 Zdar draci! Mam jawu 250/353 kyvacku, ke sprovozneni kontrolky neutralu musim asi pulit motor ze? predpokladam ze je kontakt na motoru zaolejovany. ma to smysl to opravovat? nebo neda se k ni dostat ze strany spojky po oddelani spojk. kose? Predem diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2012 22:23
 nevim prisel jsem si pro radu, a zatim jsem se dozvedel jak je kdo z vas agresivni  zpet k veci  takze jak to mam opravit aniz bych musel pulit motor?
Datum: 16. srpna 2012 22:23
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 Ondro .... jdi se oplachnout !!!! jsi chytrej jak pujcka od providentu a meles hovna !!! to uz hranici s kretenizmem ... nez si vemes me jmeno do huby radsi se zeptej - treba Radka, Standy, nebo kolecka ci jenca, postula, cezetaka kdo je vubec ten FRANKY !!!
Datum: 15. srpna 2012 20:54
Jméno: ondra
IP: uživatel14110
 Pro Franky chlupata prdel ty seš asi mimo mísu ty jsi asi nikdy nevyděl kontakt neutralu je tam mosaznej kontakt a kněmu je naletovanej kousek drátu kterej to propojuje a ten bývá upadlej . Tak když tomu nerozumíš tak se do toho nepleť
Datum: 15. srpna 2012 8:27
Jméno: Elegance
IP: uživatel14315
 Čezeťáku nechytrač, pleteš si to s panelkou! Na kyvce to drží dva zápustné šrouby a vyndává se to směrem do motoru. Je to takový bakelitový odlitek s plechem po kterém chodí druhý kontakt. Jinak teda, buď máš odpadený ten kontakt na kulise nebo drátek od kontaktního plechu k vývodu a nebo něco prochozeného na marast..
Datum: 14. srpna 2012 22:36
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 Cezetaku - nene .. pletes se - je sroubovany ze vnitr....(ale .. vim co myslis - 2 zapustene z venku - ale stejne s tim nejde nic delat..)..................................................................... Kazdopadne ve vnitr nejsou zadne draty - nema se vcelku co vysrat PULENI NESMYSL ... spis sem napis jakej neutral řadíš abych ti obratem mohl napsat ze jsi debil ... A Ondro s IP 11813 SERES SE TAM KAM NEMAS a takovy curaky nemam rad ....
Datum: 14. srpna 2012 22:32
 kontakt neutralu ze našrubovaný z venku! .. vedle sekundárního kolečka
Datum: 14. srpna 2012 22:15
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Cau pokud máš chybu v té kontaktici v motoru tak to musíš jedině rozpůlit jinak se k tomu nedostaneš nejspíš tam bude upadlej drátek jinak zaolejovaný to určitě nebude protože to je furt ve voleji je to v převodovce
Datum: 14. srpna 2012 21:41
 To by mě zajímalo taky mám ten samý problém na jawe 175
Datum: 14. srpna 2012 21:08
|



|