 Poraďte, už jsem v koncích. Jedná se o čezetu 150/352. Občas chytne tak na 5 vteřin, střelí do vejfuku a chcípne. Plnej plyn se chová jak mírně zvýšený volnoběh, i tak to běží jak nějak nablblej stabilní motor. Jiskra je, jak to říci slušně, velmi decentní(malá, oranžová, zkrátka na hovno). Z vejfuků teče černej hnůj. Benzín přímo do válce nepomáhá. Karbec čistěnej dvakrát stříkačkou, pevně přitáhnutý k hrdlu. Směs o 3/4 otáčky, jehla 2. zářez. Napadá mě slabé magneto, špinavé výfuky a netěsnící vávec nebo hlava. Elektroinstalace je taková dost pochybná, byla to velmi amatérská renovace(jsou tam třeba dva kondíky, jeden ve sp. skříňce, jeden na desce zapalování). A nemáte nějakej recept na sejmutí výfukových kolen z válce, držej jak přibitý, i když povolím a sundám ty objímky. Napadá mě-když je daná ta venkovní cívka pod nádrží, nepotřebuje náhodou baterku? Mělo by cenu nechat nabít magneto a natahat novou elektriku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2010 16:37
 TY světla ani nemůžu zkontrolovat, ptotože to do té doby zdechne. Jinak myslím, že nesvítí vůbec, když jsem se snažil rychle kouknout.
Datum: 08. dubna 2010 16:37
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Jestli to má dva kondíky, tak to bude tím... vyhoď ten v motoru... origo má být jen v té bakelitové skříňce v nádrži. Nemocí těchto motorů jsou slabé magnety. To se dá ale otestovat od oka jak moc svítí světlo. Když sotva svítí i zapalko má málo energie, protože pracuje se stejnými magnety. Další slabé místo je zapalovací pól. Může být po letech vytvrdlý tak že když vibracema praskne, tak tím zničí i vinutí. Ale to by nepálil vůbec...
Datum: 08. dubna 2010 15:49
|



|