Jméno: Dejv
IP: uživatel1702
o.k...moc dik..to uz zvladnu..
Datum: 23. ledna 2008 17:27
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
Cívku do hajzlu,krabicové relé má svůj odpor.Drát od kladívka přeci na drát k indukčce,spojují se přece na původní svorkovnici č 1A i s kondíkem.Na nejaké staré značení 51 a 61 se vykašli,zapoj to dynamo podle toho schémata.Vyved to na původní svorkovnici a poznač si ty svorky normálně M a D(třeba to tym vyryj jehlou atd.)Je to primitivní:Ve statoru je kolem dokola vinutí.To má dva konce-černé dráty.Jeden ten konec je M.Druhý konec spojíš s drátem od uhlíku a to bude D.Máš to tam vše popsané.Ser na 51 a 61 a správně to zapoj!
Datum: 22. ledna 2008 22:18
Jméno: Dejv
IP: uživatel1702
a drat od kladivka mam zapojit kam?..a to D mam zapojit na 51 a M na 61 jo?a civky ktera je na dynamu mam dat pryc jo? chapu to dobre?..
Datum: 22. ledna 2008 18:35
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
http://www.jawamania.info/Files/moto/175038/75W%20rele%20a%2045W%20dynamo.JPG
Datum: 21. ledna 2008 19:04
Jméno: milhaus250
IP: uživatel1908
Na spínačku žádná61 nevede.Na 30 na spínačce vede drát z B na relátku.Víš,ono ty svorky 51 a 61 na dynamu jsou pro krabicové relé naprd.Musí se to dynamo zapojit jinak,bez odporové cívky co je ve výřezu statoru.Pošlu ti odkaz na kompletní schéma zapojení,jestli ho najdu
Datum: 21. ledna 2008 19:02