 Čaute draci,dělám na pionýra brzdové světlo podle tohoto navodu:http://www.jawa50tuning.wbs.cz/Tuning.html a zajímalo by mě jestli mam drat v magnetě zapojit do cívky předního,či zadniho světla nebo jeto jedno ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2012 9:37
Jméno: Chong
IP: uživatel13516
 No moc achmedovi nerozumím, páč zvýšeným odběrem (sepnutého brzdového světla) spíš napětí klesá než aby hrozilo prasknutí žárovky na stejném okruhu. Každopádně brzdovku nedoporučuji.... ne nadarmo nebyla dávána do seriových pionýrů.. jde o to že na její odběr není výkonová rezerva coo se týká výkonu alternátoru. Navíc obvykle brzdíš a během chvíle v důsledku brzdění klesnou otáčky a tím i výkon altíku, čímž poklesne i jas bzdového světla. Pokud bys chtěl brzdové světlo provozovat bez zapnutých světel (čímž porušíš dopravní předpisy!), tak Ti zas ehrozí přesný opak... tedy jakožto jediný spotřebič řekněme 10W žárovka na 20ti nebo 30W alternátoru bude zpočátku žárovka zápasit se značným přepětím a tudíž hrozí přepálení vlákna brzdového světla... zkrátka problém je v tom že souustava má výkon akorát tak na svícení a není stabilizovaná.... Pokud nepředěláš soustavu na bateriovou, bude výsledek nevalný...
Datum: 23. srpna 2012 9:37
Jméno: achmed
IP: uživatel13610
 zapni ten drat do zadniho světla jelikož žarovka v předu je silnější tak by ti ta mala v zadu praskala
Datum: 22. srpna 2012 12:48
|



|