slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  90  91  92  93  94  95  96  97  98  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: OBER      IP: uživatel11676    
Čus draci potřeboval bych pár rad a typů.. chci si stavět pionýra na silniční závody... ( né nějaký profi stroj za 30 000 !) V první řadě chci udělat GO motoru.. nová ložiska a gufera.. dneska při rozebírání motoru mi vypadlo pouzdro z ojnice jak se dává pístní čep... jak to oprtavit.. popřípadě máte někdo skušenosti s jnicí CRK?? dál bych se chtěl zeptat jaký máte názor na FERODO lamely? zdá se mi že nemají zoubky které drží lamelu na spojovém koši.. a jak jse to s jejich spolehlivostí? Dál bych měl dotaz jestli bude efektní výfuk hikone s odstraněnou koncovkou místo ní by měla být rubička přikrácená dle potřeby.. je to dobré řešení? Dál bych se chtěl zeptat jestli je dobrá věc hlava z babety kvůli lepšímu chlazení nebo si mám koupit hvězdicovou,... je toho hrozně moc co bych chtěl vědět tak se nezlobte a dík za odpovědi... :-)\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 11:26
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12208    
OBER: Udělam ti slušnej válec za zlomek stejskalovy ceny......
 
 
Datum: 08. srpna 2011 11:26
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klikaři máš pravdu.všichni si myslí že závodění je jen o motoru.vždyt je na rodeocross stála š 100 cca 30tis a to vše děláno doma.Taky 3 naše stroje první 3 místa a velká konkurenceschopnost.
 
 
Datum: 07. srpna 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Postule proto jsem psal že 10 000 je nejzákladnější základ se kterym se dá závodit. ovšem, tazatel říká GO přeložiskování a přetěsnění motoru, takže czechin zapoměl připočítat nějakej bezkontakt, protože kladívka budou asi problém.
 
 
Datum: 07. srpna 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co dál?potřebuješ pneumatiky na kterých můžeš klopit,přední vidle,zadní tlumiče.
 
 
Datum: 07. srpna 2011 0:17
 
 
 
 
Jméno: OBER      IP: uživatel11676    
Dík moc, budu šetřit a pokusím se o czechinovu verzi...
 
 
Datum: 06. srpna 2011 8:47
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Deset tisíc je dost. Ložiska+gufera máš do 1000,- s tím že na kliku dáš kvalitní ložiska a gufera.Ojnice do 600,- Válec od Stejskala 3000,- karbec 1500,- Hikone 300,- + Doma upravíš, filtr 300,- Počítám s tím že si budeš vše dělat doma. Vejdeš se do 7000,- a kdyš se uskromníš tak do 6000,- ;-)
 
 
Datum: 05. srpna 2011 15:24
 
 
 
 
Jméno: panel      IP: uživatel10693    
V lese jsem korky sjel za mesic ferodo lamely uz mam 2 roky a furt ok toť vše jsou moje vlastní zkušenosti. :-D :-D
 
 
Datum: 05. srpna 2011 9:52
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chachacha. počítej s tím že jen do základního základu se vysypeš minimálně za desítku:-))) ojnice CKR jezděj všichni. hikon je sice efektní, ale bez dodělání je pramálo efektivní, na základní motor přímo nevhodný. lepšífo výsledku dosahneš s origo výfukem který bude ve špičkový kondici. toť vše jsou moje vlastní zkušenosti. bohužel...
 
 
Datum: 05. srpna 2011 9:12
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Ahoj, mám tlumiče simson a chtěl bych je trochu třitvrdit. Viděl sem že někdo dává pružinu mezi spodní brýle a kluzáky. Je to vhodne řešení a kde vzít tu pružinu sedí tam z nějakého jiného motocyklu?Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2011 14:27
 
 
 
 
Jméno: vvvv      IP: uživatel12204    
ahoj tyto pružiny mam také na krosovém pionýru a jsou z jawy 175
 
 
Datum: 09. srpna 2011 14:27
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Já tam měl takový ty venkovní tenký pružiny z nějaký ČZ, ale z jakýho typu nevím. Na burzách je jich ale dost.
 
 
Datum: 04. srpna 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel12184    
Čau draci. Chtěl bych se zeptat jestli tento vzduchový filtr http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_32_zakryty_rms.html normalně sedí na jawu 20. Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2011 15:30
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
pasuje ale řve to jak cyp s tym měl jsem ho taky po tydnu sem ho vyhodil
 
 
Datum: 04. srpna 2011 15:30
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Vyprdni se na to a nech tam originál, tyhle hustokrutý přímý filtry jsou k ničemu...
 
 
Datum: 03. srpna 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: LAKATOS      IP: uživatel12186    
dej si tam damskou punčochu ;-)
 
 
Datum: 03. srpna 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: OBER      IP: uživatel11676    
Čus draci, máte nějaké skušenosti se zapalováním z motorové pily na pionýra... pár lidí mi to doporučilo, pár lidí vyvrátilo... mám na pionýru tyristorové zapalování tak nevím co by bylo lepší.. a ještě jedna věc.. má nějaký smysl u výfuku HIKONE odstranit koncovku a namísto ní navařit rubičku? Viděl jsem to na závodech a prý je to supr věc.. Mám cross pionýra.. komínková nádrž atd.. motor je 05 s mnoha komponenty z 21 celé zapalování + magneto, válec, hlava, píst, karburátor + filtr karburátoru... budu moc rád za rady... nechci závodit ale chci mít prostě něco v čem se můžu hrabat a zlepšovat to i své schopnosti.. jezdíme takové enduro - výlety po loukách a lesích.. jak říkám za jekékoliv rady budu rád.. dík moc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: OBER      IP: uživatel11676    
Dík moc
 
 
Datum: 03. srpna 2011 10:52
 
 
 
 
Jméno: venca023      IP: uživatel8693    
Ahoj draku, já mám doma závodního speciála pro teréní závody motor jawa 05 válec jawa 21 zvětšený výfukoví kanál upravené časování zvětšený sací kanál přefuky sériové píst v horní úvrati orýsován u sacího kanálu a upilován klika jawa 05 zavíčkovaná klika pístní čep ojniční čep a vyvažovací díry podkova mezi kliku zapalování z minibike , spojka ferodo, 9zub. na prymáru, karbhurátor série rozfrézovaný difuzor na 19mm + správné natryskování, výfuk hikone uprava s výletovkou toť asi vše jinak v motoru se lejskalo uplně všechno klikový prostor, klika, ojnice , kanály motor jede slušně ale není oskoušen na motorové brzdě jinak sem vycházel z úprav jawa 05 ze světa motorů a trošku sem si jí pozměnil .Sorry za chyby Venca
 
 
Datum: 03. srpna 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
Dobrej draci, s kamarádem si upravujeme fichtla na fuchtlcupy....ale potřebovaly bychom poradit jak nejlépe vyřešit řetěz....máme hodně nápadů to jo, ale zajímaly by nás Vaše zkušenosti...popřipadě i foto...předem všem děkujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2011 14:33
 
 
 
 
Jméno: vvvv      IP: uživatel12204    
mam to vodítka (rolnu) vyrobené ze silonové tyče a v nem ložisko na každé strane pojistka pak už jen na místě řešit držák nevím kam ho chcete umístit
 
 
Datum: 09. srpna 2011 14:33
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
A v čem je problém, zajdi do nějkýho MX shopu, kup vodítko a na něj akorát držák...
 
 
Datum: 02. srpna 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
no jasný...potřebuju vyřešit to vodítku řetězu...díky
 
 
Datum: 02. srpna 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Co bys na něm chtěl řešit? Jaký řetěz, jak moc naplý, vodítko řetězu?
 
 
Datum: 01. srpna 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci můžou mi něco říct fízli když budu mít na babettě hikone ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jj díky :-D
 
 
Datum: 31. července 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
Si myslim, že nic neřeknou, ale když ve vložce zvětšíš díry, tak to výkon ubírat nebude a ani to nebude moc hlasitý. Já jsem si místo té vložky dělal perforovanou trubičku a okolo ní vatu, ale než jsem to stihnul vyzkoušet tak jsem koupil hikone a policajti mě zatím nezastavili. A až zastavěj tak výfuk bude ten nejmenší problém :-D :-D
 
 
Datum: 31. července 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
noo při upraveném válci a větším karbu ta vložka taky výkon nezvětší hele vo to nejde to ted neřešme.. můžou mi něco říct když budu mít origo lauf bez vložky?
 
 
Datum: 31. července 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
no to že vyndáš vložku z laufu ti výkon rozhodně zmenší...
 
 
Datum: 31. července 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
v pohodě.. sem si říkal že to výkon zvětší a ne zmenší :-D
 
 
Datum: 31. července 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
sorry, sem přehlídl, že jde o bábu :-(
 
 
Datum: 31. července 2011 20:31
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel12163    
05-to budou na TK čumět ! Přemýšlej trochu.Má bába RZ ?
 
 
Datum: 31. července 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Sníží ti to výkon... to nedělej, to hicone oni překousnou, ale na technickou si ho neber :-)
 
 
Datum: 31. července 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
ajo.. okej díky.. právě že budu mít upravený válec a dám tam větší karbec.. a co takhle vyndat vložku z laufu (původního) měli by řeči? nebo vrtnout já nevim ale origo tam mít nemožu
 
 
Datum: 31. července 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Mladý pane, má ten laděný výfuk platnou homologaci?
 
 
Datum: 31. července 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: Míla      E-mail:      IP: uživatel7075    
Zdravim :-) Zajimalo by mě jak rozebrat tachometr na Pionýra :-) Jak sundat obroučk ua sklíčko vím spíš bych potřeboval poradit jak vyndat bez poškození ručičku ( Z duvodu instalace nového polepu budíku) a popřípadě ještě radu jak nejlíp a nejrychlejc vynulovat tachometr :-) Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: Míla      E-mail:      IP: uživatel7075    
Jo díky už sem an to přišel :-)
 
 
Datum: 31. července 2011 12:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
neviem aký typ tacho maš sú ic viac ten s hliníkovým krúžím na vrchu sa dava lepšie dole ako ten s pochromovaním čo sa týka ručičky ta ide dole ťažko a musíš byť veľmi opatrný a stočíš ho jedine vrhačkou
 
 
Datum: 31. července 2011 0:29
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
ahoj,mam motor po GO na pionýru a chtěl bych snížit hlavu o kolik setin se to snižuje ,nejak středně ? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2011 9:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Snižuje se o 1 až 2 mm...
 
 
Datum: 31. července 2011 9:33
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
este jednou díky moc
 
 
Datum: 31. července 2011 9:09
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vem hlavu, nech v ní zašroubovanou svíčku a stříkačkou do ní nalej 5,5 ml oleje nebo vody a pak si třeba šuplérou směř o kolik je potřeba ji snížit (po hladinu nalité kapaliny) :-)
 
 
Datum: 30. července 2011 23:36
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
dík :-)
 
 
Datum: 30. července 2011 23:35
 
 
 
 
Jméno: dawe      IP: uživatel3930    
středně tak o 1mm
 
 
Datum: 30. července 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: UfiYk      E-mail:      IP: uživatel5767    
Zdravím, budu si kupovat Hondu CBR 125R, a chci se zeptat co mi prodávající musí všechno k motorce dát?? A když si jí přivezu domu, tak kam musím všude zajít, abych mohl motorku užívat na silnici.. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak dlouho to je ? u mě je to asi rok a půl, možná dýl. A neboj, oni si tě najdou ;-) :-P né že bych ti to přál, ale je to jen taková vize ;-)
 
 
Datum: 31. července 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: hryska ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D ja me 638micku mesic v poloprevodu na me bez pojisteni a pohoda :-D
 
