slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: MiGeL      IP: uživatel5071    
cau lidi, mam takovej dotaz. dneska sme se bavili s nasim ucitelem na strojarnu, a ten nam tikal, ze kdyz byl mladej, tak ze prej videl na nekolika čezetach, ze meli v hlave vyvrtanou jeste jednu diru na svicku, ktera se pripojila na jeste jednu civku. Pry to zvysovalo vykon tak o 30%, protoz to lip spalovalo. Ale uz si nepamatuje, jestli tam byli nejak udelany jeste jedny kladivka, nebo jak to s tim zapalovanim bylo.... tak se vas chci zeptat, jestli ste o tom nahodou neslyseli, nebo nevite o nejakym navodu na tuhle upravu.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. května 2009 20:27
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to u nás taky. Myslim že když zapojíš oboje zapalování dohromady na jedno kladívko, tak by to mělo jít v pohodě - jen musíš mit usměrněnou elektriku (můstek/baterka) a jinak asi už nic. Já si jsem jistej, že by to šlo, takže v realitě to bude tak 50 na 50 :-D
 
 
Datum: 13. května 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: MiGeL      IP: uživatel5071    
hele bud v klidu, ja sem tedka ve tretaku na strojarne a bereme to jen tak, aby se nereklo, u nas je to hroznej ustav:-)
 
 
Datum: 13. května 2009 19:21
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
OK. Samozřejmě že by šlo zapalování i tyristorový (ale asi s nějakou úpravou) a tak, ale tohle vidim jako tak nějak nejlepší cestu - určitě v tý době měli spíš tranzistory než tyristory a baterku měla taky ,,každá'' motorka větší jak fichtl :-) Jeden kontakt kladívka uzemníš (na baterku, nebo za usměrňovač) a z druhýho to jen vyvedeš do obou zapalování. Tak to vidím já, myslim že víc by potřeba nebylo (ale tak zase je pravda že jsem jen v prváku, takže tohle jsme ještě pořádně nebrali...ale podle mě by to mělo fungovat jistě)
 
 
Datum: 13. května 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: MiGeL      IP: uživatel6038    
No takhle sem to myslel, já mam čz 180/487 a na ní bych se to chtěl pokusit udělat. Hlavu bych si sehnal jinou. S kámošem sme to probírali a zádrhel sme viděli v toho zapalování, co všechno tam upravit. Zkusim to nějak skloubit podle toho tvýho popisu a roce to nějak domyslíme. Díky za radu
 
 
Datum: 13. května 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jako za vodou ve smyslu že pak už by to mělo jít bez problému (myslim že vyvrtat díru a závit bude nejtěžší) - jen si pak nerozladit zapalování (nebo ostatní věci - když ladit, tak postupně). S tim vrtáním asi kecám (i když vliv by to podle mě mělo), ale ty svíčky by měly být v místech, aby když zapálí, tak aby shořelo co nejvíc směsi [teď moje trapná úvaha] (díru bych udělal tak, aby byla cca ve třetině vzdálenosti mezi krajem válce a druhou svíčkou (byly by naproti sobě, nevim jak to popsat) - teoreticky když padne jiskra, tak by se spálila směs v ,,kruhu'' kolem svíček a když se spálí směs u krajů, tak by se zároveň protly oba kruhy) [/konec trapné úvahy]. no prostě udělat to tak, aby za co nejkratší dobu shořelo co nejvíc směsi - myslim že energie uvolněná takhle naráz pohne s pístem snáž, než cca polovina a druhá polovina bude jen slabě pomáhat tlačit píst dolů. Myslíš to stejně jako já? Mimochodem viděl jsem stadiona s11 s dvěma svíčkama (druhá místo dekopresoru), vypadalo to opravdu zajímavě - ale myslim že u tak ,,malýho'' motoru by to (měl zapojenou jenom jednu) asi nemělo moc vliv (vzhledem k tomu, kolik toho normálně svíčka musí zapálit a kde vzniká jiskra - to by se musela asi posunout i původní svíčka, ale to už se spíš vyplatí udělat si novou hlavu podle sebe).
 
 
Datum: 12. května 2009 22:34
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nám o tom dneska říkal učitel taky. Spíš teda naznačil že ČZ ,,nějak'' uměla zvýšit výkon motoru o 30% (a pak prej přišli komunisti a nic z toho nebylo). No já osobně myslim že když uděláš do hlavy válce ještě jednu díru a uděláš závit na svíčku, tak jsi skoro za vodou - jestli se nepletu, tak kladívko by mělo stačit v pohodě jen jedno. Já bych to řešil takhle: kladívko jako snímač a z něj 2X tranzistorový zapalování ( http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tranzistorove-zapalovani.html ), pro každou cívku jedno ;-) Myslim že pak by to mohlo práskat dobře. Sice pochybuju že by to přidalo opravdu 30% výkonu (hádám že by to muselo mit víc úprav, nebo by musel mít motor větší vrtání (než ostatní motory se stejným objemem) a svíčky dál od sebe), ale tak když začne hořet směs na dvou (vzdálených) místech najednou, tak dřív shoří a uvolní víc energie (než když hoří při pohybu dolů, občas i ve výfuku). Čistě teoreticky - čím dřív se směs spálí, tím ,,víc'' uvolní energie (myslím využitelnou energii která potlačí píst dolů, ne teplo). To je můj názor, zkusit to můžeš ;-) Podle mě by to ,,mělo fungovat'', jestli to zvedne výkon (a o kolik) ale neručim. Zvyšování výkonu jde vždycky trnitou cestou přes hromadu neúspěchů.
 
 
Datum: 12. května 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: MiGeL      IP: uživatel5071    
no ja bych chtel jn vedet, jestli nevite, jak to udelat...
 
 
Datum: 12. května 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Tohle je často vidět i na jawa 90
 
 
Datum: 12. května 2009 19:42
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
tahle ůprva byla na závodních čezetkách ale to bylo jinak tam byli 2 svíčky a jedna fajfka když při závodě lehla svíčka tak jen přehodíl fajfku násláp a jel zas
 
 
Datum: 12. května 2009 19:38
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 4:03:00 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu