Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 Prosím vás, kolik je zapalovacích a světeůných cívek na mustnagovi? Já měl za to, že 2 zapalovací a jedna světelná, jenom co sem teď tak viděl, tak z toho mi vychází, že je to naopak, že tam jsou 2 světelný a jedna zapalovací, tak jak to je teda? Díki za odpověďi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2012 13:00
 V serii je jedna zapalovací napojena na indučku a kladivko. Když to tunej na tyristor tak zapajej dvě zapalovaci, jedna živí "plošák" a druhá nabíjí kondenzátor. Když mi to haprovalo, jezdil jsem tak, že jsem mněl ty dvě světelný co jsou zapojeny do série, připojeny na 12V indučku a jenom jednu další světelnou na světlo. Mnělo to krapec větší výkon, přeci jen, větší jiskra. V noci to ale bídně svítilo. Teď tam mám jednu zapalovací s odisolovanou kostrou, zapojenou přes diodovy mustek na zapalovaní a doplněno baterkou 6V 2,5Ah. Baterka je tam jen pro start, na volnoběh ješte magneto nevyrábí dost napětí, zhasínám odpojením baterky, a tám taky kontroluju dobíjení, když jedu po rovině alespoň 50, vypnu baterku a jedu dál, tím vám, že magneto stačí plnit indučku a ješte i dobíjí baterku. Na roztlačení to chytá i bez baterky. K tyhle úpravě jsem byl dohnán když mi seriove zapalko po čase furt a furt haprovalo. Zapalování na stejnosměrný proud jišteno baterii je o dost méňe citlivé na mezizávitové skraty a stárnutí kondenzátoru. Nikomu to ale nevnucuji, jen konstatuji. Hodně zdaru!
Datum: 06. září 2012 13:00
Jméno: Zdenek
IP: uživatel14433
 no prej je to pro větší výkon z té cívky nebo co, sou totiž propojený, nějak se mi to právě taky nepozdávalo, proto se ptám tady  díki za odppověď
Datum: 06. září 2012 7:04
 když zapojíš mozek.. k čemu by byly 2 zapalovací cívky?
Datum: 05. září 2012 21:26
 čus máš tam mít jednu zapalovací a avě svetelný
Datum: 05. září 2012 20:01
|



|