slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Zdravím, potřebuji poradit. Dělal jsem před nedávnem novou elektriku na pionýru a předělal jsem ho z 20W zápalování na 30W zapalování. Včera jsem ho vyzkoušel za tmy jak svítí a svítí málo. Žárovku tam má 25w a 5w. Dneska jsem teda změřil kolik dává voltů a na volnoběh cívky dávají 2V a při plných otáčkách 4V, takže to vypadá jak kdyby to svítilo jen na jednu cívku i když jsou zapojeny do série. Nic mě nenapadá co s tím může být. Jinak cívky jsou posazeny nahoře a dole na původním místě zůstala zapalovací cívka (ta dává při volnoběhu cca 4V a při asi 3000 ot 8V). Tady foto: http://www.jawamania.info/masters/frames/default.aspx?content=userdetail&userid=3174 Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2009 20:03
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
to Rarach: cívky jsou skoro až na tom rotoru. Když jsem je montoval, tak jsem si ustřihl z PET lahve takové pásky a na ně jsem posadil cívky a přišrouboval, takže jsou ty cívky od rotoru vzdáleny na tloušťku těch pásků (odhad 0,5 mm). Nechám si asi nabudit ten rotor a uvidím jaký to bude výsledek...
 
 
Datum: 12. května 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel1074    
Zkonroluj si vzdálenost cívek od rotoru,jestli je nemáš moc daleko. Musí být co nejblíž,aby skoro škrtaly.
 
 
Datum: 11. května 2009 23:16
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Myslíš jako zapojení elektroinstalace nebo polohu cívek? Pokud myslíš cívky, tak je mám dát jako u 30w zápalka, tzn. zapalovací nahoru vlevo a světelné nahoru vpravo a dole nebo to můžu nechat, tak jak to mám teď, tzn. zapalovací dole a světelné cívky nahoře vlevo a vpravo?
 
 
Datum: 11. května 2009 17:31
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel6051    
statory jsou stejné, takže když dodržíš zapojení jako je na silnější verzi, tak můžeš použít 20W stator...
 
 
Datum: 11. května 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Chong, standa: moc vám děkuji. Chci se ještě zeptat, na to 30W zapalování můžu použít původní rotor z 20W zapalování (s tím, že bych ho nechal znovu nabudit), takže světelné cívky budou v horní části a zapalovací dole, tak jak je to u 20W zápalka?
 
 
Datum: 11. května 2009 8:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6047    
taky jsem potkal v chotusicich chlapka co budil magneta a rikal ze i fichtla umí,ale nema na nej u sebe vybavení......asi to bude ten co mysli chong.....byl i na kladne koncem dubna......
 
 
Datum: 10. května 2009 23:01
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
A proč ne.. tvoje světla svítí řekněme na 70% ale proč by stejná účinnost zapalovacího okruhu stále ještě nestačila na spolehlivé zažehnutí motoru? Slabžch rotrů jsem už viděl poměrně dost, takže věř že je to tím... Hele na jedné burze jsem narazil na p. Urbánka co magnety alternátorů a dynam budí.. jednalo se však o klasické staré magnetta typu Bosch či podobné, takže nevím zda by uměl i rotor pionýra vzhledem k tomu že má magnety zalité v hliníku.. ale je z Velimi, telefon tu dávat nebudu kvůli idiotům co by škodili, ale mail je magnety@centrum.cz tm se domluv...
 
 
Datum: 10. května 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
to Chong: myslíš, že je slabý rotor, i když dokáže tak pěkně nabudit zapalovací cívku? Kde se dá sehnat nový rotor nebo kde se to nechává nabudit, např. v opravně elektromotorů?
 
 
Datum: 10. května 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Skříplý kabel by neměl být, protože když jsem to připojil na náhradní zdroj (zdroj z PC), tak to svítilo víc a při měření jsem naměřil 5V (měl jsem to napojený na 5,5V větvi). Světelný cívky jsem dával obě nový, celá elektrika je taky nová, tak opravdu nevím kde by mohla být chyba. Napadá mě jedině, že by ty cívky měly být v jiné poloze nebo je nějaká z těch cívek špatná... Ještě jsem si dal 2 diody na podsvícení tachometru, ale ty by na to neměly mít vliv...
 
 
Datum: 10. května 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Slabé magnety rotoru... nabudit znovu, nebo vyměnit za jiný rotor...
 
 
Datum: 10. května 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nigdy sem nebyl elektronicky zdatny a tak me napada treba pokud se ti to negde neukostruje, neni negde kabel z jedny civky ukoristen bo skriply bo preruseny, zaoxidovany kontakty...
 
 
Datum: 10. května 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Fotky jsou v datech...
 
 
Datum: 10. května 2009 17:11
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 4:52:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu