Jméno: Fibrinogen
IP: uživatel701
 Čau draci, je tu někdo z Vás víc sběhlej v elektronice? Dělám si na mustanga tyristorový zapalování, akumulátor, blinkry a brzdový světlo... Přemejšlim, jak zapojit 2 světelný cívky (před usměrněním k akumulátoru),jestli sériově, nebo paralelně. Nevím jak moc se chovaj jako měkkej zdroj, za jízdy to osciloskopem nezměřím  Na prvnín pohled mi přišlo lepší (podle měření) zapojit je sériově, ale zase kdyby to bylo tvrdší, při vyšších otáčkách, tak časem spálím žárovky (přepětím)... btw. mám 30Watový zapalko. Co vy na to? Díky moc za odezvy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2007 9:00
Jméno: kubiczek
IP: uživatel339
sry ja to spatne pochopil. kdyztak na ty zarovky aby si je nevoddelal tam dej stabilizátor napeti ale nejakej s velkym rosahem aby si ho neodelal
Datum: 22. dubna 2007 9:00
Proč bys to nezměřil, vem si osciloskop do garáže a změř to na neutrál, jinak tan zdroj je napěťově měkej, bez zátěže dává přes 50V, když připojíš zátěž tak to spadne na 6V, ale proudově nevim jak to je, neměřil sem to
Datum: 21. dubna 2007 21:59
Jméno: Fibrinogen
IP: uživatel701
tady je někdo chytrej... víš ony sériově se ty cívky daj spojit před usměrněnim, hm? Samozřejmě by se bez usměrnění baterka vybila, ale né indukovaným napětím, ale přes ty cívky, který se stejnosměrně chovaj jako zkrat
Datum: 21. dubna 2007 21:13
Jméno: Kubiczek
IP: uživatel339
jak chces pripojit sridavy napeti k stejnosmerny baterce ji akorat vyjebes je logicky ne?
Datum: 21. dubna 2007 20:02
|



|