Jméno: 223
IP: uživatel2997
 cus draci, prosimvas kdo se vyzna ve svickach??? mi na mustafu jedina slape brisk 17 (na 15 to cuka vynechav nechce to jet ... pritom na druhych pionyrech je to ok teda zkousel sem to jen na 4 dalsi se mi nechtely vytahovat  a na 14 ani nemluvim) ale hodne lidi uz mi rikalo ze na NGK to jede mnohem lip, navic mi to sem psal i jeden dost inteligentni a zkuseny a chyrtry... drak no proste fichtlar jak ma byt teda aspon podle svych projevu tak vypadal, ale zpet ke svickam na oficialnich strankach NGK jsem nasel ze do pionyra patri NGK B6HS (mysli tu obycejnou ktera stoji kolem 100 kc ne platinovou B6HVX nebo iridiovou BR6HIX ktere stoji kolem 500 kc na to zatim nemam penize  ) tak se chci zeptat jestli NGK B6HS ma teplotni... vlastnosti jako Brisk N15C ktrou proznenu udava, ze patri do pionyra, vyrobce brisk, pokud ano tak by to znamenalo ze B7HS je jako N16C ktera nevim jestli existuje a B8HS jako N17C na kterou mi mustaf jede je to tak?? pokud ne prosim opravte mne a kdyz tak jeste neco dodejte (zkusenosti atd...) budu moc vdecny a jestli mam pravdu napiste prosim alespon 1 clovek ANO at si mohu byt jisty, predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2009 23:03
Jméno: 223
IP: uživatel2997
Datum: 21. června 2009 23:03
 nevadí, že byla úplně nová  dostal jsi šmejda  když to vynechává a nechce se vytocit, a pritom na 17 to jede, tak máš vadný kus té 15
Datum: 20. června 2009 23:07
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 no projevuje se to tak ze motor vynechava a nejde vytocit do vysokych na 17 to jde na 15 ne, pravda je ze jsem zkousel jen 1 ale byla uplne nova
Datum: 20. června 2009 22:45
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Ještě pro upřesnění- jak se projevuje "že to nejede na N15C"?Pokud je motor studený pojede na jakoukoli svíčku.Až po zahřátí se projevuje vliv tepelné hodnoty-teplá se natavuje,studená sazuje.Pokud to nejede už za studena,je ta svíčka vadná.
Datum: 20. června 2009 21:06
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 no nevim sem celkem na vázkach, v literature odpovida N17C B6HS a B8HS odpovida N14C, ale mozna to bude ke kazdemu stroji individualni takze asi tam dam tu B8HS zkusim a uvidim kdyztak to dam na jineho fichtla myslim ze aspon na 1 z 11 to fungovat musi!! ale kdovite jeste prosim poradte
Datum: 20. června 2009 20:57
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
Datum: 20. června 2009 20:49
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 jj super, takze beru NGK ale jakou mam pouzit kdyz mi mustang nejede na N15C ale na N17C (Brisk) mam pouzit B6HS, B7HS, nebo b8HS???
Datum: 20. června 2009 20:35
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Pokud jezdíš dálkovky je NGK ideál.Nebo jako já zamlada s hromadou starých PAL N14-8 v kaslíku a svíčákem v kapsi.
Datum: 20. června 2009 19:56
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 mi se brisk nezda zase tak spatny, ale kdyz to na nejakou svicku pojede lip tak sem sni, ja tam mam aj sportovni filtr takze i prto mi to ten clovek poradil, ze pry na sport filtry je lepsi NGK, nevim s timto nemam zas az takove zkusnosti, protze dokud sem nemel ridicak a nenaje jsem za tyden pres 300 km tak sem do mojich pionyru daval jeste srare svicky SUPER ale ted potrebuju spolehlivost a tak si nemuzu dovolit nejake stare rujny svicky, no jen si predstavte ze 100 km od domova (to jsem jel zrovna predevcirem (nejel jsem cca 250), jinak mam cca 50 km za den) by mi to nekde zdechlo )ale ta predel jak z toho boli!!!  to si nekteri ani predstavit nedokazou  ale to jen bokem k tomuto tematu  takze pokud nekdo vite o NGK vic piste a piste predem diky!!
Datum: 20. června 2009 19:45
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 Brisk bych úplně vynechal-nepoužívaljsem ho už ani u škodovky 120ls.Jedině NGK-mají větší prostor mezi kov.tělem a izolátorem-to znamená,že není tak náchylná na karbonování.Já jezdím na upraveném pio na NGK B 8 HS.Když je ale venku víc jak 25stupnů tak raději racing NGK B10HS.Ceny kolem 100kč za kus.Dále bych dal odtrh na svíčce max 0,6 mm.Pak to líp startuje.
Datum: 20. června 2009 19:25
|



|