 
Datum: 31. července 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musí ji odhlásit na voje jméno, musí ti dát TP, SPZ a někde nechávaj ORV s ustřiženym rohem, někde ho seberou. Ty zajdeš buďto na TK, nebo evidenčku, to si necháš udělat na svoje jméno, pak jí zřídíš PR a nakonec zajdeš na registr vozidel, kde jí přihlásíš na svoje jméno. Pokud jsi ji koupil z jinýho kraje, tak odevzdáš RZ, pokud jsi dostal, tak jim dáš i ORV a oni ti vystavěj nový, dáš jim i TP a oni do něj udělaj příslušnej záznam ;-) Jinak bacha na ČKP a pojisti cebro radši hned co se udělá polopřevod na tebe, já včera po víc než roce od nich dostal pozdrav na doplacení 510 korun za 17 dní nepojištění třindy ;-)
 
 
Datum: 30. července 2011 11:57
 
 
 
 
Jméno: Dalibor Bilek      E-mail:      IP: uživatel10730    
aby si ji mohl provozovat na silnici tak původní majtel ji odhlási,da ti papíry a motorku,ty sní musiš zajit na technickou a potom ji zajdeš přihlásit na magistrát města a tam by ti měli říc co jak dál,ale pak na policajty pro registrační značku a nakonec pojištění to by mělo byt vše :-) tak to vim aspoň já
 
 
Datum: 30. července 2011 9:17
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
Narazil jsem na tohle neni to hrozné: http://www.gilera.cz/wz/dolce2/hzen.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
každej druhej staví "krosku" nebo se zabejvá "tuningem". obojí se rovná likvidaci stroje. nechápu kde berete tu drzost se pohoršovat nad tím že někdo háže po louce kus šrotu, zvláště když valná většina se tu na výrobě šrotu víc než aktivně podílí...
 
 
Datum: 30. července 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
5eknu to asi takhle na každém moto srazu kde sem, byl byla tahle disciplína ale klikovkama podle váhy bud z pincka nebo z 250 nebo z 350
 
 
Datum: 29. července 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: řidič      IP: uživatel11065    
...smutné...velice smuté....ať si házej motorem z těch čínskéjch křápů....těhle je opravdu škoda
 
 
Datum: 29. července 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ještě pár let zpátky se různých panelek, pionýrů, péráků... válely všude hromady a nikdo to nechtěl a teď se z toho každý může pos*at. Ceny vyšroubovaný do horentních výšin. Pamatuju si, jak jsem prodával v 16 udělanýho mustanga (výbrus, nový spojk. lamely, nový lak, zapalování) a za 3500kč se prodával půl roku. Dneska hnusnej mustang a oni za něj chtějí 5000 a víc... Bych blil.
 
 
Datum: 29. července 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
bohužel je tahle "zábava" dost častym spestřenim většiny motorkářskejch srazů,,, u nás házeli torzem motoru 354,,, ještě bych pochopil, kdyby házeli nějakym olámanym motorem z pincka, ale z tý třiapule vypadali ty kartery na začátku dost zdravě
 
 
Datum: 29. července 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Debilci
 
 
Datum: 29. července 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
čau draci, kde se to dá sehnad -? http://www.ppmoto.cz/ostatni/aukro/nos.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
http://www.minibike-shop.cz/nos-pro-minibike-p-149.html
 
 
Datum: 07. srpna 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
danek: neni na tom obrazku nahodou napsana adresa kramu kde to maj ?
 
 
Datum: 29. července 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
denzileck: rychlejši jízda ... postul: jenom vul by to drzel 30 sekund.... jawa05: videl sem fichtla babetu ktery to tam maj a ješte jezdi
 
 
Datum: 29. července 2011 15:45
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na fichtla? Jestli to nitro do motoru napustíš, tak máš vystaráno... praskne ti ojnice anebo se ohne....
 
 
Datum: 29. července 2011 11:27
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
30 vteřin radosti a pak slzy.nebo čau draci nevíte kde mi zmizely kroužky?
 
 
Datum: 28. července 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co od toho čekáš?
 
 
Datum: 28. července 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
Dobrý den budu renovovat jawa 20 a potřeboval bich poradit plechi kromně revma plechů jsou hodně zahovalí eště pěkná barva tak nevím jesli to mam nastříkat nebo to rozleštit tempem kolik je číslo barvi tehle plechů a kolik číslo barvy rwma plechů a přední masky ? a kolik budu potřebovat červení barvy na ty plechi + kostra doplnky ? a kolik tí bílí Děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2011 8:03
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
Franky lofas-takže čurák ?? podle mně kdo je tady čurák jsi ti ale nwm no každej má svůj názor
 
 
Datum: 29. července 2011 8:03
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
krovak sice nejsi ale lofas by odpovidal... a to ze umis psat bez chyb neni zas tak tezky s pravidlama pravopisu ...
 
 
Datum: 29. července 2011 0:19
 
 
 
 
Jméno: KRusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
Karlos dík jo a kdýž budu chít psát správně česky tak to umím :-D JO a křovák nejsem :-D
 
 
Datum: 28. července 2011 23:32
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čeština zase dostává pořádně na pdel :-( ale aby jsi nebrečel, že ti tu nikdo neporadí, tak jawácká červená dle normy ČSN je 8850 a nikdo z nás asi nedisponuje věšteckou koulí a každý si pod pojmem "zachovalý lak" představí něco jinýho, takže fotka by mohla říct víc. Zatím hodně zdaru a tu češtinu fakt zlepši, bolej z toho oči ;-)
 
 
Datum: 28. července 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napsal bys tak životopis do práce?Jsi snad křovák nebo co?
 
 
Datum: 28. července 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co se vymlouváš? Neříkej mi, že je problém napsat na klávesnici slova, ve kterých se chyba snad ani udělat nedá. Podle mě je to docela demence napsat ve slově BYL měkký I...
 
 
Datum: 28. července 2011 14:24
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
krusna: Neptej se na to kolik máš chyb. Sám seš takovej omyl...
 
 
Datum: 28. července 2011 13:44
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
Bugs dik ale neres to mne jeto jedno jesli to nekoho sere tak to nema cist ja se na neco ptal nikod mi neporadil tak co se budu nervovat na internetu 75% lidi nedela pravopis mnel bych ja ? snad zacit ? oni sou hrozne chitri jo tahle stranka neni co bivala driv tet jsou tu jen chitrolini kteri si delaj srandu z pravopisu proto ze neumej poradit nebo je mama doma malo mlatila KOLIK MAM CHIB TET ???
 
 
Datum: 28. července 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši přestaňte tu ze sebe dělat tzv. GRAMMAR NAZI. Znám hodně velice chytrých a šikovných lidí co sice neumí pravopis, ale v praxi jsou velice zkušení. Sice se to opravdu špatně louská a bije to do očí, ale tento dotaz je podán na rozdíl od jiných alespoň srozumitelně. Už je to opravdu trapný jak je skoro u každého příspěvku, a nejen na fichtlpokecu, v každé diskuzi napadání kvůli pravopisu.
 
 
Datum: 28. července 2011 11:47
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že tě pracky nebolej, když to píšeš...
 
 
Datum: 28. července 2011 10:18
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12141    
Vem si radši učebnici češtiny a třeba zjistíš, že v tom tvém dotazu máš asi 18 chyb. Představ si, že čeština zná i tvrdé "Y"
 
 
Datum: 28. července 2011 8:37
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně taky mě to dostalo
 
 
Datum: 28. července 2011 8:26
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel12113    
Možná, by si se měl radši začít učit..
 
 
Datum: 28. července 2011 8:11
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel6480    
Zdar draci chtěl bych se zeptat, jestli někdo z vás má zkušenosti s bezkontaktním zapalováním z motorový pily? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: venca 023      IP: uživatel8693    
čau já mám zapalování na jawa 05 z minibike a jezdim sním závody a sem velice spokojen
 
 
Datum: 28. července 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel11607    
ano, mám, momentálně ho mám nasazený na čz 477 a šlape pěkně.. jen musíš udělat mezikus, a stočit kužel uvnitř rotoru aby sedlo + dořešit drobnosti jako uchycení atd.. prozatím mám cívku na mezikusu ze silonu a vše vpohodě, hlavně funguje ikdyž jsem sním projel vodou atd.. na pionýra a menší motory, musíš zmenšit i jeho vnější průměr na soustruhu, nebo sehnat nějaké menší..abys nemusel řezat kartry, ale jde to... http://kubiq.rajce.idnes.cz/cz_175-477/#usazeni_bezkontaktniho_zapalka_vcetne_upravenych_mezikusu_a_dilcu_pro_tento_motor_3.jpg http://kubiq.rajce.idnes.cz/cz_175-477/#cekani_na_valec_1.jpg
 
 
Datum: 28. července 2011 12:14
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky bych tu radu potřeboval...
 
 
Datum: 28. července 2011 10:22
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, dokončil jsem go mojí jawy 20 nepíši renovaci protože jsem udělal nějaké drbné úpravy. Zaměřil jsem se hlavně na motor má 12. výbrus objem 60ccm jede parádně tady dávám pár fotek tak se podivte a kdyžtak napište jak se vám líbí barva je stejná jak byla původní červená i ta na revma : http://becka1sud2.rajce.idnes.cz/%2C%2CP/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
dachl20 - podivej se na kyvnou vidlici ... ... Jawa05 - jo bezne .. uplne kazdej ma madarskej prekladac ... vetsinou po kapsach ...ze si dement ty neznamena ze ja taky !!! JANDRO PICTS
 
 
Datum: 28. července 2011 11:54
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik překladačů máš, tolikrát si člověkem franky...:-)
 
 
Datum: 28. července 2011 10:12
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky to mě ukaž, kde vidíš odřenou barvu?
 
 
Datum: 28. července 2011 9:06
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a pokec je plny spamov...
 
 
Datum: 28. července 2011 0:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
heh
 
 
Datum: 28. července 2011 0:37
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
copak azbuku pokec nemuze vzladnout............ ale todle byl nesmysl v asembleru - nema cenu te stim zatezovat - byl bys debil jako ja.............
 
 
Datum: 28. července 2011 0:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bol po rusky? len pokec to nezvladol?
 
 
Datum: 28. července 2011 0:32
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
a program je domrdanej.................
 
 
Datum: 28. července 2011 0:31
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
ORG 0000h mov DPTR,#0000h Stisk1: mov R1,#00h mov DPTR,#0000h mov A,#0000h movx @DPTR,A mov DPTR,#0001h mov A,#0000h movx @DPTR,A Stisk: jnb P1.6,Start1 mov A,#1 mov A,R1 add A,#1 da A mov R1,A jnb P1.6,Start1 jmp Stisk Start1: mov DPTR,#0000h mov A,R1 movx @DPTR,A jnb P1.7,Stisk1 jmp Start1 END
 
 
Datum: 28. července 2011 0:31
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm ja budu maturovat len zo slovenskeho jazyka,anglickeho a z praxi nic vic len aby som to zvladnul :-D no skoda ze az tak vela je z tej slovenciny... spisovatelia atd pak gramatyka..
 
 
Datum: 28. července 2011 0:26
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
hele bud klidnej .... ja jsem stejne radsi sel maturovat z matiky....... a s porovnanin se spoluzakama jsem byl horsi .........
 
 
Datum: 28. července 2011 0:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co odomna pitaju v skole ide na 1 ale v praxi to az tak nefunguje...
 
 
Datum: 28. července 2011 0:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja madarsky a cesko-slovensky :-D no anglictinu sa naucit by bol super
 
 
Datum: 28. července 2011 0:20
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
hele popravde se domluvim jen anglicky ................... rustina, francouzstina, spanelstina, polstina, madarstina je spatna ... ale v tom polsku se domluvim ale trva nez mi to docvakne..............
 
 
Datum: 28. července 2011 0:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty spaniel :-)
 
 
Datum: 28. července 2011 0:15
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
nous finissons ... uz me to nebavi .......... jsem z toho magor.......
 
 
Datum: 28. července 2011 0:12
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nehovorime :-) piseme :-D
 
 
Datum: 28. července 2011 0:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Minden emberi lény szabadon születik és egyenlő méltósága és jogokkal vannak felruházva ész és a törvény felé concienciadeben egymást. asi takle to zni po madarsky :-D
 
 
Datum: 28. července 2011 0:11
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
nous parlons
 
 
Datum: 28. července 2011 0:10
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
Todos los seres humanos nacen libres e iguales en dignidad y derechos y dotados como estan de razon y concienciadeben comportarse fraternalmente los unos con los otros.
 
 
Datum: 28. července 2011 0:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
niesom z tej generacie ktoré este sa naucili tú abecedu, tak nem8m sansu bohuzial citat rusky text
 
 
Datum: 28. července 2011 0:03
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bohuzial nie
 
 
Datum: 28. července 2011 0:02
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nakoniec sa naucis po madarsky :-D
 
 
Datum: 28. července 2011 0:02
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
co rustinu ovladas ??
 
 
Datum: 28. července 2011 0:01
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
koszonom
 
 
Datum: 28. července 2011 0:00
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) respekt
 
 
Datum: 27. července 2011 23:59
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
nem tudom
 
 
Datum: 27. července 2011 23:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez google translater :-D
 
 
Datum: 27. července 2011 23:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ako som rikal predem nic v zlom. ty to opravdu vies, inak co este vies po madarsky?
 
 
Datum: 27. července 2011 23:57
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
pro me to je kokot kterej patri do kobyly !
 
 
Datum: 27. července 2011 23:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to vim a ty to vis? je to po mojom materinskom jazyke
 
 
Datum: 27. července 2011 23:51
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
furt si myslis ze nevim co to je ??? klidne se me zeptej znovu ... delat z nekoho blbce neni spatny..............
 
 
Datum: 27. července 2011 23:45
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
jenco jenco .............. TO JE TO co ty NEMAS !!!
 
 
Datum: 27. července 2011 23:43
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
len tak mimo hodem a fakt nic v zlom Franky vis co zmanená lofas?
 
 
Datum: 27. července 2011 23:34
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
2Z-2623 VSICHNI CO TU CHVALI BY SE MELI PROBRAT ........... ten LOFAS ma opacne napinak- cvaklyho sneka - odrenou barvu - poblitej motor silikonem- srouby a rychlosponky ktery ani nestrihl ........... a muzu pokracovat ......... "ale nic jsem nerekl - drzim hubu - obratilo by se to pro ti me"
 
 
Datum: 27. července 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tvůj fichtl se mi moc líbí! Jen jsem se zasmál u fotky kde je SPZ přemazaná a na další fotce se nechá SPZ lehce přečíst. :-D
 
 
Datum: 27. července 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky ty barvy jsou perfektní.ovšem ty šroubky na podlážkách,nosič a mlhovka tě degraduje někam na uroven 12letého tuzéra.tyhle věci bych napravil
 
 
Datum: 27. července 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12138    
Ještě kdyby tak člověk napoprvý odfajfkoval zobrazit e-mail :-D Jinak ještě k tý dvacítce....moc se mi líbí.....perfektně jsi trefil barvy....
 
 
Datum: 27. července 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12138    
Když byste měli někdo zájem o sportovnější 60ccm,napište na mail,není problém...
 
 
Datum: 27. července 2011 20:17
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl-20: velmi sa mi tpáci tvoj fichtl naozaj pekná práca a hlavne tá farba sa mi páči aky je odstin tej farby v RAL? je to podla originalnej svetlo cervenej barvy? pekná ceskoslovenská vespa :-)
 
 
Datum: 27. července 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výbrus: přesně nevím kolikátej to je je to toiž buď 11. nebo 12. nevím
 
 
Datum: 27. července 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel12135    
sorry za ten zamek sem si nevsiml ja sem myslel ze to je vypinac na klicek
 
 
Datum: 27. července 2011 17:08
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel12134    
a proč tam píšeš 11 vybrus a sem 12???
 
 
Datum: 27. července 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 27. července 2011 15:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš to moc pěkny jen co to je za odstín te červené? já myslel že na pionýrách byla jen taková tmavší červená RAL 3004 čsn8850
 
 
Datum: 27. července 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rumštajn.dík dělal mi to v moto matuš v uherském hradišti, Jan: nevím co myslíš jestli ten zámeček řidítek tak tam žádný dráty nejsou
 
 
Datum: 27. července 2011 14:33
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Ahoj máš to luxusní at ti to jezdí ! chtěl bych se zeptat kde sy nechal dělat 12 výbrus :O mi to nikde nechcou udělat :-(
 
 
Datum: 27. července 2011 14:24
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel12135    
čus chtěl sem se zeptat na ten klíček jak tam máš já mám taky takovej ale nevim jak to mam napojit když to napojím z cívky na ten vypínač s tím klíčkem tak mě to chcípne prosím porad dík
 
 
Datum: 27. července 2011 14:09
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6480    
Zdar draci chci se zeptat, jestli někdo z vás neprodává bezkontaktní zapalování za rozumnou cenu?? 3200 se mi za to nechce dávat :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: Luk      IP: uživatel12127    
Ahoj, mám takový špek. 23 Mustang, nový výbrus (první), HT 72, Svíčka NKG B5 (cca 19) krásně cihlová, jehla nejníž, předstiih + odtrh Ok, nová klika CKR atd.... ., tak a k problému. Studený motor jede parádně, ale po plném prohřátí se pokaždé stane že při plném plynu lineárně klesne výkon. Např rovinka s jemným stoupáním, zařazen třetí př st a držím plný plyn. vydrží cca 500m a výkon klesne. pokud držím stále plný plyn tak lineárně klesá výkon až téměř k volnoběhu (stále při plném plynu), potom se drží řekněme kolem 1500 ot a motor nemá sílu (stále plný). motor oni necukne nic, je to jako by mne někdo chytl za prdel. Pokud vymáčknu spojku tak jde motor naprosto normálně do otáček. stačí mu dát pár vteřin a zase chvilku jede normálně. Je možné že se přehřívá a z nějakého důvodu přestane jet. Ale pokud cítím že se ubírá na výkonu tak stačí zmáčknout plovák dolů a motor se výkonově opět chytí ( ještě upřesním že po tomto zjištění jsem zvýšil hladinu a upravil stop ventil nad plovákem, tedy provrtal větší díry pro lepší průtok paliva do plovákové komory.) Uzávěr nádrže je průchozí bez problému. Zítra testnu menší/ větší trysku ale už mi celkem dochází nápady. Zkoušel jsem ještě jehlu na max, ale stejné ne-li o zlomek horší ale to už těžko říct. Kontroloval jsem válec píst a bez destrukce. Budu vděčný za každou rozumnou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že kedy zaberá spojka musíš nastaviť.. a to pri páčky na ridítkách prírucka predpisuje kolem 2mm mrtvý krok ale to je k ničomu lebo uloženie páčky na motore po 30-35let je opotrebované . ja všetky pionierky štelujem najprv podla návodu to je takzvaný základ a potom podľa toho ako ide do otáčok + podla toho ako jazdí nastavím zapaľovanie s otočením a podla farbu sviečky nastavím hladinu v karburátoru,
 
 
Datum: 29. července 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Janco ja zajizdel motor z prvnim vybrusem na polohu jehli 2 coz je prostredni polohs :-D ze 3 a zajel sem to na 600km a pohoda takze nevim proc by mela bejt 3 kazdej fichtl to snasi jinač to si ale musi zjistit majitel fichtla a seridit a vystelovat kazdej fichtl nejde sestelovat podle navodu ! toje jako ze spojkou mel sem dost fichtlu uz a u kazdyho sla i spojka jinak napr pri rozjizdeni sla u jednoho az na konci a u tretiho sla uz na zacatku a byli spojky uplne novy pruzinky taky lanka taky tycky taky kulicka taky a stejne kazda sla jinak prevodovky jdou jinak a vykon ma kazdej fichtl jinak podle toho jak je to zachovali obstarany utahany apod takze kazdej fichtl nejde po precteni navodu :-D ale po vychytani majitelem napr jeden fichtl chce pri teplim startu dat pulku plynu jinak se uchlasta a druhej fichtl chce plnej plyn a je to v pohode a chytne lepsi :-D a trysky su stejny hladina benzinu taky a jehla je na stejny poloze :-D
 
 
Datum: 29. července 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: Luk      IP: uživatel12127    
Tak výkon ujde, za studena supr po zahřátí trochu vadne ale v normě. Akorát ta svíčka vydržela hodinu. Tak a jaké mám teď možnosti.... celkem by se dala koupit iridiová o stejné hodnotě ale nemám zkušenost. Nebo pak prubnout jiného výrobce.
 
 
Datum: 28. července 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: Luk      IP: uživatel12127    
Koukám co člověk to trošku jiný názor :-) to je dobře jinak by to byla nuda. Trošku to rozseknu. Tak svíčka nová NGK B9 (cca 14 dle Brisku). Jen dodám že máme NGK na krámu tak je to pro mě na vyzkoušení dobrá volba vzhledem k ceně. Jel jsem to projet a je to opravdu mnohem lepší. Sice je tam rozdíl mezi teplým a studeným motorem, kdy za studena jede líp ale ne už tak razantní. Jen k té svíčce, po projetí jsem na chvilku zastavil a po opětovném nastartování motor celkem dost cukal, chvilku. Ještě to zkusím odpoledne pořádně vyzkoušet.
 
 
Datum: 28. července 2011 13:35
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12132    
Rád bych reagoval na ty PALky. Prvně jsem se moc nerozepisoval, ale ještě bych tu uvedl jednu zkušenost. Přes inzerát jsem koupil jeden motor v úplně děsným stavu kvůli náhradním dílům, který ležel několik let na půdě. Na první pohled mě zaujala zašroubovaná svíčka (PAL), která ve mě nevzbuzovala moc důvěry. Jen tak ze zvědavosti jsem ji očistil, smirkem odrbal rez na kontaktu a dal no mojí 23ky. Světe div se, ale po těch letech v těhlech podmínkách jela jako nová a já na ni najzdil ještě hóóódně kilometrů třeba při zajíždění motorů apod. (neměl jsem odvahu ji vzít na závod). Pak jsem ale po týhle skvělý zkušensoti koupil PALky úplně nový a byla to sázka do loterie. Nevím jaký s tím máte zkušenoti vy, ale mě žádná nevydží stejně dlouho. Na některou najedu 100 km a jinou jsem pozžíval třeba 2 roky. Od tý doby co jsem přešel na NGK se mi to nestalo a každá mi vydrží +/- stejně. Zřejmě dřív to byla poctivá práce a dnes už jen rychlovýroba.
 
 
Datum: 28. července 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim asi ste nevsimli ze on má seriový motor 1. vybrus co vubec nepotrebuje upravy nic netreba prevrtavat a dat vacsiu trysku,,, radite mu ze at dá jehlu nizšie... ked má najeto od výbrusu cca 30km, jawasimson trosku ta opravim: na zábeh je treba dat jehlu na 3. zárez z hora a mazat v pomere 1:25, ziadný 1. a 2. zárez z hora a pomer 1:30!!, takze vrátiť karburator do povodneho stavu a namontovať filtr s čistou vložkou, "zábeh"- bez filtra s 72 tryskou provrtaným ventylom, a 19 svieckou spatnej vyroby paráda. hladat zázrak v sviecky je blbost daj tam Brisk N15C a je dozivotný pokoj mám najeto skoro 5000km bez problemov sviecka je ako nová, tie lepsie sviecky sú pre lepsie motory..a vyprdnú v zle nastavenom motore
 
 
Datum: 28. července 2011 11:34
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Jo FALK a nezapomenu dodat ze na te svicce neni najeto jenm 4tis na PAL ale ze jezdila i predtim v aute normalne pred 25 lety tak jenom pro zajimavost :-D
 
 
Datum: 28. července 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
FALK nesouhlasím mam svicku PAL ktera je 25let stara a jezdim nani od doby co mam fichtla 23 mustanga a najeto natom mam nakych 4tis km a bezi jedna basen :-D a v druhym mustangu mam svicku Denso TR22 (14) a najeto kolem 2 tis a taky pohoda takze nemusis mluvit otom ze takhle Pal odchazi kdyz driv nebylo nic jineho nez svicka PAL mozna jeste BOSCH ale to bylo az potom myslim ne tet ale pred 50 let spadky nebo kolik a lidi byli spokojeny ! vsak kazdy auto jezdilo na PAL wartburg skodarna atd a nebyl problem na NGK jezdim taky sem jezdil driv na Simsonu a taky nebyl problem ale po nakych kilometrech zacla blbnout tato svicka a nebyla to jenom 1 od NGK ale bylo jich cca 3 spatny starty po naky dobe co sem natom najezdil a koupil sem DENSO TR22 a pohoda nikdy nebyl problem nebo PAL taky parada svicka ! sice je mozny ze nemam zkusenosti z ladenyma fichtlama v tuning motorech na fichtlu atd protoze ja se spis venuju origo motorum tak jenom pro zajimavost svicka PAL vydrzi vic jak celi NGK !
 
 
Datum: 28. července 2011 10:25
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12142    
Já teda nevím jak tu můžete chválit svíčky PAL. Jezdím s mustangem 5 let závody a motorkám se věnuju nějakých 20 let. Vždycky jsem používal PAL, protože jsem si říkal, že český motorce dám českou svíčku. Jenže když jsem na závodech během 3 hodin měnil 2x svíčku, tak mě to fakt naštvalo a při první příležitosti jsem koupil NGK titanovou řadu. Odjel jsem s ní 3 závody (tzn. 9 hodin na nejvyšší výkon) a teď jsem ji měnil jen preventivně. Je sice dražší (cca 130 Kč), ale i tak se to vyplatí. Minulý týden jsem jen ze zvědavosti zkoušel tu stříbrnou řadu, ale po 2 hodinách mi začal cukat motor. Dal jsem tam teda zpátky tu starou titanovou a závod dojel na 1. místě. To co popisuješ může fakt dělat svíčka, tam bych začal. Pak si rozhodně připlať za lepší olej (nejlépe Castrol kvůli usazování karbonu), dotáhni si karburátor k válci (kvůli falešnýmu vzduchu), dolaď předstih a odtrh. Pak už jen laboruj s tryskou (já používám vel. 70) nebo zářezem na jehle. Pokud by ani tohle nepomohlo, zkus se projet s vytaženým sáním co vede do karburátoru. Pokud ti výkon naroste, dělá ti to falešnej vzduch.
 
 
Datum: 28. července 2011 8:48
 
 
 
 
Jméno: Luk      IP: uživatel12127    
no nejjednodušší je to zkusit :-) zítra bude nová... nevím přesně jaká, jen jsem volal do práce ať mi objednají co nejstudenější. Uvidíme, zítra písnu.
 
 
Datum: 27. července 2011 23:02
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to ti může sakra zavinit. Cos myslel, že ta teplota znamená?? Teplotu jiskry? :-) Je to hodnota, s jakou ti svíčka přes izolátor předává teplo do okolí...
 
 
Datum: 27. července 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
hh: nevím to jistě, ale aby mi špatná tepelná hodnota svíčka zavinovala to, že se motor začne přidírat se mi zdá jako blbost, dyštak mě opravte
 
 
Datum: 27. července 2011 18:55
 
 
 
 
Jméno: Luk      IP: uživatel12127    
Dík za nápady trochu se sice rozchází ale nevadí jen pokračujte :-) Jen ještě trochu dovysvětlím. když se zrovna ztrácí výkon jak jsem popisoval tak motor nevynechává, necuká, nedusí se. jen ten výkon prostě krásně klesne. Nepřidírá se, kontroloval jsem píst i válec. \r\n\r\nK odpovědím za které děkuji, zkusím reagovat: Tak svíčka nová, test svíček s nižší hodnotou negativní, tedy jen do 14. zapalování je nastaveno dle jízdní zkoušky do kopce, mělo by to být v pořádku a motor se chová dobře. Obohatit směs jsem zkoušel na jehle a negativní. bohužel jinou velikost trysky nemám momentálně k dispozici ale ta 72 je pořízená nově. Filtr zatím není, jen zakryté sání boxem který není nijak přiškrcen. Ano motor je zatím surový, najeto cca 30 km při testování. A je pravda že nepatřím mezi zastánce plnohodnotného zajíždění motoru. Palivo 1:30. Trysku jsem neupravil, upravil jsem ventil co zavírá palivo do plovákové komory. Tak asi tak.\r\n\r\nJinak celkem jsem myslel to stejné jako uživatel Jawasimson a hh ale bohužel :-(
 
 
Datum: 27. července 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12133    
dej tam brisk n14c, HT 68(72 je na 0.výbrus šíleně bohatý!) a skontroluj průchodnost filtrboxu.....případně uvolni ty dvě díry ve spodku pláště a zkontroluj,jestli je dobře filtrbox usazenej a něco nepřidušuje tu sací trubici....
 
 
Datum: 27. července 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná je to tou svíčkou, NKG sou náchylný na uchlastání, jestli máš jehlu nejníž, tak jí zkus dát vejš
 
 
Datum: 27. července 2011 10:03
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel10245    
Tohlekto se mě dělo, když jsem měl ucpanej karbec, zkusil bych ještě jednou všechno vyčistit
 
 
Datum: 26. července 2011 23:14
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
Celkem bych tam dal jinou svicku TORCH TR22 (14) studena svicka asi se to moc prehriva taky je to napad jezdit v lete na teplou svicku v lete mas jezdit na studenou svicku a v zime na teplou pokud jezdis i v zime ja napr ano na snehu jinak pri zabehu ma bejt vic oleje 1:30 aby se trosku vic mazal a jehla od zhora bud na prvnim zarezu nebo druhym pro zabeh se doporucuje ten druhej zarez a hlavne abysi nemel spatnou tu trysku jak pises ze si to vrtal ale to by se spis melo uchlastavat pokud je zvetsena :-) a skus seridit jeste predstih pridej kdyztak fora na zapalovani a skontroluj odtrh jinak si myslim pokud mas vse dobry tak by nemel bejt problem ! a staci motoru jak pises ma dostatecne benzinu napr nemas vadu v v kohoutu ? skus vse prohlidnout a potom kdyztak dej vedet.
 
 
Datum: 26. července 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
přijde mi to docela jasný, pokud ta 19 v závorce má být tepelná hodnota svíčky odpovídající Brisce, pak tam máš hrozně teplou svíčku a motor se díky ní zákonitě přehřejvá a přidírá. Přeplavením plovákovky obohatíš směs, která hoří při nižší teplotě a lépe odvádí teplo z válce, čímž zmenšuje přehřejvání. Dej tam prachobyčejnou Brisku N15C a přestaň kurvit motor...
 
 
Datum: 26. července 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je ten výbrus zajetej? nebo to honíš hned po nainstalování? co máš za filtr?
 
 
Datum: 26. července 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: 100ki      IP: uživatel12128    
Ahoj, to máš jednoduchý, máš to chudý a začne se to lehce přidírat.... . Zkus obohatit na trysce, nebo na jehle.
 
 
Datum: 26. července 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel9806    
Zdar...Kontroloval jsi předstih?...Zkusil bych vyměnit svíčku mě to jedna NGK taky dělala že v kopci to nechtělo jet teď mám palku a jezdí to v pohodě, ale vyměňoval jsem víc věcí ale na zkoušku to můžeš zkusit :-)
 
 
Datum: 26. července 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: Tuner      E-mail:      IP: uživatel7956    
čus draci zlepší to http://www.babetta225.wbs.cz/Tuning.html zvuk nebo ne a deto udělat i na mustangu ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2011 0:21
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
je to pravda ted sem zkratil koleno na 210 a jede 55km/h a před tim jela asi tech 45km/h
 
 
Datum: 27. července 2011 0:21
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Protože u 2T motoru má bejt koleno co nejkratší,proto se nedoporučuje např. víct vejfuk vrchem.
 
 
Datum: 26. července 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dokáže to někdo vysvětlit? jako taky jsem o tom slyšel že když se uřízne kolínko že to jede líp , ale jak je to možný?
 
 
Datum: 26. července 2011 14:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Užíznutím kolena si možná malinko pomůže ale zabije to vrtáním do tlumiče.
 
 
Datum: 26. července 2011 11:07
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
na mustangu těžko. Babetta má originál kolínko asi 8cm strčený ve výfuku. Je to kvůli omezení rychlosti na 45km/h. Po uříznutí jde víc vytočit a rychlost stoupne třeba i na 55.
 
 
Datum: 26. července 2011 11:04
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zvuk nevím, ale výkon půjde rapidně dolů....
 
 
Datum: 26. července 2011 10:10
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobré ráno draci mal by som na vás jednu otázku. Aká ventylová vôla má bit na valci a hlave 70ccm ked na 48ccm teda sériová má bit 0,05mm 5stotín a ešte či tých 5stotín možem dat tesných alebo volných . Jedná sa o motor rady 139FMB JAWA Robby... Dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2011 8:57
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      E-mail:      IP: uživatel11711    
zdravim vas jawaci,chci se zeptat,pasoval by motor z jawy 350 na kostru CZ 175/356 ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2011 2:07
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11711    
motor sednul krasne a ani ta kyvka vubec nezavazi,takze vsechno je perfekt
 
 
Datum: 01. srpna 2011 2:07
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11711    
ta kyvka mi vubec starosti nedela,si poupravim,jenom me zajimalo jesli tam ten motor pasne at nnemusim nic prevařovat
 
 
Datum: 30. července 2011 2:16
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
To že tam bude zavazet něco tomu motoru to jiná ale já se bavím o tych držácích do tych to jde sám píše že to na 250 jde a já jsem měl motor 250 v rámu 175 takže to musí jít
 
 
Datum: 27. července 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
řikam že tam nepujde... ale to on zjistí sám, až se ho tam bude pokoušet napasovat... nevim, jestli si někdy viděl ty dva motory vedlesebe, nebo rámy, ale při nejmenšim je z třipade podstatně delší a nenarveš ho tam kvuli kyvce... obě motorky mam doma, takže vim co píšu
 
 
Datum: 27. července 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
půjde tam já jsem měl na kostře na jawa 250/559 motor z čz 175/356 a jak sám píšeš na rám 250 by šel takže určitě tam půjde
 
 
Datum: 27. července 2011 8:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nepujde ani náhodou... motor z velký kejvy do malý nedáš! pasoval by do rámu 250/353
 
 
Datum: 26. července 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11711    
to sem chtel slyset,ze tam bude pasovat tenn ty 350/354,tak diky moc
 
 
Datum: 26. července 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
Pasoval by tam z 350/354 kývačky ten by tam určitě šel ale třena z 634 a tak tam nejde
 
 
Datum: 26. července 2011 11:16
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ne
 
 
Datum: 26. července 2011 9:20
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
čau draci, kopil jsem si ložiska SKF a jsou trochu volnější než klasický ložiska, je to normální nebo ne? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To není stupen přesnosti ale označení radiální vůle ložiska. Ty patří třeba na klikovou hřídel. Jsou to těžce namáhaná ložiska...
 
 
Datum: 25. července 2011 20:08
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
Když si kupujete ložiska tak se podívejte jaký stupen presnosti mají třeba C3,AN atd ty sis asi koupil volnější ložiska něž si tam měl origo, ale já mám jak v pionýru tak v ČZ volnější než tam byli a je to v poho....
 
 
Datum: 25. července 2011 19:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U mé taky loźiska SKF volnější..jezdim na ně rok a v poho.
 
 
Datum: 25. července 2011 18:44
 
<  90  91  92  93  94  95  96  97  98  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 15:43:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu