slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel14088    
Zdravím, chci na mojí ČZ 175/487 jednou provždy vyřešit problémy s dobíjením a to tak, že koupím polovodičový reguláror napětí, pravděpodobně ten od AEV. Chci se zeptat jestli ho někdo používáte, jestli je to dobrá volba, nebo máte nějakej lepší typ? Potom když už bude konečně číza dobíjet, pokud se nepletu měla by jít roztlačit i s uplně mrtvou baterkou, je to tak? Nebo bez buzení dynama prostě nechytne? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2012 1:54
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel14101    
Konečně jsem se sem dostal. Diagnostiku dynama jsem dělal, kontroloval jsem rotor jestli nemá kontakt někde kde nemá (zkoušečkou mezi vinutím a komutátorem) potom to samý s cívkama statoru. Uhlíky jsou dobrý, stejně sjetý a nevisej. Navíc problém byl v tom že napětí na baterce při nastartovanym motoru hrozně lítalo, nedělalo problém dobíjet do ní klidně 14V, nebo v některejch otáčkách nic. Ještě co se toho startování týče, tak když tam dám baterku která bude vybitá, ale ne uplně mrtvá (bude mít třeba 4 volty) tak to přece musí jít s funkčním dobíjením roztlačit ne? Vape bych bral hned, ale nechce se mi cpát do čízy za 3k zapalování za 4, možná třeba časem.
 
 
Datum: 09. července 2012 1:54
 
 
 
 
Jméno: Bína      IP: uživatel14098    
Kup si vape a máš pokoj, mám ho na 250ce, jezdím bez baterky, najeto na vape asi 7tis. bez problému. Nebo zapálko z fichtla, ale méně světla.
 
 
Datum: 08. července 2012 21:25
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mám za to, že ten regulátor je jen náhrada původního mechanického regulátoru, s mrtvou baterkou nenastartuješ...
 
 
Datum: 08. července 2012 0:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak víš že máš v hájí zrovna regulátor? provedl jsi vubec diagnostiku celého dynama když hned deš kupovat AEV ?
 
 
Datum: 07. července 2012 0:52
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 4:07:22 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu