|
|
|
|
|
|
| |
Jméno: ct
IP: uživatel18140
 Zdar, jak zapojit regulátor ze Škodovky tak aby jen reguloval napětí na 14V ale nezapojovat buzení? Je to ten z obrázku níže. Díky
http://www.autotypautodily.cz/_obchody/autotyp.shop5.cz/prilohy/3/regulator-dobijeni-skoda-105-120-orig-114-907040-0.jpg.big.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2015 12:41
Jméno: ct
IP: uživatel17233
 ok díky moc. zkusím a dám vědět
Datum: 20. června 2015 12:41
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 No ale to jsi nenapsal že máš altík s permanentními magnety  . No je-li tam skutečně výstupní stejnosměrné tepavé napětí zkus tohle http://btelectronic.sweb.cz/rego2.gif . Já to běžně bastlím na vrabčí hnízdo z toho co vyhrabu ze šuplíku. Samozřejmě se musí dioda D1 a tranzistor Q1 nadimenzovat na dostatečný proud.
Datum: 19. června 2015 8:50
Jméno: ct
IP: uživatel18146
 Protoze se jedna o altik s permanentnimi magnety. Podle osciloskopu to vypadá na tepavé napěti,ale když jsem před usměrňovač paralelně vřadil kondík tak mi pálilo pojistku...
Datum: 18. června 2015 7:29
Jméno: Chong
IP: uživatel17603
 Hlavně napiš proč Ti tak vadí zapojovat budící vinutí alternátoru. Tedy předpokládám alternátor, protože dynamo měla naposledy škoda 100... ale taky škodovka  . Zkrátka napiš proč nezapojíš alternátor s regulátorem jak se má... nějak mi unikají souvoslosti
Datum: 18. června 2015 6:41
Jméno: ct
IP: uživatel18144
 na babetty jsou jen na 6V. Potrebuji tak 14V. Chongu slo by pouzit regler z Favorita? Nebo co by jsi doporucil? Diky
Datum: 17. června 2015 12:10
Jméno: standa
IP: uživatel18142
 Kup si 12V stabilizátor na babetu.
Datum: 17. června 2015 9:28
Jméno: Chong
IP: uživatel17266
 Princip regulace (uvedeného rega) vychází z principu zpětnovazební regulace výstupního napětí buzením budícího vinutí alternátoru. Takže chceš-li po tomto regulátoru aby reguloval bez připojeného buzení je to jako bys chtěl někomu potřást rukou, rukou nemaje  . Řešením by bylo připojení budícího vinutí k aku (přes vypínač) a použít rego určené pro alternátory s buzením permanentními magnety.. ale to je úplně jiné rego než výše uvedené. Obvykle se jedná o ztrátovou regulaci.
Datum: 17. června 2015 6:49
|



|