 Čago draci...... Dnes jsem rozdéchal kamošovu ČZ 180 . Asi po 2 hodinách kurvování jsem ju nastartoval...... Mám dva dotazy. Za 1- Jak je možný , že jsem musel přehodit na svorkovnici dynama gáble M a D , aby to vůbec hodilo jiskru? (obráceně). Za 2- Proč po nastartování okamžitě vyletí do otáček motor? (karbec je v cajku).... Díky za odpovědi.........
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 18:59
 Tom: číza ale nemá 25mm čepy...gufero podle mě bude 20x30x7 nebo něco na ten způsob...
Datum: 12. května 2012 18:59
 Gufero v zapalování je myslím 30x25x7 to je u čž 175/477 a 487 tak u tyhle to bude taky
Datum: 12. května 2012 18:42
 kolecko: Díky za rady, všechno to vyměním a bude to v cajku..........
Datum: 12. května 2012 14:20
 Tak tak, dej nový těsnění pod karbec a válec, pod domek gufera, a rovnou nový gufero. Číslo z hlavy nevim, už je to delší doba co jsem to měnil. V katalogu dílů ale popsané bude...
Datum: 12. května 2012 14:05
 Elektrika už je v cajku , bylo to špatně propojený.... Těsnění dám nový, ale ještě mě napadlo jestli nebude gufero u zapalování v hajzlu......( jestli jo, tak napište číslo gufera) Díky
Datum: 12. května 2012 12:01
 Vysoký otáčky budou asi způsobené špatným těsněním. A s těma kabelama...nebylo to nějakym způsobem ve zkratu?
Datum: 12. května 2012 9:53
|



|