Jméno: karlos
IP: uživatel942
Posl.aktualizace: 30. srpna 2008 21:43
Jméno: Chong
IP: uživatel3046
Svého času (pár let nazpět) se tohle hodně řešilo na jawamanii a co si pamatuju praktické zkušenosti na neupravovaných motorech, význam veškerý žádný. Jsou motory na kterých to význam mít bude, ale seriové jawy, čezety mezi ně nepatří. Dle mého názoru mnoho povyku pro nic...
Datum: 30. srpna 2008 21:43
Stavím krossku a už to mám namontovaný,ale neodzkoušený.Četl jsem pár článků o tom,jak to seřídit,ale našel jsem jen o 4T motorech,i když si myslím,že by to mohlo být jedno.Zkrátka,chci se přiučit v nastavení tý charakteristiky.Takže kdybyste byl někdo tak hodnej a pochlubil se svojí funkční charakteristikou,tak mi ji prosím pošlete na e-mail.Já jsem to vymýšlel podle návodu pro stodvacítku a vychází mi taková přímka a to je asi blbě.
Datum: 30. srpna 2008 9:13
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
jj elektronicke rizeni predstihu, ked to dobre nastavis podle otacek zlepsis prubjeh chodu motoru a znizis spotrebu .. takze ohodne lepsi nez origo zapalovani
Datum: 29. srpna 2008 19:29
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
S tim muzes ladit predstih podle otacek  takze mnohem lepsi...
Datum: 29. srpna 2008 19:16
|



|