|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau lidi.Chci dát na svího pionýra přední tlumiče i kolo ze simsona,ale brejle chci ponechat z fichtla.Bude tam pak to kolo pasovat?Nebudou ty vidlice moc blízko u sebe?Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2008 16:19
jenom pořád nechapu to mysleni nekterych individuí.Jakmile něco nesedí přesně tak se to neudělá, nikdo si nedokáže nic vyrobit(např.uchyty pro riditka)prace na 2-3hodiny.pak se nedivte ze to ma mouchy.
Datum: 11. července 2008 16:19
Já sem to tak taky chtěl dělat ale ten bídnej plíšek kterýmu se u pionyra rikaj brejle sem nakonec vyhodil.dal sem tam brejle taky ze simala, u riditek sem uriz tu tyc co prochazí krkem, udelal sem si ty protikusy na uchyceni riditek a je to ok.a ty to predelavas cely nebo jenom ty predky???protoze jestli jenom predky tak to bude hezky chopper.ty simsonack ysou totiz asi o 15cm delsi.
Datum: 11. července 2008 16:17
nj, já nvm, tohle se myslim moc nedělá, vidle ze sima do brejlí z fichtla, nevim jestli to bude dělat dobrotu, fatk nvm, nedělal jsem to...
Datum: 09. července 2008 21:57
jenže já mam jawu 21,a na simsoňáckejch brejlích sou jiný ůchyty pro řiditka.Jinak vidle by do brejlí jít měli.A já chci nechat všechno originál akorát ty vidle chci jiný.
Datum: 09. července 2008 21:50
podle mě, ty vidle do tech brejlí ani nedostaneš, sou tlustší, dej tam i brejle ze sima, to máš víc do pohody
Datum: 09. července 2008 21:43
Jméno: jouda s.r.o
IP: uživatel1946
 čus hočani kopil sem fichtla 21čku za 100 vzhled pěknej jako ale na normální ježdění mám už doma 3 fichtly tak sem se rozhod že z něj udělám takovou decentní krosku ale nechci poničit púvodní plechy pač sou fakt docela zachovalí tak se chci zeptat jestli by mi někdo neporadil z čeho mám udělat př. blatník nechci řezat do púvodních!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 19:42
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Taky ten blatník není starej cca 30 let jako fichtl
Datum: 09. července 2008 19:42
Jméno: jouda s.r.o
IP: uživatel1946
lol to by byl ten blatník draší než celejfichtl dohromady lol!
Datum: 09. července 2008 14:03
Datum: 09. července 2008 13:59
Jméno: PRomoO
IP: uživatel2974
 Zdarec já mam předělanýho fichtla a má 6-ti rychlostní převodovku a jezdí kolem 190km/h
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2008 21:27
Jméno: Maikel
IP: uživatel3317
Docela brutalita... no ze skály možná
Datum: 12. července 2008 21:27
Jméno: x
IP: uživatel1421
dát to do televizních novin,aby se našel a přihlásil zmrd,ať se pochlubí žid,tyhle prototypy jaw miluju
Datum: 12. července 2008 10:54
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
dik za najaky ty imformace je mi celkem jasny ze bys to nikomu neukazal ale ten dotycny co drzi ten posledni kus nekde zahrabanej doma se toho zbavovat urcite chtit nebude jinak kazdopadne dekuju za tvou reakci
Datum: 10. července 2008 16:38
hovodo!!!fik muze mit jen 4 kval ae musis si stim vyhrat!!Kamos mi rikal ze mam Simsona skutra a je de mu po hrazkach 120 km/hod.Vy vtech palicich co takhle kecate ze muze jen fik 190 km/hod tak ste dementi !!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 10. července 2008 11:55
Co sem slyšel od chlápka co to jezdil byli vyrobeny tři tyhle kusy převodovek jednalo se o vložený ručně řazený-....(jako stadion) soukolí na výstupu pod víkem...chvíly sem měl naději že ji doma má rozlítlou...ale neměl a ani výkresy ....konstruktér této převodovky emigroval po revoluci do USA a dle zpráv je již mrtev...na jednou ze dvou motocyků s touto skříní se po jejím prodeji zabil člověk a druhý motocykl...(kam přišla náhradní třetí převodovka) údajně někde je....ale kde to on už neví....foto samozřejmě nemám...samotného mě to velice zajímalo a stále zajímá ale buďte si jisti že pokud se k tomu dostanu a vypátrám poslední motocykl s touto převodovkou tak udělám takový víko že to stejně nikdo neuvidí fotky neposkytnu a výkresy dám do trezoru...  Ale nevěřím tomu....
Datum: 09. července 2008 22:38
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
jinak frikulin nemohl by si prozradit vice? popr i foto motoru docela je to dost zajimavi tema byl by si moc hodnej predem dik
Datum: 09. července 2008 21:29
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
Datum: 09. července 2008 21:22
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
190to tak mozna dnesni zavodni specialky kdepak ficht to bys musel mit na kazdem sroubku 4kontra matky ram 10x pevnejsi nadr z v3s ani by to mozna nestacilo a pod
Datum: 09. července 2008 17:46
dokažto a to se ti přetočil budik dvakrat
Datum: 09. července 2008 17:35
Jméno: lasty
IP: uživatel3444
To mas asi spatnej nahon tachometru
Datum: 09. července 2008 17:16
Jméno: vomrdam_ti_mamu
IP: uživatel2974
no jestli tam mas motor z hondy tak je to mozny
Datum: 09. července 2008 16:49
Frikulin>a jak se tam dávaly půlky? Kde to mělo redukci? To mohlo bejt dobrý svezení, asi jako jízda v tatrovce když se rozjíždíš na jedničku (vlastně půlku  a řadíš po půlkách...
Datum: 09. července 2008 16:44
Frikulin>a jak se tam dávaly půlky? Kde to mělo redukci? To mohlo bejt dobrý svezení, asi jako jízda v tatrovce když se rozjíždíš na jedničku (vlastně půlku  a řadíš po půlkách...
Datum: 09. července 2008 16:16
Jako takhle....půlený 6-ti kvalt pionýr kdysi opravdu měl...vim asi o třech vyrobených kusech a pak znám chlápka ze závodů co veváří 6 ti kvalt do karterů pionýra...ale tohle s tim nemá nic společnýho...
Datum: 09. července 2008 15:11
Jméno: hhhh
IP: uživatel3442
cikáni moc přeháněj nono kreténi černý ani neumej vičistit trisky a budou něco řikat vo 6kvaltu se divim že nenapsal že tam máá 40kanál-D-D-D-D-D-D-D fakt to sou kecy to by jeden chcíp!!!!
Datum: 09. července 2008 14:22
Jméno: PRomo0
IP: uživatel1227
Ja jsem vylizanec vylizanej mam chlupaty koule a pero ve vyfuku!
Datum: 09. července 2008 14:10
no tak to seš lama, já tam mám 20-ti stupnovou a lítám 1200 za hodinu
Datum: 09. července 2008 14:02
Jméno: ali_gi
IP: uživatel2974
fakt?já s fichtla vytáh max 120km/h a mam ho bez úprav. zatim zdar
Datum: 09. července 2008 13:52
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2974
ale možný to je
Datum: 09. července 2008 13:48
tak to povídej někomu jinýmu.Tady všichni vědí že je to blbost
Datum: 09. července 2008 13:46
Jméno: jouda s.r.o
IP: uživatel1946
hmmm a pak ses zbudil s rukou v kalhotech có?
Datum: 09. července 2008 13:46
 Dobrý den chtěl jsem se zeptat jestli někdo neví kde se dají nechat udělat nelegální spz na motorku zundappa KS 80.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2008 20:33
s timhle ti asi neporadim ale nemohl bys poslat fotku emailem?? pls
Datum: 09. července 2008 20:33
 cau lidi mam prestavenou čezetu bohuzel jsem ale hodil krysu a zlomil jsem predni blatnik nevite z ceho lze vyrobit
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2008 17:01
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
zdar, napiš mi na icq, já mám nápad.. 462-457-878
Datum: 08. července 2008 17:01
Jméno: josef
IP: uživatel2969
 sory že to píšu sem ale nemáte někdo na prodej jednosedadlového pionýra 05 nebo mustanga?fakt sory že to píšu sem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2008 10:21
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
http://www.fog.euweb.cz
Datum: 08. července 2008 10:21
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
napiš mi na icq: 332-389-331, nebo na e-mail: espectro@motobiker.cz, možná bych pro tebe něco měl
Datum: 08. července 2008 9:39
Ten nejhezči co kdy vyrobily!!! Jawa 550 a 555 -> nejhezčí a nejlepší stroje
Datum: 08. července 2008 9:33
Jméno: Lsky
IP: uživatel2969
já si taky myslel že 05 je ejdnosedlák jaký pionýr je teda jednosedlák kdyš ne 05
Datum: 08. července 2008 9:27
Jméno: FidoBMX
IP: uživatel2767
ty si pletes 05 s 550,05 je dvusedlak.
Datum: 08. července 2008 9:16
Jméno: Js
IP: uživatel340
05 byly jen dvousedlový
Datum: 08. července 2008 9:02
Jméno: Jelimán
IP: uživatel1093
 Zdravim,vim že už tato otázka zde již už nekolikrát možná byla ale nechce se mi ji dohledávat,ale kdybych chtěl dat na fichtla simsonacky vydle,tak je v tom nejakej zadrhel,nebo jsou s nandavanim nejake problemy???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2008 7:55
nn simsoňácký vydle nepásnou na buben z fichtla.. budeš je muset upravit
Datum: 08. července 2008 7:55
Jméno: Bulvič
IP: uživatel680
Cuss hele je to v pohode, jdou tam super, jezdim s tim cross a nemuzu si stezovat !
Datum: 08. července 2008 7:17
 čau, mám fichtla ale odhlášeného bez papírů, nevíte někdo jestli se dají na policajtech znovu legálně vyřídit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2008 11:43
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
Ne
Datum: 07. července 2008 11:43
takže kdybch přišel na policajty a řekl že chci přihlásit motorku tak to nepůjde?
Datum: 07. července 2008 10:58
Jméno: Standa
IP: uživatel3417
Ne. Jedine sehnat doklady z jinyho a prerazit cisla.
Datum: 07. července 2008 9:52
Jméno: blind
IP: uživatel1732
 podsedadlové Plasty na jawě 350/640 jsou stejné jako na čz 175/488.
Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2008 11:25
Jméno: E$pectro
IP: uživatel2461
 čau lidi, nevíte kolik stojí pojistka na dandynu? díky za odpověď...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2008 16:11
nu kolem tich 500 ale vic ani nahodou
Datum: 12. července 2008 16:11
Jméno: Standa
IP: uživatel3384
Na 50ccm je stejna pojistka jako na fichtla asi 160 Kc ale pokud se jedna o 125 ccm tak to nevim,ale snad do 500,-
Datum: 03. července 2008 12:19
Jméno: ZUK
IP: uživatel111
max kolem 500kč/rok
Datum: 03. července 2008 11:49
Jméno: morcin-ek
IP: uživatel2757
70 000 KČ na půl roku
Datum: 03. července 2008 11:35
Jméno: morcin-ek
IP: uživatel2757
 koupil jsem si jawu 250 a nevim jak se na ní jezdí ještě jsem nikdy na motorce nejel? jak se startuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2009 9:55
Jméno: mistrxxx
IP: uživatel5047
 tajní receptura po dědovi: nelej ani naftu, ani benál tanku štěrk se střepama....někde jsem slyšel, že se to dává to tech rezatejch nádrží
Datum: 19. května 2009 9:55
Jméno: n3rv
IP: uživatel3353
ja do toho seru,chciju,bluju a do tet mi to jezdi.ae něktrý 250 se tky stratujou tak,že je mygneš do hnoje a čekáš jestli nastartuje.jestli nenastartuje máš špatnej hnuj  )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Datum: 08. července 2008 18:55
Jméno: n3rv
IP: uživatel3353
ja do toho seru,chciju,bluju a do tet mi to jezdi.ae něktrý 250 se tky stratujou tak,že je mygneš do hnoje a čekáš jestli nastartuje.jestli nenastartuje máš špatnej hnuj  )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Datum: 08. července 2008 18:53
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
Vono se ty motorky startujou?Ja teda nevim my je vzdycky tlacime.Dyt od toho mame motorky aby sme je tlacili ne?Jo a nafta, ta se tam nelije. Jede to na LPG.Zajed na pumpu s LPG a narvy tu hadici do takovyho sulcu vevnitr cernyho(jmenuje se to vejfuk)...Jo a pak muzes tlacit.Hodne stesti.
Datum: 03. července 2008 23:22
Jméno: x
IP: uživatel1421
do kličkové dírky strč šulínka a apotoč sním jak kdyby si na něm měl závit,pak vem kolomaz a namaž si sandále a startovačku šulínaka vytáhni a zašlaápní místo kurva až tě to jebne po kotníku zařví
Datum: 03. července 2008 14:37
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
heh tak jsem si zavspominal kdys jsem se bavil s jednim borcem a kluk prisel na 175 a naslapl ji a kamos na to cumel jak z jara prej ,,kde to startuje?'' 
Datum: 03. července 2008 10:11
Jméno: buben
IP: uživatel770
Datum: 02. července 2008 23:25
víš nejprv tam musíš dat palivo já tam dávam 2litre vody 1litr nafty a kilo cukru pak to naliješ do takového žebrovaného no vypada to jak kýbl ale najskur musis vytahnot taku vec vypada to jak nejaka svíčka naliješ to tam!!!! ale nikomu nerikaj ty moje tajne ingrediencie s palivem!! lebo za to by mna mohli aj zavrit jo  a potom dávej bacha aby to stebu neutrhlo vrata u garéže jo  DD
Datum: 02. července 2008 22:27
dones vědro s vodou vem si sandale vodou si poli sandale i startovačku nohou a startuj a schválně co to udělá
Datum: 02. července 2008 22:15
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
jj nafta se tam neleje leje se tam lepidlo HERKULES s vodou v pomeru 1:1 a leje se tou orezlou dirou co mas v nadrzi
Datum: 02. července 2008 22:08
musiš do nadrže nacurat a pak pětkrat štěknout a zatku z vina strčit do vyfuku
Datum: 02. července 2008 22:06
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
jezdi se na ni tak ze vezmes tu trikolku co mas doma a predtavujes si ze jedes na 250  prosimte podle to co tu porad pises bys ji nezvladl ani kdyby stala na stojanku
Datum: 02. července 2008 22:04
Jméno: josef
IP: uživatel2969
a kdyš chceš nasvítit tak musíš 3x štěknout
Datum: 02. července 2008 21:56
a jetě musiš zařadit řychlost čtyřikrat pohneneš řiditkama
Datum: 02. července 2008 21:52
Jméno: josef
IP: uživatel2969
a aš budeš otáčet těma řidítkama tak u toho musíš vrčet jako kdyby to bylo nastartovaný
Datum: 02. července 2008 21:44
nafta se tam nelije lije se tam redidlo a leje se to do kol....a startuje se to tak ze otocis 3krat riditkama...
Datum: 02. července 2008 21:30
Jméno: morcin-el
IP: uživatel2757
jo a ještě nevím kde se tam do toho leje nafta
Datum: 02. července 2008 21:21
 Zdárek fichtlaři!! Mam problém. Dělám kompletní renovaci pionýra 05, potřebuju nakoupit barvy a nevim jak zjistit číslo barvy. Všechno už mam nachystaný a štříklí základem. Chci ho udělat origoš světle modrýho ale newim číslo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2008 12:40
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Já se na čísla barev vykašlal, vzal jsem kaslík s prokazatelně origo barvou (ty asi jinej kus plechu) co jsem sehnal na burze, jemnou brusnou pastou ho vyleštil a krapátek promastil a zašel za klukama co míchaj barvy a oni mi (páč mají profi oči na barvy) vybrali tu nejbližší barvu (mě se zdála stejná ale furt něco blábolili že se omlouvaj že v týhle je trošku víc modrý, přitom to modrá nebyla..)... a dostal jsem číslo barvy podle moderního vzorníku (MIPA)... Barva je kompromis, ono totiž koneckonců ani těn bolševikům nešla namíchat každá várka úplně stejně, navíc se na to tolik nekoukalo :o)))). Navíc se barvy chovají dost kurevsky s tím že každá jinak reaguje na UV paprsky (letní slunce) a za pár let má jinou barvu než jsi chtěl :o), s tím prostě nic nenaděláš...
Datum: 03. července 2008 12:40
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
Taky jsem řešil a nikdo ti neporadí všichni vědi jen tu blbou červenou, s tou modrou to bude horší, zkus jedině si vzít fotku, ale nějak pěkně nafotit dejmě tomu čtyři fotky a tam kde se nejmýň zkresluje barva tak si ji vem a řekni že chceš nechat namíchat takovou barvu
Datum: 03. července 2008 9:05
 Nevěděl jsem kam s tím, tak to dávám sem... Prostě se chci zeptat, jestli byla od výroby Jawa 555 s klíčkem... Prostě udělaná tak, aby na ni kdokoli neodjel... Já tam místo toho plastovýho držáčku mám takovej klíč PAL vy tvaru tyčky, kde se dole zkužuje a zase rozšiřuje do tvaru kuličky... Jede i bez klíče a dá se tím otáčet i šroubovákem... Jak teda zajistit, aby mi s tím nikdo neujel bez pomoci zamku??? Díky moc... Jinak neska už zjistím termín zkoušek a potom budu jezdit naprosto legálně (až na těch 5 km/h víc, než mám AM, ale na to jim fakt kašlu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2008 18:14
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3378
namojtuj si tajny vypinac niekam pod sedlo...staci ak prerusis jeden kabel co ide zo zapalovania k ind. cievke...ja to tak mam na mustafe ale ked sa clovek nad tym zamysli ...
Datum: 02. července 2008 18:14
Jméno: Standa
IP: uživatel3373
Jezdil sem s fichtlem 3 roky na stredni skolu a obcas sem ho ani nezamykal v krku a nikdo ho neukrad. 555 nemeli origo klicek je to nejaka predelavka. a co se tyce papiru AM a fichtla,tak vec se ma tak,ze kdyz te chytej tak to mas za 15000-30000 protoze jedes na skupine na kterou nemas papiry. Stara 550 mela v tp 45/h ale 555 ma vic,myslim ze 55/h .....dej si na to bacha...davaj se za to tezky pokuty
Datum: 02. července 2008 18:06
Datum: 02. července 2008 12:42
Jméno: Kuba
IP: uživatel1732
Když si stim dá někdo práci aby sundal parabolu a nebo řezal masku tak ho ani ten řetěs nezaství
Datum: 02. července 2008 12:29
nj,tak násilně ukradneš aj japonsků motorku...proti tom sa neubráníš,jedině fakt zamčít!!sice když si bude tu parabolu sundávat,tak bude nápadný,ale dneska si ho nebude nikdo všíma,spojí dráty a je pryč,jedině zamčít kolo a je v piči!!jinak to bezpečně nezabezpečíš...
Datum: 02. července 2008 12:10
Aha!!! No to mě nenapadlo... No ale beztak někdo rozřeže masku bo sundá parabolu, vytrhne drátky spoji je a jede
Datum: 02. července 2008 11:45
Jméno: rabbit
IP: uživatel1218
http://shop.sesa-moto.cz/nahled/id_228.html...asi takhle
Datum: 02. července 2008 11:36
 zdravim mám prosbičku jak zlegalizovat pionýra bez papíru u babetty to jde ale nevím jak u pionýra. jestli mám koupit papíry a ty na sebe přepsat ale vetšinou ty lidi co jsou na papírech už nežijou jak se to dá udělat dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2008 20:18
čau já ti prodam kompletní papíry a nemusíš se o nic starat jestli máš zájem ozvi se
Datum: 17. srpna 2008 20:18
Ale ja som pocul ze nestaci len moto v dobrom stave a stitok ale treba prebrusit aj cislo na kartery, ale neviem ci to je pravda.
Datum: 05. července 2008 11:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
K veteránským papírům... lze na to dát v současnosti jakékoli motorové vozidlo do roku výroby 1982. Postup je asi takový... nejdřív dáš pionýra do původního, historického stavu. Pak se s ním po domluvě stavíš v nějakém registrovaném klubu historických vozidel a projdeš tzv. klubovou testací, pokud dopadne na dostatečný počet bodů, musíš projít ještě tzv. krajskou testační komisí. pokud i tam dopadneš dobře, tak ti vystaví mezinárodní doklad historického vozidla s dvěmi fotografiemi. Pionýra s doklady si registruješ na ministerstvu dopravy (dále MD) a na tvém DI dostaneš zelenou registrační značku. Zároveň se tvé vozítko stává národní kulturní památkou (o tom málokdo ví!). Takže jakákoli změna vozidla (likvidace, prodej, výjezd do zahraničí) je třeba hlásit na MD (výjezdní povolení vydává NTM v Praze a Brně a netuším jestli se týká jen mimo země EU, či na všechny). Testace vozidla platí pouze na rok (to kvůli lišákům co by je pak napadlo tunit) a vždy se obnovuje tuším nejdpozději do posledního dubna. Všechno zmíněné stojí peníze a čas, nehledě na to že mezi klubovými členy je nepsané pravidlo z mladších strojů pouštět jen to opravdu TOP, protože afterwar kategorie a mladší zastiňuje staší stroje co do počtu dochovaných kusů, takže počítej že ti dají vyžrat poslední detail, než ti ,,to dají,,. Podle mě je lepší sehnat ty papíry na ,,bílé,, značky :o)
Datum: 30. června 2008 8:44
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Dědické řízení může otevřít jen ten, koho se týká, takže pochybuju že kvůli jakýmkoli papírům by kdokoli z pozůstalých chtěl rozjíždět tak úřednicky nepříjemnou akci... bez urážky, to tě každej pošle do prdele :o)))) Nejde jen o peníze, ale o to lítání. Papírů na pionýry je podle mě hafo, stačí jen být trpělivej a poctivě shánět na internetu a lézt po burzách. Největší šance je na podzim, když skončí sezona a z rozštípanejch strojů se objeví najdenou víc papírů. Nespolehej na papíry od starších spoluobčanů, ale spíš od mladíků, co nenapadá nic lepšího než krosit cestou necestou, polem nepolem, ti usmrtí pionýra spolehlivěji a pak ty papíry jsou jediné co mohou prodat :o). Jinak postup jak přepsat papíry psané na mrtvého bez otevírání dědického řízení jsem psal před nedávnem, tak si to najdi, psát se mi to znovu nechce :o)
Datum: 30. června 2008 7:24
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
no mozna by to slo prepsat na veteransky znacky ale bohuzel tet nevim do jakyho roku to jde jinak but si kup papiry ktery jdou prepsat a nebo kdys jseou psany na mrtviho tak to udajne prepsat jde taky ale musi se zaplatit cca 500 za rizeni dedictvi nebo tak nak ale je stim silenyho litani ale jde vse...
Datum: 29. června 2008 23:04
Jméno: Kryštof
IP: uživatel3076
babetta je moped a ta má jenom pojistku ple pincek je malý moto a to má techničáky ale musí být psaný na živého a ty můžeš přepsat. Taky štítek k těm papírům musíš mít , ale ten de koupit čistý a vyrazíš na něj čísla.
Datum: 29. června 2008 19:23
Jméno: Dederonec
IP: uživatel2802
 Jak rozeznám Dandy 50 kterou můžu řídit již od 15-ti mezi normální dandy 50??? Jde i z té slabší vytáhnout pořádná rychlost po nějakých úpravách?? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2008 16:26
Jméno: mezanek
IP: uživatel3552
leda hovn*... ta slabší co má 2,6 kW tak ta má v tp 65km/h !! žádných 45
Datum: 25. července 2008 16:26
Jméno: n3rv
IP: uživatel3353
Kazdou padesátku muzes od 15 !!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 08. července 2008 18:56
Jméno: Jenda
IP: uživatel3097
ses debil
Datum: 01. července 2008 22:36
Jméno: Ghi
IP: uživatel2194
Ještě se dělali vývozní ty měli do 45km/h
Datum: 28. června 2008 23:15
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
nemuzes, slabsi ma v tp 65km/h a silnejsi 75km/h
Datum: 28. června 2008 21:55
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
jj,tu slabsi verzi muzes ridit od 15,tu silnejsi od 16
Datum: 28. června 2008 21:50
Jméno: Dederonec
IP: uživatel2802
Ne?? Já o ní vim, že má 2,6kw a max. rychlost 45Km/h. Nebo je tam nějaký jiný problém??
Datum: 28. června 2008 21:22
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
ani jednu nemuzes od patnacti
Datum: 28. června 2008 20:53
Jméno: Jirka
IP: uživatel3343
 Zdar!Potřebuji k mopedu Stadion S22 řidičák??Moc díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2008 12:01
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
technicak+ridicak(AM)+ pojisteni a muzes jezdit
Datum: 28. června 2008 12:01
Jméno: sa
IP: uživatel1201
na stadiona musis mit papiry v podobě kartičky takže žadna spz.a musis mit ridicak am.jinak nic
Datum: 28. června 2008 10:54
Jméno: NiCK Da DiCK
IP: uživatel525
jiste ze ano....na vsechno co vrci dneska potrebujes ridicak   na stadiona ti stací skupina AM ale doporucuju si udelat rovnou v 16ti A1....
Datum: 28. června 2008 8:22
 Cus draci dostal jsem od strjdi fichtla ale papiry jsou na nej i technicka kolik budu stat prevod a new znacka Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 18:15
 cus draci,dostal se mi do rukou velký tp na jawu 21.bohužel ale nejsou napsané na mne,co bych mel tedy udelat?kontaktovat posledního majitele?icq-497208446.moc dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 0:12
No nejlépe se sním domluvit o přepisu za předpokladu, že nejsou vyřazené...
Datum: 23. června 2008 0:12
 Zdar draci.určite tu máte nekdo babetu s kartičkou......ja mam krasnou babetu po renovaci bohužel ale bez kartičky.chtel bych si vyrobit duplikát a proto bych ptřeboval poslat fotku nebo oskenovanou vaší kartičku.číslo rámu a motoru klidně vymažte-stejne si tam napíšu svoje.stačila by jen fotka......moc dekuji-icq je 497208446
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2008 9:50
Jednoduchá věc,sem nepíšeš a oni ti vystaví duplikát-/www.motomaxsro.cz/index.php?nastav_lang=cz&klic=33
Datum: 26. června 2008 9:50
 Zdravim chtěl bych se zeptat, kde prosim Vás seženu drapák na fichtla např.: 100/90-16, nebo 100/70-16.Moc vám děkuji za odpověď....
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2008 14:19
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
Datum: 21. června 2008 14:19
|



|