slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar draci, tak konečne som si našiel čas a dokončil som tyristorové zapaľovanie s prerušovačom na smerovky :-) , bolo stým veľké trápenie, nevedel som nájsť chybu a nakoniec bola len zlá dióda... :-) , celý čas som si myslel že to je kondenzátromi( 3 som vymenil ) ... je to prevzaté z návodu na jawa-50.cz len pár veci tam je zle napísaných... no ešte zostáva jedna vec, previnúť cievky na stator, a ja by som sa vás chcel spýtat koľko závitov treba navinúť ? dve cievky by mali mať rovnaký počet závitov...dik moc :-) , tu sú fotky http://s2.imgupload.cz/img/--/71983/T3Std/P2241563.jpg http://s2.imgupload.cz/img/--/71984/jtdQ6/Fotografie-0004.jpg http://s2.imgupload.cz/img/--/71985/deXRx/Fotografie-0005.jpg http://s2.imgupload.cz/img/--/71986/yT7ik/Fotografie-0006.jpg http://s2.imgupload.cz/img/--/71987/YfrXd/Fotografie-0009.jpg http://s2.imgupload.cz/img/--/71988/5LK0q/Fotografie-0012.jpg http://s2.imgupload.cz/img/--/71989/dJkW3/Fotografie-0013.jpg http://s2.imgupload.cz/img/--/71990/o6msM/Fotografie-0014.jpg http://s2.imgupload.cz/img/--/71991/jvR6c/Fotografie-0015.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2009 8:31
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Vždyť jsem ti to psal že je to použitelné i pro třípól. No nevím co jsi na stole měřil, ale nejprůkaznější by bylo mít přípravek v kterém máš magnetto upnuté a máš možnost měnit otáčky v rozsahu řekněme alespoň do 5000 ot/min. Já osobně jsem se na to vykašlal, protože nehodlám vyhazovat peníze za takovej přípravek abych si mohl změřit výkonovou křivku aternátoru. Ale fakt by mě zajímalo co jsi na stole v laboratorně-sterilních podmínkách měřil. Mám však elektronický přípravek na simulaci kladívka či jiného snímače, který dokáže simulvat do 12tisíc otáček, ale u magnetta je to jiné, to bez fyzického přípravku nezměříš nic. Nevšimnul jsem si že by se ti hřál kondenzátor. Zřejmě si pleteš pojmy z dojmy, protože tišťák máš utavenej pod tranzistorem. Není co vymejšlet, musíš pod něj dát chladič a vymyslet jak i tenchladič za provozu bude rozptylovat své teplo, protože chladič není zaklínadlo na teplo, ale jen nástroj k rozptýlení tepla, kterého se je potřeba dál zbavit! Předopkládám že použitej měnič je ze historického zapojení pro trabanty... Mě by jen zajímalo kde jsi sehnal po tolika letech germaniovej tranzistor, když se nevyrábí téměř 30 let :-D. A také že tvoje úprava na mě nepůsobí příliš komplexně, podle mě jsi tímhle CDI který neobsahuje zpětnovazební regulaci (tím ušetříš proud a stabilizuješ podmíky provozu) neušetřil moc proudu, aby jsi mohl nabíjet a k tomu i sem tam živit blinkry. A to si myslím že tyhle nicd akumulátory neutáhnou blinkrový žárovky. Ono totiž 30W (2x15W) je na 6V rozvodu 5A a to pochybuju že bez úhony tyhle akumulátory přežijou. Zkrátka je pomalu ale jistě budeš zabíjet, takže do měsíce budou KO.
 
 
Datum: 28. října 2009 8:31
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diiiik za rady, pár krát som si to prečítal a zistil som čo si mi tým chcel povedať... úprava statoru na 4 cievky to sa mi nechce robiť musím sa uspokojiť s 3cievkami, baterky mi nabíjalo keď som to mal na stole celkom fajn a myslel som si že tie baterky tam budú stačiť až nad mieru... ale hreje sa mi kondenzátor, ak si videl že je prehriaty plošák.. no snáď to nejako vyriešim... potom sem napíšem čo a ako... ešte raz dik zdar :-)
 
 
Datum: 27. října 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Abych byl konkrétní, vhodný akumulátor je pro tenhle typ režimu olověný. Startovací, trakční, nebo polotrakční. Osobně bych se přikláněl k trakčnímu, či polotrakčnímu, protože pionýr nemá starter. Ideální ceny-výkon jsou gelové akumulátory pro UPS a zálohu ústředen... Ale to pro tebe znamená buď naladit na 6V (ve skutečnosti 7,2V je plynovací napětí olověného akumulátoru), nebo na 12V. Osobně bych doporučoval 12V je tam míň technických potíží.
 
 
Datum: 26. října 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
No ptám se co tím chceš napájet. Na tom totiž hodně záleží. Proč zrovna dvě stejné, proč ne tři? Všimnul jsem si z fotek že jsi použil měnič a k tomu je připojené CDI. Takže z mého pohledu máš volné tři cívky (póly). Tvůj problém spočívá v mnoha věcech. Takže jako první je nevhodný typ akumulátorů. Zřejmě se jedná o běžné seriové NiCd akumulátory. Potíž je v tom že se musí nabíjet desetinou své kapacity a to bez elektronické regulace neohlídáš. Tu elektroniku nikde nevidím, takže odhaduji že pokud by jsi měl výkonový přebytek, tak neregulovaným dobíjením je brzy odrovnáš. Není však třeba nic převíjet. Alternátor s permanentními magnety se chová jako lineární zdroj a proto je schopen dodat teoreticky libovolné napětí. Tedy přeladit ho na tvých 7,2V není žádný problém a není co navíjet. Jestli však myslíš pod pojmem stejné cívky aby se dali všechny (dvě, nebo tři) použít pro jeden můstkový usměrňovač, tak potíž je v tom, že ani jeden pól není ve skutčnosti ve fázi s druhým. V jakési přibližné protifázi jsou pouze párové póly a aby se dal jejich výsledný signál sečíst je u každého párového pólu opačně vinutí. Proto musíš každý pól usměrnit samostatně, vyjma párového pólu a pak teprve sloučit výsledný signál. koukni na můj web, tam to mám dost rozebrané.. tebe bude zajímat rubrika zvýšení výkonu... sice se jedná o tzv. čtyřpól, ale pro tebe si stačí domyslet že by jsi tam měl jen tři póly. http://btelectronic.sweb.cz
 
 
Datum: 26. října 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aby mali rovnaký počet navinutých závitov dve cievky nie ako originál... len ja potrebujem vedieť počet koľko ich približne má byť tých závitov, cca 500 ??
 
 
Datum: 26. října 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Proč převinout cívky na statoru? Z jakého důvodu?
 
 
Datum: 26. října 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak dik kamo :-), chvála poteší, ale aj rada :-D :-)
 
 
Datum: 26. října 2009 22:10
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
verim ti ze je to pecka;-)kamo;-)
 
 
Datum: 26. října 2009 21:51
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 23:08:13 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu