Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jawa_20
IP: uživatel18709
 Zdravím, mám takový problém, jedu na mé Jawě 20 cca 15 minut úplně v pohodě, a poté se začne škubat a zhruba po 5 minutách občasného zaškubání zdechne a nejde vůbec nastartovat. Když počkám cca 20-30 minut, tak zase chytne v pohodě, a zas chvilku perfektně jede, ale poté zase nastane tento problém. Nevíte někdo co s tím je? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2016 18:10
Jméno: standa
IP: uživatel18710
 Než začneš cokoliv vyměňovat a štelovat tak zkontroluj,jestli nemáš ucpanej špunt od bandy,když je urvanej pant tak přisedneš sedačkou a nejde tam vzduch. Pak to muže bejt indučka a nebo kondik...
Datum: 10. června 2016 18:10
 Draci,koupil jsem si zapalování VAPE na fichtla.Světla podle návodu mají 6v 20w tzv.5w v zadu 15w ve předu.Problém je v tom že to přední světlo svítí jako bludička s tou 15w žárovku.Máte s tím zkušenost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2016 17:29
 Ahoj. Nevím kde jsi wape kupoval ale nejlepší je ho donést tam kde jsi ho koupil a reklamovat ho. Nebo napsat do W
ape Kroměříž. Těchto zapalování na různé tipy motocyklů jsem už montoval hodně a vžy fungovala dobře a světlo svítí vždy bezva.
Datum: 16. června 2016 17:29
Jméno: standa
IP: uživatel18710
 Když zapojíš napřímo žlutý kabely na jeden kontakt žárovky tak by měla po přidání plynu shořet. Pokud se tak stane,je zapalování v pořádku a máš něco nejspíš divně zapojené a nebo velké přechodové odpory a nebo špatný kostry. Mě hořej všechny 6V/15W žárovky,měl jsem opačnej problém. To s těma žárovkama je pravda. Některý "pochybný" značky buď hořej a nebo hovno svítěj.
Datum: 10. června 2016 18:17
Jméno: adasten
IP: uživatel2604
 Když jsem za to zaplování dal 3500 kč tak chci aby to jelo a svítilo.Kterou žárovku mám koupit a kde?Tady ve fichtlkrámku mají stejnou co mám doma.
Datum: 09. června 2016 15:45
 buď chyba v zapojení... a nebo jsi použil novou žárovku? nové žárovky s označením 15W mají ve skutečnosti více jak 15W...
Datum: 09. června 2016 15:30
Datum: 08. června 2016 23:14
Jméno: korazdenek
IP: uživatel14094
 Zdar draci mám jawu 250/353 dám novou svíčku háže pěkně modrou jiskru jsu to projet a asi po 10 minutách to záčne vynechávat a svíčka už háže jen takovou červenou jiskru nevite čim by to mohlo bejt?,kondik a kladivka ok
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2016 20:50
Jméno: korazdenek
IP: uživatel14094
 svíčka je černá
Datum: 02. července 2016 20:50
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Jakou barvu mají elektrody svíčky ? Není chudá směs ?
Datum: 12. června 2016 5:39
Jméno: korazdenek
IP: uživatel14094
 to jsem skoušel a furt je to stejny
Datum: 11. června 2016 21:24
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Vyzkoušej jinou indukční cívku.
Datum: 10. června 2016 6:57
 Zdravím, na S22 mám šíleně slabou jiskru. Už fakt netuším čím by to mohlo být. Vyměnil jsem cívku, kondík, kladivko je taky ok. Nevíte čím by to mohlo být? VN Kabel je původní, mohlo by to být tím?
Díky za odpověď.
GOGO20
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2016 18:57
 VN kabel možná, ale taky už může být slabé magneto
Datum: 29. května 2016 18:57
 Zdar draci na fichtlu mi nehazi jiskra do fajfky to kope ale jiskru ehodi svicky meneny civky meneny fajfky a kabely taky nevíte čím to je? Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2016 5:20
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Podívej se na kladívka přerušovače a kondenzátor.
Datum: 27. května 2016 5:20
Jméno: lada
IP: uživatel18686
Posl.aktualizace: 22. května 2016 0:10
Jméno: honza
IP: uživatel18681
 jasně jde to úplně v pohodě. teď to nemám moc v hlavě ale myslím že jediná změna je že ti bude přebývat jeden propojovací drát od cívky k tyristoru ale stačí kouknout do el. schéma a je to
Datum: 22. května 2016 0:10
Jméno: Jarin
IP: uživatel12689
 Zdravím, mám simsona S51, tedka jsem do něj koupil baterku. Mínus je černej(kostra) ale když chci zapojit červenej plus, tak to hází jiskřičky, nevíte čím by to mohlo být ? Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2016 0:15
Jméno: honza
IP: uživatel18681
 dioda je ok ale někdo se v tom vrtal takže se to snažim dát tak jak to bylo ovšem jsem nenašel schéma jaký potřebuju tak se to snažim dělat podle jiného podobného
Datum: 22. května 2016 0:15
Jméno: standa
IP: uživatel18682
 No vždyť to píšu dole. Pokud nemáš přehozenej nějakej kabel tak je to diodou. Najdi si na německejch stránkách svý schéma (jsou včetně barev kabelů) a zkontroluj zapojení. Pak jedině dioda v tlumivce. Tzn to co píšu dole.
Datum: 17. května 2016 8:47
Jméno: honza
IP: uživatel18681
 mám úplně stejnej problém prostě to je ve skratu když zapojim baterku a už mi z toho asi praskne hlava protože nemůžu najít problém ani pořádný schéma podle kterýho by to šlo projít ............. no snad na to někdy přijdu
Datum: 17. května 2016 1:34
Jméno: standa
IP: uživatel16911
 Tak to potom jo...
Datum: 16. května 2016 21:24
Jméno: Jarin
IP: uživatel12689
 Chlapi, díky za rady, minulý majitel se na něm vyboural a vytrhla se mu baterka i s drátama a plusový drát byl zapojen jinde než měl být
Datum: 16. května 2016 20:52
Jméno: standa
IP: uživatel16911
 Taky lze prostě koupit novou dobíjecí obludu za 600-700 a nebo koupit ELBU za 800-900,- a přestavět eletriku na elbu ... dioda je korunová položka do cca pade??? Nová obluda má místo šedejch drátů modrý,je jedno jak je zapojíš.. já bych šel do tý diody
Datum: 16. května 2016 20:13
Jméno: standa
IP: uživatel16911
 Pokud tam máš takový to ohromný dobíjecí zařízení s dvěma cívkama tak v něm mohla odejít dioda,to by vysvětlovalo jiskření. Jde to rozebrat a diodu prostě vyměnit za cca podobnou (náročné) a nebo když se podiváš do schématu tak lze dát diodu zrovna na drát vedoucí z plusu baterky do dobijecí obludy tak,aby proud šel jen směrem od obludy do baterky nikoliv z baterky do obludy. Možná proto jezdil simson bez baterky.... pak jedině někde zkrat,ale tohle je nejčastější. Hodnoty diody si vyčti na nějakym simson fóru,to fakt nevim,ale četl jsem to tam,psaly o tom...najdeš to... v iglů
Datum: 16. května 2016 20:06
Jméno: Jarin
IP: uživatel12689
 Vše je vypnuté(když kontakt chvíli přidržím, nic se neděje)červený kábl je neporušený, nemohlo by tam být něco přepojeno, když Simson před tím jezdil bez baterie ? Jinak díky za rady
Datum: 16. května 2016 16:23
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 A všechny spotřebiče jsou vypnuté?
Datum: 16. května 2016 13:14
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Tak ti to někde zkratuje. Živý vodič se dotýká kostry a nebo je něco chybně zapojeno.
Datum: 16. května 2016 12:58
Jméno: Jarin
IP: uživatel12689
 Baterii jsem zkusil zapojit jak píšeš, ale je to to samé, mám zapojené + chci zapojit - a jiskří to, nevím v čem je problém
Datum: 16. května 2016 11:51
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 První se zapojuje plus a potom teprve mínus. Při odpojování opačně , první mínus a nakonec plus .
Datum: 16. května 2016 4:26
Jméno: Hanz
IP: uživatel18675
 Když mám Jawa 20 se zapalováním 20w půjdou tam nové cívky na světla? Že jsem si všiml že ty nové motory už mají nahoře jakoby výlisek ale tyhle kartery ne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2016 12:37
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 záleží na rotoru! Pokud máš rotor pro 20W verzi alt., tak cívka zapalování je umístěná na statoru ve spodní části. Pokud bys měl rotor pro 30W alt., tak je cívka umístěná vlevo nahoře... pokud si dal zapalovací cívku na jinou polohu, než vyžaduje rotor, tak se není čemu divit... rotory rozpozdáš dle čísla na nich, pokud číslo začíná 05, pak je určen pro 20w alt, pokud začíná 20, pak je určen pro 30W verzi...
Datum: 15. května 2016 12:37
Jméno: Hanz
IP: uživatel18678
 Zapalovací cívku jsem měl dole nevím proč? přitom u mustanga je nahoře tak když jsem je zpřeházel tak háže slabou jiskru a jede jak když sere a maluje
Datum: 15. května 2016 11:55
Jméno: standa
IP: uživatel18676
 Pujdou,ale blbě. Někdy se to musí lehce přibrousit - pertinax - ale fakt opatrně,vinutí se nesmí odřít a už vůbec ne dotýkat motoru. Je dobré dát cívky co nejblíže rotoru (0,3mm). Já je tam měl a dalo se to. Do jinýho motoru to zas nešlo... do jinýho jo ...uvidíš ...někdo třeba elektrickym písátkem vybrušuje karter.
Datum: 13. května 2016 20:20
Jméno: Jawa 250
IP: uživatel14748
 Zdravím potřeboval bych poradit s mojí jawou. Po nastartování kontrolka dobíjení bliká měla by zhasnout nevíte čím by to mohlo být. Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2016 13:11
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 Kontrolka je napojená na baterii a dynamo. Svítí při rozdílném napětí. Motor stojí - napětí baterie/dynamo - 6V/0V a proud teče z baterie do dynama přes žárovku. Motor v otáčkách - 6V/7V a proud teče z dynama do baterie přes žárovku. Ten rozdíl jednoho voltu stačí na slabé žhnutí.
Datum: 16. května 2016 13:11
 chlapy a nevíte čím to, že na mojí 487 kontrolka zhasne po nastartování, ale v noci jde vidět slabě svítí? mám tam elektronickej regulátor
Datum: 12. května 2016 23:08
Jméno: standa
IP: uživatel18672
 Mam j250 péráka s origo 45W dynamem a bez světel to na volnoběh dobijí nějakou ampéru,ale se světly se drží ručička sotva na nule,spíš do mínusu,za jízdy ale krásně dobijí. Beru to tak,že je to normální. Takže jestli ti to se světlama na volnoběh problikává a po přidání plynu zhasne tak je to naprosto v pořádku. Jestli ti to na volnoběh bez světel problikává (jinak funguje) tak už mužou bejt krátký uhliky,napečenej komutátor či horší rele ... taky záleží jestli se ti začíná zhoršovat v průběhu let a nebo se to stalo ze dne na den...
Datum: 09. května 2016 6:15
Jméno: milan
IP: uživatel18608
 Běžná věc - problikávávní za volnoběhu - neřešit, v tak nízkých otáčkách dynamo prostě nedává dostatek štávy. Zvyknout si, proměřit, nebo zvednout volnoběh a je pokoj  \r\n
Datum: 08. května 2016 22:13
Jméno: Jawa 250
IP: uživatel18671
 Děkuji
Datum: 08. května 2016 20:40
Jméno: čz
IP: uživatel18667
 Může být závada na regulátoru ,uhlíku dynama, zapojení ap.
Datum: 08. května 2016 14:01
Jméno: Filipes
IP: uživatel18099
 Zdar kluci-Dáte radu??Mám JAWA 350 Ogar r.v.1950.Je v té nejlepší kondici-motor po GO.vše nové-ind.cívky-kondíky-kladívka-předstih-výfuky-prostě vše při renovaci ALE-Při natočení s uzavřeným vzuchem na prví kopnutí klape jak hodinky na oba válce-při otevření vzduchu mi začne kukhat pravý válec prostě tarokuje-zavřu vzduch a opět si jen si chrochtá otevřu kulhá-mašina se po 3 minutách na stojanu trochu zahřeje otevřu na karbecu vzduch a mašina se může utrhnout z řetězu a jede jak vystřelená z kanonu.Zahřátá OK.vychladne a znovu až do mírného zahřátí a opět třeba 100km na silnici jak vymalovaná!!!Co ta potvora chce???Nevíte????Dík za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2016 20:43
Jméno: mlázi
IP: uživatel18880
 Ahoj, jen tak pročítám fórum a narazil jsem na tvůj problém. Nedávno jsem vyslechl na burze diskusi dvou starších pánů na toto téma. Výsledek byl, že se přidíralo kladívko na čepu, kolem kterého se točí. Pokud se maže olejem a delší dobu motorka stojí, může zatuhnout. Řešení - vyčistit a mazat obyčejným jelením lojem co se používá na pusu. Ať se daří.
Datum: 24. října 2016 20:43
Jméno: standa
IP: uživatel17716
 Hele pokud se dá vyloučit typicky chybka v kladívkách,svíčky jsou stejný,fajfky stejný,motor dobrej,žádná faleš těsněním ani guferem tak jedině vejfuk a nebo třeba ukoplej píst,jiná délka hrany sacího kanálu ve vložce a jiné abnormality ... ale spíš to kladívko a nebo vejfuk (třeba zarostlej) ... těžko říct ...
Datum: 01. května 2016 11:26
 Zdravím draci, mám problém s dobíjením na 175/487... před rokem jsem nainstaloval elektronický relátko a se světlama to dobíjelo 7,18V... po zimě nabiji baterku, ujedu pár desítek km a motorka zhasla-baterka vyšťavená... bez světel to dobíjí 6,11V a se světlama rovných 6V, na volnoběh je to ovšem ještě méně. Nevíte po čem jít? Mohlo odejít něco v zápalku, že by celkově dávalo menší napětí? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2016 21:17
 děkuji, vyzkouším
Datum: 03. května 2016 21:17
Jméno: martin
IP: uživatel18664
 Odpoj regler, tenký drátek vedoucí do budících cívek statoru připoj na kostru (ten druhý by měl být na uhlíku, co není ukostřený), připoj voltmetr (na kostru a ten uhlík co není ukostřený)(tedy na uhlíky) - polaritu podle baterie, nastartuj. Voltmetr by měl ukázat hodně - 9 - 12 V. Toto jest důkazem, že vlastní dynamo funguje.
Datum: 02. května 2016 9:00
 jak to změřím prosímtě? jeden konektor na kostru a druhej na uhlík při chodu?
Datum: 27. dubna 2016 17:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jaké napětí je na uhlíkách?
Datum: 27. dubna 2016 7:34
Jméno: martin
IP: uživatel18656
 U elektronických relátek bývá kontrolka zapotřebí k nastartování funkce. Ale nemusí to být vždy. Relátka jedné firmy jsou funkčně spolehlivější, než relátka druhé; první kontrolku nevyžadují vždy, druhé bez kontrolky nenaskočí nikdy.
Datum: 26. dubna 2016 18:26
 komutátor i uhlíky jsem kontroloval, drátky upadené nevidím... popravdě kontrolkou si nejsem absolutně jist a k motorce se momentálně nedostanu, ale bude to to první co zkontroluji  polarita je správná
Datum: 26. dubna 2016 14:23
Jméno: martin
IP: uživatel18656
 Ahoj, mrkni se na stav dynama - lamely komutátoru, pohyb uhlíků v domečcích, uvolněný vodič. Napětí 6V je nejspíš jen z baterie. A ještě kontrolka dobíjení musí být funkční. A baterie je namontovaná se správnou polaritou?. Jestli to nepomůže, tak se ozvi. Martin.miarka@c-box.cz
Datum: 26. dubna 2016 5:52
 Zdarec, mám doma jawku 250 kývačku pulbuben. S baterií chytne, světla jdou, ale na roztlačení bez baterie nechytne, co s tím ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2016 21:33
Jméno: standa
IP: uživatel18650
 A nebo musíš dost vážit aby si zasednul dvojku pak odřadil jedničku ..... a když blafne naskočit,či rychle spojku,nesmí ti ujet  s plynem šnek (kolejka) je to razdva  Každý jaro oživuju mrtvou baterku roztlačenim. Žije "mrtvá" už pátej rok
Datum: 19. dubna 2016 21:33
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 všechny kývačky, péráci atd. s klasickým dynamem mohou jezdit bez baterie. ale to roztlačení ... jak píše standa - dynamo v pořádku, seřízený regler, spínací skříňka musí správně spínat a všechny dráty musí být zapojené. a pak s tím musíš docela utíkat
Datum: 18. dubna 2016 20:04
Jméno: Daniel
IP: uživatel17364
 Může být i v háji né že musí  sorry překlep
Datum: 18. dubna 2016 18:37
Jméno: Daniel
IP: uživatel17364
 musíš tam mít baterku stále, musí být i v háji ale prostě bez baterky to nepojede, musí to držet okruh.
Datum: 18. dubna 2016 18:37
Jméno: standa
IP: uživatel5634
 Seřídit rele a nebo doplnit do spínačky upadané drátky a nebo vyčistit ten růženec ve spínačce.
Datum: 17. dubna 2016 21:35
Jméno: ferda
IP: uživatel18643
 Nazdar, potřebuji radu. Pionýr likviduje svíčky (Brisk N15C, NGK). Za 14 dní 5 svíček. Výměna indukční cívky 8V, opět to udělalo, výměna kladívek, kondíku taktéž. Opravdu mám být na pionýrovi 8V nebo 6V? Kde hledat chybu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2016 18:50
Jméno: ferda
IP: uživatel18643
 Pánové, děkuji všem za rady.....po výměně gufer je svíčka cihlové barvy, což předpokládám, že je správně....díky
Datum: 20. dubna 2016 18:50
Jméno: Honza
IP: uživatel18649
 Já bych tam dal 6v cívku. Já na ni jezdím.
Datum: 19. dubna 2016 19:29
 souhlasím se standou
Datum: 18. dubna 2016 20:39
Jméno: standa
IP: uživatel5634
 Jak vše funguje jen likviduje svíčky tak prolíná gufero pod primárem.
Datum: 17. dubna 2016 21:38
Jméno: ferda
IP: uživatel18643
 jak poznat, že to žere olej? občas najdu kapky oleje u řadící páky...taktéž pár kapek jsem našel u magneta...
Datum: 17. dubna 2016 17:26
Jméno: ferda
IP: uživatel18643
 Občas kape....
Datum: 17. dubna 2016 15:42
 poměr olej/benzín je dobrej... ale co bohatost? nepapká ti to olej z převodovky?
Datum: 17. dubna 2016 14:54
Jméno: ferda
IP: uživatel18643
 Jsou černý....když se trochu obrousí, tak to zase chvíli funguje...začínám mít podezření na směs..ale jedu 1:33 na natural bez aditiv.
Datum: 17. dubna 2016 12:20
Jméno: standa
IP: uživatel6173
 A ty svíčky nejsou náhodou černý?
Datum: 17. dubna 2016 10:34
Jméno: Daniel
IP: uživatel17364
 Nazdar ferdo měl jsem stejný problém u mustanga, pomohlo rozdělat zapalování vymýt složit a řádně seřídit, navíc jsem měl volný čep na kterým je kladívko a po opravě toho čepu a seřízení zapalování to přestalo a jezdí dál.
Datum: 17. dubna 2016 9:50
 ahoj prsím poradí někdo, na babetě 210 nejde mi jiskra čím to může být.děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2016 12:40
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 když babeta stojí třeba 10 let tak hodně často zaoxidujou kontakty u tyristoru,stačí je očistit a je to OK
Datum: 16. dubna 2016 12:40
Jméno: standa
IP: uživatel18642
 A než začneš přehazovat tyristor tak napřed vyluč chyby jako je vadná svíčka,fajfka,upadlej kabel či zkratovanej kabel od cívky v zapalování či snímače,pak zda je ok chcípák.... propípat je nejrychlejší ... tyristory odcházej,to je fakt,ale nemusí to bejt na 100% ... upadlá kostra na cívce a taky nedá jiskru ...
Datum: 15. dubna 2016 16:41
Jméno: Pepa
IP: uživatel18640
 máš špatnou tu černou krabičku vyměň ji a bude to jezdit
Datum: 14. dubna 2016 21:26
Jméno: david
IP: uživatel18636
 čau chtěl bych se zeptat jak vyměnit kladívko, abych nemusel rozladit předstih/odtrh, popř. jak ho ladit(nikdy jsem to nedělal) kladívko mám obroušené-vůbec se nezvedá, jiskru na hlavě dává, ale jinak nechytne
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2016 9:43
Jméno: standa
IP: uživatel18639
 Celé kladívko.
Datum: 13. dubna 2016 9:43
Jméno: david
IP: uživatel18636
 jojo, to už jsem pochytil z videí na YT, ale myslím že mám sjeté to kladívko, myslím že se tomu říká pertinax, jde ho vyměnit jednotlivě, nebo celé kladívko
Datum: 13. dubna 2016 8:11
Jméno: standa
IP: uživatel18637
 Při výměnè kladívka s polohou statoru nehýbeš. Dáš nový kladívko a měrkou mu v horní úvrati nastavíš odtrh 0,4mm ... pokud nemáš měrky tak baj oko půl milimetru ... a nebo mezi kladívka v HU sevři petlahev ... to je šumák ... rámcově to bude seřízený aby to jelo ... kdyby to jelo blbě tak přidej desetinku. Pokud nevíš která bije tak vyhledej někoho kdo to umí.
Datum: 12. dubna 2016 16:55
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Zkus si zout brusle , aniž by jsi rozvazoval tkaničky
Datum: 12. dubna 2016 15:11
 ahoj draci\r\nmám problém na babeté. jak přidám plyn tak mi praskají žárovky.\r\ndalší závada -jak nastartuju apřidám plyn tak jde do otáček,ale jak se rozjedu tak se začne dusit.poraďte prosím předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2016 14:11
Jméno: Mlíková čokoláda z Chomutova
IP: uživatel16168
 Jestli máš bábu 207, tak tam dej normálně 24v žárovky , fungujou tam úplně v pohodě , už s nima jezdím přes rok.
Datum: 09. dubna 2016 14:11
 diky podivam se
Datum: 05. dubna 2016 8:02
Jméno: čz
IP: uživatel18525
 Na praskající žárovky pomůže stabilizátor napětí. V druhém případě se podívej na hlavní trysku, není ucpaná ? Je karburátor dobře seřízený (bohatost směsi) a hlavně čisté kanálky . A co filtr vzduchu ?
Datum: 05. dubna 2016 7:50
Jméno: Kemos
IP: uživatel18615
 Ahoj,mam na cezete dynamo 50w,na originalnim dobijecim rele je psano 45,bohuzel nefunguje a ted nevím ktery regulator tady koupit..jestli 45w nebo 60,je totiz mozny ze tech 45 origo je tam dobastleny...diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2016 8:43
Jméno: salgen
IP: uživatel18595
 Čau mám babettu 210 už podruhé mi odešel tyristor gyt s integrovanou indukčkou, na volnoběh motor běží, po přidání zdechne. Někde na fórech jsem se dočetl že to odpaluje zapalovací pól, máte stím nějakou zkušenost? Tady na fichtlkrámku, je v nabídce jeden zapalovací pól http://www.fichtlkramek.cz/nahled/zapalovaci_pol_std.html, v jiných eshopech, nabízejí k tomuto tyristoru gyt, i pól gyt. Neví někdo jestli maí oba poly stejný parametry? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2016 7:43
Jméno: Dew
IP: uživatel18592
 Caute draci , neviete mi niekto poradit s elektrikou na Stadione S22 ? Je po kompletnej renovacii a elektriku som spravil presne podla schemy ktoru som nasiel na nete ale mam problem so zadnym svetlom pretoze podla schemy ma byt zadna ziarovka zapojena tak ze vlastne ide do nej 2x + pol a ziadna kostra . Celkovo ale blbne elektrika ... Je tam komplet novy lak a myslel som ze bude problem len s kostrou kedze je tam vrstva laku ale to uz je vyriesene. Nemate s tym niekto skusenosti ? Diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2016 13:37
Jméno: standa
IP: uživatel18598
 Popravdě jsem něco takovýho čekal. Nějak jsem si řikal že tam bude nějaká odizolovaná placka na který bude objímka žárovky aby to vůbec fungovalo. Jako pertinaxový podložky a kroužek v kladívku. U pio jsou v držáku zadní žárovky plastový misky.
Datum: 19. března 2016 13:37
Jméno: Dew
IP: uživatel18599
 No uz to mam hotove , problem bol v tom ze ten pliesok do ktoreho za srobuje ziarovka drzi na srobiku ktory ide az podblatnik a vlastne drzi o plech a tam sa vlastne spajalo + a - . Medzi srobik a pliesok som dal plastovu podlozku aby to nechytalo kontakt. Pretdym tam bola podlozka z pertinaxu ale ta uz bola rozdrvena a tam bol skrat... ale diki za vsetky rady
Datum: 19. března 2016 11:35
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to, že má stadion sdruženej přepínač v jeden je úplně jedno, princip je stále stejnej... když to zapojíš tak, jak píše standa, tak to musí fungovat, protože když rozsvítíš potkávačky, tak rozsvítíš i zadní světlo, který bude v tu chvíli ukostřený přes vlákno dálkovýho světla v přední žárovce a naopak... má to taky ochrannou funkci, protože když ti praskne jedno vlákno v přední žárovce, tak automaticky přestane svítit i zadní, takže nespálíš v zadním světle žárovku...
Datum: 17. března 2016 21:11
Jméno: standa
IP: uživatel18596
 No popisuješ to správně,jen to asi nechápeš. Pokud přední světlo přepíná a funguje máš už vyhráno. Jen z kontaktu žárovky pro potkávačky natahneš dozadu jeden kabel a z kontaktu pro dálkový druhej kabel. přímo z patice předního světla. Mezi kabely zadní žárovku. Pokud není prasklá musí svítit.
Datum: 17. března 2016 13:40
Jméno: Dew
IP: uživatel18592
 Pozeral som schemu z jawetty a ta ma tiez 2 vypinace , jeden na parabole a druhy na volante , asi to tak zapojim aj ja a bude po problemoch
Datum: 17. března 2016 12:57
Jméno: Dew
IP: uživatel18592
 Je to tam kvoli vypinacu zbytocne prekombinovane ... na pionieri je to lepsie vyriesene pretoze ten ma hlavny vypinac svetiel na parabole a na volante sa uz len prepinaju dialkove/tlmene svetla a je to jednoduchsie zapojene ... bohuzial na stadione je 1 vypinac ktory ma 3 polohy - hore je tlmene , v strede vypnute a dole dialkove svetlo a problem je presne v tom ze zadna ziarovka musi svietit aj pri dialkovych a aj pri tlmenych svetlach a neviem ako to prepojit aby zadna ziarovka svietila vzdy ked zapnem hocijake svetlo , nemozem kable vzadu spojit lebo potom by mi svietili obe predne vlakna v ziarovke naraz... presne ako pises Ik je to sprosto vymyslene ... ziaroviek mam viac a funkcnych a skusal som vsetky ... aj skusacku som mal zapojenu ... asi to cele prerobim a bude pokoj...
Datum: 17. března 2016 12:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pokud vím, tak S22 má zadní světlo řešený stejně jako jawetta, takže je žárovka v zadním světle vždy ukostřená přes neaktivní vlákno přední žárovky, stejně jako to má 30W zapalování u pio... takže jestli ti svítěj potkávačky i dálkový, tak hledej problém někde mezi předním a zadním světlem... pokud ve předu svítí pouze jeden druh světla, tak je problém v žárovce...
Datum: 16. března 2016 20:55
Jméno: standa
IP: uživatel18593
 Světla u staďáka s22 jsou vedený z cívky do přepínače a tam odtud v poloze zaplý světla vedou dva dráty. Jeden na přední žárovku a druhej na zadní žárovku,tam žádná záhada bejt nemuže.... a nebo to má stadák jako mustang a má tlumený/dálkový? To by pak byla ukostřená jen patice přední žárovky a zadní žárovka by byla tažená z vláken přední žárovky a nebyla by ukostřená. Ale to si nemyslim. A nebo má vzadu jen odrazku? Nejsem stadionář,jen to logicky odvozuju,je to furt na stejný brdo ... zdroj,přepínač,žárovka,kostra ... si propípej zkoušečkou kabely jestli je to vůbec "živý" ...
Datum: 16. března 2016 16:12
 Čau draci, kdysi jsem viděl někde návod jak změřit indukční cívku multimetrem, nevíte někdo? Odepište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2016 14:23
|



|