
cuz, mel sem paradne sestelovanyho fechtla (drzel volnobeh nedusil se pri plnym kotli atd....) a rozhodnul sem se, ze na nej zkusim dat tyristorovy zapalovani. Prvni vec ktere jsem si vsiml, bylo ze sel snadneji nakopnout (sice predtim naslapnul vzdycky napoprve ale ted stacilo stouchnout do te paky

). kdyz sem vyjel tak vubec nesel do otacek a jel jen v nizkych - i presto nezvykle tahnul. Dival sem se na karbec (trysky, volnobeh,..) nic nepomohlo - porad se dusil kdyz sem trochu pridal plyn. Pak me napadlo sundat vzduchac tak jsem z nej vymontoval vlozku a jel daleko lip, pak jsem navrtal diru do vyfuku a uz valil dobre. Je to ted trochu hlucnejsi a i samotny motor ma uplne jine zvuky, co je ale divne je to, ze jsem po 3 hodinach jizdy - a opravdu sem ho nesetril

nevyjel ani kapku benzinu (nez jsem vyjel tak jsem akorat prepnul na rezervu - sel uz videt vrch kohotku) a kdyz sem se dival az jsem dojel do garaze tak jsem nepoznal rozdil mezi predchozi hladinou (ze bych jel na vypary??

) to by zas tak nevadilo, co je jeste divnejsi je to, ze ta jiskra je ted s tim tyristorovym zapalovanim asi prilis silna. Kdyz jsem potreboval zdechnout motor (spadnul retez) tak jsem chtel oddelat fajfku, ale jakmile jsem se ji dotk tak sem dostal nekolik ran jako prase nez sem ji vytahl (ruka me bolela jeste docela dlouho

) podruhe jsem to uz delal v rukavici a hodne rychle aby me to nekoplo stejne sem ty rany dostal a fajfka zustala viset bokem odpojena od svicky a motor porad bezel!! pak sem si vsiml ze jiskra beha kontakt-nekontakt probiji na vzdalenos nekolika centimetru fajfku a skace na svicku!! v garazi sem to pak zkoumal a zjistil sem ze jiskra z fajfky do vodivych predmetu skace na vzdalenost asi 5 centimetru!! a projde nebo obehne skoro cokoliv nevodiveho mezi fajfkou a vodicem (do 5cm). Ted mi teda poradte, jestli je to s tyristorovym zapalovanim normalni a co s tim mam delat

nezere mi to ted benzin takhne to jakš-takš ale je to takove rachotive a ma to silene silnou jiskru. svicka briskN15C
odpovědět