|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,chystám vymýt kyselinou citronovu nádrž na moji jawě 21 kolik té kyseliny do ní mám dát?Nádrž je na 5l.Jaký je postup?A čím to mám potom natřít?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2011 11:10
 Píst: mělo by se to odrezovat 10% roztokem kys. citronové, takže na 5L nádrž budeš potřebovat 0,5 kg kys. citronové. Postup je takový, nejdřív musíš odmastit nádrž, pak nalej do nádrže co nejvíc horkou vodu s kys. citronovou, zabal např. do starých hader a nech to přes noc působit, pak to vylej, vypláchni, pořádně vysuš a vylej dvousložkovou epoxidovou barvou (ta odolává benzínu)
Datum: 11. července 2011 11:10
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 A jakým přesně tým dvousložkovým lakem?
Datum: 10. července 2011 22:33
 nasyp do nádrže ten prášek, zalej trochou vody a promíchej a pak dolej nádrž doplna a zabal to do dek.. na druhy den to vylej a propláchni.. pak to vylej dvousložkovým epoxem na nádrže
Datum: 10. července 2011 22:30
 Čau, na 5 litrů stačí zhruba 150 gramů bohatě. Nádrž odmasti jarem, naplň nádrž vařící vodou a pomalu to tam nasyp. Nech to přes večer někde doma v teple. Pak vysušit a nejlíp vystříkat dvousložkovým lakem.
Datum: 10. července 2011 22:16
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,čím jde nejlíp vyčistit nádrž na jawě 21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2011 10:51
 Já jsem tam dal písek a šrouby. Potom jsem to propláchl roztokem Kyseliny citrónové. Ale může být trochu problém to dostat všechno ven.
Datum: 11. července 2011 10:51
 existujou lepší a účinější metooody
Datum: 10. července 2011 22:16
Jméno: DOLI
IP: uživatel11941
 Ahoj PÍste, já tyto nádrže čistím tak, že do nich naleji trochu odrezovače a nasypu do nich matičky. Pak už jen zbývá pořádně protřepat. (pokud nemáš odrezovač, postačí nafta)
Datum: 10. července 2011 21:38
 Hoj draci, mám na svém fichtlu přední vidle ze simsona a pořád mi spodem teče olej... když jsem to rozdělal žádné tesnění tam nebylo jen železo na železo.Má tam nějaké být?třeba aspoň fibr?děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2011 17:03
Jméno: macek
IP: uživatel9246
 dole ze spoda jsou sroubi mne to taky delalo tak sem je dotahjl a je to v poho tak to skus.
Datum: 10. července 2011 17:03
 jj děkuji stáhl jsem si dílenskou příručku na tu pomstu  a už to neteče
Datum: 09. července 2011 21:58
Datum: 09. července 2011 21:09
 Zdravím, prosím měl bych otázečku a nemůžu na to nějak přijít ať hledám jak hledám  Mam čz 250/471 rv. 1974 a shaním na to motor. Tak bych se chtěl zeptat jestli by tam pásnul nějaky motor z jawy 350? Díky moc za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 23:58
Jméno: corey
IP: uživatel11570
 čau. prosim poradte, jak mám sundat zadní kyvnou vidlici s jawy 21? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2011 13:11
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jo jde to, ale je na to složitej rozlisovák/stahovák! Určitě to nezkoušej kladivem nebo něčím podobným!
Základ je dobře uchycená kostra a dobré nářadí!!
Datum: 09. července 2011 13:11
 a zkouošel to vůbec někdo? a povedlo se?
Datum: 09. července 2011 10:23
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Podle dotazu ji raději nesundavej... Musí se to rozlisovat a je to pěknej pozér !
Datum: 09. července 2011 9:22
Jméno: cezeeta
IP: uživatel11232
 Zdar draci, mam dobitou ČZ 175/487, budu delat GO motoru a STK, chtel bych se optat jak bych jí mohl pár koníků přidat na svižnosti, už jsem např. viděl draka co dal menší hl. trysku a volnob. větší. a otevřené sání a jelo to jak vítr, přemýšlel jsem také o podkově a Vape bezkontakt s komplet elektro. 12 v + 1 výbrus (mam totiz 0 té) ???\\r\\nDíky za rady a typy, budu rád za každý příspěvek ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2011 19:36
Jméno: venca 023
IP: uživatel8693
 ahoj draku, viděl bych to spíš celé go motoru to je základ a pak výbrus válce, vyleštit kanály, podkova, lehce snížit hlavu,otevřené sání + správné otryskování karburátoru a vape nedavno jsme takhle upravily čz175/477
Datum: 08. července 2011 19:36
Posl.aktualizace: 08. července 2011 9:44
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 To sací koleno je megakravsky dlouhý,dej tak poloviční.......určitě se ti ted dusí a nechce točit....že mám pravdu?
Datum: 08. července 2011 9:44
 Renovace to není. Je to tuningová úprava. Ale mě se to líbí.
Datum: 06. července 2011 22:08
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 s renovaci nic spolecneho ..... jinak do hospody a z5 je to cajk.....
Datum: 06. července 2011 21:47
Jméno: gege
IP: uživatel11994
 nechci te kritizovat,ale jesli tohle myslíš renovaci tak se pleteš,tohle je spis uprava babety,renovace se sklada z originalníci zrepasovanych dilu atd,tohle je spsi uprava,ale na upravu jakštak
Datum: 06. července 2011 21:20
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
 Ahoj, teď jsem se pokoušel vyvložkovat válec na fichtla (už jsem jich pár vyvložkoval) ale drží jako žádný předchozí. ohřívám, chladím atd. ale furt nic tak mě napadlo jsetli to není ten polskej válec a vás se chci zeptat jak se od sebe dají rozpoznat, Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 17:33
Jméno: hanz
IP: uživatel10666
 polský válec jde taky vylisovat ale hůř
Datum: 06. července 2011 17:33
 Polsky válec má cudny odliatok nemá az tak hladky povrch a viac leskne jak original, ale radsej daj sem foto a povieme ti to
Datum: 06. července 2011 9:25
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 zravim všechny ,nevíte někdo kde by se dal sehnat drapák z tvrdé gumy na pio,díky za typy
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2011 9:51
 mitas E-06 je dobrej-možná nejlepší, ale je z měkké směsi, pokud zháníš něco na tvrdo, tak si sežeň nějakej z krosky, já jezdím Mitas C-20 90/100 ale upozornuji že není vhodnej do blata a bez úprav se ti nevleze ani do rámu
Datum: 05. července 2011 9:51
 Seženěš ho třeba v THORNU nejlepší je Mitas E-06
Datum: 05. července 2011 8:38
Jméno: Kulich
IP: uživatel7722
 Ahoj draci, mám dneska pro změnu dotaz na podvozek, a to jestli u ČZ 175/487 mají být přední stupačky obě skládací nebo klasické, ploché, jawácké, natvrdo. Na svojí mám levou sklápěcí, pravou natvrdo, na spoustě fotek jsem zase viděl obě stupačky pevné, v katalogu zase obě skládací. Nebo se to různě měnilo z 477 -> 487? Vím, že to je jen kosmetická prkotina, ale rád bych to měl správně  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2011 22:24
Jméno: Milan
IP: uživatel11489
 První 487 měly pevné stupačky jako 477, po tom už plně naběhly z výroby se sklápěcími, zhruba stejně co začala s nima masová výroba čz 350/472. Jinak i ty sklápěčky se dnes dají sehnat ještě nové.
Datum: 04. července 2011 22:24
Jméno: Kulich
IP: uživatel7722
 Trošku jsem hledal a bude to tak, ty sklápěcí byly na 487.3, to už je vlastně 180/487 sporťák, možná už na 487.2, já mám 487.0 z r 1986, tam by asi měly být obě stupačky jako na jawkách placaté a na pevno. Že bylo tolik malých úprav, to mě dosud nenapadlo  .
Datum: 04. července 2011 21:44
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 1987
Datum: 04. července 2011 21:20
 Kulich: Já mám ČZ 175 487 z roku 1986 a má pevné stupačky přes držák - konzoli. Ty sklápěcí stupačky se začali dávat podle mě po roce 1986 na ty novější 487ky 
OndraJW: Jakej rok výroby je ta tvá ČEZET?
Datum: 04. července 2011 21:06
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 já mám na své 487 sklápěcí stupačky a myslím že je to tak originál
Datum: 04. července 2011 19:42
Jméno: otaznik
IP: uživatel7935
Posl.aktualizace: 06. července 2011 18:05
Jméno: stambi
IP: uživatel7807
 tak tihle karteri se asi nevirabi ale jeden borec dela odlitki na 4richlistni prevodovki tak si na nej sezen kontakt treba bi ti to odlil ale tak minimalne za 25 000 Kč
Datum: 06. července 2011 18:05
 čus draci když dam na koleno vejfuku u fichtla alobal tak ho mam dát až k válci nebo ne ? a pojede to líp nebo ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 18:11
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 tak ten alobal ti kazdopadne zvisi rychlist splodin ale omotej celej vyfuk
Datum: 06. července 2011 18:11
Jméno: Karel
IP: uživatel10944
 U rezonancniho vyfuku by to bylo + kazdopadne by se tam neusazovalo ani tolik nespalenyho bordelu. Kazdopadne bych nepouzival alobal ale neco lepsiho. Asi bych ani nepouzil tu snuru ani tu latku, neverim ze to nezacne po case hnit nebo se parat. Kazdopadne vam to muze bejt jedno ne? vy si obmotejte pneumatiky a myslete si co chcete
Datum: 05. července 2011 10:08
 já myslím že tam nejde o rychlost těch splodin, ale pokud máš rezonanční výfuk, tak aby to dobře rezonovalo...ale na druhou stranu máš asi pravdu (viz. http://www.infojet.cz/images/stories/scitech/buddfab-motor.jpg to je nejrychlejší motor 50ccm) ale je tam turbo, což musí být promakaný jak svině  nejlepší je dobře utěsnit vyfuk a koleno,odkarbonizovat a jede to nejlíp, to zateplení bys možná poznal na motorové brzdě
Datum: 05. července 2011 10:00
 Ale teoreticky,když by se jak říkáte zrychlil odvod těch splodin,tak by uniklo ještě víc čerstvé směsi do výfuku než normálně a to by bylo nežádoucí,nemýlím se?
Datum: 05. července 2011 9:42
 pokud obalíš výfukové potrubí nejlépe azbestovou šnůrou, tak se to podaří udržet stálou teplotu což znamená že výfuk začne plnit svoji práci-moc to na výkonu nepřidá ale možná se zlepší průběh.Jinak pokud jezdíš svižněji-fichtl cupy atd... tak ten výfuk má správnou provozní teplotu a nemusíš nic zabalovat, la epokud ladíš tak každá setinka i tisícinka koně dobrá  dělá se to u 4T i 2T
Datum: 04. července 2011 21:44
 si děláte prdel ale má pravdu ten alobal urychlí splodiny je to jedno jestli je to 4 takt nebo 2 já to tam mam taky a muj kámoš jezdí na Fichtl Cupy a je celkem skušenej tuner a ten mi to poradil takže nevim co si děláte prdel no ste lemplové mam to i na starý 2 taktní krosce
Datum: 04. července 2011 20:37
 To by nemělo mít zas takovej vliv? Princip toho alobalu je u 4T a 2T podle mě stejnej.
Datum: 04. července 2011 19:41
 A nebejvá to tak u 4T motorů?
Datum: 04. července 2011 18:27
 no kámoš mi to vysvětloval koleno udrží teplotu déle a díky tomu i splodiny proudí rychleji.
Datum: 04. července 2011 18:23
Jméno: Karel
IP: uživatel10944
 Si z toho děláte prdel, ale proč maj závodáky obaleny vyf. potrubí?
