slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1332  1333  1334  1335  1336  1337  1338  1339  1340  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel8750    
Zdarec hoši budu si dělat řidičák na moto do 25Kw a koukam se po Jawe 350/640 nebo starsi, vite o ni neco jak jezdi jestli je spolehliva atd..:-) díkyy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: MATY      E-mail:      IP: uživatel8677    
250 je daleko víc na pohodu, táhne od spoda a má příznivou spotřebu, 350 pokud chceš aby trochu jela a byla živější jak se tu píše tak ji musíš držet pod krkrm a točit to 4-5t ot. pak to taky pěkně žere,
 
 
Datum: 16. února 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel8750    
díky hoši za rady zatím sem jenom tak koukal a strašně se mi líbili mnoo ale 20 hadru mít asi nebudu a co takhle třeba něco levnějšího třeba jawku 250 nějaký typ by pro začatek stačil . Jinak výkonově je to znatelný rozdíl mezi 250 a 350 ? díkyy
 
 
Datum: 13. února 2010 13:38
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ctverka...co se tyce motoru tak mi pripada ze je prevodovka lip odstupnovana a ta spojka je lepsi, proto si ji taky davaly aj do novejsich typu nebo si tam davaly pruznou mezilamelu ale s tou zkusenosti nemam, pry to chvili funguje dobre a pak to zas skube, to se na ctverkovy spojce nestane...tech generaci ctverky je mnoho a je mezi nima velkej rozdil...takovej hybrid mezi nejnovejsimi typy a 634 je 632 - 638 zaklad s 634 motorem, pac udelali novej typ motoru na 638 a zistili ze to ma vibrace jak krava tak tam provizorne montovali ty ctverkovy...nutno podotknout e ty dvojky litaj do ted a hodne lidi je stale chce, nekteri vic nez ty nejnovejsi typy...jinak je ctverka celkove horsi, hlavne podvozek...
 
 
Datum: 13. února 2010 13:25
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky shanim 350 ale bejt tebou tak koupim spis typ 634. Jasne neni tak pohodlnej a nebrzdi tak dobre jako 640, ale ten motor je lepsi, nez novejsi hlavne jde uz od nizsich otacek, narozdil od novejch, ktery tahnopu az ve vyssich otackach. triapule sou o dost zivejsi je to znat i pri presedlani z 250. kdyz nanich po koupi udelas udrzbu jako novou elektriku a GO tak mas na "chvili" vystarano a kdyz dokoupis to VAPE, tak je to z vetsi casti v podstate bezudrzbovej stroj. a na svuj vek umej taky docela upalovat
 
 
Datum: 13. února 2010 12:45
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no proste posledni triapule, gdo na ni nejel tak newi, je to proste specificky stroj...spolehliva je, pokud neni problem v eletrice bo v klice tak se da secko spravit za jizdy na kolene, ovsem tahat pak secku kabelaz ze ctyricitky ven bo repasovat kliku je zahul...co k ni jinak rict, "nejmodernejsi" a zaroven posledni z cele rady, o jizdnich vlastnostech se vyjadrovat nebudu, to si musis zazit, jak uz jsme rekl tak doma si udelas secko (sveho casu pred kazdou sezonou puleni motoru jsem provadel a nedelalo mi to problem), na serizeni je to taky jednoduchy a dily jsou levny a snadno dostupny, prece jen se jeste vyrabi (pro vyvoz na Kubu a jinejch rozvojovejch zemi) takze se soucastkama neni problem...gdybych mel tu moznost tak si ji poridim znova ovsem gdyz uz tak bych si tam poridil VAPEcko bo ten bezkontakt od Ducati, s tim zapalovanim (a dobijenim) byl dycky problem a takhlec se to da krasne elegantne obejit...jinak pokud vybiras od rady 638 tak bych ti doporucil spise 639, ma pohodlnejsi sedlo a za delsich jizd je to rozdil mezi 639 (638) a 640, a je taky velky rozdil pri rizeni 638 a 639, kotouc oproti tomu dvouklici uz umi pekne brzdit a ne jen zpomalovat...cenove se vejdes v pohode do 20 klacku s hooodne peknym strojem nebo se 640 s oilmasterem, mimochodem paradni vychytavka, jak vzhledem ke kouri tak zivotnosti motoru a o dost nizsi spotrebe oleje je to taky rozdil...koupis devitku, udelas si ji k obrazu svemu a pak uz si budes jen vrnet jakou masinu to mas (slovy klasika - na podobnem stroji se projizdel i tvuj deda pred 50 lety) :-D takze ber ji vsemi deseti a nerozmyslej se
 
 
Datum: 13. února 2010 12:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spolehliva pomerne je, jede jako kazda 350...
 
 
Datum: 13. února 2010 11:40
 
 
 
 
Jméno: bezmozekk      IP: uživatel5272    
hoši mam dotaz ohleedně mího fichtla.sešteluju spojku a všechno funguje jak má ale po ujetí nějakejch 4 km prostě nevysatvuje,pak musim zase seštelovat a je to to samí,šroubek dole se nepovoluje je zajištěnej a nahoře se to taky nepovoluje,lamely sou starý tak 3 měsíce,fungovalo to a najednou přestalo nevim co s tim.olej mam převodovej,vše jak má bejt ale..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: bezmozekk      IP: uživatel5272    
tak sem to rozebral a zjistil sem že spojkovej koš je dotaženej.tak sem to složil ještě jednou sešteloval a že to pudu project.otevřu si vrata u garáže vyjedu ven a uš nefungovala,tak sem jí přitah a takovejch 5km spojka fungovala nádherně.ale teď už zase ne.uš si s tim nevim rady,mněnil sem snad všechno....
 
 
Datum: 13. února 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo to já jsem si myslel taky..a pak se mi stejně povolil :-D ono to nechce zařadit 1 když utahuješ koš ale nejlepší je tam zařadit 3 a podržet sekundární kolečko(kus dřeva jsem tam nacpal) a pak ho dotáhneš na tvrdo
 
 
Datum: 13. února 2010 11:45
 
 
 
 
Jméno: kAbYs      IP: uživatel3563    
Jo Jo.. mrkni jestli nemáš povolevou matku u spojkovýho koše taky se mi to stalo a byl jsem z toho na nervy než sem na to přišel...a když budeš dotahovat tak kup rovnou i novou bezpečnostní podložku...=)
 
 
Datum: 13. února 2010 11:21
 
 
 
 
Jméno: bezmozekk      IP: uživatel5272    
to uš mně napadlo taky ale kontroloval sem ho kdyš sem tam dával ty lamely zajistil sem ho dobře takže si nemyslim že by se povolil.
 
 
Datum: 13. února 2010 11:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak to nevím ale já jsem si koupil nový tyčky (ně tady z FK) a najel jsem na ně asi 100 km :-D:-D pak se úplně rozmačkali...jo a ted mě napadlo že by jsi mohl mít povolenej spojkovej koš
 
 
Datum: 13. února 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: bezmozekk      IP: uživatel5272    
spojkový tyčky ne jenom pružinky na lamely a segrovky.tyčky byli malinko vymačkané od kluičky tak sem je otočil
 
 
Datum: 13. února 2010 11:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nekupoval jsi nový pojkový tyčky??
 
 
Datum: 13. února 2010 11:04
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
prosim vás nevíte proč mi hazí zadní kolo?ráfkem to být nemuže ani špicemi.diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak máš nějakej šišátaj plášt asi
 
 
Datum: 13. února 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
mě to háže jen když to jede,háže to do strany,ale když s něm pohnu bez zapleho motoru do stran tak se nepohne
 
 
Datum: 13. února 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo a ještě otázka...háže to do stran nebo nahoru a dolu?? zkus roztočit zadní kolo a koukni se
 
 
Datum: 13. února 2010 14:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no oddělej si ten velikej plech pod sedlem a podrž si pořádně kostru a zkus zahýbat zadním kolem a jestli bude vůle v tý kyvce tak je to jasný...no a pak nezbývá než koupit jinou kostru nebo tu starou zase nějak rozlisovat a opravit...myslím že tady na fichtl krámku se dá koupit ten čep do tý kyvky..
 
 
Datum: 13. února 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
a co s tou kyvkou mám udělat?
 
 
Datum: 13. února 2010 11:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zadní kyvka může mít vůli
 
 
Datum: 13. února 2010 11:05
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel8528    
křivě nasazenej plášt
 
 
Datum: 13. února 2010 11:02
 
 
 
 
Jméno: musa      IP: uživatel8749    
zkus mrknout na upevnění osy nebo zadního brzdového bubnu...;-)
 
 
Datum: 13. února 2010 10:58
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec, měl jsem rozdělanej válec a chci ho složit, kde mají být přesně ty mezírky u pístních kroužků???Jsem amatér a moc toho nevím díky za každou odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
Na pístu by měla být šipka nebo nějaká značka, a tím to má směřovat k výfukovému kanálu.
 
 
Datum: 13. února 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: musa      IP: uživatel8749    
jojo taky sem stím měl problém :-D musí to sedět přesně..:-)
 
 
Datum: 13. února 2010 10:59
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
tem mezírmám se říkají zámky(myslím:-D),no a na píštu je máš to tam uvidíš v té dražce to je takovej jakoby výstupek nebo nevím jak to popsat no a první je nahoře,druha myslím v pravým boku,a třetí v levým boku.to uvidíš
 
 
Datum: 13. února 2010 10:49
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3477    
Nzadar, měl bych dotaz mám ČZ 250/475 a jelu tam olej M2T mohl bych přejít na olej Shell Advance SX bez dekarbonizace ? a v jakém to mám poměru mísit s benzínem ? Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2010 7:51
 
 
 
 
Jméno: TomeK X2      IP: uživatel14    
ještě mimochodem bych to doporučil 2taktní oleje tymu do motorových pil létA skušeností v motocrosu a u zetek a jaw. zajdi do moufildu nebo husqvarny jiný neber je to plná sintetika a je to paráda cena se pohybuje okolo 200 kč určo levnější než shell mísení 1:40
 
 
Datum: 01. března 2010 7:51
 
 
 
 
Jméno: TomeK X2      IP: uživatel14    
určitě bych to dekarbonoval! obečně známo m2t je sračka a její mazací schopnosti jsou mizivé a další vlasnost nových olejjů je vlastnost zabránit karbonizaci a když nějaká vznikne tak rozpustit pak to udělá brusnou pastu a můžeš dělat výbrus
 
 
Datum: 01. března 2010 7:48
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No dekarbonizaaci nemusíš dělat ale je lepší když to uděláš ...Shell je mirerál a ten tak ten karbon nerzpoští jak polo nebo plná syntetika
 
 
Datum: 13. února 2010 17:26
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel2403    
JJ souhlasim s kolečkem.
 
 
Datum: 13. února 2010 12:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych ti v kazdem pripade dekarbonizaci doporučil, mohlo by ti to jinak udělat pěknou paseku
 
 
Datum: 13. února 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
řeď to 1:40 nebo 1:45...tem v tom chladnějším období musí stačit 1:45
 
 
Datum: 13. února 2010 11:08
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
určitě,normálně dojezdi benzín v nádrži a nalej tam ten shell,a řed to stejně jako to m2t
 
 
Datum: 13. února 2010 10:44
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel1828    
cau lidi je mozny delat ridicky prukaz uz ve 14letech?dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 12:19
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presně tak, kolečko do dobře shrnul
 
 
Datum: 13. února 2010 12:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muzes to delat defakto kdy chces( snad je tam lhuta rok a pul predem...)ale zaverecne zkousky muzes delat stejne az den po narozkach( v tvem pripade 15. narozkach...), vyjimku maji uciliste, kdy muzes udelat zaverecky jeste pred dovrsenim veku, ale ridicak dostanes az prislusneho veku dosahnes...
 
 
Datum: 13. února 2010 9:36
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v15cti a to do konstrukční rychlosti 45km/h
 
 
Datum: 13. února 2010 9:24
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Jo je to mozne.Pokud budes delat tak ho ale dostanes az v tech 15ti...:-)ale fika s ti stejne ridit nemuzes..ten se radi kvuli konstrukcni rychlosti do 125ccm takze skupina A1mysslim a to je az od 16ti let:-)
 
 
Datum: 13. února 2010 9:23
 
 
 
 
Jméno: Jawík      IP: uživatel5299    
Čus draci, tak tomu se říká smůla (přečtěte si to) :-). Ale tak co třeba to někdo koupí :-). Ale je to škoda!! Tady je odkaz: http://www.aukro.cz/item921448608_jawa_50_21_pionyr_po_castecne_go.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: Kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nechápu proč to vystavuje znova, že si to kamoš zadřel je snad jeho problém...
 
 
Datum: 13. února 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
za ty pěníze to de škoda že je to tak daleko,ale zachovalá
 
 
Datum: 13. února 2010 9:11
 
 
 
 
Jméno: Jawík      IP: uživatel5299    
No nevím jestli to víš ale předtím už to tam mněl jednou vystavený a mám takovej pocit, že to prodal cca za 1500Kč nebo 1400Kč, pravděpodobně nějakýmu kámošovi jak píše. Ale nemyslel jsem, že mněl smůlu ten prodejce ale ta motorka:-)
 
 
Datum: 13. února 2010 9:09
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel8590    
Nechapu co je natom tak dulezityho ze to sem davas...a uz vubec nechapu proc si to sem dal 2x
 
 
Datum: 13. února 2010 9:00
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim,mám taký dotaz jen tak pro zajimavost... Ty nové písty do pionýrů jsou takové jakoby vroubkované,když po tom přejedete nehtem od spodu dolů tak cítíte takové jakoby jemné drážky. Ty staré to neají ty jsou krásně hladké... K čemu tam ty rýhy slouží když to ted delaji na vsech pistech? :-D Ma to s tim jet nejak lip,nebo snizit treni? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 23:52
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosim tě to sou stopy po obrábění-když je soustruží , taky jeden z důvodů proč se řiká že se motor musí nejdřív zaběhnout a hlavně tyhle stopy mají i pístní kroužky, všechny pracující pohyblivé části v motoru mají stopy po obrábění i pístní čep ale ten je broušený na toleranci povrchu H1 takže se to nedá ani rozeznat....
 
 
Datum: 12. února 2010 23:52
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši, zejtra na ČT 1 v 21:35 je v automotorevue je reportáž o fichtlday v sobeslavi... kdyby to chtel nekdo videt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mají tam dobrý zýběry a poznámky :-D
 
 
Datum: 13. února 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Já se taky přidá:-)
 
 
Datum: 13. února 2010 10:19
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Jasně, že se podívám ;-)
 
 
Datum: 13. února 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: pery      IP: uživatel8723    
dobrej postřeh,určo to skouknu
 
 
Datum: 12. února 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
Jo dík za připomínku, určitě se budu dívat
 
 
Datum: 12. února 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sory, spplet sem se... v 12:35 :-D
 
 
Datum: 12. února 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel7827    
zdar mám jawu 21 a blbě se mi točí zadní kolo...myslíte že to můžou bejt špatné ložiska v kole? pomůže to když je vyměnim? nebo čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 23:58
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prdlačku rozebrat vodítka paken vyndat brzdovej klíč a všecko kompletně namazat,pakny a buben odmastit a uvidíš jak to bude chodit ono to rádo dělá že se to nevrací když skoro 41let se třeba nedělá udržba fichtlum a pak se lidi divěji že jim to nechodí:-)
 
 
Datum: 12. února 2010 23:58
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vidim to na zabrzdenou zadni brzdu...ono to u pincků rádo dělá že sešláípneš,pustíš,pedíl brzdy se vrátí do svě puvodni polohy ale brzdové rameno na brzdovém štítu se uplně nepovolí a brzdí to. Já tam mám pružinu a je to paráda. Nebo jestli tam máš kolo z 05ky a brzdový štít z 21čky nebo naopak...tak to taky dře
 
 
Datum: 12. února 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nemáš zabržděnou zadní brzdu
 
 
Datum: 12. února 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
Může to být : špatlá ložiska v kolech nebo v rozetě, přetažený řetěz, nenamazaný řetěz, zařazenej kvalt :-D ... vyčisti promaž sešteluj, vyměn loziska --- není to drahé - do 150Kč za cekou zadní osu a mělo by to být OK
 
 
Datum: 12. února 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: kAbYs      IP: uživatel3563    
Zdar Draci..mám dotaz..mám tyristorový zapalko a to se zapojuje na 2 cívky..myslíte ,že když to dám na ty 2 světelný cívky tak to bude ještě aspon trochu svítit? nebo to mám zapojit jede konec na světelnou a druhej na tu co je na ni napojený kladívko? to je blbost ne? dík za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel4650    
aho draci zvetsim vykon u babety 207 kdyz vylestim kanalky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 0:00
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Upravit výfukový kanál a dát jiný výfuk...chytrolíni
 
 
Datum: 13. února 2010 0:00
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Až budeš mít GO motoru, tak pak o něčem uvažuj. Mám 207 (7,5:1) se mi zdá málo, tak to chci upravit na takových 9:1 Problém je, že když se hlava sníží cca o 1mm tak musíš upravit i takovou vystouplinu na válci, aby ti lícovala s hlavou. Tudy prochází dekompresor. Jinak by ti to pak mělo jet lépe. Budu to muset nějak ještě vyřešit.
 
 
Datum: 12. února 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne...výkon na babetě omezují jinšá věci....
 
 
Datum: 12. února 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel4650    
cau draci mate nekdo zkusenost s touto upravou vyfuku? http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-05-pionyr.html (viz. níže výkres) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel4650    
diky
 
 
Datum: 12. února 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: Pejky      IP: uživatel8740    
To je takzvaný "Mikulátor" dělali jsme ho ve škole. Na seriovém motoru to zvedlo otáčky.
 
 
Datum: 12. února 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec hoši viděl jsem v tom ,,kross tuning" píst z jedním píst.krůžkem šak to vbc nemůže mít kompres,né?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Drnovice 10 km od klobouk..Kde ty??
 
 
Datum: 13. února 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
ja sem taky kousek od valašských klobouk , kde přesně bydlíš
 
 
Datum: 13. února 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo od Zlína přesněji někde u Valašských klobouk..benzileck: jo no taky pravda..
 
 
Datum: 13. února 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Taky proto se to dava na vysokootackovy motory
 
 
Datum: 12. února 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
počůvaj od káď ty si že si od zlína?
 
 
Datum: 12. února 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj v dubnu je mi 14 let a chci dělat řidičák na motorku jawa 50 nevíte kdy by jsem s tím měl začít??a nevíte kolik to bude stát technická +ridičák??díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 10:09
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ok,ok
 
 
Datum: 13. února 2010 10:09
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Na PIO potřebuješ řidičák A1 ne AM. Nesplňuje totiž tu maximální rychlost. Já platil za řidičák 3000 + 700 kč závěrečky.
 
 
Datum: 13. února 2010 10:06
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Marek:jo říkájí mi to i rodiče že mám počkat na 125..Webster:jako na pionýra nebo na tu 125?
 
 
Datum: 13. února 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
Já platil celkově 3300 Kč za autoškolu
 
 
Datum: 12. února 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No teďka autoškoly motorky nezačínají. U nás začínají až v dobnu. Dříve ne :-( Počkej si radši 1 rok a pak dělej na 125 ccm. Je to lepší.
 
 
Datum: 12. února 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dobré jen jsem to chtěl vědět..Beztak nemám ještě prachy chce to nejakou brigádu atd:-Dat neco mám ale jinak díky za odpověd..:-)
 
 
Datum: 12. února 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: KaBYS ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec Draku takže za 1, rdičské oprávnění v 15ti letech je na motocykl který má maximální konstrukční rychlost v Tp 45km/h což jawa 50 nesplňuje za 2,ridičák se pohybuje okolo 5tisíc..jak kde..a za 3, přemýšlet o STK je ještě myslím si brzy..:-)
 
 
Datum: 12. února 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar mám možnost koupit doklady na jawu-čz typ 355 a mohl bych je mít na čz 125/453? a myslíte že by byl o ně zájem kdybych je chtěl vyměnit za doklady na 453? A když přepisuju motorku tak musim platit novou spz? dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
vzdycky je zajem o 125ccm doklady:-)
 
 
Datum: 12. února 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak už zase nemám není to psaný na něho a jak je to stou spz?
 
 
Datum: 12. února 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel650    
Zdravím,potřebuju poradit,jak se dají zkrátit tlumiče ze Simsona???,,potřebuju to kvůly montáži na pincka...mám to jak choppera... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Tak dej dozadu pružiny ze simsona enduro a máš hnedka krosku.... Celé se to zvedne :-D
 
 
Datum: 12. února 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: franta      E-mail:      IP: uživatel8744    
chtěl bisemse zeptat jak dát baterii na jawu 20 a aby baterie se mi dobijela od dynamaa take aby mi to dávalo + a - nevim jak to udělat a co nato budu potřebovat moc bich chtěl poradit děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Jen abych cezetaka opravil... dynamo má stejnosměrný výstup, aletrnátor střídavý, usměrněný diodami... takže ne magneto, ale alternátor :-)
 
 
Datum: 12. února 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jěn pro info..pio nemá dynamo ale magneto... a magneto podává střídavý výkon.
 
 
Datum: 12. února 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel7035    
http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-elektrika-s-baterii-baterkou.html
 
 
Datum: 12. února 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: KOUDY.OK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci prosim vas u stadona 11 u spojky mam problem musim byt mezi lamelamy a spoj. kosem mezera me to nejak nejde do hlavy mam tam dve lamely a jednu mezi lamelu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus se podívat sem, je to tam pěkně vidět: http://www.sesa-moto.cz/minulost/stadion_50_typ_11/katalog/vydano_1959
 
 
Datum: 12. února 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je správně, má tam být jedna plechová lamela a dvě azbesto-pryskyřičné lamely...
 
 
Datum: 12. února 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel4650    
cau, kdyz budu rozdelavat hlavu valce tak tam je takovy tesneni.Myslite ze kdyz to rozdelam ze se mi to tesneni rozrhne a nebo ze bude dobry a budu ho moct dat zpatky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 11:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
pod hlavu žádný nedávej..jen pod válec dej
 
 
Datum: 13. února 2010 11:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle těsnění stopro vydrží,neroztrhne se
 
 
Datum: 12. února 2010 20:18
 
<  1332  1333  1334  1335  1336  1337  1338  1339  1340  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 07.06.2025 18:52:27 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu