Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kuba
IP: uživatel17002
 zdar , potřebuju vědět jaky ma byt pruměr díry pro spínací skříňku na pio 20 , mam tam totiz jinej neorigo vypinac a tak nevim jestli mi tam bude ta spinacka pasovat , pisu to z mobilu a tak se omlouvam za chyby v textu , diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2014 22:58
Jméno: kuba
IP: uživatel17409
 uz sem to vyresil
Datum: 13. července 2014 22:58
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 zdar draci mam otazku doma lezi jawa 21 na kterou sem udelal novou eletriku na 30w zapalovani ale zapalovani uz nemam bude to fungovat na 20w zapaovani? asi tezko zejo
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2014 19:34
Jméno: standa
IP: uživatel17395
 To je jednoduchý. Na patici přední žárovky odstraníš vývody pro zadní světlo. Dáš žárovku 15w a předek je hotovej. Zadek natahneš přes svorku 58 na masce (pokud tam máš klemu) a drátek zapojíš na malou světelnou cívku a druhej kontakt zadní žárovky musíš ukostřit. Když vynecháš svorku 58 a dáš to napřímo tak se neděje nic,jen to bude vzadu svítit furt - to na nic nemá vliv. Pozor ať použiješ správný rotor zapalování.
Datum: 08. července 2014 19:34
 Máš možnosti: sehnat 30w zapalování, nebo překopat elektriku na 20w (žárovky 15w+5w), možná by šlo nechat elektriku tak a spojit cívky 15w a 5w sériově (žárovky též 15w+5w) ..
Datum: 06. července 2014 9:07
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 a kdyz btam dam dopredu 15w Aa dozadu 5w zarovku tak to poslape
Datum: 06. července 2014 8:58
Jméno: pepa
IP: uživatel17388
 vždyt až na předn žarovku je elektrika stejná..takže neopak bude....co se tyče nastartovaní nejni tam žadnej problem....všechny díly jsou tatřka stejne jen musíš upravit zapojení svetel a s 25vw žarovkou to nebude valně svítit
Datum: 06. července 2014 8:53
Jméno: Jan
IP: uživatel14284
 Čau, mám jawu 555 a po delší době když se zahřeje tak nechce jet, dám tam studenou svíčku a zase jede. Čim by to mohlo prosim bejt ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2014 8:32
 a co tam dáváš za svíčky a jak vypadá ta co z toho vždycky vyndáš??
Datum: 10. července 2014 8:32
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 ahoj, prosím vás, mam par dotazu ohledně vape... Jak je to s předstihem? Vím, že ej rozdíl, když mam zapojeny, nebo odpojený svetla, v jednom z tich 2 připadu se předstih se vzrustajicima otačkama meni, zvetšuje se, nebo se zmenšuje? A druhy dotaz mam na zapojeni svetel, oba zluty kabely z vapejsme spojil a dal na hlavni vypinač v masce, a pa vypinačem jsem kabely rozdvojil a jeden jde do řiditek na přepinač dalkovy/tlumeny a druhy kabel jde na zadní svetlo. Problem je, že mi pořad praska ta sulfidka, po chviličce se přepálí... proč? Nikdy nesviti sama...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2014 19:30
Jméno: standa
IP: uživatel17383
 Nesejde moc na tom ... vape jede skoro stejně od 1,2 po 2,1 ... nepoznal jsem na serii žádný větší rozdíl ... na motoru co točil 9000 ot/min se mi pocitově nejlíp zamlouvalo ryska na rysku tj. 2,1mm akorát že od 4500ot/min pozvolna padá předstih až přes 1,6 dolu a to je fajn...na holý serii je to zanedbatelný ...
Datum: 05. července 2014 19:30
 Když se tu řeší to vapíčko, opravdu je nejlepší ryska na rysku? Ryska na rysku je předstih 2,1m, mám to lehce pootočené na cca 1,6
Datum: 05. července 2014 18:16
Jméno: standa
IP: uživatel17382
 Předstih neřeš,dej v HU rysku na rysku a v celém rozsahu máš ideální předstih... žárovky musíš zapojit jako na 223 mustangu,jinak budou praskat furt ...
Datum: 05. července 2014 10:06
 Máte pravdu, toho jsem si nevšimnul, ale rozdíl se zapnutýma/vypnutýma světlama jsem nepoznal, jede pořád stejně dobře
Datum: 05. července 2014 8:59
 posouvá se i se světlama, ale až ve vyšších otáčkách než bez světel
Datum: 04. července 2014 21:57
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
Datum: 04. července 2014 18:52
Datum: 04. července 2014 17:35
Jméno: Dan
IP: uživatel17290
Posl.aktualizace: 05. července 2014 17:10
Jméno: combust
IP: uživatel16226
 Fichtlácký magneto dává střídavý proud. Nejdřív tedy musíš nějak vymyslet usměrňovač a pak regulaci. Běžně se u strojů s permanentními magnety používá zkratová regulace ale u fichtla jsou malý výkony tak to jde udělat i přes omezovač jako maj některý babetty. Ten regulátor v odkazu je k regulaci dynama, u pincka nepoužitelný.
Datum: 05. července 2014 17:10
 Zdravím, neviem, či niekto bude vedieť pomôcť ale skúsiť to môžem  Pokúsil som sa preštartovať moped Stadion S22. Moped predtým cca 20 rokov stál na mieste. Odskúšali sme s kamarátom sviečku, iskry hádzala. Skontrolovali sme prívod paliva, všetko v poriadku, pekne tieklo. Tak sme ho skúsili nahodiť a div sa svete, motor naskočil. Urobili sme na ňom s kamarátom 2 kolá okolo dvora, zhasli motor dekompresorom a tu nastal problém.
O chvíľu sme ho skúsili nakopnúť znova a nechcel chytiť ani na XY pokusov. Palivo tieklo, ale sviečka z ničoho nič prestala hádzať iskru. Nič sme pritom od úvodnej jazdy nemenili, jednoducho prestala hádzať iskru. Sviečku sme teda vymenili, nepomohlo to. Skúsili sme vymeniť aj "fajku" sviečky, ani to nepomohlo... nakoniec sme už zo zúfalstva skúsili, či sviečka po dlhšom šlapaní hodí iskru - hodila asi na pol sekundy, len záblesk a aj to po vyše minúte točenia. Odvtedy už ani ten záblesk, nič... neviete prosím, v čom by mohol byť problém? Vopred ďakujem za každú radu, v tomto sa bohužiaľ veľmi nevyznám... Mohla by to byť cievkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2014 20:27
 Ďakujem, skúsim sa na to pozrieť a potom by som sa prípadne ozval. Zatiaľ naozaj vďaka!
Datum: 07. července 2014 20:27
 nejspíš odešla cívka.. je to častý zdroj problému pokdu je použitá odrušená fajka nebo svíčka.... obojí musí být neodrušené.... a pak ještě jedna méně pravděpodobná věc je jestli se ti nepovolil šroubek na kontaktu kladívka a to se ted neukostřuje... ale spíš bych to viděl n atu cívku.... zkus provizorně napojit drátek ke kladívku a druhý konec na externí indučku.... pokud to přes externí indučku bude jikru házet tak je VN část cívky po smrti
Datum: 04. července 2014 22:17
Jméno: kuba
IP: uživatel17379
 Očisti všechny kontakty,kladívka, musíš seřídít předstih, a ujisti sa zda sú všetky drátky zapojené
Datum: 04. července 2014 7:04
Jméno: jedlaa
IP: uživatel15098
 ZDravim draci, mám Jawu 20 a předevčírem jsem se jel projet a už se stmívalo a najednou světlo začlo blikat a tak divně svítit a tak půl hodinky to furt blikalo potom to zhaslo uplně, ale když jsem mu dal plnej knedlík a nějakou chvilku jsem ho podržel tak se malinko rozsvítil ale minimálně a pajk zase zhasnul... žárovky prásklé nejsou, netušíte někdo co s tím? díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2014 18:40
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 nejspíš se uklepal drát v nějakym konektoru..
Datum: 03. července 2014 18:40
Jméno: Adam
IP: uživatel13294
 Mě se stávalo, že to svítilo jenom když jsem jel doleva nebo rovně, jakmile jsem zatočil doprava tak to zhaslo  . Přejdi všechny dráty.
Datum: 02. července 2014 23:02
Jméno: Jan
IP: uživatel14284
 Čau mám jawu 555 šlape jak má chytá na našlápnutí, ale když jedu delší dobu rychle třeba skoro na plno začne chcípat. Jehlu jsem zvedal aby tam slo vic benzinu, ale prisel jsem na to , že když tam dám studenou svíčku tak to zase jede než se ta svíčka něják zahřeje. Čim by to mohlo prosim bejt ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2014 2:15
 přesně tak, nízká hladina a tim zvednutím jehly jsi to jenom zhoršil dej jehlu tak jak byla, a pro jistotu zkoukni jestli máš všechno průchodný a nemáš přicpanej kohoutek a nebo vtok do plovákové komory . . .
Datum: 03. července 2014 2:15
 hladinou
Datum: 03. července 2014 0:56
Jméno: marthy
IP: uživatel9706
 Ahoj, mám problémek u mustanga po Go - svíčka nehází jiskru. Je to hodně řešenej problem a je tu na foru spoustu rad, snažil sem se většinu pročíst, ale trochu sem se v tom ztrácel (ikdyž tam není tolik věcí co se dá udělat/zkopntrolovat).
Svíčkou by to být nemělo - mám dvě různé které jsem zkoušel. V elektrice nebylo nic měněno, vše ponecháno jako před GO kdy bylo vše po stránce elektriky v pořádku. Mám po ruce měřák, ale nevím co kde proměřit abych zjistil, kde je chyba.
Dál si nejsem jistej jestli mám zapojený správně dráty a jestli vůbec všechny - mám zelenej z magneta vytaženej do přepínače v masce, dále černej z magneta do zapalovací cívky do kontaktu "1" a odtud dále do přepínače v masce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2014 19:03
Jméno: marthy
IP: uživatel9706
 VYŘEŠENO  Tak když už jsem dnes opravdu nevěděl co, tak sem byl koupit novej kondenzátor a ted dává jiskru jak zamlada, moc sem tomu nedával :-/ ale šlape to konečne!Chci všem poděkovat za rady, moc mi to pomohlo, nevěděl sem kudy kam
Datum: 30. června 2014 19:03
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 A co kondenzátor?
Datum: 30. června 2014 9:15
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 jinak indukčku vyzkoušíš s pomocí 6V baterky a pár drátků (nebo autonabiječky - transformátorové, ne elektronické!), jednu svorku cívky (třeba 1) připojíš k mínusu baterky, druhou svorku cívky k plusu baterky a VN kabel naohýbáš tak, aby končil cca 2 milimetry od zápornýho pólu baterky (můžeš si pomoct třeba hřebíkem v konci VN kabelu). Když teď budeš připojovat a odpojovat plusovej pól baterky od indukčky, na konci VN kabelu by měla lítat jiskra..
Datum: 29. června 2014 22:50
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 mam pocit že na kladívko patří svorka 15 a 1 se ukostřuje, ale to skoro jedno, fungovat musí obojí (doufám teda žes tu druhou svorku indukčky ukostřil, i když píšeš žes nic jinýho nezapojoval).. Jestli ano a nehází vůbec žádnou jiskru na konci VN kabelu (proti rámu na vzdálenost několika mm) a přitom ji hází mezi kladívky, pak je prošvihlá indukčka
Datum: 29. června 2014 22:42
Jméno: marthy
IP: uživatel9706
 Tak jsem si udělal ten kablik(vzal jsem si samozřemě novej abych měl jistotu, že je "funkční"  , připojil ho z kladivka k indukčce na kontakt 1 a nic jineho nebylo zapojeno a nic - svíčka jiskru nehází (vyzkoušel jsem opět obě svíčky).. při rozpojování kladívka jde občas vidět jiskra mezi kontakty kladívka (to nevím jestli je dobře, ale předpokládám že by to mělo dělat a že by to znamenalo že zapalovácí pól je v pořádku). Jenže nevím co teď, další indukčku po ruce nemam abych vyzkoušel jestli bude chyba zde..takže asi budu muset sehnat, nebo nějaký jiný tip co vyzkoušet?
Datum: 29. června 2014 14:02
Jméno: marthy
IP: uživatel9706
 Díky za radu, hned jdu vyzkoušet. Jinak odtrh jsem nastavoval měrkou 0,4 mm aby to bylo na těch 0,45 a předstih 1,6 s myslím docela dobrou přesností
Datum: 29. června 2014 13:07
Jméno: pepa
IP: uživatel17358
 vyrob si cca 60 cm kabel se 2 očky na koncívh na M 5 kabel propoj mezi kladívka a 1 na idučce puvodni kable nezapojuj ...a skusu našlapa ....pokut to nezabere skontroluj zda se ti otvírají a zavíri kladívka aby seply anebo naopak aby mezi nima byla mezera..
a jak šteluješ přestih a odtrh?
Datum: 29. června 2014 7:57
Jméno: Juraj
IP: uživatel1026
 Zdarte, pokud máte někdo problémy se špatnýma startama (u mě hlavně studené), nedržením volnoběhu a hodně jalovým výkonem, tak se zkuste podívat na svíčku, jestli ji nemáte s vysunutým jiskřištěm. Jestli jo, tak vyměnit za svícu se zasunutým a je po problémech. Byli jsme už v koncích a po té, co z nejasného důvodu do vnější elektrody lehce klepl píst (předtím to do ní nikdy nekleplo), jsme tam dali zasunuté a je po problémech.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2014 13:05
 aaa tady někdo oběvil ameriku
Datum: 28. června 2014 13:05
Jméno: mustang1971
IP: uživatel17277
 Čau,babetta 210 mi neustále pálí žárovky,dal jsem nové,běží 5 min.příp.se jedu projet a všechny kaput.Namontoval jsem omezovač napětí 6V,další sadu new žárovek a furt to samé.Nechápu.Na statoru je napsané 6V,20W takže stabilizátor je správný a zapojil jsem ho ve směru průchodu proudu na kablik od statoru(zelený)co vede do světla.Omezovač jsem ukostřil k rámu a přezkoušel zkoušečkou-kostra dobrá.Co myslíte?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2014 22:46
Jméno: mustang1971
IP: uživatel17277
 Jo kdybych tohle věděl dřív tak sem si mohl ušetřit tři kila za ten podělanej usměrnovač a další sadu žárovek. 
Dneska jsem jí dal do tacho 12v2w a do zadního 24v5w a svítí to.Vepředu jsem musel nechat 6v15w protože tu neměli skladem ve 12v provedení.Ale zdá se že ta zadní 24v to pobírá obstojně,svítí uplně normálně takže zatim spokojenost.Uvidim jak dlouho vydrží.Každopádně dík
Datum: 27. června 2014 22:46
Jméno: Juraj
IP: uživatel1026
 Taky jsem s tím měl problém, ale stačilo koupit žárovku 6V/21W a předělat na ni ten plech z babeťácké žárovky. Vzadu mám danů 6V/2W (nebo 4W, teď nevim) a žárovky už vůbec neměním a líp to svítí.
Datum: 27. června 2014 13:16
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 dej si tam naky co maj malo watu at ti nehoreji sklicka
Datum: 26. června 2014 23:17
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 hele já u 207 to samý všude mám 24v žárovky a i ty svítěj hodně
Datum: 26. června 2014 21:55
Jméno: mustang1971
IP: uživatel17277
 Jo taky me to napadlo,pravdou je že mě to už taky dost štve,vyházený prachy zbytečně..zitra zajedu do autodilů a vemu tam naky z kamionu.Snad pak dá pokoj..
Datum: 26. června 2014 21:35
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 ser na omezovac ve predu mam 24v 5w a je to bez problemu a vzadu mam taky 24v sufitku
Datum: 26. června 2014 20:16
 Čau draci pomůžete mi? Nejde mi přepínat přední světlo myslím do dálky nebo do blížky no to je jedno... dival jsem se na přepínač v pohodě žárovka v pohodě kontakty v pohodě může to být něco v magnetu? Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2014 18:37
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 v magnetu určitě ne, napájecí drát ke světlu se na tlumené a dálkové rozděluje až v přepínači na řidítkách, takže jestli jedno vlákno svítí, tak začni hledat chybu mezï přepínačem a žárovkou..
Datum: 24. června 2014 18:37
Jméno: marcek90
IP: uživatel17345
 Zdarte draci, potřebuji od vás poradit s motorem ze simsona s51 enduro. Jeden známý mi ho donesl (jen motor donesl) at ho jenom zprovoznil pouze, aby jen vrčel. Tak a od vás potřebuji vědět, jestli jde udělat eletrika jen aby mi to házelo jiskru. Předem vám říkám že simsonovi vůbec nerozumí, pouze jawám a čízam, tak jsem se obrátil na zkušenější majitele simsona. Jde mi o to jestli by ten motor šel zprovoznit ve svěráku, prostě tak jak jsem dělal pionýra, za odpovědi moc dík draci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2014 14:47
Jméno: marcek90
IP: uživatel17345
 dík za odpověd Hanes, a ty kábliky z motoru se zapojí na tu krabičku ( kolik jich tam jde aby to házelo tu jiskru) a jestě se to z té krabičky musí napojít nějak na imdučku ? ( to je přívod z krabičky + kostra ? ) není někde na netu jednoduché schéma na simsona, kde by bylo pouze jenom zapojení jiskry (prostě aby to házelo)
Datum: 24. června 2014 14:47
 Nejde. Simál má tyristorový zápalko, takže bez toho obvodu co je v kastlíku (taková žlutá krabička).
Datum: 24. června 2014 13:13
Jméno: Jawa_20
IP: uživatel13387
 Zdravím, mám takovej problém: Mám chromový přepínač světel, kde je tlačítko i na klakson, a když ho přišroubuji na řidítka, tak to neustále troubí. Ale když ho odšroubuji a nedotýká se řidítek, tak netroubí. No prostě když dojde ke kontaktu přepínače s řidítkama, tak začne klakson neustále troubit. Díval jsem se a v přepínači jsou drátky umístěny dobře a ani nejsou nikde porušeny. Nevíte, čím by to mohlo být? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2014 15:39
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 koukni do toho krytu zevnitr je tam takova planzeta ktera kdyz macknes cudlik tak se dotkne sroubu se zelenym dratem tak ji skus nejak ohnout zpatky prepinac NEMA byt odizolovany
Datum: 24. června 2014 15:39
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Nejspíš ten přepínač neni odizolovaný. Chytá sa kostry a proto to troubí.
Datum: 23. června 2014 23:38
 pravděpodobně je tvůj klakson zapojen tak, že ukostřením toho drátu co vede do přepínače se sepne klakson. Tak je třeba překontrolovat ten chromovaný přepínač světel. Je tam pružinka, která bude asi špatně napružená a stále ukostřuje ten jeden drát co ti jde od klaksonu do vypínače.
Datum: 23. června 2014 22:17
 Čau draci svíti mi málo přední světlo žarovka ok mam posílit magneto?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2014 16:04
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zkus přiblížit v zapalování světelnů cívku. Daj ji víc k rotoru ale né moc ať ti ten rotor po ní neškrábe.
Datum: 22. června 2014 16:04
Jméno: pepa
IP: uživatel17338
 pošleš ho nabudit..ale spíš si tam narval blbou žarovku anebo to má krátke spojení blbou kostru atd
Datum: 21. června 2014 23:42
 Záleží, jestli je to tim rotorem...
Datum: 21. června 2014 21:27
Jméno: karel
IP: uživatel17337
 zdravim, mám dotaz na SESU. Kdy bude k mání zadní světílko na Stadion S11? Kdysi tady bylo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2014 10:51
Jméno: karel
IP: uživatel17339
 teď už ne, ale při příští várce dílů bych ho potřeboval.
Datum: 22. června 2014 10:51
 a nebo jestli ho chces prihodit kdilum,, tak tiho muzu splasit ale cena prave 410kc
Datum: 22. června 2014 8:51
 draku sorac,,,to jedine monty jawa,,zkus mu brnknout,, u ma je prd,, sorac sesa
Datum: 21. června 2014 22:08
Jméno: Petr
IP: uživatel15903
Posl.aktualizace: 17. června 2014 11:33
Jméno: Petr
IP: uživatel15903
 Díky moc
Datum: 17. června 2014 11:33
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Určitě... Dokonce 12V se shání líp.
Datum: 17. června 2014 10:56
Jméno: pepa
IP: uživatel17326
 jo v pohodě tam jdou žarovky co jsou třeba v traktoru či stare oktávce...vatáš si nepamatuju ale maj je všude za 100
Datum: 17. června 2014 10:36
Jméno: Radek
IP: uživatel12656
 Nekde sem cetl ze se da upravit zapalovani tak,ze hazi jiskru i v dolni uvrati..k cemu je to dobry?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2014 10:34
Jméno: pepa
IP: uživatel17326
 k ničemu ..má to vape na velke motrky aby měli co nejvíc stejných dílu a nemuseli zbytečně komplikovat výrobu dílama na 350 ..dvouválce
Datum: 17. června 2014 10:34
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 cau nevite nekdo jak lze s pionyrem a zapalovanim vape dobijet gps navigaci dekuji z napady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2014 22:15
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 usměrňovač je sice hezká věc, ale furt moc nepomáhá proti různému napětí, které je silně závislé jak na otáčkách, tak na zatížení magneta a může se pohybovat od pár Voltů až po 20V a výš.. nejjednoduší je asi použít nějakej průmyslovej lineární 5V stabilizátor (např. 7805) a nezapojovat do toho drahé navigace nebo alespoň doufat, že nabíjecí elektronika se nějak vypořádá s přepěťovýma špičkama.. takže např. toto schéma http://cezeta487.ic.cz/Soubory/stab.JPG ..mně to pro dobijení mobilu přes USB fungovalo..
Datum: 17. června 2014 22:15
 proč by to měl odpálit? pokud bude mít napětí usměrneno pomocí shotek tak není problém protože ono sama nabíječka funguje jen jako stabilizátor
Datum: 17. června 2014 8:28
Jméno: pepa
IP: uživatel17326
 jde ale bude s tim sr.... navigace jde nejsnaze namontovat na velkou motorku a to ještě pokut je použito vape ve 12 volt verzi..logicky tam stačí vytáhnout kabel z baterky a dát někam zasuvku do auta.....na fíkovi to bude hrozná voblož a aby sis to nějak neodpálil
Datum: 17. června 2014 8:19
 pro dobíjení přes USB potřebuješ 5V ... takže nejaky usmernovač se shotkama a klasickou autonabijecku a zasuvku
Datum: 16. června 2014 21:48
Jméno: Zdenek
IP: uživatel1058
 Zdravím kolegové! prosim o radu-jawa 23 nehází jiskru. seštelovanej  ředstih(1,6,resp. 0,05),odtrh(0,4),vzdálenost statoru od rotoru,svíčka OK,cívka OK,kondík OK,přepínač OK,fajfka+kabel taky cajk,kladívko nový. prostě už mě nic nenapadá... než jsem začal štelovat odthr a předstih,tak chodil-sice divně a nepravidelně pálil,ale chodil. nenapadá někoho něco? konektory v pořádku... dík za komenty
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2014 9:41
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau, prozvoň si všechny dráty, jestli nemáš některé přerušené.
Datum: 20. června 2014 9:41
|



|