyřpól ale pouze s třípólem.
Datum: 20. října 2009 18:06
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Vacine- omlouvám se uváděl jsi N...  Bohužel svůj jízlivý text nemohu vzít zpět, tak přijmi omluvu
Datum: 20. října 2009 17:51
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To vacin - ano vacine tvoje reakce mě pobavila. Je to jako v babettě, ale to bude tím že obě zapojení vycházejí ze stejného patentu, takže ještě bych dodal, je to stejný jako u čínskejch motorek s motorem Honda Monkey, čtařkolky a spousty jiných motorů, které mají označení CDI čímž se tu v diskuzi stanu moudřejším než ty  . Ale asi tak TIC106M a TIC126N se liší v jedné podstatné věci... 106 a 126 jen říká že že čím vyšší číslo tím vyšší spínací proud.. no jenže musím ti sdělit že ani 106ka je co se táýká proudu dostatečně předimenzovaná, na to aby se musel volit jinej tyristor. Zásadní rozdíl je však v tom co ty považuješ za nepodstatné a to je ono písmenko na konci... N totiž říká že tyristor vydrží svorkové napětí 800V, zato M říká že vydrží pouze 600V.. takže výměnou za tebou doporučovaný tyristor by jsi posílil dimenazci proudovou, kterou není třeba ale zato by jsi volil tyristor s měnší napěťovou odolností, což je ale zcela zásadní bo těch 600V se tam nakrásně vyskytnout může.. Takže před udílením takových fundovaných rad si nejprve projdi katalogové listy dotyčných součástek
Datum: 20. října 2009 17:49
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To Pejky - hele nevím, jestli zmákne 12tisíc otáček. Problém je v tom že neznám proudovou charakteristiku magnetta. Takže to lze zjistit pouze pokusem. Navíc záleží na síle magnetů rotoru, kvalitě navinutí pólu, nebo vhodnosti použitého transformátoru. Tím můžeš zkazit hodně. Ale popravdě včera jsem komunikoval s Firesnekem a on sám nepotřebuje CDI s otáčkama na11 tisíc protože podle jeho zkušeností se nad 11 tisíc spolehlivě trhá ojnice. Tedy bavíme-li se o pionýřím motoru. Přesto pokud chceš mít jistotu že CDI zvládne 12tisíc otáček, tak ti doporučuju buď http://btelectronic.sweb.cz/cdi2.htm nebo http://btelectronic.sweb.cz/cdi.htm u nichž spolehlivě vím že dokážou 33 tisíc otáček.. to by ti snad mohlo stačit  . Přesto můj soukromej odhad je takovej že 12tisíc by uváděné CDI zmáknout mělo. Vytočil jsem totiž motor na volnoběh na krev a stíhalo to pálit úplně v pohodě. Netuším kolik to může být otáček, ale rozhodně to bylo sakra hodně  .
Datum: 20. října 2009 17:42
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Je to v podstatě to samý co na Babettě. Já ale používám TIC 126N, je silnější. Tak kdyby někomu ta 106ka při vysokých otáčkách odešla (mě odcházela orig. Babeťácká zapalka už při 7000RPM)
Datum: 20. října 2009 17:26
Jméno: pejky
IP: uživatel7686
 Ahoj, bude to fungovat i při 12 000 ot./min. v tomhle se nevyznám, a nechtěl bych to dělat zbytečně, dáky.
