Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 zdarec, myslíte že potřebuju na čezetku, která má 9,5 KW ale obsah 175 řidičák A2 do výkonu 25 KW ? Nebo mně stačí A1?Jde konkrétně o 175/487.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 14:11
Jméno: standa
IP: uživatel10895
 Bohuzel je to jak to je. Cílem je především bezpečí provozu na poz.kom.,kdy veškeré novely vychází ze současného dění...vždy je to reakcí na nejaky problem....nejde vse resit jednoduse......pokud to omezí jen na výkonu bez kubatury,budou 16 lety kluci jezdit na "zavrenejch" pětikilech(ano papírově jde zavřít všechno!)....a sme kde sme....tato hranice meli byt rozumnym kompromisem.... nikdo nevidi az tak daleko za sebe,aby upravil novelu vyhlášky o řadu výjímek v podobě československých strojů a strojů východního německa,které sice výkonem do A1 spadají,ale kubaturou ne.... stejný problém je u skupiny AM která je uplně postavená na hlavu....místo toho aby mladí začínající motorkáři jezdili na levných prskoletech doby minulé jako je simson,pionýr,stadion a ostatní podobné padesátky,tak je vyhláška směřuje na papírově "zavřené" skůtry a malé točivé padesátky,které v některých případech sotva splnují A1.....a je tu opět rozpor....na maly aprilii RS ci Yamaze TZR 50 od pátnacti jezdit můžeš...po né moc drahém překitování to umí chodit i 120km/h a pro nezkušenýho začátečníka to muže být nejkratší cesta do hrobu oproti tomu poměrně "pomalý"pionýr či simson je zakázán...stejný rozpor je v A1,kde na Mitu které má 21-27-30kW jezdit můžeš(ano ostrá verze nesplnuje ani Ao),že to jede i 200km/h nikomu nevadí,ale na pomelé české čz 150/175 nebo neméně rychlé německé MZ150 jezdit nemužeš.... Tehdejší novela měla naměřovat začínající 15 ti leté motorkáře k babetám a líným 4T skútrům,ovšem komerční prostředí se vyhlášce přispůsobilo,kategorie A1 měla bý především pro celkem bezpečné 4T 125 a základní verze 2T 125,kde všechny motorky nepřekračují 100km/h....ovšem komerční prostředí se přizpůsobilo..... nehledejte ve vyhláškách a novelách vyhlášek logiku a krok kupředu....pouze kopírují požadavky prodejců,dodavatelů a ostatního podsvětí tahajícího za neviditelné nitky loutek ve vládě....proto současná novela řidičáku Ao je jaká je....a není to ani o bezpečí,ani o logice....je to jen o požadavcích trhu....samozřejmně za to někdo dost slušně zaplatil.....
Datum: 27. prosince 2010 14:11
 OndraJW: Jo musíš mít Ao - omezené, tedy od 18ti let. Taky jsem si to musel dělat, abych mohl jezdit na ČZ 175 487 a ČZ 175 450.05. Je to fakt debilně rozdělený, co bys chtěl od kreténů z ministerstva dopravy. Nikdy neviděli ani jak motorka vypadá a tak, abych tak řekl s prominutím ču*ácky rozdělej.
Datum: 26. prosince 2010 22:12
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 jj, já vím jak jsou skupiny... Ale třeba kdybych mněl MZ 150, která má asi 9KW, to nevím jistě, tak na ní taky nemůžu, (stejně na ní každý jezdí s A1) ? To je pěkně naprd udělané.....
Datum: 26. prosince 2010 21:27
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 potřebuješ do 25 kW,A1 je JEN DO 125 CCM!Někteří si to ale pořád pletou
Datum: 26. prosince 2010 21:21
|



|