slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poraďte, už jsem v koncích. Jedná se o čezetu 150/352. Občas chytne tak na 5 vteřin, střelí do vejfuku a chcípne. Plnej plyn se chová jak mírně zvýšený volnoběh, i tak to běží jak nějak nablblej stabilní motor. Jiskra je, jak to říci slušně, velmi decentní(malá, oranžová, zkrátka na hovno). Z vejfuků teče černej hnůj. Benzín přímo do válce nepomáhá. Karbec čistěnej dvakrát stříkačkou, pevně přitáhnutý k hrdlu. Směs o 3/4 otáčky, jehla 2. zářez. Napadá mě slabé magneto, špinavé výfuky a netěsnící vávec nebo hlava. Elektroinstalace je taková dost pochybná, byla to velmi amatérská renovace(jsou tam třeba dva kondíky, jeden ve sp. skříňce, jeden na desce zapalování). A nemáte nějakej recept na sejmutí výfukových kolen z válce, držej jak přibitý, i když povolím a sundám ty objímky. Napadá mě-když je daná ta venkovní cívka pod nádrží, nepotřebuje náhodou baterku? Mělo by cenu nechat nabít magneto a natahat novou elektriku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 16:37
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TY světla ani nemůžu zkontrolovat, ptotože to do té doby zdechne. Jinak myslím, že nesvítí vůbec, když jsem se snažil rychle kouknout.
 
 
Datum: 08. dubna 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Jestli to má dva kondíky, tak to bude tím... vyhoď ten v motoru... origo má být jen v té bakelitové skříňce v nádrži. Nemocí těchto motorů jsou slabé magnety. To se dá ale otestovat od oka jak moc svítí světlo. Když sotva svítí i zapalko má málo energie, protože pracuje se stejnými magnety. Další slabé místo je zapalovací pól. Může být po letech vytvrdlý tak že když vibracema praskne, tak tím zničí i vinutí. Ale to by nepálil vůbec...
 
 
Datum: 08. dubna 2010 15:49
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 6:26:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu