
Když máš motorku s baterkou, tak byc jsi dobíječku měl mít... koneckonců po zimní odstávce je jí potřeba stejně nabít

. Můžeš si jí vyrobit z trafa, usměrňovací diody a žárovky... Vezmeš dostatečně silné trafo... řekněme kolem 12 až 18V, podle toho dáš do serie 6V nebo 12V žárovku a stejně tadk diodu dimenzovanou tak na 3A... žárovku výkonem vybereš podle proudu co ti trafo je schopné dát... a nabíječka je na světě.. já takhle nabíjím dlouhá leta. Zajímavé je že na síle proudu trafa až tolik nezáleží, jen se musí zohlednit očekávaný čas nabíjení.. každopádně já vypínám nabíječku ve chvíli kdy silně plynuje.. a je nabito... nevýhodou je že když nemáš regulaci, či ochranu, tak když na ní zapomeneš, tak jí zničíš.. to je jediný, ale protože já osobně jí používám velmi vzácně, tak tohle neřeším a dodneška to používám bez krabice na drátech

. Jinak jestli je KO zjistíš jedině tak že jí zkusíš nabít.. když se nabije podezřele rychle, je to významný důkaz že už není úplně OK