|
|
 Čau draci. U pionýra se mi vyskytl takový problém.A to ten že mi praskal zadní žárovka vše OK.Vyměnil jsem ji a teď cca po 50 km na jednou nesvítí zadní světlo, sundám kryt no a žárovka zase prasklá.Poslední dobou jezdím s pionýrem pouze na praxi cca 6km tam a zpět. No a znáte ty anše cesty zrovna skoro celý usek co musím jet je hrozná tak mě napadlo jestli to není vybracema.Na druhou stranu zase žárovka v těch plíškách drží opravdu pevně .Správná žárovka tam taky je (sulfid 6V/5W) ještě mě napadlo třeba vzdálenost cívky od rotoru ale to jen tak tipuju.Přední žárovka je tam už bůhví jak dlouho a ta funguje bez problému potkávací i dálkové pokud se to tak dá říct u pionýra. 
S tím to problémem sem se ještě nesetkal tak doufám, že mi tu někdo poradí. Jinak ad to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2012 16:49
Jméno: martin
IP: uživatel13658
 čau mam taky takový problém,akorát mi to pálí přední žárovku aj zadní se mi zdá jak kdyby tam šlo víc voltů?
Datum: 18. června 2012 16:49
 ne pouze jeden... je tam 20W zápalko
Datum: 14. června 2012 14:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a vedou ti k zadnímu světlu 2 kablíky?
Datum: 13. června 2012 19:48
 no je fakt že to moc nesvítí ale v zadu mám ty plíšky fakt na fest.Prostě je mám dost k sobě tak tak tam tu žárovku narvu.... ale stejně praskne za to přední je furt OK
Datum: 13. června 2012 14:33
 Já na Mustangu taky praskali vzádu žárovky a potom automaticky i ve předu jak praskla vzádu je to prostě těma otřesama v zadním světle já sem přihnul ty plechy na žárovku a potom sem ji tam mrsknul a snažil se aby to bylo stažený potom asi cca 1000km to vydrželo a zase tak sem dal do předu 6v 25/25w a jezdím jen na přední světlo zadní kašlu to je škoda peněz stejně je to takoví chcípak
Datum: 13. června 2012 14:09
|



|