 Zdravím, zajímalo by mě: 1) Ve starých vojenských zásobách jsem objevil nový přerušovač blinkrů 12V 40W(jako dělaný do Tatrana) a hafo žárovek 21W. Můj poněkud hloupý dotaz zní, vydrží to ten přerušovač? 2)Napadla mě taková blbost, ale starý péraky měly černou spínačku, tak bych vzal klasickou kovovou a dal bych ji do firmy načernit(něco na způsob barvy na válce), ale potřeboval bych vyndat ten ampérmetr. Nezkoušel jste to úspěšně někdo, případně měli jste ho taky zablitý nějakým lepidlem? Mě se povedlo tak akorát rozbít sklíčko  3)Po deseti letech pobytu motoru z péroše v bedně se mi ho povedlo nahodit, ale běží dost divně, nepravidelně, chcípe, střílí. Před uložením do bedny byly v motoru vyměněny ložiska a gufera, na víc nesáhnuto. Když zmáčknu přeplavovací kolík, tak vyběhnou otáčky, tudíž tipuju chudou směs vlivem přisávání někde. Pod válcem a hlavou daný nový těsnění, ale stejně to má malou kompresi, že by to bylo taky tím? Mohou se nová gufera po tak dlouhé době znehodnotit? Pak mě trochu znepokojuje oranžový plamen občas viditelný při střelbě v těch čtyřech nářezech na tělese karbecu(jak se to tam stahuje tím páskem), tudíž bych zkusil pokusně namontovat karbec z kejvy, ale nevím, jestli se mi povede do karteru našroubovat(místo týhle sací příruby)ty dvě krátký závitový tyčinky jak má kejva, nevíte někdo, jestli to jde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2010 19:13
Jméno: Martin
IP: uživatel8949
 Ampérmetr musíš nahřát opalovací pistolí tak moc, až to pojede ven. (stejně se musí pořádně tlačit)
Datum: 23. listopadu 2010 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel10728
 promin,to já nevim,ja tam dal origo zapalovani,protoze to z kejvacky mi zlobilo a zralo to s nim 8l/100km a jelo to jen 90km/h a navíc mi na něm vyhořelo dvoupolovy rele a nejak mi přestalo se s tim vstekat.
Datum: 22. listopadu 2010 12:06
 O tom jsem něco četl, že byly snad dva druhy deklů, mělkej a hlubokej. Ale když tam dám z kejvy, tak to pasovat bude, že?
Datum: 21. listopadu 2010 20:32
Jméno: standa
IP: uživatel10721
 clovece ja tam mam to klasický z peraka a rotor 55W z čízy,myslim že mam stator 6-ti pol. Ale mel jsem tam i zapalovani z kejvačky,funguje to dobre i na origo rotoru,ale bacha,musis si udelat vymezovaci podlozku pod dekl zapalovani,jinak se to po uzavreni kostri
Datum: 21. listopadu 2010 20:09
 Zarostlej nebude, ale je nějaká ošoupaná ta příruba a ten karbec nejde dost přitáhnout a podle mě tam saje. Zajetý, spíš naježděno až moc  , kruhy byly volný, nepřipečený. A že eloxovat spínačku je zrůdnost beru na vědomí, ale mám možnost si to nechat udělat profesionálně(už jsem si tak nechal dělat válec, hlavu a lauf, se koukni http://ondragam.rajce.idnes.cz/JAWA_typ23_mustang/#P1020734.JPG ) A ty, stando, nemáš na tom svým 4pol dynamo? Potřeboval bych vědět, jestli je spojehlivý a jestli poběží i s rotorem z kejvy, tenhle stávající má vylámaný ty lamely.
Datum: 21. listopadu 2010 20:02
Jméno: standa
IP: uživatel10721
 určitě zkus karbec z kejvy,ten origo karbec je sam o sobe "neseriditelnej",natoz kdyz byl xxx let zalepenej bordelem. Komprese se treba vrati,mozna to ma zalepeny krouzky a nebo fakt fouká palice,nebo to prostě neni zajetý....? Na eloxování spínačky ti neodpovim,ampermetr vim že vyndat jde,už jsem ho jednou nechtene vyndal,ale ted ti nepovim,jak moc jsem to rozebral....
Datum: 21. listopadu 2010 19:31
|



|