Datum: 20. října 2009 15:38
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 tak ja uz mam jasno.....mam tvoje analogovy CDI na 12V.....uz jen resim,jak ukotvit hallku H01 od imsoftu na fichtlackou klec.....zatim jsem si ohnul kus pasoviny,na ktere bude mozno s cidlem jemne manipulovat......zjistil jsem blbou vec.....ze mi zavora od cidla naráží do kondenzatorů na plosnaku v zapalovani,takze plosnak s usmernenim bude schovanej nekde v plechách.....zatim vypada vse moc snadně,tak čekam co se vysere  Uz mam na plosnakach milimetrovou vrstvu prachu,tak doufam ze budou fungovat  ne ze by sme doma neuklizeli,ale zakazal sem matce sahat na veci,o kterejch neví,k čemu jsou
Datum: 20. října 2009 14:54
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Stando nejel, ale díval jsem se stroboskopem jestli do snímání neleze rušení a nespíná výboj i v jiných polohách (jednoznačně zamotanej signál z rotoru) a ani při vytočeným motoru div mi píst nevyskočil z motoru to házelo jen kde mělo. Takže pokud se nemíchá rušivej signál do vysokejch otáček není co testovat jízdou. Já měl potíž s tím že jsem to testoval na externí indučce a nechtělo se mi to izolepou roubovat na stroj
Datum: 20. října 2009 13:44
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 prostě úžasný.....chongu uz si skousel jak to jede?? funguje to v celym rozsahu otacek 500-7500 ot/min......
Datum: 20. října 2009 12:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To Bubak... to stínění je samozřejmě dobrá věc, takže když ho tam dáš zmenší se snímané rušení od magnetů rotoru. Osobně bych kruhovou výseč obyč železného plechu pod snímač uchytil pod jeden distanční sloupek a zajistil jiným šroubkem či dvěma jinde na statoru. Doma mi to nezlobilo, tak jsem ten plech tam nedával. Je ale fakt že jsem na testy neměl osazené světelné póly a ty můžou zdeformovat magnetické pole tak že se do snímače dostane větší bordel, takže bych pak ten plech tam byl také nucenej dávat. Jojo, použil jsem přípravek na uchycení pólu, akuvrtačku, na kterou jsem řilepil TLE4905 (hall čidlo) na sklíčidlo magnet a k tomu připojil počitadlo OMRON. Do svěráčku jsem uchytil špulku z rozebraného trafa, vycentroval jí kartonem zboku a ovory v kartonu jsem protáhnul šroub jako osu odvíjení.. no a pak jen reguloval otáčky vrtačky a druhou rukou rovnoměrně rozkládal vrstvy závitů co to šlo. Fotky mám, nasdílím ale až večer.
Datum: 20. října 2009 8:30
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Udělám ještě jasnější schematický zapojení... v průběhu dneška ho dám na web. Ale je to tak že ze zapalovacího pólu (z jeho výstupu vinutí) přivedeš u 555ky jeden drát na trafo u jeho svorek na 6V (trafo má dvě svorky.. jeden pár na 6V a druhý pár na 230V), druhý vývod 6V svorek se spojí s kostrou motorky. Z vinutí 230V oba vývody přivedeš do svorkovnice tišťáku a z tiš´táku vede faston za kterej se připojí jedna hnáta vysokonapěťového kondenzátoru a druhá hnáta se připojí na vývod 15 indukční cívky. Na zbytek elektroinstalace se nešahá a nechá se jak je. Takhle to samozřejmě platí i pro modely 20,21,23a a 23 pokud se ponechá původní zapalovací pól. Jo a samozřejmě že se odstraní kladívko a ten tesláckej kondenzátor. Nevím čím myslíš větší jiskru ale rozhodně je tenhle typ zapalka účinnější než klasika. PLus tímhle získáš bezkontaktní snímání, takže ti odpadne seřizování kladívka, mazání plsti a nastavování odtrhu. Pokud se ti nepohne unašeč a dobře ho utáhneš, tak už na předstih nemusíš do smrti šáhnout
Datum: 20. října 2009 8:21
 no... u 555 je zapalovací civka jako kdyby na 15, takze z 15 bych to musel navest do teho malyho CDI a z toho pak normalne zapojit jak to lezi a bezi s normal zapalkem?? ja jsem jaksi na tohleto levej...
a jiskra bude silenjsi?
Datum: 19. října 2009 22:17
 super, presne na tohle jsem cekal. jen dva doatzy - je potreba odstinit rotor odspodu, jako jsi mi to psal minule? ve clanku o tom nepadlo ani slovo, tak nevim. a dale, mohl by jsi vyfotit pripravek na uchyceni civky do navijecky? nepredpokladam ze by jsi ji pri tomhle poctu zavitu vinul rucne...
Datum: 19. října 2009 21:58
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Nejdražší je trafo, to netuším kolik, pokud si navineš zapalovací pól tak to je jen o šikovných rukách a trafo pak nepotřebuješ. Tyristor tak kolem 15kč, snímací cívka (relé) tak 25kč, kondenzátor 1uF/630V tak 50kč.. zbytek po koruně... Magnet můžeš koupit na aukru, viděl jsem ho za 1,50kč, ale cenu ti navýší poštovný, takže když ho vyndáš z vyřazený CD mechaniky je zdarma. Trafo se dá, jak píšu na webu, sehnat ze staré černobílé televize. V 70.a 80.letech se používalo na žhavení obrazovky i samostatně jako mám na fotce. Žhavení bylo jednotně 6,3V, takže se nesekneš.
Datum: 19. října 2009 21:50
Jméno: kross
IP: uživatel1250
 máte někdo spočítáné na kolik to zapalování vyjde?(když koupím všechny součástky nové)
Datum: 19. října 2009 21:40
 Yuri: to na slovensku nemáte autoservisy a autodíly?
Datum: 19. října 2009 21:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 no ide o to že som so slovenska a platiť poštovné 290Kč = asi 10e kvoli 30 korunovému relatku sa sa mi neoplatí
Datum: 19. října 2009 21:15
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Tohle relátko je dost rozšířené, určitě ho najdeš pod jiným názvem i na slovensku. Má dost netipické pouzdro (vlastně žádné) a nedá se s ničím splést... je na 24V
Datum: 19. října 2009 21:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 no ide o to že som so slovenska a platiť poštovné 290Kč = asi 10e kvoli 30 korunovému relatku sa sa mi neoplatí
Datum: 19. října 2009 21:03
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Snímací cívka je z relátka, typ a kde ho je možné kopit je ve článku. JInak ale lze použít libovolné relé na 24V, ale pak je nutné aby šlo mechanicky upevnit. Já prostě našel tohle. Jestli se ptáš na zapalovací pól, tak tam je navinuto nadivoko 3000 závitů drátu o průměru 0,1mm dá se to ale obejít použitím původního zapalovacího pólu a k němu připojit trafo. Pozorně si to přečti je tam všchno potřebné k reprodukci. Jen asi to trafo.. ale dá se použít i to dvojité co se běžně používá u tyristorka z amatérského radia.
Datum: 19. října 2009 20:35
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 skláňam sa a padám pred vašou dokonalostou mohli by ste mi povedať kolko je na cievke závitou na akom priemere a aký má priemer drôt lebo nejaké 24V relatka mám tak možno nájdem niejaký ekvivalent
Datum: 19. října 2009 20:17
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jo na 555 to půjde, ale musíš použít trafo...  Samozřejmě tam asi pak bude jinej tišťák, ale v principu jde jen o uchycení toho snímače... zbytek může být mimo motor.
Datum: 19. října 2009 19:12
 doprčič... na 555 to pratikovat nepujde co?
Datum: 19. října 2009 18:32
 chtel sem se zeptat koupil jsem šavle foral forcelle nevite o nich neco neda se na ne sehnat ta matka brejle co prochazejíkem neco čep
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2009 18:11
 Zdarec,kdyš dám do karbce new šoupátko pomúže mi to nějak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:14
Jméno: cmoud
IP: uživatel8099
 jo pomuže ti to bude ti to víc šoupat
Datum: 20. prosince 2009 20:14
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Zmenšej se ti vůle kterou se přisává falešný vzduch, ale rozhodně tím nespravíš opotřebení těla karburátoru
Datum: 19. října 2009 18:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Urcite ne...nekdypomuze stara jehla kdyz ma stara osopany zarezy ale soupatko tezko...
Datum: 19. října 2009 18:15
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 jak pomuze jako rychlost ? ne pokud to stary neni prelomeny xD
Datum: 19. října 2009 18:12
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 zdar draci , mam jawa 20 vcera sem normlane bez problemu jezdil a dnes sem prisel do garaze nakopnul sem to a misto toho aby to chytlo tak z vejfuku takova rana divna porad to nechytalo a po 10x roztlaceni to chytlo jel sem kdyz sem se chtel otociit tak to cchciplo v com mohou bejt problemy ¨?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2009 18:07
Jméno: exen
IP: uživatel6454
 jake jso priznaky zadrenbeho motoru ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2009 17:26
 Dost jednoznačné....
Datum: 21. října 2009 17:26
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 klasicke zadreni se projevuje stratou komprese,denzilek popisoval zadreni spusobene mechanickou pricinou......
Datum: 20. října 2009 10:07
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Teda spis zatlaceny
Datum: 19. října 2009 18:18
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nejde proslapnout,v pistu sou takovy...jamky,vnitrek valce poskrabanej+v nom muzou bejt uplne do hldka bejt zataveny pojistky cepu...atd atd
Datum: 19. října 2009 18:18
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Mám 05ku a strhnul jsem závit v hlavě, a jinou 05kovou nemám tak jsem musel namontovat 20kovou. Myslíte si že to nebude vadit, přijde mi že to jede úplně stejně, hlavně aby nepraskla ojnice o to mi hlavně jde mám 3,výbrus válec 05 .
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2009 18:38
 klidne ji tam nech,ojnice nepraskne
Datum: 19. října 2009 18:38
 zdar draci!potrebuji poradit rozpulil jsem motor cz 175/487 pac jsem mel vlamany zuby u 3 prev.stupne a kdyz uz jsem byl v tom tak jsem vytahl loziska a nepodival jsem se jak byly v karteru hluboko!kdyz tam budu davat novy tak je mam posadit az na ten dorazovej krouzek??a jeste jak moc mam zarazit kliku do lozisek aby nebyla vic na nejake strane ??a kdyz budu nahrivat ten kartr ve kterym je labirynt s guferem nestane se tomu guferu nic??jeste jsem to neskladal ale nemyslim si ze bych to nemel zvladnout dik za kazdou radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2009 18:39
 napis na icq 204-156-619 a probereme to,asi tam bude vic veci
Datum: 19. října 2009 18:39
 Chci se zeptat. Není někdo v okolí Opava či v Opavě udělat pálený lak nebo jak se tomu říká na fichtla jawa 21 ? Spíš se mi jedná zeptat ne cenu. To víte, vánoční dárek  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2009 16:49
Jméno: sn
IP: uživatel5566
 zkoušely jste jet nekdy na savo ??nevíte lesti by to jelo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 21:02
 další blá*en
Datum: 20. října 2009 21:02
 No já jezdíím na vlastní žaludeční štávu z dutiny břišní  ....ale kdyš dojde tak přežvejknu slepici a vymačkám z ní tu krásnou štávu.Motor má sílu jako želva bez krunýře a na zadním kole pak pojedeš na trojku aj 100 metrú.Fakt vřele doporučuji.JE to asi nejlevnější palivo.a nazetěžuješ životní prostředí
Datum: 20. října 2009 14:33
 a stejne nejlepsi to jede na vodu..zastavis si u louze,natankujes a jedes dal...a kdyz neni pobliz zadnej zdroj vody,tak hold budes muset natankovat svym vlastnim zdrojem
Datum: 19. října 2009 20:59
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no úplně nejlíp to jede na šampon head and shoulders smíchanej 1:2 s cukrem. Někdy je dobrý do toho ještě nalít trochu husího sádla a nemusíš tam dávat ani olej. Motor má pak 17 koní, takže bacha - i na trojku to hrabe.
Datum: 19. října 2009 20:40
Datum: 19. října 2009 18:52
Jméno: grisom
IP: uživatel7682
 si debil viděl si někdy hořet chlornan sodný přečti si etiketu!
Datum: 19. října 2009 17:49
 savo hoří? a nežeře ti to náhodou gumičku v kohoutku a celý karbec?
Datum: 19. října 2009 17:01
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 cus draci! Co myslíte je lepší dát nový válec nebo nechat udelat 7 výbrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2009 21:48
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 diky za nazory
Datum: 19. října 2009 21:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 musim se k vám chlapci přidat..... pro mě je válec s co nejmen výbrusama lepší z jediný hlavní věci a to je to, že ten válec toho nalítá ještě hafo, protože ho ještě čeká hafo výbrusů.... když někdo nechá udělat z 38 nebo 38,25 hned 40mm, tak ten válec prostě znehodnotí.....nehledně na to, že ten osmičkovej výbrus podle mě žádnej trhák rozhodně neni...toť muj názor...
Datum: 19. října 2009 19:48
 sedmej výbrus je v poho
Datum: 19. října 2009 18:06
Jméno: linuxak_CZ
IP: uživatel7446
 myslím, že výbrus tě vyjde levněji. vyprdnul bych se na nový válec. sice je to už dost velký výbrus, ale furt se to vyplatí víc, než kupovat nový válec.
Datum: 19. října 2009 17:18
 kolečko: taky mám radši originalný válece
Datum: 19. října 2009 17:01
 ja sem zastancem nazoru ze cim mensi vybrus tim lepsi
Datum: 19. října 2009 16:29
 Rozhodně je lepší udělat si 7. výbrus, protože budeš mít větší objem takže ti to pojede líp
Datum: 19. října 2009 16:27
 Caute tak som sa ujal vyroby skupiny na facebooku pre fichtlkramek,tu sa do nej mozte prihlasit http://www.facebook.com/group.php?gid=290777180091 ked by niekto chcel mozem dat niekomu administratorske prava,povolil som nahravanie fotiek,videi a tak podobne,tak sa tam pripojte nech sme vela  mozem tam hocico pomenit tak piste napady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2009 18:00
 Dobrej nápad skusim se tam zaregistrovat
Datum: 19. října 2009 18:00
 DRAKU DIKES,,TAK TO MUZETE POKRACOVAT DALE
Datum: 19. října 2009 17:28
Jméno: tomas
IP: uživatel7501
 ok chapem,uz som to tam dopisal
Datum: 19. října 2009 17:27
 JA NEVIM,,,, TOMAS TAKTO TO VYPADA ZE TO RIDIM JA,,, MEL BYS TAM NAPSAT ZE ATTO SKOPINA BYLA ZRIZENA PRO NASEVNIKY POKECU VE FICHLKRAMKU,,, NECHCI ODPOVIDAT NA MAIL COBY UDRZBA FACEBOKU,,, JINAK JE TO SUPER NAPAD ALE RAD BYCH KDYBY BYLO VSE JASNE PRI POHLEDU NA TO ZE SESA V TOM NEJEDE,,, PAC TAKTO MUZE BYT DOST NASTEVNE,,,CO TY NA TO DRAKU?
Datum: 19. října 2009 17:11
Jméno: tomas
IP: uživatel7501
 inac tu myslienku mi vnukol uzivatel menom Smajdii,tymto mu dakujem
Datum: 19. října 2009 17:01
 Asi nejlepší bude tam dat do popisu skupiny odkaz na album. Jinak jsem velice zvedavý kolik se nás tam sejde.
Datum: 19. října 2009 16:57
Jméno: tomas
IP: uživatel7501
 dobre tak to skus,dufam ze sa to bude dat
Datum: 19. října 2009 16:45
 Myslim ze by to melo v pohode jit. Zatím moc fotek nemám, ale pozdeji bych neco chtel uverejnit...
Datum: 19. října 2009 16:44
Jméno: tomas
IP: uživatel7501
 lenze ja neviem ako sa taky fotoalbum vytvára a ci sa to vobec da,ak to vies a treba ti na vytvorenie albumu administratorske prava vpohode ti ich dam...
Datum: 19. října 2009 16:36
 Taky by to bylo řešení
Datum: 19. října 2009 16:35
Jméno: tomas
IP: uživatel7501
 alebo mohol by som do popisu skupiny napisat kto co renovuje aj z odkazom na tvoje fotky vo fotoalbume
Datum: 19. října 2009 16:34
 Nebo me napadlo, ze by se napriklad zalozilo album, kam by se to dalo nahrávat ty fotky... Příklad: Název alba- Renovace Františkovy Jawy 350  Taky by to slo...
Datum: 19. října 2009 16:31
Jméno: tomas
IP: uživatel7501
 dalo by sa to tam dat,ale ci by to nebolo tak ze ak by si dal svoju foto a druhy by dal svoju tiez tvoju by to posunulo a nebolo by ju vidiet ale skusim este nieco vymysliet alebo teraz ma napada,je tam diskusne forum,tak to skus ci sa to neda
Datum: 19. října 2009 16:28
 Mimochodem, velice dobrý nápad založit takovou skupinu na FB
Datum: 19. října 2009 16:26
 Zdravím, rád by jsem postupně přes zimu přihazoval fotky z renovace Mustanga. Bylo by to možné?Díky
Datum: 19. října 2009 16:23
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Zdarec chlapi dostal jsem zadara drapák 90/100 r16 a je tam ještě polovina vzorku. Chci se zeptat jestli ho narvu na fichtla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2009 18:26
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 neser mi za muj nick se vydavat NEBUDES ! uz drapaky nemam mel sem jich dost ale prodaval sem je na burze kilo kus
Datum: 19. října 2009 18:26
 zdarec hele neměl bys jeden na prodej jestly to je tedy 90/100-16hele kdyžtak moje icq 498843920 a domluvíme se dík
Datum: 19. října 2009 16:50
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdar naraves ale na pravy strane musis orezat spalky kvuli retezu a musis sundat plech z plechem sem to nezkousel takze nevim ,, jo jo ty drapaky vyhazujou ja dostal taky par zadarmo on odjede 3 zavody a on je stejetj po sipce ja ho dam proti a jak jezdi pekne a ty ho hlavne nesjedes
Datum: 19. října 2009 15:43
 hoši dotaz,o kolik se mi zvedne rychlost když dam místo 13 zubího sekundárka 14 zubí?jen tak přibližně
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2009 18:05
 na seriovej motor bych to teda nedal
Datum: 19. října 2009 18:05
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 zalezi na stavu motoru..muze i klesnout (hlavne to bude znat v malych kopcich)
Datum: 19. října 2009 17:37
 mozna z kopce se to rozjede vic,ale na rovine nebo tak se akorat zmensi sila motoru a pojede to stejne
Datum: 19. října 2009 16:32
 cca o 5 km/h
Datum: 19. října 2009 16:01
 pojede to stejně protože se zmenší síla motoru
Datum: 19. října 2009 15:42
 zdar draci, víte někdo kolik přijde oleje do převodovky u fíka? Ptam se proto, že u toho šroubu co je na měření hladiny oleje mam strženej závit
a ten šroub jsem otěsnil silikonem, aby tam držel, no a teď nemůžu odměřit kolik toho oleje tam nalejt
díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2009 15:17
 0,5 l
Datum: 19. října 2009 15:17
Jméno: gazdak
IP: uživatel7681
 čaute hádáme se s kámošem kvůli benzínu do fíka on tvrdí že do naturalu 95 se musí lejt olovo a olej a já tvrdim že stačí jen olej .tak prosím vaše odpovědi at už konečne vyřešíme ten spor dík čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 1:04
 Dvoutakty žádné olovo v benálu nepotřebují.Dnes už se ani olovo do benálu nedává.Dávej jenom olej!! Ahoj draku!
Datum: 20. října 2009 1:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 takle jsme se s jedním klukem hádali asi měsíc jestli pojede simson bez baterky já jsem tvrdil že jo
Datum: 19. října 2009 19:10
Jméno: přemysl
IP: uživatel6373
 olovo v žadnem připade to je třeba na škoda 120 do miho fika i obecne se dava natural95 plus olej ale olovo nikoliv!!!!!
Datum: 19. října 2009 15:13
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 No jasně.. olovo, ale nejdřív ho musíš rozpálit v ohni, aby bylo tekutý, jinak se nerozpustí  Ne, teď vážně, tyhle aditivní přídavky jsou tam kvůli ošetření ventilových sedel motorů... ale co já vím, tak v mém fichtlu žádnej ventil nemám, takže je mi putna jestli je tam olovo, či nějaké jiné aditivum... já potřebuju jen olej abych nezadřel
Datum: 19. října 2009 14:34
 čau seso budou jeste nejaký novinky? jestli mam čekat s objednávkou...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2009 18:49
 rovnou rikam,, na to zapomente,,, ohle bude fakt maso,,, bude problem s naskladneni novinek a balenim,,,neblbnete,,, jsem zenaej a kazdej den od pulnic do Ý RANA PREBALUJI,,, NECHTEJTE UZ ODEME ZAZRAKY
Datum: 19. října 2009 18:49
 já sem taky celkem už nedočkaví uvítal bych kdyby to bylo začátkem příštího tydne aby to do konce toho příštího týdne stihlo dojít
Datum: 19. října 2009 18:04
Datum: 19. října 2009 17:33
 draku je jich olik ze se bojim to dat na kramek,,,, cekam stale jeste na vaou veci,,, pocitam pristi yden to tady je,,sesa
Datum: 19. října 2009 14:02
Posl.aktualizace: 21. října 2009 17:29
 Kurňa to je KO pístů....
Datum: 21. října 2009 17:29
Posl.aktualizace: 19. října 2009 17:50
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Já bych řekl že ta podkova je tam pro štěstí
Datum: 19. října 2009 17:50
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Vypln mezi setrvacniky klikovky-za nasledek ma lepsi sodni kompresi takze smes co tam natece rychlejc vistreli do valce
Datum: 19. října 2009 16:22
 zdar potřebuju sehnat píst 4,2 cm na 3 pístní kroužky kde prosim vas nevíte?delal sem si upravu válce vylisoval vložku zvěšil,naleštil komory a chci aby tam byla dobrá komprese pač když se dobře zaběhne tak pak dobře líta, díík později pošlu fotky upravy je to jednoduchý,zatim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2009 22:36
 čau bude mi ten filtr sedet na seriovej karbec ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2009 6:54
 ne,,ale bude redukce za tyden,,sesa
Datum: 19. října 2009 6:54
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau jestli je to ten samej co sem mel na zkousku tak jo ale rovnou ti rikam ze za moc nestoji je moc hustej a seriovej karbec se s tim pere
Datum: 18. října 2009 22:53
 kdyžtak kdyby mi sesa napsal rozmer tý díry..díky
Datum: 18. října 2009 22:40
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2852.html
Datum: 18. října 2009 22:38
 myslim ze ne
Datum: 18. října 2009 22:34
 Měl by, v nejhorším si uděláš redukci
Datum: 18. října 2009 22:34
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2852.html
Datum: 18. října 2009 22:33
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2852.html
Datum: 18. října 2009 22:31
|



|