slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  141  142  143  144  145  146  147  148  149  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čest draci potřeboval bych si něco ujistit ohledně 250/353 ,ten drat ktery vede z baterky do bošarny a dalši drat ktery vede ze zapalka (51) ma byt hrubší než ostatni a nebo muže byt stejny?????jak to mate vy???Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2010 13:04
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
moze ale nemusi
 
 
Datum: 22. června 2010 13:04
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám takový problém. Nemohu nahodit takový malý dvoutáktek:-D Benzín tam teče, karbec jsem čistil. Jiskru to při silnějším protočením hází, koplo mě to i přes gumový kleště. Má to kopresi jak hovado na to jak je to malý, není to sranda protočit. Dekopresor je zavřenej, na benzín pod svíčku to prdí. Z vejfuku to hulí, ale nemá to ani snahu chytit. Zapalování jsem nenašel, nevím, kde je. Je tam nějaká ovládací klapka plynu, ale nevím, jak se ovládá. Našel jsem tam různě rozlámaný kousky svíčky, jestli to nemohlo něco nasát, nevím. Hlavu a válec jsem přitáhl natvrdo. Zboku je takové malé vyndavací okénko, zřejmě přepouštěcí kanál, to jsem taky přitáhl. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:O no na to som fakt nemislel ze to je na 12 klic :-D
 
 
Datum: 21. června 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vojenská centrála.
 
 
Datum: 21. června 2010 12:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to z malého lietadla?
 
 
Datum: 20. června 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak sklepni elektrody Btw:Co je to za stroj ?
 
 
Datum: 20. června 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdybych ji měl, tam je takovou mikro svíčka, musí se povolovat 12 klíčem...
 
 
Datum: 20. června 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus jinou svíci
 
 
Datum: 20. června 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedobíjela mi jawa 175/356. Tak jsem sundal uhlíky, byly doat dlouhý. Sundal jsem dynamo, očistil jsem komutátor, furt nedobíjela. Tak jsem sundal regulátor a trochu jsem ohnul jednu kotvičku, předtím byla furt seplá. Pak to začlo makat. Při přidání otáček začal regulátor klapat a jiskřičky lítat, ampérmetr začal lítat. Vytlačil jsem to ven, nakopnul, odpojil baterku za běhu a ono to skoro chcíplo, tak jsem rychle hrábl po plynu, chytlo se to a vylítlo do maximálních otáček. Zprvu ten ampérmetr při malých otáčkách stál na nule a postupně šel do plusu, po chvíli začal při běhu lítat z jedné strany na druhou. Pak jsem udělal další test-jel jsem na 3jku dost rychle a rychle jsem přepnul do polohy "jízda na dynamo" a vesele jsem jel dál. Ale trochu se mi nezdá, že při jemném přidání plynu už je ampérmetr hned na +8A. Jestli to třeba nemůže dobíjet moc? Nebo při moc malých otáčkách? Přikládám video http://www.youtube.com/watch?v=BPHmEh4cMTQ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 9:32
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10144    
zkus proměřit ampérmetr ve spínačce
 
 
Datum: 09. srpna 2010 9:32
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to 175/356, relé na statoru. Takže myslíš, že je to OK? Mě na jawamanii řekli, že jsem jak ukrajinec, když to seřizuju ohýbáním. Jak to mám hlídat? Jinak-abych jel po vesnici na maximální otáčky bez papírů jak motorka tak já-nehrozí. Takže mám zapnout velký světla a normálně jet a mělo by to být za jízdy kolem jednoho ampéru v plusu?
 
 
Datum: 20. června 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9725    
dulezity je,kam jde rucicka ampermetru se světly....ja to mam tak serizeny,ze to se se svetly dobiji na pridani plynu a bez světel mi taky chodi rucicka az k 8A,ale nepreleze je....pri beznem provozu bez svetel leze bezne k 3A bez svetel a k 1A se světly,coz je OK...neni to nej ale jde to....myslim ze u tebe je to OK,jen bych hlídal,aby rele rozepinalo proti odporu pri pretizeni okruhu....pokud to rozepínat nebude a nebo se to nebude vracet,muze se pak stat,ze se to pri max otackach rozepne proti zátěži na kostru a už se to nevrátí a baterka se ti vybije zhruba za 20 minut jízdy....me se to jednou stalo....neprijemne....ale jak motor zdechne,tak to rozepne a dá se zase roztlačit... je to rele dost citlivy,takze opatrne na prihybani kontaktů...o jakou masinu se jedna? ja mam 250 a jednocivkovy dvouoplovy rele....
 
 
Datum: 20. června 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím po víkendu. Hrozí zadření, když svíčka vypadá takhle? http://ondragam.rajce.idnes.cz/barva_svicky/#P1020215.JPG Je to jak hodně suchá hlína. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me se stava ze cast je cervena,cast bila,a cast svetle cihlova taky nechapu
 
 
Datum: 20. června 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6291    
Já jsem měl svíčku tak černou že mi přestala fakat a to jsem měl tu sportovní den předem jsem jel závod a vpoho druhý den nefakala. :-)
 
 
Datum: 20. června 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Svíčka má být cihlová. Mě ale se stává, že část je černá, část bílá. Občas taky část černá, část cihlová. Nechápu to.
 
 
Datum: 20. června 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslim, že to máš v pořáddku.
 
 
Datum: 20. června 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/zavady-co-znamena-barva-svicky-kdyz-promluvi-svicka-poruchy.html
 
 
Datum: 20. června 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
spíš bych řekl že máš chudou směs
 
 
Datum: 20. června 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nehorzi,ale mas bohatou smes nebo moc oleje
 
 
Datum: 20. června 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když tu svíčku vypálíš a vyčistíš tak ji budeš mít zase dobrou
 
 
Datum: 20. června 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: David.Zradicka      E-mail:      IP: uživatel9723    
ahoj draci..nemůžete mi někdo poslat schéma elektriky na jawu 555 ...děkuju mockrát odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
www.sesa-moto.cz ---> minulost schemata...najdeš to tam lemro
 
 
Datum: 20. června 2010 19:26
 
 
 
 
Jméno: Jara      E-mail:      IP: uživatel3298    
Ahoj mam stadiona S11 a odpaluje mi to zarovky.Cim to muze byt??Jak vpredu tak v zadu a byly tam dane takove jake maji byt.Diky za rady.Jara :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak zkrat nemáš určitě...dej tam silnější žárovku dopředu a bud rád že ti to svítí a né jako ty moje 3,5 chcíplý světlušky
 
 
Datum: 20. června 2010 20:04
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
dej tam žárovky které mají víc wattů. Jde ti tam asi moc proudu nebo mas tam někde zkrat
 
 
Datum: 20. června 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
čau hoši co byste mě poradili jaky mam dat vypinač na mustanga aby fungoval tak že budou svitit světla a chcipani nechci original chci neco lepsiho nejlip na klicek mam doma spinacku s bosakem klickem ale nemam na to matku. Prosím poraďte neco odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj.Prosím Vás je zapojení kabelu zespodu masky na vypínači Jawa 50/20 stejně napajené jako Jawa 50/23 ? jako jestli jsou ty kabely zespodu masky na vypínači stejně připojené k vypínači. ? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2010 8:26
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
jsou stejně napájené podiv se na schéma jawa 20 a jawa 23
 
 
Datum: 20. června 2010 8:26
 
 
 
 
Jméno: Linkinč      E-mail:      IP: uživatel2066    
čusec hoši stavim si motokolo z motorem z minibike a mám problém s magnetem je v háji a nechce se mi kupovat noví magneto nevíte někdo jak by to šlo vyřešit bez magneta třeba pomocí indukční cívky a baterie nebo místo baterie tam dát dinamo s kola který dává 6V a dát tam indukčku z tráboše 6V myslíte že by to fakčilo??? dík za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoj.Prosím Vás nemáte někdo foto jak mají být zapojeny kabely ze spodu hlavy na jawu 50/20 ? z elektrického schéma to nechápu.mám tam totiž některé ty kabely vyrvané a nevím kam to mám připájet..díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D díky že nejsem sám .. :-D tak mustangista noo .. :-) ale zas poradí .. ;-)
 
 
Datum: 19. června 2010 20:00
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
já masce taky někdy řeknu hlava , ae mustangista rekne misto maska , parabola
 
 
Datum: 19. června 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
nám se neomlouvej tohle je tvůj trapas:-)
 
 
Datum: 19. června 2010 14:15
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D Sorryx hoši omlouvám se já temu říkám hlava bo je to jak hlava.. :-D omlouvám se. :-D standa.:-Díky moc.už to podle toho mám .. ;-) díky moc a prominte .. :-D
 
 
Datum: 19. června 2010 13:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
http://motoelektro.cz/images/elektro/schema/schJ20.jpg souhlasi ti tam barvy i cisla na prepinaci....tohle musi pochopit kazdej
 
 
Datum: 19. června 2010 10:06
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
já se asi po*eru :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 19. června 2010 9:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vole...ja si tady rikam ze chce do hlavy valce zapojovat svetla nebo co :-D prej hlava :-D
 
 
Datum: 19. června 2010 9:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to neni žádná hlava ty lavore :-D.....to je maska....a v ní j epředn světlo a přepinač světla, bez světel.... schemat je milion, n akaždém je napsané který kabel na kterou svorku...jen nesmíš být trouba abys to pochopil
 
 
Datum: 18. června 2010 23:30
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jak je hlava tak jako v ní no.když vytáhneš světlo tak zatím..v tom vypínači ..z toho vypínače to mm vyrvané
 
 
Datum: 18. června 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ze spodu hlavy?
 
