for Hux: taky jsem to viděl na netu
for Front: tak koukni na píst, že jsi jezdil no a dál? Tak třeba ten tvůj píst teď vypadá zajímavěji, mrkni na něj a napiš.
Datum: 03. srpna 2007 19:43
Huxi ses pica?meles sracky ja ve fichtlu na N15YC jezdil rok a pul a jezdi do ted...sice uz stoji ale jezdi
Datum: 01. srpna 2007 10:51
Jméno: Lukáš
IP: uživatel1203
A jak dlouho to trvá neš to přepálí já ju tam mám toti N15YC jeden týden..
Datum: 31. července 2007 12:05
N15YC tam nedávej!!! Propalujou písty...
Datum: 31. července 2007 9:05
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Ano,podle příručky je PAL 14-8R.Jelikož se pod tímto označením nevyrábí,tak jsem uvedla N14C.
Datum: 31. července 2007 8:55
Podle příručky tam nemohlo bejt napsáno N14c, protože když se přestal vyrábět fichtl, značily se svíčky jinak!!! Podle současného značení tam patří N15 , N15Y, N15C nebo N15YC. Y- prodloužený elektrody, C- měděný el. Na všechny to jede dobře, nepoznal jsem rozdíl. N14 je na neupravený motor moc studená, N 17 naopak teplá, ta je do babaty
Datum: 30. července 2007 23:08
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Podle příručky od výrobce tam patří N14C. N15C se dávají do 175.
Datum: 30. července 2007 22:50
Jméno: karlos
IP: uživatel372
já jezdím na NGK BxHS a to číslo co tam je x tak značí jaká ta svíčka je ejstli teplá nebo studená, já mám např 6 takže B6Hs, nebo championky, výhoda je že dlouho vydří prý až v autech 60000, ale ve fichtlovi ti to tak na rok bude stačit ten olej jim moc dobře nedělá,,,
Datum: 30. července 2007 21:25
Nejlíp N15C
Datum: 30. července 2007 13:43
Jméno: xxx
IP: uživatel821
do takovího zjeba je jedno co tam dáš
Datum: 30. července 2007 13:39