Datum: 04. července 2011 17:55
Jméno: dandik
IP: uživatel3169
 obal tim celeho stroje budes vypadat jak vanocni stromecek,,, treba si i pod tim upeces kure
Datum: 04. července 2011 15:49
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 udělej steho kostky a nalep to na gumu to bude taky trhat asfalt
Datum: 04. července 2011 13:09
 Kolem pneumatik pak to bude trhat asfalt
Datum: 04. července 2011 12:19
 spíš si ten alobal namotej na sedlo to má lepši ucinek.
Datum: 04. července 2011 11:07
Jméno: jakub
IP: uživatel11396
 Cuss draci,chtel bych se zeptat co by udelalo to,kdybych dal karbec z krosky na jawu 250..prumer difuzoru je stejny !  dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 18:13
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 podle toho s jaki kroski ale jestlize je difuzor stejnej tak bi to teoreticki nemelo udelat nic ale skus to a uvidis
Datum: 06. července 2011 18:13
Jméno: řidič
IP: uživatel11065
 Zdravím draci, potřeboval bych vědět jaký je odstín barvy v RALu červené, oranžové a žluté barvy na ČZ 125 a 175? Díky moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2011 18:47
Jméno: d
IP: uživatel10446
 Cus, mám dotaz, chci dát na fichtla sportovní filtr, nevíte kde by se dal sehnat??? vetsinou prodavaj jen s vetsi prirubou a pak to tam nedrzi a priruba praskne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2011 21:36
Jméno: jawar
IP: uživatel11114
 ser na sportovní filtr rozdělej tu krabicu kde je origo filtr a to kolínko co vede na krabicu tam nasaď samotnou a přetáhni prěs ni kousek silonky nebo něčeho podobného so krásně propustí vzduch a zadrží prach. máš to za 5minut a zadara a má to tu samou funkci
Datum: 29. července 2011 21:36
Jméno: podkkllad
IP: uživatel11977
 tady na fichtl krámku prodávaj difuzor ,je pod složkou tuning ,a pak tam ten s větší přírubou snat pude,,
Datum: 04. července 2011 23:10
 čus draci pls určili byste mi cenu, kterou bych mohl dostat za tohoto pionýra? jedná se o jawu 555, rv. 1961, plně originální stav, na laku zbytky původních linek, lak mírně místy rezavý, motor jede parádně nic necinká , chytá jak za tepla tak za studena na poprvý bez plynu, svítí, brzdí, troubí, pneu jako nové (původní) na tachu 7500 km, není náhon ale jinak tacho funguje, sem 2. majitel. bez tp. chybí pouze prsa. http://imageshack.us/photo/my-images/155/p1000838t.jpg/
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2011 8:40
 Můj odhad 4000Kč
Datum: 05. července 2011 8:40
 Pěknej kousek... Koukni na aukro, nebo někde sežen ty prsíčka a trochu to přelešti leštěnkou a veř, že ti to takovejch 7 - 8 tisíc hodí.
Datum: 03. července 2011 17:49
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 5 tisíc, když se najde hejk tak 7
Datum: 03. července 2011 0:54
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 da na aukro uz protože ma revmaplechy 7-10 tisíc
Datum: 02. července 2011 22:22
 zase nepřeháněj.se podívej na motoinzerci
Datum: 02. července 2011 21:28
Jméno: mláta
IP: uživatel8278
 dal bych za to 2000
Datum: 02. července 2011 20:16
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Chodi sem jeste klikar, frikulin nebo nekdo kdo zvlada repasnout kliku? Vsechno dodam jen je potreba vylisovat i ten bocni cep na kterym drzi zapalko (dam kliku na ktery je OK staci to jen prohodit, ojnici mam taky nahradni) ... Nejak nevim na koho se obratit
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2011 13:29
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Frikulín mi už kliku dělal, není ani drahý a motor s tou klikou chodí pěkně a nevibruje. Na klikaře jsem taky slyšel jenom chválu. Znám ho osobně a kliku bych se mu svěřit určitě nebál...
Datum: 03. července 2011 13:29
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 rozhodnuti je na tobe..... jinak duveru mit muzes
Datum: 03. července 2011 12:15
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 Mozna i zapomel, ale popravde nemam v tebe duveru a nesveril bych ti to. I kdyz vim ze bys to nejspis zvladnul
Datum: 03. července 2011 10:27
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 na me si nahodou nezapomel ??
Datum: 03. července 2011 1:51
Jméno: martin
IP: uživatel11975
 Kolik si bere grikulin za rozlisovani a slisovani a vycentrovani....? ojnici bych dodal,mam taky o to zajem
Datum: 02. července 2011 21:24
 stačí poslat vzkaz na mánii a nebo zavolat na číslo v profilu
Datum: 02. července 2011 15:52
 Mě to dělal frikulín,chceš na něj kontakt?
Datum: 02. července 2011 13:20
Posl.aktualizace: 06. července 2011 18:18
Jméno: stambi
IP: uživatel7807
 med sice odvadi dobre teplo ale bude delat bordel roztaznost a bod tani medi je 550-600 stupnu tak abi se nezacala tavit
Datum: 06. července 2011 18:18
Jméno: vacin
IP: uživatel11898
 hale, myslim že nevypad, bo dosedá na válec a přes hlavu je přitaženej. Ale hiník x měď dělá psí kusy- v místě spoje to asi bude hnít. Ale třeba ne.
Datum: 03. července 2011 8:01
 Nevím,třeba proto,že je šikovnej a má na to prostředky  Jinak co si o tom myslíš?Mělo by to cenu?
Datum: 02. července 2011 13:17
Jméno: standa
IP: uživatel11971
 Vim kde si to viděl....racing hlavy minarelli AM6 a racing hlavy pro 2T MTX ....ale to je vodník.....co jsem zaslechl,tak tyhle nalisovávaný vložky hlavy nejsou úplně čupr...přestup tepla neni dobrý....ale zkusit si to mužeš....odrazovat te nechci....proč myslíš že stejskal přešel z vložek na vodnika?
Datum: 02. července 2011 9:03
Jméno: UfiYk
IP: uživatel5767
 Čus, prosím vás mám takovej debilní dotaz, když znížím hlavu o pár desetin mm, tak potom musím dát větší trysku aby tam šlo více benzínu nebo méňe? Já bych řekl že více oproti tomu kdyby tam hlava snížená nebyla? Co vy na to? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2011 18:20
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 kdiz snizis hlavu tak je pravda chudci smes ale kdiz ji snizis tak na kopresni pomer 11.5-12 tak muzes dat vetsi trisku cca 72 pak to jede pekne
Datum: 06. července 2011 18:20
 Na vyšší kompresi je lepší chudší směs.
Datum: 05. července 2011 8:41
 Při snížení hlavy neni potřeba dávat větší trysku.
Datum: 01. července 2011 21:41
 Zdravíčko draci.Chci zvětšit kompresi.Myslíte si že když vyplním část pístu od pístního čepu směrem do předu korkem????? myslíte si že ten roker tma vydrží a nespalí se? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2011 17:02
Jméno: standa
IP: uživatel11971
 U neupravenýho dvoukanálu je zvyšování spodní komprese zčásti kontraproduktivní....akorát toho víc proleze do výfuku.....kompresní poměr se zvyšuje snížením hlavy,ale to u nupraveného motoru nemá význam...
Datum: 01. července 2011 17:02
 Tím bys vlastně zvýšil spodní kompresi,což je u motoru s neupravenýma přepouštěcíma kanálama zybtečný.
Datum: 01. července 2011 16:59
 jasný no jenom mě to tka napadlo ale díky za názor
Datum: 01. července 2011 16:07
 Zdar, když vyplníš píst korkem, tak podle mě absolutně kompresi neovlivníš. Kompresi zvětšíš zmenšením spalovacího prostoru, to znamená prostoru ve válci mezi pístem a hlavou. Nejpoužívanější je přiměřené snížení hlavy (v desetinách mm). Korek bych do pístu vůbec necpal, jednak nevěřím, že z tama při těch otáčkách a teplotě nevypdane a jednak ten píst bude akorát těžší. Můj názor
Datum: 01. července 2011 14:06
|



|