|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: sicmen
IP: uživatel9109
 Zdar draci dalo by se dat na 350 panelku tachometr ze 175??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2010 10:55
 na ceskoslovenské stroje pasuje vsetko z ceskoslovenskych strojoch,,v minule som skusal ze ci zo skodovky 120 pasuje na fichtl a jo,,treba upravit náhon inak merie presna jako fichtlarsky
Datum: 08. července 2010 10:55
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 mněl by skus uvidíš
Datum: 08. července 2010 10:02
 takze diky moc za radu.....a nahon normalne ze 350 bude stacit??
Datum: 08. července 2010 9:58
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 jj koukal
Datum: 08. července 2010 9:57
 a koukal si na tu stranku??
Datum: 08. července 2010 9:57
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 tk to nevim ale když mi na pincka pásl tacháč ze 120 škodovky tk proč by tohle nešlo na 350
Datum: 08. července 2010 9:56
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 tk divej skoro žádnej tacháč neukazuje přesně myslim jawu a čz a mi na panelku pásnul bez problému
Datum: 08. července 2010 9:55
Datum: 08. července 2010 9:54
 a bude ukazovat presne?a bude vubec pasovat na nahon??
Datum: 08. července 2010 9:47
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 jisto já sem mněl na 350 taky ze 175¨čz chtěl sem ho protože byl do 160 asi ho kdysi někdo vyměnil
Datum: 08. července 2010 9:45
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 cz/fotka.jpg&imgrefurl=http://www.montyjawa.cz/index.php%3Foption%3Dcom_fireboard%26Itemid%3D43%26func%3Dview%26id%3D3765%26view%3Dflat%26catid%3D5&usg=__KeSAFOu1amKTYCgPqHOSB6HO1D8=&h=480&w=640&sz=134&hl=cs&start=69&sig2=bpmupXWoS6mw6cgLJGvmUw&um=1&itbs=1&tbnid=K6zZ-AU8zcM7qM:&tbnh=103&tbnw=137&prev=/images%3Fq%3Djawa%2Brel%25C3%25A9%26start%3D54%26um%3D1%26hl%3Dcs%26safe%3Doff%26sa%3DN%26ndsp%3D18%26tbs%3Disch:1&ei=C900TL2UAtqXsgbRqOj3Ag\\\\r\\\\nbyl bych moc vděčný nikde to nemůžu najít ani na google nevím jaký drát má jít do písmena f atd už sem s toho jelen  každopádně dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 23:14
 odkaz odkaze jen na uvodni stranku montyjawa.cz ...
Datum: 07. července 2010 23:14
 Čus draci mam problém z babčou. Muže to bejt zapalovácí pól nebo snímač a nebo jeste neco jinýho. Když je všechno studeny tak to hazi jiskru dokonce to i rozjedu chvili jedu a pak to chcipne a už nenastartuju. Potřebuju helpnou dikes :\
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2010 10:27
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9829
 jj presne tak dela to tyristor.
Datum: 08. července 2010 10:27
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Měl jsem 207,studená chytla a jak se ohřála,začala jít jako čtyřtakt a vynechávat .Vyměnil jsem tyristor a pak šla jako drak.
Datum: 08. července 2010 0:07
Jméno: stefa
IP: uživatel4144
 no kámošoj to taky dělá..už taky nevíme co stím...asi vada výrobce
Datum: 07. července 2010 22:02
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jinak ta svicka taky se mi stalo ze studena hazela jiskru jak pitoma... ale jak se zahrala tak nic dal sjem ji na stranu a zkousel na jinych motorech a taky nesla jinak jeste bych byt tebou zkusil inducku...
zkus si ji od nekoho pujcit,,
Datum: 07. července 2010 22:01
 Ne to svičkou neni to je něčim jinymskoušel sem všechno možny. ale jinak dik za připomínku.
Datum: 07. července 2010 21:49
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 zkousel si jinou svicku?  ono by neblyo spatne koupit tu svicku novou vysroubuj ji a koukni zrovna na barvu svicky kdystak nastav smes
Datum: 07. července 2010 21:40
Jméno: dd
IP: uživatel3937
 cus draci nevite cim to je ze kdyz mi fik netroubi se svetly abez dobre? asi to ma malo stavy ne?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 19:17
 zajíc..pošly mi válec....já si s ním promluvím
Datum: 09. července 2010 19:17
  v tom pripade ja mam 2 motory delany v patek a jeden nejspis po dlouhy dovoleny  jeden makal fakt suprove,dokud se s nim kamos neroztriskal  ostatni jeli na 3 na plnej a ja na dva a stihal sem je s prehledem  ach jooo,bude trvat dlouho,nez ho zase takhle vyladim...
Datum: 09. července 2010 0:25
 ano mám....ale není sériový..povím ti že dobře udělaná série zvládne 70 bez většího problému....všechno záleží jaká byla v den výroby na fabrice přesnost a jestli to nebylo třeba v pátek nebo před vánocema, když se lidi těšily domů a výroba se odflákla...
Datum: 09. července 2010 0:20
Jméno: ccccccc
IP: uživatel6804
 tak to mas dobriho fika.
Datum: 09. července 2010 0:16
 ccccccc: mě jede pionýr přes 80 s mojí váhou 95kg....
Datum: 09. července 2010 0:04
 prosimte,o vybrusu to vubec neni,to za prvy,a za druhy,neres tady vidlicku razeni..kolikrat se ti stalo neco s vidlickou,kdyz si mel fichtla?fichtl ma jednodusi karburator,jednodusi motor,a znova opakuju!!!!-je o 20 let starsi!!tak to tu porad nesrovnavej kurva!!pokud se ti to nelibi,tak sem nelez,tecka..
Datum: 08. července 2010 23:56
Jméno: ccccccc
IP: uživatel6804
 jj mas pravdu ale sima krasne rozeberes a ma vihodu nema vidlicku je totam pres kulicky.
Datum: 08. července 2010 23:48
Jméno: ccccccc
IP: uživatel6804
 rikej te si co chcete na fika musite mit tak 7 vibrus aby to utahlo 2 lidi to je sami 2-3-2-3-2 to aby se clovjek uradil. sim jede ve dvou normal bes uprav ps neni to uraska.
Datum: 08. července 2010 23:44
 tohle bych rikal spis o fichtlovi..uvedomte si ze pionyr je o nejakejch 20 let starsi nez simson!! to je jako srovnavat babicku s matkou...navic bych rek,ze toho vydrzi vic fichtl..uvidime za 20 let,jestli simsony budou jezdit porad tak jako tedko fichtly..simsona doma jentak neodladis,teda jo,ale neni to tak jednoduchy jako fichtl..fichtla si rozlozis a slozis pomoci sroubovaku,par klicu a trocha rozumu..a simsona ani nahodou..stejne je to uchylny,merit tady motorky co jsou o 20 let nekde jinde...chcete snad srovnavat favorita a fabii?jsou to auta zhruba na stejne urovni (myslim tim velikostne),jen o 20 let od sebe  je to to samy  tak uz se zamyslete..
Datum: 08. července 2010 23:38
Jméno: Ryan
IP: uživatel8492
 Náhodou simák vydrží snad všechno.
Datum: 08. července 2010 23:30
Jméno: ccccccc
IP: uživatel6804
 haybushu no to se mi neliby sim mi jede pres 90 to staci.
Datum: 08. července 2010 23:25
 najednou to prevadis na srandu..hele simson taky nelita tri kila,kup si hayabushu,to je masina....simson je na hovno,nejede to pres stovku.....---tohle je uplne stejny jako to,co si udelal ty,jen s trochou nadsazky..
Datum: 08. července 2010 23:20
Jméno: ccccccc
IP: uživatel6804
 sranda musi bejt ne poradil sem at si koupi sima fik netroubi se svetli taky sem natom jezdil.
Datum: 08. července 2010 23:18
 precti si kdo zacal...pro oziveni tve pameti------------ Jméno: ccccccc IP: uživatel6804
tak si kup sima ten troubi pekne a jede pekne. je to masina. ----------prvni ,,urazka'' byla od tebe,tak se nediv,ze tu pak my nadavame..tohle je pokec o fichtlech a ne o simsonech,tak nevim proc je sem tahas..a navic,autor se ptal,proc netroubi se svetly dobre,a ty mu na to odpovis at si koupi sima..di se lecit..
Datum: 08. července 2010 23:13
Jméno: ccccccc
IP: uživatel6804
 po strance technicky je lepsi tak to mislim treba posli ho zeskaly to neni uraska.
Datum: 08. července 2010 23:10
 ostatnim se timto omlouvam ze jsem sprostej,zvlast autorovi tohoto dotazu,nezaslouzi si abych mu tady nadaval a vubec nepsal k tematu...ale uz mi to tu zacina stvat..
Datum: 08. července 2010 23:07
 nauc se cesky..my urazime sima?kdo tu zacal s kecama at si koupi simsona,ze je lepsi nez fichtl??zamysli se kurva,je to tu posledni dobou samej kreten...seres si do huby,kolik pak ti je prcku?12? pokud jsi starsi tak se zamysli jeste vic...
Datum: 08. července 2010 23:05
Jméno: ccccccc
IP: uživatel6804
 hele mam este doma babu cz 477 nevim proc furt urazi te sima ste vakt hrosny.
Datum: 08. července 2010 22:53
 prosimte,kdyby sem chtel sima tak se venuju simsonum a emzetam...myslis si ze pokud mam peraka,cezetu a tri fichtly,ze nemam na to abych si koupil simsona??tim se nechci vytahovat,pouze poukazuju na to,ze my vsichni pokud by jsme chteli,tak jezdime na simsonech...je na kazdym co si vybere..nekdo ma jawy a cezety,nekdo ma mzty,nekdo hondu..a pokud si rikas motorkar,nebudes zhnusovat ostatnim jejich stroje..tahni odsud ty rozmazlenej parchante..
Datum: 08. července 2010 22:33
Jméno: ccccccc
IP: uživatel6804
 hele sim je lepsi hesci nes fik blbe. ze na to nadavate je jenom zavist ze nemate sima .
Datum: 08. července 2010 22:23
 jozash: a to je zajímavý že mě to troubí
Datum: 08. července 2010 16:22
 kdyz jsou zapla svetla tak to troubit nemuze ma to malo proudu dokonce to pisou i v manualu
Datum: 08. července 2010 15:35
Datum: 08. července 2010 15:18
 simsona pošli ze skály,a předtím si na něj nezapomen sednout,a držet řidítka pevně všemi prsty
Datum: 08. července 2010 10:05
 ccccccc :Ty jdi do prdele a simson do šrotu
Datum: 08. července 2010 9:34
 cccccccc-delam jako bych tvuj dotaz necet..pokud chces rozhlasovat takovyhle kecy,a jen s nima provokovat,muzes tahnout nekam do prdele..vsichni budem radi..nevim o co ti de,vytahovat se??copak ty jsi tu motorku vyrobil,ze se tu s ni chlubis a naparujes,jako by to byl tvuj vymysl
Datum: 07. července 2010 23:36
Jméno: ccccccc
IP: uživatel6804
 tak si kup sima ten troubi pekne a jede pekne. je to masina.
Datum: 07. července 2010 23:03
 zamysli se...když sou zaplá světla všechen proud jde do prdele,a na klakson už nezbyde ten proud,kterej se přesouvá do prdele
Datum: 07. července 2010 21:28
 asi jo..dej tam víc sirupu aby bylo víc šťávy
Datum: 07. července 2010 20:59
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Čaute, mám takový problém... Nemůžu pořádně nasadit stator na rotor... Normálně ho tam dám, ale nezajede tak hluboko, abych ho mohl přišroubovat pacičkami... Nevíte co s tím ? Dík moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 20:49
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Stator je tam. Díky moc...
Datum: 07. července 2010 20:49
 no urcite si zapoměl na uhliky ...bacha na ne at si je neurveš
Datum: 07. července 2010 20:38
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Jojo, díkec za rady...
Datum: 07. července 2010 19:07
 no tak se podívej kde ti to vázne.. doufám že tě napadlo přizvednout kladívko, abys ho nasadil na vačku.. ještě je dobrý povolit zapalovací a světelné póly, abys tam měl víc místa..
Datum: 07. července 2010 19:05
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 cf lidichci si spravit čz 175/450 ale nevím jak s relátkem není tam klasické s 1 cívkou ale je tam relé s normal velkou cívkou a jednou malou vůbec nevím jak to zapojit je to klasicky na dynamu skoušel sem už ale
furt tam byl kratas někde mi to chytalo kostru pls pošlete mi nějaké schéma nebo mi tu alspon hodte odkaz a mám možnost koupit wape 12v 150w jednoválec tk popřípadě jestli to mám zebrat protože dynam je v bedně tak 8 a ani na jednom není relé všechny sou v jiné bedně dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 22:05
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 http://www.google.cz/imgres?imgurl=http://plk.unas.cz/fotka.jpg&imgrefurl=http://www.montyjawa.cz/index.php%3Foption%3Dcom_fireboard%26Itemid%3D43%26func%3Dview%26id%3D3765%26view%3Dflat%26catid%3D5&usg=__KeSAFOu1amKTYCgPqHOSB6HO1D8=&h=480&w=640&sz=134&hl=cs&start=69&sig2=bpmupXWoS6mw6cgLJGvmUw&um=1&itbs=1&tbnid=K6zZ-AU8zcM7qM:&tbnh=103&tbnw=137&prev=/images%3Fq%3Djawa%2Brel%25C3%25A9%26start%3D54%26um%3D1%26hl%3Dcs%26safe%3Doff%26sa%3DN%26ndsp%3D18%26tbs%3Disch:1&ei=C900TL2UAtqXsgbRqOj3Ag tady je to relátko nevíte jak ho zapojit popřípadě nějaké schéma díky
Datum: 07. července 2010 22:05
Jméno: timomas
IP: uživatel9499
 čao borci rozhodl jsem se koupit nový stator a rotor na 250/559 ale 75w.mohli by jste mi prosim poradit,kde nejvýhodněji koupit a ještě bych k tomu potřeboval relé ale nevim jak se v nich vyznat.slyšel jsem něco o polovodičovém ,ze je lepší.a ještě bych potřeboval plánek zapojení toho relé díky moc.vrrrrrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 15:47
Jméno: matějíček
IP: uživatel9843
 čau čau  ...měl bych takovej dotaz...doufám že mi na něj někdo "normálně" odpoví..  ....teĎ k dotazu...dneska...kámoš dotáh fichtla...že ho někde vyštrách ve stodole..  .....tak že ho zkusíme rozfungovat...jako 1. zkusili sme jiskru....neházelo.....tak sem vyměnil zápalko..a najednou to začalo házet jiskru jak blázen.....tak řikám..pohoda.....2. dal sem se na karburátor...vyčistil sem ho, profouk....a řikal sem si že to pudu zkusit rozeběhnout..ale že ještě předtim zkontroluju tu jiskru...vymontoval sem svíčku...zkoušim jiskru ...a nic.....a od tý doby prostě nic......zkoušel sem vyměnit i indučku...kabel ke svíčce, fajfku...a prostě pořád nic.....tak bych se chtěl zeptat jestli byste někdo poradil..... a pak bych se chtěl zeptat...jestli by mi někdo nenapsal jak zapojit kabely prostě na "hulváta"...prostě bez světel....bez vypínače.....prostě jednoduše napsat odkud kam má kabel víst...abych to vyzkoušel...protože ty kabely tam sou nějaký posraný na toom přepínači....zrezli..tak jestli ta jiskra neni tim...prosto bych chtěl jestli by někdo napsal to "zapojení" prostě jednoduchý...co odkud kam  ...byl bych moc vědčnej kdyby někdo poradil to "zapojení na hulváta"..  .....předem moc dík za odpověď....
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 10:38
 Tak ono to bude zapalovat tak i tak. Ale je to lepší jak píšeš.
Datum: 07. července 2010 10:38
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 nechci se hadat ale z kladívka ma jít do indučky na kontakt č 1 a 15 ukostřit mrknete na schéma
Datum: 07. července 2010 10:27
 Ještě nezapomeň na kondík na kladívko. Zkontroluj ty izolační podložky, mě se stalo to samý a bylo to tím.
Datum: 07. července 2010 10:15
 dej z kladivek na 15 na indukčce a jednicku na kostru a muzes ´ji udelat pres vipinac aby te to chcipalo
Datum: 07. července 2010 9:48
Jméno: radar
IP: uživatel7044
 Dej od kladivka na 15 a jedničku dej do kostry.
Datum: 07. července 2010 8:33
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 zapoj od kladívka na indučku na 1ku a z indučky 15ku ukostri a jede
Datum: 07. července 2010 0:47
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Čaute lidi, asi je to blbost, ale mně to nedá, nedá se nějak upravit otáčkoměr z auta, třeba se škodovky, aby to fungovalo na jawce? Třeba 250? Podle mně to nějak musí jít. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 13:32
 A co z MZ??
Datum: 07. července 2010 13:32
 jestli seš zkušenej elektrotechnik a postavíš si něco co ti změní vstupní signál, aby počítal jen každej druhej impuls, a zajistíš si napájení 12V, pak to šlapat bude .)
Datum: 07. července 2010 12:16
 taky sem se na tohle chtel zeptat  ale kdyby sem upravil hodnoty na otackomeru,slapalo by to?
Datum: 07. července 2010 10:15
 točkoměr PAL obsahuje IO který potřebuje minimální nápětí 9V.... a pak 4T zapaluje ob otáčku a 2T každou otáčku..čily ti to bude ukazovat dvojnásobek
Datum: 06. července 2010 22:48
 1)čau vyčistil sem trysky projel to, volnoběh byl v super. za 30minut to du znova nastartovat a nechce to chytnout vyčistím trysky tak to chytá ale jen tak na 2-5sekund a blafá to. Vůbec to nereagovalo na přidání plynu jak je to možný? co radíte? nevíte čím to je???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 18:27
 voda v benzinu to ne svíčku skontroluju ale co by se na ni mohlo porouchat leda ucpat a předstih neumim štelovat
Datum: 07. července 2010 18:27
Jméno: kupa
IP: uživatel6644
 předstih
Datum: 07. července 2010 7:32
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 A co svička.
Datum: 06. července 2010 20:36
 voda v benzínu?
Datum: 06. července 2010 20:28
 ahojik...hele mam problem a nevim čim to je ...mam čz 125 nove dobijeni na kostru + dané odborníkem a změřené vše...normálně jí nastartuju a na volnoběh si šlape a jakmile přidám plyn tak mě to vyhodí pojistku kterou mám danou mezi baterkou a - do bošáku ...čím to muže být .. kdyz pridám plyn tak začne chcípat a nekdy i vystrelí plamen s karbecu ....a hlavně přepálí pojistku ??? je to predelany do krosu a dotedka to jezdilo ..jenomze jse mi jednou utrhlo očko ktery mam dany na baterce a ted nevim jestli + nebo - .....pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 13:34
 je to kostra + i s relatkem je to namontovany odbornikem baterka kostra + a - ven...jde mi o to ze to vyhazuje pojistku
??????
Datum: 07. července 2010 13:34
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Podívej se na štítek na dynamu ,je tam značka uzemění (+ nebo -) a podle toho bude i baterka a regulátor.
Datum: 07. července 2010 7:42
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Zdarte, chci se Vás zeptat, kdybych chtěl dát místo zadní žárovky ledky, tak když nebudu odebírat z cívky plný proud, který mě může cívka dát, tak do LEDek nemůže jít více proudu, protože více si nevezmou ? Jak je to u fichtla ? Zbytek proudu, který cívka dá, tak jde do kondenzátoru ?? Takže podle mě bych tam mohl dát i jed např. 1 ledku, že ? díks
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 19:34
Jméno: hh
IP: uživatel5042
 LEDky nejsou jako žárovky, musí se omezovat odporem, aby proud nepřekročil stanovenou mez (konkrétní pro každou diodu vyčteš z katalogu, obvykle 20mA), pokud do nich půjde víc proudu, spálí se. hodnotu odporu pro konkrétní počet ledek spočítáš ohmovým zákonem. doporučuju pročíst stránky jawa-50.cz, je to tam hezky vysvětlený. jo a kondenzátor nemá se světelnym okruhem nic společnýho, to je věc zapalování.
Datum: 06. července 2010 19:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 proud , který ti nespotřebuje zadní světlo půjde do předního světla...jednu diodu tam dát klidně můžeš , ale stejně k ní musíš dát odpor
Datum: 06. července 2010 19:12
 Draci mam ale totalne fatalni problem s elektrikou mam doma tri alternatory(magneta) vsechny sem zkousel dokonce jsem menil i indukcku a kondenzator a zkousel tri ruzne navody na elektricke schema uvazoval jsem odtrh a predstih nevite teda cim vby to mohlo bejt ???? Prosííím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 21:03
 bohuzel jiskra
Datum: 06. července 2010 21:03
 a co vubec nejde?
Datum: 06. července 2010 20:30
 No to ja prave delam jenom na zapalovani bez svetel a vsecko uz jsem menil i magneta cele 3x
Datum: 06. července 2010 19:25
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 zkusil si zapojit jen zapalovani ? bez svetel atd... jestli si neudelal neco blbe ? ocistit kladivka vimenit kondik inducku a civku by melo 100%tne pomoct ...
Datum: 06. července 2010 19:21
 ahoj draci, babeta už jede, ale když rozsvítím světlomet tak mi zdechá. Jakoby tam šlo málo elektriky. Co s tím? Díky. Rey.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 19:22
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 nemas blbe zapojeny svetlo jako chcipak ?  nebo zapalovani a svetlo jen na jedny civce ??
Datum: 06. července 2010 19:22
Jméno: tomzi
IP: uživatel9039
 Mas zapojeny okruh osvetleni na svetelne civky? (Ten drat, co vede ze svetla (byva zeleny) musi vest k civce, a na te civce uz nesmi byt zapojeny dalsi vodic napr. od zapalovani)
Datum: 06. července 2010 19:19
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Zdar, přemejšlel jsem, že bych si udělal usměrnovač napětí na fichtlovy. Nevím, ale, jestli můžu použít usměrňovací didoy na fichtlal. Diody jsou dělaný na 50Hz a nevím kolik až (k)Hz může mít fichtl. Zkuste poradit. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 18:47
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 fyzicky přepočítáno: přišel bych pouze o ůbytek napětí 0.193V, ale u 6V nevím nevím, jestli bych to mohl dovolit
Datum: 06. července 2010 18:47
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Pochybuju, že didody budou mít ůbytek napětí 1/4, to je blbost, max. se to bude pohybovat v procentech. Teoreticky, podle mě, kdyby nebyla žádná ztráta, tak by se to mohlo projevit pozitivně.
Datum: 06. července 2010 18:38
Datum: 06. července 2010 17:00
Jméno: hh
IP: uživatel5042
 usměrněním se frekvence nezmění, jen se přestane střídat směr proudu, na svítivosti žárovky se tato změna vůbec neprojeví, nebo se o trošku sníží kvůli odporům v diodách... je to vymyšlený tak dobře jak to jen jde, jestli chceš víc proudu, přemýšlej spíš o úpravě zadního světla na LEDkové...
Datum: 06. července 2010 14:36
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Jo, vím, že s diod, výkonnový, ale o polovinu produ ? Kdybych nepřišel o tak velký proud, tak bych to dal před přední žárovku, prostě bych usměrnil proud a napětí pro přední žárovku, když to má frekvenci, tak ta žárovka rychle se zapíná a zase shasíná, takhle by to svítilo furt a podlě mě, by byla lepší svítivost
Datum: 06. července 2010 13:21
Jméno: hh
IP: uživatel6713
 spotřebiče na pionýru jsou vhodné pro střídavý proud, takže není důvod ho usměrňovat. když bys to nutně chtěl udělat, použij výkonové diody pro proud do 5A. a rovnou čtyři a postavit graetzův můstek, ks jednou by to taky fungovalo ale přišel bys o polovinu proudu (o každou druhou půlvlnu). frekvence na fichtlovi se mění s otáčkami motoru, ale pro usměrnění nehraje roli
Datum: 06. července 2010 13:11
 1)čau vyčistil sem trysky projel to a vpohodě volnoběh za 30minut to du znova nastartovat a nechce to chytnouvyčistím trysky tak to chytá ale jen tak na 2-5sekund a blafá to Vůbec to na neutrál nereagovalo na přidání plynu jak je to možný? 
2)sou tam příšerný kabely slepovaný izolačkou a zakovejma plastovema věcma co drží dráty šroubkem kde a za kolik sehnat KOMPLETNÍ KABELÁŽ na Mustanga? díky fakt by mi to píchlo ale mám dost času do 14,8,2010 se účastním Fichtl cupu-(100 minut Lhoteckých)
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 13:01
Jméno: hh
IP: uživatel6713
 u fichtlu je elektroinstalace naprosto jednoduchá, k běhu motoru ti stačí jedinej kabel, od kladívka k VN cívce, a pak ještě ukostření cívky.. jinak barva izolace nemá na vodič samotnej žádnej vliv, slouží k odlišení kabelů ve svazcích
Datum: 06. července 2010 13:01
 má barva vliv na jakej e proud nebo napětí? asi ne co
Datum: 06. července 2010 12:37
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak elektriku si snad uděláš z toho co vyhrabeš doma ve skříni ne?? jinak je dobrý třeba vytáhnout elektriku ze starýho auta...máš tam plno barev
Datum: 06. července 2010 12:34
 ahoj,může mi někdo poradit,kde sehat rotor alternátoru na 640?Upálil se drátek a konečky jsou ..Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 9:09
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Datum: 06. července 2010 9:09
 au draci prosm vs poslete my přesne elektricke schema na jawu 21 ale podrobne schema nebo nakou stranku nebo kde ho stahnu dkuji za rady a omlouvm se za hrubky nektere tlacitka my nejdou na klavesnici
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 19:51
Jméno: trubka
IP: uživatel9841
 mustangisto,dej si do návodů také profouknutí kabelů
Datum: 06. července 2010 19:51
 MÁŠ DOBRÉ STRANKY
DÍK
Datum: 06. července 2010 17:07
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
Datum: 06. července 2010 13:03
 a tam uz si to najdes
Datum: 05. července 2010 23:32
 zkus zapojit mozek a prohledat treba seznam nebo google...staci napsat schema jawa 21...a nebo jednodusejc- http://www.sesa-moto.cz
Datum: 05. července 2010 23:32
 Čaute draci chtěl bych poradit jednoho dne ráno jsem se jel projet na mojem fichtlu dojel jsme domu a vše bylo ok večer jsme se jeli projet s kámošem přijel jsem k němu chcípl jsme fichtla vyčistil trisky přidělal drátem výfuk (provizorně upadl mi šroubek ) no a potom mi už pincek nechytl od te doby neháže jiskru nekope skoušel jsem viměnit cívku kondenzátor všechny dráty ale nic nevíte čím to může bejt už mně napadá jen špatné zapalováni tím myslím poly .
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 19:48
Jméno: ondra
IP: uživatel9828
 ja myslím výfuk v zadu ne na hlavě
Datum: 10. července 2010 19:48
Jméno: David
IP: uživatel2156
 1.výfuk musí být vždi utěsněn kvůli tlaku,jednou jsem jel bez těsnění pod výfukem a furt mi to nedrželo volnoběh a podob,prostě stráta výkonu
2.koukni se na kladívko,jestli tam nemáš mezi tema dvěmi konakty takovou černou tečku...
3.zkus jestli ti hází jiskru.
Datum: 05. července 2010 17:28
 cau chtel bych se zeptat jestli se da na jawe 05 udelat aby predni svetlo svitilo porad a ne jenom kdyz tam sou vysoke otacky ??????dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 15:55
 dik
Datum: 06. července 2010 15:55
Datum: 05. července 2010 20:52
 ja bych to chtel resit
Datum: 05. července 2010 19:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jde , ale je to tak složitý že to radši neřeš..
Datum: 05. července 2010 18:41
 Dej si tam baterku + dobijení a máš po starostech
Datum: 05. července 2010 15:51
 jo mam takovou zarovku...ono to sviti za volnobehu ale jen kdyz pridam plyn ja mel namysli jestli to de udelat tak aby to svitilo porad stejne
Datum: 05. července 2010 15:10
 máš přední žárovku 6V 15W ??
Datum: 05. července 2010 11:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak svítit by ti mělo už od volnoběhu....jestli ne tak máš třeba moc silný žárovky nebo už máš zeslabený magneto nebo špatný cívky...
Datum: 05. července 2010 11:50
|



|