Jméno: cz175
IP: uživatel13563
 Zdravim mam hranatu ČZ 175 477(1972) a nedobiji - dobiji jemom pri nejvyssich otackach. rele je dvojcivkove 6v , dynamo JAWA 45w( staci to na blinkry?) a kostra + .Dynamo je ok ale nevim jak seridit regulacni rele- prirucku sem cetl ale moc s toho chytry nejsu -a tak nevim co je to zatezovaci odpor,pripojovaci kotva atd.. Kontrolka dobijeni sviti jen sviti jen pri vysokych otackach a pri zapnutých svetlech. Po odpojeni baterky na volnobeh nekdy zdechne, pri vysich otac. jede stejne ale jak zapnu svetla zdechne to. nemozu to byt spatne uhliky? a nebo je to je tim ze mam jiny typ dynama - puvodni bylo 50-55W a kostra - . A jaku mam dat kostru baterky ? - nebo + ?? \r\nprosim poradte diky \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 23:38
Jméno: hh
IP: uživatel13550
 lukáši, zkus někdy odpovědět na to, na co se tazatel skutečně ptá.. 477 originálně měli 45W (dle roku výroby od 45W až po 60W) dynamo.. ohledně relé, jeho seřízení neni tak jednoduchý, jestli se v tom nevyznáš, svěř to radši někomu, kdo tomu rozumí.. jestli je vše původní, baterka měla ukostřený "-" (a nejspíš i má, jinak bys to už poznal v podobě vibrujícího a jiskřícího relé). Uhlíky určitě zkontroluj, měli by mít předepsanou délku (z hlavy nevim, v příručce to jistě bude) a komutátor (to kolečko na který uhlíky tlačej) by měl mít čistý lamely a hlavně drážky mezi nima
Datum: 13. dubna 2012 23:38
Jméno: cz175
IP: uživatel13563
 takze kdyz dam mensi zarovky tak by to melo stacit? a co dynamo- davalo se takove i original? a pro jawwwa:KOSTRA + se davala i na nektere kyvacky
Datum: 13. dubna 2012 20:54
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 proč by měla? já mám na čézetě kostru na +
Datum: 13. dubna 2012 20:28
Jméno: jawwwa
IP: uživatel13031
 kostra byla vždycky - ne?
Datum: 13. dubna 2012 16:24
 45W dynamo je nějak málo... 487 má 75W... pokud máš v předním světle 35W žárovku, vzadu 5W, tak už to nemá z čeho dobíjet... (nedej bože pustíš blinkr)
Datum: 13. dubna 2012 16:22
|



|