|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdarec dracii potřebuju pomoc....koupil jsem si pařeza i s papírama a papíry jsou psané na mrtvého majitele jde s tím něco udělat abych to mohl nechat napsat na me?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 15:05
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Kdysi jsem to projednával s DI a zároveň s ministerstvem dopravy (MD). Tedy asi takto... sežeň si starej žlutej smradlavej papír a inkoustové pero. V ruce napiš krasopisem kupní smlouvu (ne jak se dneska škrábe!) a tam dej co o mrtvém víš z techničáku plus podpisy. A tímto malým podvodem jsi se podle občanského zákoníku, stal majitelem věci movité, tedy pokud splňuje všechny náležitosti jaké kupní smlouva má mít. Takže nemůže být řeč o dědictví, páč nebožtík v době smrti tuto věc již podle zákona nevlastnil. No a protože registr vozidel upravuje vyhláška MD a z právního hlediska je vyhláška vždycky míň než zákon, obrátíš se s kupní smlouvou na DI a budeš požadovat registraci TVÉ movité věci s tím že transakci nelze dokončit pro smrt původního registrovaného vlastníka. Nakonec se dohodnete na postupu pomocí správního řízení, takže žádná přepážka ale dopis s žádostí a přidělení jednacího čísla... no a jak pak dál záleží na místním DI, jestli ti vyhotoví nějaký dobropis a ty s ním na přepážku, aby jsi mohl zaplatit správní poplatky jak zákon káže, nebo ti to přepíšou v rámci otevřeného správního řízení :o). Nedělal jsem tak prakticky, ale mám dopis z MD a mailovou korenspondenci s mým DI z které tento postup pramení... Jednalo se o o věření přepisu při případné koupi auta se skutečnou smlouvou na mrtvého.
Datum: 23. června 2008 15:05
Jméno: Js
IP: uživatel340
Muselo by se dělat dědický řízení.
Datum: 21. června 2008 19:04
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
 čus draci nevíte někdo kolik asi tak stojí u motorky přehlášení třeba z rakouskejch nebo německejch papírů na český??? dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2008 13:02
Jméno: standa
IP: uživatel3247
to johnyppe: Mas pravdu! My to prihlasujeme pres par znamych na dopravce a dela se to i bez globálky za 3500,- komplet prihlaseni.
Datum: 19. června 2008 13:02
Jméno: standa
IP: uživatel3247
trosku blbost ty 400 ne??? kde zijes. Prihlasoval sem skutry s italskejma papirama na nase a stoji to daleko vic. Samotny prehlaseni stoji okolo 1000 ale musis mit ev. kontrolu a stk a to taky stoji nejaky penize a ktomu pricti jeste nejruznejsi poplatky za úřad a dostanes se na necelejch 3500,- a jeste pojistku a jsi na 4000,- Proc si myslis ze je malý zajem o dovezene motorky na zahranicnich TP a proc asi ty dovezeny motorky a jeste maji nizzsi cenu??? Klid jo. Kdo ma s timto skusenosti tak to muze jedine potvrdit. se podivej do odkazu http://www.skutrpoint.eu/Nabidka.htm to je firma myho znamyho,dela prevazne dovoz skutry z italie.
Datum: 19. června 2008 12:59
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
Cca 1500Kc dovozova technicka, potom vystaveni cistopisu ceskeho TP 2000Kc pro motorku s globalni homologaci, bez homologace 2500Kc, takze celkem 3500-4000Kc, potom uz normalni ceny za pojisteni a prihlaseni.
Datum: 19. června 2008 12:49
Jméno: 4564g
IP: uživatel2353
400
Datum: 19. června 2008 11:03
Jméno: standa
IP: uživatel3247
3500 Kc bez pojistky
Datum: 18. června 2008 23:01
Jméno: salis
IP: uživatel3167
 zdravim, jakou má ¨cenu jawa 555 z 1951 roku (myslim), je v původnim stavu, vše je orig stála v garáři od doby co se koupila, má najeto asi jen 500km vše je původni i lanka a pneu... díky čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2008 18:04
Jméno: salis
IP: uživatel2576
já nejsem majitel, má ji známej, a chctěl vědět jakou to má hodnotu, asi zatim nebude na prodej... dík za odpovědi, jinak neni na tom mněněna ani žárovka, prostě nic, asi tam bude i originální napumpovanej vzduch v pneumatikách....  ten rok je nejspíš 1961, ale nevim to jistě, zatim díky
Datum: 18. června 2008 18:04
Ten rok mas spatne je vyrobena mezi rokem 1958-1962 v roce 1951 se Jawa 50 jeste nevyrabela az od roku 1955 a to Jawa 550 a k te cene jestli mas opravdu vse original a v bezva stavu tak by se mohla vysplhat k docela pekne cene  cau
Datum: 18. června 2008 15:31
Jméno: johny
IP: uživatel2090
ukaz foto a cena bude jasna
Datum: 18. června 2008 13:42
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
no, právě že to je po renovaci, tak tam nejsou asi původní díli, a von to má, takže kolem těch 40 bych taky tipl s papírama
Datum: 18. června 2008 12:55
Jméno: tinky 46 nemas predstavu,
IP: uživatel1056
tinky 46 nemas predstavu,to si pletes z jawou 550 ta 555 ma cenu maximalne 15 000 na papirech, jsou za 10 po renovaci a nemuze se prodat zdar
Datum: 18. června 2008 12:38
V pohode i 40 tisic kČ s papirama, 20 bez papiru, ma to velkou cenu, pokud je to original nerestaurovana patina.
Datum: 18. června 2008 12:15
Jméno: LOCH
IP: uživatel2414
Zdarec, jestli je fakt zachovala a ma papiry tak docela vysokou- napis email, mel bych mozna zajem. (pokud ma TP)
Datum: 18. června 2008 11:38
 Zdarte.Máte někdo přední vidlice ze simsona ve fichtláckejch brejlích?Já nevim jak je tam dostat,protože přední vidle ze simsona maj větší průměr.Nebo jestli někdo víte o nějakejch předních tlumičích který by šli do fichtláckejch brejlí,tak dejte vědět,budu vděčnej.Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2008 10:41
No právě,já chci jenom vidlice ze simsona a brejle z fichtla.Protože simson má jiný uchycení řiditek,a to by mi tam překáželo
Datum: 18. června 2008 10:41
Ze simsona tam jdou v poho, ale musíš mít i brejle ze simsona.
Datum: 18. června 2008 7:24
 zdar draci,nemoh by mi nekdo poslat naskenovanou kartičku na babetu?mam krasnou babetu a nema doklady a proto si chci vyrobit kopii.čísla rámu a motoru klidne vymažte......moc dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2008 9:56
Jméno: sojka.jarda
IP: uživatel3012
/www.motomaxsro.cz/index.php?nastav_lang=cz&klic=33
Datum: 26. června 2008 9:56
Ahoj.Jestli chceš jezdit legálně.Tak jsi nech vystavit malí a velký tp . Je to za 200 + 75 poštovné. Nemusíš na DI ani na STK.
Datum: 21. června 2008 16:27
Jméno: ondra
IP: uživatel1896
 zdarec nevite kde bych sehnal navod k obsluze na čz 250 Trial model 475.04 dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2008 11:27
Jméno: standa
IP: uživatel3232
Skus jawamanii
Datum: 17. června 2008 11:27
 ahoj lidi potřebuju opět pomoc a to se skutrem 502 je možný aby byly nějáký mezitipy a to v roce 62 model by měl být bez stártéru ale startér má (údajně rozbytej) a papíry jsou origo 501 ale přešktaný na 502 čísla seděj a nejsou s nima problíémy bez potížy přehláška je to tak v pohodě dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2008 0:37
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
Datum: 14. června 2008 0:37
Jméno: buba
IP: uživatel1732
 Známí má rikšu a vzadu má dvě kola ze staré octávky. Nemůže na ně sehnat pneu a tak bych těl jiné disky, ale octavia má 5 dir a třeba škoda 120 jen 4, tak se chci zeptat jesli nevíte jestli existují nějaká jiná kola s takovouto rostečí na 5 dir. dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2008 21:58
Jméno: blazenn
IP: uživatel3176
skoda 1203
Datum: 10. června 2008 21:58
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Octavia a vůbec žádná škodovka minimálně od populara neměla kola jinak než o čtyřech dírách na uchycení. Jestli má známý pět dir na šrouby jedná se o pravděpodobně o odvozeninu od německého uchycení kol z předválky na lidová auta, které přešlo až k prvním modelům DKW, brouka a wartbugu. Pětidirové disky byly i na aeru minor a jeho předchůdcích, ale ti vycházely také z německého auta (DKW Maesterklasse). Ty pláště tedy pravděpodobně budou ve velikosti 16 palců na 5 až 6 palců šířky. Na burzách se prodávají repliky výrobce ,,kudrnáč,, 16x5,25 za cca 1850kč s DPH kus.. tedy jak jsem je naposledy viděl já...
Datum: 10. června 2008 17:13
Ty kola musí mít stejné rozteče a průměr středové díry. Kola by tam mohla jít teoreticky z favorita nebo felcky ale bez rozměrů rozteče ti to nepovím.
Datum: 10. června 2008 7:36
 Zdravim všechny mám opět dotaz. už párkrát jsem se setkal s doklady které jsou přepsané propiskou např. typové oznáčení čísla sedí mají technickou atd ale prostě se mi nezdá že papíry od staršího modelu jsou přepsané na mladší. např babetta 228 je škrtlá a je to na 207. není pak problém při převodu? s tou babetou to byl jen příklad
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2008 20:13
Jméno: Jawa
IP: uživatel2656
 Ahoj draci,četl jsem tady že na Slovensku probíhalo v r.2000 (rok nevim přesně) vyměňování starých malovaný značek za nové a ten kdo si ji nevyměnil tak tomu to odhlásili.Probíhalo něco takového i u nás v ČR? Koupil jsem totiž pincka s ještě malovanou značkou bez STK a majtel tvrdil že je přihlášený tak nevim.Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 19:53
Jméno: Kryštof
IP: uživatel2614
jestli k tomu číslu máš techničák tak se není čeho bát ale kdyš dostaneš novou a ty sy jí omaluješ tak to mít nesmíš
Datum: 07. června 2008 19:53
 hoj od kolikati se muze delat ridicka na fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 11:40
Jméno: Holub
IP: uživatel210
Čau, tak pokud máš 550, tak od 15. Pokud ne, tak až od 16. Od 15 maš řidičak na 50 ccm, ale do konstrukční rychlosti 45km/h. A od 16 je do 125 ccm a výkonu 11 KW.
Datum: 07. června 2008 11:40
 Mam jawu 21 a nevim jak na ni sehnat TP+ stitek poradte mi nekdo jak to udelat diky.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 11:33
Zkus poslat inzerat na cmn ze koupis doklady a pak musis jen doufat ze se nekdo ozve.
Datum: 23. června 2008 11:33
Jméno: Tomy.7
IP: uživatel2907
Zdar.Kup si papiry z jine JAWY 21 a typovy stitek, a podle cisel z TP vyraz znova cislo na motor, a na typ.stitek.(z vlastni skusenosti)
Datum: 06. června 2008 21:27
Jméno: radek
IP: uživatel2673
 zdarec,nekde jsem slisel ze jde jawa čz 125 prihlasit na veteranske papiry,co je na tom pravdy a jak se to dělá dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2008 21:29
Jméno: Tomy.7
IP: uživatel2907
Na veteranske papiry jdou prihlasit vsechny motocykly starsi 30-ti let.Navic je to moc obtizne.Lepsi bude koupit si papiry a vyridit to normalne.
Datum: 06. června 2008 21:29
Jméno: warden
IP: uživatel3120
 Zdravím ještě jednou chtěl by sem se zeptat jestlůi je někde nejakej podnik na chromování chtěl by sem si pochromovat výfuk a 2 tisíce se mi nechce dávat za nový když ten stary je v pohodě a ještě kolik by to stálo
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2008 21:49
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
kdyz je moznost koupit repliku tak kupuj repliku,chromovat ma cenu jenom drobny veci a taky veci,co se nedelaji v replice,navic hodne chromoven nebere vejfuky z toho duvodu ze by jim zbytky karbonu znicily lazen
Datum: 04. června 2008 21:49
Jméno: warden
IP: uživatel3120
Mno to si tady rovnou muzu koupit novej vejfuk
Datum: 04. června 2008 17:35
Jméno: Patrik
IP: uživatel3133
to sám neuděláš. starý chrom se musí odstrant(chemicky), potom se musí výfuk pomědit a nakonec pochromovat.
Datum: 04. června 2008 17:15
Jméno: warden
IP: uživatel3120
Co je ta příprava pod chrom ? jako vyčištění?
Datum: 04. června 2008 16:33
Jméno: Patrik
IP: uživatel3133
chromování výfuku i s přípravou pod chrom szojí asi 1800kč
Datum: 04. června 2008 15:50
 Ahoj.Měl bych prosbu.Chtěl bych koupit Stelu a nemám s tím žádné zkušenosti tak se ptám: Jaká doklady má mít Stela , jak je to s STK,SPZ a jak je to s úřadama? Všem děkuji za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2008 16:14
Jméno: bzapletal
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel585
Stella je malý motocykl ,ktarý má velký tech.průkaz a malý t.p. má spz, musí se chodit co 4 roky na tech. kontrolu, motor je babeta 225 výrobce Kolárovo,rám výrobce
Riga Lotyšsko SSSR ,stellu nedoporučuji není na ni žádných náhradních dílů vše je předražené a musí se to upravovat,vím o čem píši mám ji od roku 1989 a koupil jsem ješte jednu nanáhradní díly jezdí max 45 km.a bere 2 litry směsi benzinu a oleje na 100km,budeš chtít vedet vice napiš .
Datum: 05. června 2008 16:14
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
tak jestli se nemýlim, tak stela má motor z dvourychlostní babetty, takže je dost možný že to bude stejný nebo aspoň podobný, na babettu musiš mít kartičku, povinný ručení a řidičák AM, ale na 100% to o tý stele nevim, respektive to jenom odhaduju.....
Datum: 04. června 2008 18:20
 Předem posílám omluvu sesovi,ale nutně sháním doklady k jawě 20 nebo 21....nedaří se mi je sehnat,takže kdybyste někdo měl,tak se mi ozvěte.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2008 17:20
Jméno: bimbo
IP: uživatel2757
 kam patří 11-ti zubé řetězové kolečko, do kety v motoru nebo od zadního kola?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2008 15:34
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
ale nevim o tom, že by se vyrábělo 11z ke spojce takže to pravděpodobně bude na pravou stranu motoru (čučí tam na to hřídelka)
Datum: 03. června 2008 15:34
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
na pravou stranu motoru pokud je uzký, ke spojce pokud je širší
Datum: 03. června 2008 15:31
Jméno: mira
IP: uživatel2223
 čau jak je to s papirama u babetty chtěl bych je sehnat dá se to nějak udělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2008 23:14
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
zeli jsi kokot, už se to tu probíralo snad 100x že origo je u babetty je jako techničák taková malá kartička (do 89, dál nevim) kde je akorát uvedeno číslo rámu a motoru + razítko prodejce. tudíž odhlásit se dá babeta tim třeba že zahodíš kartičku do koše
Datum: 26. května 2008 23:14
Jméno: zeli
IP: uživatel175
kravina u babetty ti staci jen pojisteni to je vsechno
Datum: 26. května 2008 21:44
Datum: 26. května 2008 20:45
Jméno: mrcin.m
IP: uživatel111
 Zdarec , když koupim papiry na pincka jakej je přesně postup jak to mam přepsat na sebe a tak ? Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2008 0:48
 hoj draci mate nekdo na prodej papiry na fichtla dik me icq-446962254
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 20:21
čau jestli máš ještě zájem oty papíry tak napiš mam je kompletní
Datum: 17. srpna 2008 20:21
a nechces radeji celyho fichtla i s papirama???
Datum: 25. května 2008 14:09
Jméno: vojta
IP: uživatel3085
jo ja je mam na prodej moje icq je 438991221
Datum: 24. května 2008 21:41
|



|