česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  93  94  95  96  97  98  99  100  101  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci,chystám vymýt kyselinou citronovu nádrž na moji jawě 21 kolik té kyseliny do ní mám dát?Nádrž je na 5l.Jaký je postup?A čím to mám potom natřít? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Píst: mělo by se to odrezovat 10% roztokem kys. citronové, takže na 5L nádrž budeš potřebovat 0,5 kg kys. citronové. Postup je takový, nejdřív musíš odmastit nádrž, pak nalej do nádrže co nejvíc horkou vodu s kys. citronovou, zabal např. do starých hader a nech to přes noc působit, pak to vylej, vypláchni, pořádně vysuš a vylej dvousložkovou epoxidovou barvou (ta odolává benzínu)
 
 
Datum: 11. července 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
A jakým přesně tým dvousložkovým lakem?
 
 
Datum: 10. července 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nasyp do nádrže ten prášek, zalej trochou vody a promíchej a pak dolej nádrž doplna a zabal to do dek.. na druhy den to vylej a propláchni.. pak to vylej dvousložkovým epoxem na nádrže
 
 
Datum: 10. července 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, na 5 litrů stačí zhruba 150 gramů bohatě. Nádrž odmasti jarem, naplň nádrž vařící vodou a pomalu to tam nasyp. Nech to přes večer někde doma v teple. Pak vysušit a nejlíp vystříkat dvousložkovým lakem.
 
 
Datum: 10. července 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci,čím jde nejlíp vyčistit nádrž na jawě 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem tam dal písek a šrouby. Potom jsem to propláchl roztokem Kyseliny citrónové. Ale může být trochu problém to dostat všechno ven.
 
 
Datum: 11. července 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
existujou lepší a účinější metooody
 
 
Datum: 10. července 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: DOLI      IP: uživatel11941    
Ahoj PÍste, já tyto nádrže čistím tak, že do nich naleji trochu odrezovače a nasypu do nich matičky. Pak už jen zbývá pořádně protřepat. (pokud nemáš odrezovač, postačí nafta)
 
 
Datum: 10. července 2011 21:38
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj draci, mám na svém fichtlu přední vidle ze simsona a pořád mi spodem teče olej... když jsem to rozdělal žádné tesnění tam nebylo jen železo na železo.Má tam nějaké být?třeba aspoň fibr?děkuji moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2011 17:03
 
 
 
 
Jméno: macek      IP: uživatel9246    
dole ze spoda jsou sroubi mne to taky delalo tak sem je dotahjl a je to v poho tak to skus.
 
 
Datum: 10. července 2011 17:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj děkuji stáhl jsem si dílenskou příručku na tu pomstu :-D a už to neteče :-)
 
 
Datum: 09. července 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 09. července 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: Pavel Hurtík      E-mail:      IP: uživatel41    
Zdravím, prosím měl bych otázečku a nemůžu na to nějak přijít ať hledám jak hledám:-( Mam čz 250/471 rv. 1974 a shaním na to motor. Tak bych se chtěl zeptat jestli by tam pásnul nějaky motor z jawy 350? Díky moc za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2011 23:58
 
 
 
 
Jméno: corey      IP: uživatel11570    
čau. prosim poradte, jak mám sundat zadní kyvnou vidlici s jawy 21? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Jo jde to, ale je na to složitej rozlisovák/stahovák! Určitě to nezkoušej kladivem nebo něčím podobným! Základ je dobře uchycená kostra a dobré nářadí!!
 
 
Datum: 09. července 2011 13:11
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a zkouošel to vůbec někdo? a povedlo se?
 
 
Datum: 09. července 2011 10:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Podle dotazu ji raději nesundavej... Musí se to rozlisovat a je to pěknej pozér !
 
 
Datum: 09. července 2011 9:22
 
 
 
 
Jméno: cezeeta      IP: uživatel11232    
Zdar draci, mam dobitou ČZ 175/487, budu delat GO motoru a STK, chtel bych se optat jak bych jí mohl pár koníků přidat na svižnosti, už jsem např. viděl draka co dal menší hl. trysku a volnob. větší. a otevřené sání a jelo to jak vítr, přemýšlel jsem také o podkově a Vape bezkontakt s komplet elektro. 12 v + 1 výbrus (mam totiz 0 té) ???\\r\\nDíky za rady a typy, budu rád za každý příspěvek ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: venca 023      IP: uživatel8693    
ahoj draku, viděl bych to spíš celé go motoru to je základ a pak výbrus válce, vyleštit kanály, podkova, lehce snížit hlavu,otevřené sání + správné otryskování karburátoru a vape nedavno jsme takhle upravily čz175/477
 
 
Datum: 08. července 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: UfiYk      E-mail:      IP: uživatel5767    
Ahoj, nedávno jsem dodělal kompletní renovaci mojí Babetty 210 :-) Přidávám vám zde odkaz na fotky, kdo bude tak hodný může mi tam prosím napsat komentář, jak se mu to líbí, co by vylepšil atk... Díky moc Zde je odkaz. http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=18&t=1668&start=45 Fotek je tam dost .... Prosím, za ten komentář :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2011 9:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10412    
To sací koleno je megakravsky dlouhý,dej tak poloviční.......určitě se ti ted dusí a nechce točit....že mám pravdu?
 
 
Datum: 08. července 2011 9:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Renovace to není. Je to tuningová úprava. Ale mě se to líbí. :-)
 
 
Datum: 06. července 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
s renovaci nic spolecneho ..... jinak do hospody a z5 je to cajk.....
 
 
Datum: 06. července 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: gege      IP: uživatel11994    
nechci te kritizovat,ale jesli tohle myslíš renovaci tak se pleteš,tohle je spis uprava babety,renovace se sklada z originalníci zrepasovanych dilu atd,tohle je spsi uprava,ale na upravu jakštak:-)
 
 
Datum: 06. července 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
Ahoj, teď jsem se pokoušel vyvložkovat válec na fichtla (už jsem jich pár vyvložkoval) ale drží jako žádný předchozí. ohřívám, chladím atd. ale furt nic tak mě napadlo jsetli to není ten polskej válec a vás se chci zeptat jak se od sebe dají rozpoznat, Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel10666    
polský válec jde taky vylisovat ale hůř
 
 
Datum: 06. července 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Polsky válec má cudny odliatok nemá az tak hladky povrch a viac leskne jak original, ale radsej daj sem foto a povieme ti to
 
 
Datum: 06. července 2011 9:25
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
zravim všechny ,nevíte někdo kde by se dal sehnat drapák z tvrdé gumy na pio,díky za typy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2011 9:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mitas E-06 je dobrej-možná nejlepší, ale je z měkké směsi, pokud zháníš něco na tvrdo, tak si sežeň nějakej z krosky, já jezdím Mitas C-20 90/100 ale upozornuji že není vhodnej do blata a bez úprav se ti nevleze ani do rámu :-D
 
 
Datum: 05. července 2011 9:51
 
 
 
 
Jméno: HonzaK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seženěš ho třeba v THORNU nejlepší je Mitas E-06
 
 
Datum: 05. července 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: Kulich      IP: uživatel7722    
Ahoj draci, mám dneska pro změnu dotaz na podvozek, a to jestli u ČZ 175/487 mají být přední stupačky obě skládací nebo klasické, ploché, jawácké, natvrdo. Na svojí mám levou sklápěcí, pravou natvrdo, na spoustě fotek jsem zase viděl obě stupačky pevné, v katalogu zase obě skládací. Nebo se to různě měnilo z 477 -> 487? Vím, že to je jen kosmetická prkotina, ale rád bych to měl správně :-). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11489    
První 487 měly pevné stupačky jako 477, po tom už plně naběhly z výroby se sklápěcími, zhruba stejně co začala s nima masová výroba čz 350/472. Jinak i ty sklápěčky se dnes dají sehnat ještě nové.
 
 
Datum: 04. července 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Kulich      IP: uživatel7722    
Trošku jsem hledal a bude to tak, ty sklápěcí byly na 487.3, to už je vlastně 180/487 sporťák, možná už na 487.2, já mám 487.0 z r 1986, tam by asi měly být obě stupačky jako na jawkách placaté a na pevno. Že bylo tolik malých úprav, to mě dosud nenapadlo :-).
 
 
Datum: 04. července 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
1987 :-)
 
 
Datum: 04. července 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Kulich: Já mám ČZ 175 487 z roku 1986 a má pevné stupačky přes držák - konzoli. Ty sklápěcí stupačky se začali dávat podle mě po roce 1986 na ty novější 487ky :-) OndraJW: Jakej rok výroby je ta tvá ČEZET? :-)
 
 
Datum: 04. července 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
já mám na své 487 sklápěcí stupačky a myslím že je to tak originál
 
 
Datum: 04. července 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
Zdar, chci se zeptat jestli nevíte kdo vyrábí tydle kartery, nebo kde se dají sehnat http://www.trtenicecup.cz/userFiles/tt-mladejov-2011/p6110699.jpg Dík za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: stambi      IP: uživatel7807    
tak tihle karteri se asi nevirabi ale jeden borec dela odlitki na 4richlistni prevodovki tak si na nej sezen kontakt treba bi ti to odlil ale tak minimalne za 25 000 Kč
 
 
Datum: 06. července 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: rudasm1      E-mail:      IP: uživatel7956    
čus draci když dam na koleno vejfuku u fichtla alobal tak ho mam dát až k válci nebo ne ? a pojede to líp nebo ne ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
tak ten alobal ti kazdopadne zvisi rychlist splodin ale omotej celej vyfuk
 
 
Datum: 06. července 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel10944    
U rezonancniho vyfuku by to bylo + kazdopadne by se tam neusazovalo ani tolik nespalenyho bordelu. Kazdopadne bych nepouzival alobal ale neco lepsiho. Asi bych ani nepouzil tu snuru ani tu latku, neverim ze to nezacne po case hnit nebo se parat. Kazdopadne vam to muze bejt jedno ne? vy si obmotejte pneumatiky a myslete si co chcete
 
 
Datum: 05. července 2011 10:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já myslím že tam nejde o rychlost těch splodin, ale pokud máš rezonanční výfuk, tak aby to dobře rezonovalo...ale na druhou stranu máš asi pravdu (viz. http://www.infojet.cz/images/stories/scitech/buddfab-motor.jpg to je nejrychlejší motor 50ccm) ale je tam turbo, což musí být promakaný jak svině :-) nejlepší je dobře utěsnit vyfuk a koleno,odkarbonizovat a jede to nejlíp, to zateplení bys možná poznal na motorové brzdě :-)
 
 
Datum: 05. července 2011 10:00
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale teoreticky,když by se jak říkáte zrychlil odvod těch splodin,tak by uniklo ještě víc čerstvé směsi do výfuku než normálně a to by bylo nežádoucí,nemýlím se?
 
 
Datum: 05. července 2011 9:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud obalíš výfukové potrubí nejlépe azbestovou šnůrou, tak se to podaří udržet stálou teplotu což znamená že výfuk začne plnit svoji práci-moc to na výkonu nepřidá ale možná se zlepší průběh.Jinak pokud jezdíš svižněji-fichtl cupy atd... tak ten výfuk má správnou provozní teplotu a nemusíš nic zabalovat, la epokud ladíš tak každá setinka i tisícinka koně dobrá :-) dělá se to u 4T i 2T :-)
 
 
Datum: 04. července 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: Tuner      E-mail:      IP: uživatel7956    
si děláte prdel ale má pravdu ten alobal urychlí splodiny je to jedno jestli je to 4 takt nebo 2 já to tam mam taky a muj kámoš jezdí na Fichtl Cupy a je celkem skušenej tuner a ten mi to poradil takže nevim co si děláte prdel no ste lemplové mam to i na starý 2 taktní krosce :-D
 
 
Datum: 04. července 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To by nemělo mít zas takovej vliv? Princip toho alobalu je u 4T a 2T podle mě stejnej.
 
 
Datum: 04. července 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nebejvá to tak u 4T motorů?
 
 
Datum: 04. července 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no kámoš mi to vysvětloval koleno udrží teplotu déle a díky tomu i splodiny proudí rychleji.
 
 
Datum: 04. července 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel10944    
Si z toho děláte prdel, ale proč maj závodáky obaleny vyf. potrubí? :-)
 
 
Datum: 04. července 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: dandik      IP: uživatel3169    
obal tim celeho stroje budes vypadat jak vanocni stromecek,,, treba si i pod tim upeces kure
 
 
Datum: 04. července 2011 15:49
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel1026    
udělej steho kostky a nalep to na gumu to bude taky trhat asfalt
 
 
Datum: 04. července 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolem pneumatik pak to bude trhat asfalt
 
 
Datum: 04. července 2011 12:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spíš si ten alobal namotej na sedlo to má lepši ucinek.
 
 
Datum: 04. července 2011 11:07
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel11396    
Cuss draci,chtel bych se zeptat co by udelalo to,kdybych dal karbec z krosky na jawu 250..prumer difuzoru je stejny ! :-) dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
podle toho s jaki kroski ale jestlize je difuzor stejnej tak bi to teoreticki nemelo udelat nic ale skus to a uvidis
 
 
Datum: 06. července 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
Zdravím draci, potřeboval bych vědět jaký je odstín barvy v RALu červené, oranžové a žluté barvy na ČZ 125 a 175? Díky moc za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2011 18:47
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel10446    
Cus, mám dotaz, chci dát na fichtla sportovní filtr, nevíte kde by se dal sehnat??? vetsinou prodavaj jen s vetsi prirubou a pak to tam nedrzi a priruba praskne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: jawar      IP: uživatel11114    
ser na sportovní filtr rozdělej tu krabicu kde je origo filtr a to kolínko co vede na krabicu tam nasaď samotnou a přetáhni prěs ni kousek silonky nebo něčeho podobného so krásně propustí vzduch a zadrží prach. máš to za 5minut a zadara a má to tu samou funkci
 
 
Datum: 29. července 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: podkkllad      IP: uživatel11977    
tady na fichtl krámku prodávaj difuzor ,je pod složkou tuning ,a pak tam ten s větší přírubou snat pude,,
 
 
Datum: 04. července 2011 23:10
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci pls určili byste mi cenu, kterou bych mohl dostat za tohoto pionýra? jedná se o jawu 555, rv. 1961, plně originální stav, na laku zbytky původních linek, lak mírně místy rezavý, motor jede parádně nic necinká , chytá jak za tepla tak za studena na poprvý bez plynu, svítí, brzdí, troubí, pneu jako nové (původní) na tachu 7500 km, není náhon ale jinak tacho funguje, sem 2. majitel. bez tp. chybí pouze prsa. http://imageshack.us/photo/my-images/155/p1000838t.jpg/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2011 8:40
 
 
 
 
Jméno: HonzaK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můj odhad 4000Kč
 
 
Datum: 05. července 2011 8:40
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pěknej kousek... Koukni na aukro, nebo někde sežen ty prsíčka a trochu to přelešti leštěnkou a veř, že ti to takovejch 7 - 8 tisíc hodí.
 
 
Datum: 03. července 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
5 tisíc, když se najde hejk tak 7
 
 
Datum: 03. července 2011 0:54
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
da na aukro uz protože ma revmaplechy 7-10 tisíc
 
 
Datum: 02. července 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zase nepřeháněj.se podívej na motoinzerci
 
 
Datum: 02. července 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: mláta      IP: uživatel8278    
dal bych za to 2000
 
 
Datum: 02. července 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
Chodi sem jeste klikar, frikulin nebo nekdo kdo zvlada repasnout kliku? Vsechno dodam jen je potreba vylisovat i ten bocni cep na kterym drzi zapalko (dam kliku na ktery je OK staci to jen prohodit, ojnici mam taky nahradni) ... Nejak nevim na koho se obratit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2011 13:29
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Frikulín mi už kliku dělal, není ani drahý a motor s tou klikou chodí pěkně a nevibruje. Na klikaře jsem taky slyšel jenom chválu. Znám ho osobně a kliku bych se mu svěřit určitě nebál...
 
 
Datum: 03. července 2011 13:29
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
rozhodnuti je na tobe..... jinak duveru mit muzes
 
 
Datum: 03. července 2011 12:15
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
Mozna i zapomel, ale popravde nemam v tebe duveru a nesveril bych ti to. I kdyz vim ze bys to nejspis zvladnul
 
 
Datum: 03. července 2011 10:27
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
na me si nahodou nezapomel ??
 
 
Datum: 03. července 2011 1:51
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11975    
Kolik si bere grikulin za rozlisovani a slisovani a vycentrovani....? ojnici bych dodal,mam taky o to zajem
 
 
Datum: 02. července 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stačí poslat vzkaz na mánii a nebo zavolat na číslo v profilu
 
 
Datum: 02. července 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě to dělal frikulín,chceš na něj kontakt?
 
 
Datum: 02. července 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci,myslíte že by se dalo u hvězdicový hlavy dát místo hliníkovýho spalováku ( http://jawaracing50.wbs.cz/hlavy_evo6.jpg ) měděnej?Přecejen měd má lepší odvod tepla,ale zase jak by to bylo z roztažností?Nevypadl by po zahřátí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: stambi      IP: uživatel7807    
med sice odvadi dobre teplo ale bude delat bordel roztaznost a bod tani medi je 550-600 stupnu tak abi se nezacala tavit
 
 
Datum: 06. července 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel11898    
hale, myslim že nevypad, bo dosedá na válec a přes hlavu je přitaženej. Ale hiník x měď dělá psí kusy- v místě spoje to asi bude hnít. Ale třeba ne.
 
 
Datum: 03. července 2011 8:01
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím,třeba proto,že je šikovnej a má na to prostředky :-) Jinak co si o tom myslíš?Mělo by to cenu?
 
 
Datum: 02. července 2011 13:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11971    
Vim kde si to viděl....racing hlavy minarelli AM6 a racing hlavy pro 2T MTX ....ale to je vodník.....co jsem zaslechl,tak tyhle nalisovávaný vložky hlavy nejsou úplně čupr...přestup tepla neni dobrý....ale zkusit si to mužeš....odrazovat te nechci....proč myslíš že stejskal přešel z vložek na vodnika?
 
 
Datum: 02. července 2011 9:03
 
 
 
 
Jméno: UfiYk      IP: uživatel5767    
Čus, prosím vás mám takovej debilní dotaz, když znížím hlavu o pár desetin mm, tak potom musím dát větší trysku aby tam šlo více benzínu nebo méňe? Já bych řekl že více oproti tomu kdyby tam hlava snížená nebyla? Co vy na to? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: vorech      IP: uživatel7807    
kdiz snizis hlavu tak je pravda chudci smes ale kdiz ji snizis tak na kopresni pomer 11.5-12 tak muzes dat vetsi trisku cca 72 pak to jede pekne
 
 
Datum: 06. července 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: HonzaK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na vyšší kompresi je lepší chudší směs.
 
 
Datum: 05. července 2011 8:41
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Při snížení hlavy neni potřeba dávat větší trysku.
 
 
Datum: 01. července 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravíčko draci.Chci zvětšit kompresi.Myslíte si že když vyplním část pístu od pístního čepu směrem do předu korkem????? myslíte si že ten roker tma vydrží a nespalí se? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2011 17:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11971    
U neupravenýho dvoukanálu je zvyšování spodní komprese zčásti kontraproduktivní....akorát toho víc proleze do výfuku.....kompresní poměr se zvyšuje snížením hlavy,ale to u nupraveného motoru nemá význam...
 
 
Datum: 01. července 2011 17:02
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tím bys vlastně zvýšil spodní kompresi,což je u motoru s neupravenýma přepouštěcíma kanálama zybtečný.
 
 
Datum: 01. července 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: Oliss83 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasný no jenom mě to tka napadlo ale díky za názor
 
 
Datum: 01. července 2011 16:07
 
 
 
 
Jméno: Ludis      E-mail:      IP: uživatel10158    
Zdar, když vyplníš píst korkem, tak podle mě absolutně kompresi neovlivníš. Kompresi zvětšíš zmenšením spalovacího prostoru, to znamená prostoru ve válci mezi pístem a hlavou. Nejpoužívanější je přiměřené snížení hlavy (v desetinách mm). Korek bych do pístu vůbec necpal, jednak nevěřím, že z tama při těch otáčkách a teplotě nevypdane a jednak ten píst bude akorát těžší. Můj názor ;-)
 
 
Datum: 01. července 2011 14:06
 
<  93  94  95  96  97  98  99  100  101  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 21:53:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu