Jméno: racer
IP: uživatel12689
 dobré játro, chcu se zeptat, jezdím fichtl cup za klasiky a zajímalo by mě jestli se v této kategorii bere za úpravu vykuchaný výfuk, snížená hlava a místo paraboly kus kartonu s číslem? dikes chlapi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2012 20:29
 na Moravě by byl problém s tou hlavou...
Datum: 05. prosince 2012 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel14804
 Je to o pořadatelích a o pravidlech.... Někde je třeba i pevně daná tolerance výfukovýho kanálu... Někde je podmínkou jen seriový vzhled a 3Q převodovka(neskutečně otevřené možnosti).... Takže rada...kontaktuj pořadatele a zeptej se...
Datum: 05. prosince 2012 15:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 ... mimojiné jeden z důvodů, proč jsem klasiky přestal jezdit - podvádí se tam. Nejradši mám "ořežplech" kategorie, kde je naprosto jasně napsáno, co se může. Většinou 16" kola, bubnové brzdy, motor a karbec vzhledově originál, samozřejmě origo zdvih a vrtání, maxim. 3 kvalty.
Datum: 05. prosince 2012 10:45
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jo to u nás taky jezdím klasika jsou mězi klasiky i borci co předjížděj ty první speciáli ale maj klasika na první pohled mustnang bez upravi ale co motor to nikdo neví naštěstí udělali pro prvních 5 kontrolu
Datum: 04. prosince 2012 21:10
Jméno: fero
IP: uživatel14743
 nekde se po závodě sundává válec ,a měří se kanálky, kontroluje klikovka, zapalování, hlava, to je asi tak nejspravidelnější, než nekde jezdit kde pustí utajené speciály
Datum: 04. prosince 2012 20:19
 Přesně jak píše pode mnou Bakoun.. já třeba jezdím originály s úplně převařeným rámem, jinejma tlumičema, jiný výfukem, i malinko upravené kanálky a 4,4ml hlavou... a i tak mě tam kolikrát předjíždí třeba i ti co jezdí originály s pomocnejma výfukovejma kanálama... ORIGINÁL je hodně podvodná kategorie  Ale v každém závodě je to jinak...
Datum: 04. prosince 2012 20:03
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jak na kterém závodě... většinou to mají napsaný v pravidlech.
Datum: 04. prosince 2012 19:55
|



|