 
Datum: 18. června 2010 22:54
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel6819    
ČUS HOŠI POTŘEBUJU PORADIT NEVÍTE PROČ MI DŘE MAGNETO O ZAPALOVÁNÍ ???? MNĚNIL JSEM NOSNÍK ZAPALOVÁNÍ VAČKU A MAGNETO A OD TÉ DOBY TO DĚLÁ MAM JAWU 23 A NEDÁ SE TO NĚČIM NAMAZAT TŘEBA?? DÍKY ZA RADU odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2010 10:55
 
 
 
 
Jméno: sakisen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udělej to tak, jak Ti psal kozel. Jinak - neboj, že to bude mít ztrátu na jiskře. Když tam dáš ten kousek plastu od petky, bude to tak akorát. Já jsem kdysi s tímhle experimentoval - nešlo o jiskru, ale spíš o to, jak mustang svítil. Když jsem měl cívky co nejdál od magneta, svítil trochu míň. Když jsem je zase dal moc blízko, svítil taky nic moc. Ale s vůlí na ten plast to svítí řekl bych nejlíp.. :-) Ale nastav to co nejdřív, aby sis zbytečně o cívky neodřel magneto.. R.
 
 
Datum: 20. června 2010 10:55
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel6819    
ok.a nebude to mýt nákou strátu na jiskře ???
 
 
Datum: 18. června 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tom: kolik máš IQ ? :-) .Povol cívky a malým šroubovákem je nadzvedni a utáhni to ;-)
 
 
Datum: 18. června 2010 13:01
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel6819    
mezi co dát cigeretový papírek ????????????????? já nemam problem v odtrhu na kladivkach ale to že dře zapalovani o magneto a neda se to pořádně roztočit ten motor
 
 
Datum: 18. června 2010 11:28
 
 
 
 
Jméno: hank      E-mail:      IP: uživatel7338    
lepsi je mezi to dat cigaretovy papirek ..
 
 
Datum: 18. června 2010 11:24
 
 
 
 
Jméno: tom      E-mail:      IP: uživatel6819    
díky moc za radu
 
 
Datum: 18. června 2010 10:57
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
povol ty cívky a odehni je od rotoru a pak dotáhni, někdy má celé zapalování vůli, tak ho našteluj do správné polohy, popř. můžeš použít nastříhané kousky z pet lahve a dát je mezi rotor a stator a dotáhnout, a pak je vyndat a bude tam mezera. ok
 
 
Datum: 18. června 2010 9:53
 
 
 
 
Jméno: rey      E-mail:      IP: uživatel9182    
Ahoj lidi,potřbuji radu.Chci na babču 210 namontovat blinkry a vůbec nevím jak na to.Nevím kam je umístit a v elekrice se vůbec nevyznám.Prosím někoho,kdo s tím má nějaké zkušenosti,o zaslání popisu práce a popisu materiálu. Dík Rey odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
Zdar, tady máš návodů dost http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=5&t=109 Používá se pro napájení ta 4 cívka.
 
 
Datum: 17. června 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poslední babetty blinkry měly ale baterka tam nebyla :-), jako jo, šlo by to, ale lepší je se na to vykašlat a ukazovat rukama...
 
 
Datum: 17. června 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musel bys tam mít baterku, bez úprav elektriky to nebude blikat.
 
 
Datum: 17. června 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: jonas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čusik lidičky mam prosbičku shanim elektro schema na simpsona s51 nemate nekdo? musim dat novou elektriku a ta stara je tak rozhozena ze se s toho neda nic zacharnit dikyy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz uz jsme u tech schemat mimo fichtly tak nema nekdo schema na Ford Taunus. Motor V6 - bezkontakt ? Strejce google nic kloudnyho nenasel. Jde mi o zapalovaci soustavu, nebo kdyby nekdo vedel co kam zapojit. dik
 
 
Datum: 17. června 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Simson schema:Rozmládit a dát do sběrny:-)Celé schéma!Chápeš ne?!
 
 
Datum: 17. června 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady neni zadnej simson pokec,ale fichtl pokec,a strejcek google,by to za tri vteriny okamzite vyhledal,jen nebit linej a podívat se po netu
 
 
Datum: 17. června 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1437    
ahoj, co se dela u jawy 21 aby nepraskaly zarovky? slysel sem neco o usmernovaci, je to tak??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
Řešil jsem to usměrňovačem a stabilizátorem nábojou pumpou. Napětí jsem tehdá pokusně přeladil (stabilizátorem) na 12V a vylouplo se z toho jednoduché a mnoho let bez závad fungující zapojení. Jednalo se o zapojení určené pro 30W verzi zapalování. Potíž byla akorát v tom, že tím jak jsem nechtěl zasahovat do elektroinstalace motorky, tak jsem vedl k zařízení pouze jeden drát a druhým byla pochopitelně kostra motorku. Po usměrnění a stabilizaci však bylo třeba k žárovce vést dráty dva a žádný z nich (!) se nesměl ukostřit. U mě to ale nebyl problém protože s ejednalo o mustanga a ten má plastovou kebuli světla, takže nebylo nutné zemnící přívod předního světla odizolovávat od kostry motorky. http://btelectronic.sweb.cz/stabik.GIF. Celé to bylo na malém tišťáčku v kebuli světla.
 
 
Datum: 18. června 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel8809    
Mě to žárovky pálilo. Vše bylo zapojené jak má být. Takže to že jsi to nikdy Fermezi neviděl neznamená že to neexistuje :-)
 
 
Datum: 18. června 2010 22:48
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
pokud mas spravny magneto, civky a zarovky a mas to dobre zapojeny tak to snad nemuze praskat, pokud jo tak dej jiny magneto urcite bude slapsi. Este jsem nepotkal magneto ktery by palilo svetla to nejsilnejsi co mam dodava tolik proudu ze mi to sviti bíke, ale zarovky nepraskaj v noci od toho je videt krasne muzu to smazit na trojku plnej kotel
 
 
Datum: 16. června 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: libor232      E-mail:      IP: uživatel5546    
caues, mam doma cz 175/487 a nevim jaky mam mit odtrh a predstih .. plis poradte .. a jeste co se ma pouzit vse, pri statoru z jednoskoka(jawy 555) .. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: libor232      IP: uživatel5546    
dik , ale nemohl sem to najit
 
 
Datum: 16. června 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co takhle stáhnout si příručku? odtrh je všude stejný 0.4.... předstih 2.9
 
 
Datum: 16. června 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9317    
Zdar lidi už mě docela dlouho trápy to že jezdím si tak 15 min. tak se mi zasekává plyn jako kdyby to chtělo vybuchnout :-D to ani nepřidávám plyn a uplně to řve a je to seklé tak to vypnu a nakopnu a zase tak to necham 30 min. zchládnout a už je to v pohodě no ale zase když jedu tak 15min. tak zase se sekne . Díky za odpovědi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pavel : jj máš pravdu,to jsem zapomněl napsat
 
 
Datum: 15. června 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1437    
A nebo taky muzes mit oddelany gufero, a jakmile se to zahreje tak se nasava vzduch a nemusis ani pridavat protoze si to saje vzduch odjinud nez z karburace a pak to rve jak kdyz tocis plnej plyn
 
 
Datum: 15. června 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkontroluj plynove lanko....nebo se ti muze sekat soupatko,podivej se jestli chodi v komore volně
 
 
Datum: 15. června 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: Dony      E-mail:      IP: uživatel8242    
Zdar jawáci mám dotaz mam Jawa 20 a chtěl bych se zeptat když mi svíčka hazí a nechce motorka chytnout čím to tak je..Díky za odpovět:A hodně štěstí do sezony... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: Dony      E-mail:      IP: uživatel8242    
Jako když to chci chytnou tak ruku dám k sání a ono to chytne a jedu chvylku a zase ruku k sani pač mi to chcipa..nevim čím to je
 
 
Datum: 15. června 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak jako držet sání?
 
 
Datum: 15. června 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: Dony      E-mail:      IP: uživatel8242    
jj už mi to jezdý bylo to špatnoou civkou ale stejně když to nakopnu tak musim pořat držet saní a když tam dam filtr tak to ani nechytne nevim čím to je kdy někdo věděl tak napíšte díkyy..moc
 
 
Datum: 15. června 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Teče ti tam benzín?
 
 
Datum: 15. června 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih a odtrh zkus nastavit.nebo to zkus roztlačit.ještě zkontroluj plovákovou komoru na karburátoru.
 
 
Datum: 15. června 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,prosim vás,nemáte někdo tacháč na ČZ 175/477 ? Díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2010 16:40
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím vás kde koupím zapalovací kabel z indučky do svíčky?je to někde jinde než v mototechně?nechci obědnávat přes net.díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc
 
 
Datum: 14. června 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: maspe      IP: uživatel6797    
v každém lepším obchodu s autodíly
 
 
Datum: 14. června 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: pwk      IP: uživatel9411    
zdarec draci mam otazku,mužu svařovat ram mororky když mam nahozeny motor a veškerou elektriku?neodjebe mi to indučku popřípadě cívky atd?prasklo mi uchycení motoru a nehce se mi odstrojovat celou babetu.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ukostři to co nejblíže svařovanému místu :-)
 
 
Datum: 14. června 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nic se nestane
 
 
Datum: 14. června 2010 20:56
 
<  141  142  143  144  145  146  147  148  149  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 4:10:41 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu