slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
sesa je na pracovni dovolene,,, makat budu jen asi povecerech,, cekame me bagrovani .-(( ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1373  1374  1375  1376  1377  1378  1379  1380  1381  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,máte někdo zkušenost s novým relátkem,co tady prodává sesa?mě právě nedobíjí motorka a tak právě nevím,jestli to má cenu koupit toto nové relátko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1298.html a nevižaduje si to nějaké jiné zásady než u původního dobíjení?a je lepší než původní.Moc díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caw pls nemazte mi to myslim, ze tady bych mohl najit novyho majitele pro svoji 487, kterej by se o ni dobre postaral. Nechal sem v ni hodne sveho casu a penez tak ji nechci prodat nakejm harantum, ktery ji akorat zk***ej. Dik za pochopeni http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/369849-175-487.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: gozer      E-mail:      IP: uživatel6673    
to je fakt pekne bych řekl že to by mohlo mit i věči hodnotu fakt nadherna prace
 
 
Datum: 19. ledna 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel650    
Ahoj,sice nemám o ní zájem,ale musím říct,fakt povedená práce..:-)
 
 
Datum: 19. ledna 2010 17:22
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel7920    
zdar co si myslíte o mopedu hero gizmo jaký s nim máte zkušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lepsi babetta, v zakladu ma baterku, v rozsirene vybave to ma i blikny a lita kola ,novejsi uz mely aj nakopavacku a byly bez slapadel (jako babetty po typu 210 jen 1Q)...svezl sem se na tom, stroj pomerne dobry a dost si toho necha libit, pri zakladni udrzbe slouzi dlouho a dobre...ale je pomerne drahej...proste babetta DeLux to samy jen v blede modrym, jiny vyrobce, malinko jina technologie...ale u me je to dobry vozitko (az na ten 4T, ten mi nejak do oka nepad, dalsi ina s honda monkey motorem)
 
 
Datum: 19. ledna 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty voe to je název :-D :-D :-D
 
 
Datum: 19. ledna 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Je to spolehlivý moped. Spojka vydrží mnohem více než na babettě. Náhradní díly jsou během dvou dní. Jako mínus uvedu cenu n.d. Je trochu vyšší.
 
 
Datum: 19. ledna 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,dá se udělat na jawu samotná nádrž na olej místo toho aby to bylo v nádrži?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je moc složitý jen na taký provizorní pokus :-D Co tak dat tam nějakou nádržku tak na pul litru. Třeba flašku. Dat do ní ty dvě hadičky. Jednou by tekl olej a druhou benzín. Dat do flašky ještě jednu hadičku a tu napojit na karbec...Aby se to v té flašce smíchalo a pak to ten pionýr vypil. To by mohlo fungovat ale asi to bude víc čoudit :-D
 
 
Datum: 20. ledna 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BooCheer - jeno takhlec ti to bude na prd...potrebujes udelat aspon cerpadlo na kliku a privest to pres dalsi trysku do karbce...a to nemluvim o tom ze bys to ve vysokych zadrel takze este bys to potreboval regulovat podle otevreni soupete...takze nejrychlejsi cesta by vedla na namontovani nejakyho Mikuni cerpadylka co se davaly na jawiny 350/640, namontovani vhodne zvolene olejove trysky, ktera by ustila do difusoru (nebo nad soupe), rzodovjeni plynoveho lana a druheho zapojeni do toho cerpadla (a jeste serizeni davkovani) a ktomu jeste hadicku do cerpadla z druhe olejove nadrzky...proste vzit celej system z tripade a namontovat ho na chrchla, po upravach by to teoreticky bylo i funkcni...
 
 
Datum: 20. ledna 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To zni jako dobry napad...v lete az bude nuda se do toho pustim Ja mam doma takýho bastla fichtla do crosu tak to skusim.dam tam dve nadrze,do jedny olej a do druhy benzin a spojim ty hadičky do jedné a to dám do karbecu co to udela... Je mi jedno jestli to zadřu. Stejně ten motor budu generálkovat a z toho bastla udelam pěknýho pionýra. Uz jsem se s nim na poli vyřádil až moc tak uz ho dorazím uplně a znovu ho zrodím :-D Pak vam dam vedet jak to dopadlo :-D
 
 
Datum: 19. ledna 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na jawinkach je to oilmaster, na cz je to posiluble...takze to jde, ne ze ne a jelikoz na chrchlovi sem to jeste nevidel tak smele do toho, to tu jeste nebylo...
 
 
Datum: 19. ledna 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
stačí naříznout gufero a oilmaster je na světě :-D
 
 
Datum: 19. ledna 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
de to,na pinckovi by to bylo zajímavý :-D
 
 
Datum: 19. ledna 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7920    
proč by nešlo říká ti něco oilmaster?
 
 
Datum: 19. ledna 2010 15:09
 
 
 
 
Jméno: fida      E-mail:      IP: uživatel3755    
Zdar draci ja vim ze to sem nepatri ale prodavam trabose jestly nekdo nechcete http://trabime.cz/trabi.php?id=3&aid=1991&sid=1 je to 6v bez papiru je to stejny jako fichtl nenarocne vozitko:-) ma to tazny zahradku tak jestly mate nekdo zajem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: fida      IP: uživatel3755    
tel.737561505 mail instrument-x@seznam.cz icq 404289323
 
 
Datum: 19. ledna 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: samton      E-mail:      IP: uživatel5349    
nepatří to sem ale pošly mi na sebe kontakt měl bych zájem
 
 
Datum: 19. ledna 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: lukasmz150etz      IP: uživatel8495    
čau hoši možná už to tady bylo ale musim to sem dát http://www.cezetmania.info/a_historie/4t_protot.htm kdyby se tyto 4dobé prototypy dostaly do výroby tak by se asi z nás všichni podělali. je to fakt škoda že se nezačali vyrábět..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2010 1:49
 
 
 
 
Jméno: lukasmz150etz      IP: uživatel8495    
to je fakt škoda škoda :-( :-(
 
 
Datum: 24. ledna 2010 1:49
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel650    
Krásný stroje,všechny japonce by jsme strčily do kapsy....je to škoda..:-(
 
 
Datum: 19. ledna 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je ku.evská škoda... .fakt komunisty nesnasim mamrdy jedny...
 
 
Datum: 19. ledna 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
ahoj kluci mám dotaz - je vyjetej převodovej olej dobrej na mazání předních vidlic (u pio)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
lidr:koukam ze ty si spis dobre vyjetej:-Dve vazeline je pisek nebo tak neco ze by mela drhnout:-D:-D:-D
 
 
Datum: 19. ledna 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
s vazelinou ti to nebude drhnout - ja nvm jak by ti to mohle drhnout - do pionyry nic nelejes - do tech tlumicu - jen mazes pekne rucne
 
 
Datum: 19. ledna 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já když jsem dostal fichtla tak ty tlumiče byli pořád mastné a vydrží ti dost. Teda pokud to natřeš pořadně. Pokud to tam jen tak mr**** tak nečekj zázrak :-D :-D
 
 
Datum: 19. ledna 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
a nebude to s vazelinou drhnout?
 
 
Datum: 19. ledna 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: franc      IP: uživatel5684    
kdyby jsi tam nalil fritovaci olej tak je to dobry nalej to tam
 
 
Datum: 19. ledna 2010 12:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8494    
neni......použij vazelínu
 
 
Datum: 19. ledna 2010 10:39
 
 
 
 
Jméno: RAdek1212      IP: uživatel368    
Zdar lidi nevíte ňákej eshop kde bych sehnal díli na Kawasaki KLX 650 ? Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 9:53
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel8062    
Motonet.cz ktalog dílů a postupně se dostaneš od značky, kubatury ,roku výroby na díly.
 
 
Datum: 19. ledna 2010 9:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3337    
motoinzerce.cz......sekce díly.......udelej si na to tak hodinku času......e-shop nevim.....zeptej se v motoservisu
 
 
Datum: 18. ledna 2010 22:54
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj kluci hele co byste řekli kdybych si koupil todle??? aještě hele zdá se mi to, nebo té 175 chybí řadící páka nebo startovačka????? :http://motorky.bazos.cz/inzerat/4750132/Jawa-175-rv58-pojizdna-a-motor-jawa-350-typ-632.php odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prodam jawa175 pojizdna plne funkcni jezdi bez baterky cena 350kč - to bude asi chyba? :-D :-) ale jinak vypada hezky!!
 
 
Datum: 18. ledna 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: Petr_Dostal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar, to je v poho. Má to mít jen jednu páku, když je otočená po směru jízdy, tak řadí. Když ji zatlačíš směrem do kartru a otočíš proti směru jízdy, tak máš startovací.
 
 
Datum: 18. ledna 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: benda      IP: uživatel1811    
zdar hoši mám dotaz k jawa 90 sem udělal go motoru no a teď už jí jen šteluju protože mi nejede když jsme jí startoval bez failtru tak mi fluše benzín tou dírou na filtr zpátky ven tak se chci zeptat jestli jsem třeba nedal špatně to rotační šoupě dal jsem ho tím důlkem ke kolíčku pište rady díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 0:01
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel8419    
Ahoj draku,podívej se zda jde jiskra na svíčce.Když nepůjde,tak vyčisti přerušovač.Já ho čistil pět krát za sebou než motor nastartoval....
 
 
Datum: 19. ledna 2010 0:01
 
 
 
 
Jméno: 551 sport      IP: uživatel2073    
mam ten samý problém ale na fichtlu z karbem z čz 150, prý by to mohlo být předstihem
 
 
Datum: 18. ledna 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: Kubac26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar To šoupátko je správně ono tam ani jinak nejde dát. Zkus nejprve rozebrat kopletně celý karbec do dílů. Vyčisti trysky a celý vnitřek karburátoru ředidlem nebo technickým benzínem! když ani to nepomůže tak už nevim. Hodně štěstí :-)
 
 
Datum: 18. ledna 2010 21:59
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci, tak po dlouhý době jsem se rozhod udělat si stránky a všem ukázat na čem dělám, zatím tam toho moc není, ale chystám se ještě něco přidat, klidně pište do diskuze a ptejte se co vám není jasné. Odkaz je http://www.jawa50rm.wbs.cz/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 12:37
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8503    
Marek: Jsem od Kladna,na zavody k Jičinu jsem loni jezdil jako divák.........letos bych se chtel ucastnit aktivně.....
 
 
Datum: 20. ledna 2010 12:37
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš to pěkný doktore Hausi. Seš vyjímka mezi drtivou většinou lidí co sem choděj - víš co děláš, umíš a máš pro to cit. Opravdu radost vidět někoho jako seš ty mezi záplavou dementů co se tady dokola ptají, jestli můžou ve 14 řídit Mustanga, jestli je M2T lepší než fritovací olej, nebo tady píšou že si doklady k motorce vytiskli na inkoustový tiskárně to vše korunované češtinou dementního chovance psychiatrický léčebny...Já sem teda chodím hlavně kvůli sesashopu a pobavit se nápadama některých přispěvatelů, ale tohle co prezentuješ na svým webu je fakt pěkný a jsem rád, že se ještě najdou normální lidi, který se kolem těchto strojů motají... Držím palce!
 
 
Datum: 19. ledna 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Stando, ty jsi od jičína? Já jsem z Lázních bělohradu. cca 20 km od Jičína.
 
 
Datum: 19. ledna 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
kloubky jsem koupil v železářství, ale všude je nemají já je sehnal až asi ve čtvrtym
 
 
Datum: 19. ledna 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš to pěkný, jen tak dál, kde si sehnal ty kloubky ( kulový čepy) nebo co to je co máš na táhle řazení? To prodávaj někde v železářství nebo jákých hobby marketech?
 
 
Datum: 19. ledna 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hadička slouží k odvzdušnění převodové skříně, aby v ní nevznikal tlak, originální odvzdušnění je malá dirka vedle řadícího automatu, do té nádobky to vůbec nemusí být vyvedené, to jsem se inspiroval na závodech veteránů, myslím že to mají i v předpisech že to musí být do nějaké nádobky
 
 
Datum: 19. ledna 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pěkné můžu se jen zeptat k čemu je tady ta hadička http://jawa50rm.wbs.cz/rm/evo2/1v.jpg ?
 
 
Datum: 19. ledna 2010 14:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc pěkné!!!
 
 
Datum: 18. ledna 2010 23:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3337    
Jak uz jsem rekl,držim ti palce.....jen mi mrzí,ze te neuvidim na pořádných závodech silnic u jičína.........
 
 
Datum: 18. ledna 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
čus chtěl bych se zepta na tohle zaslepení čepu http://kordinaz.webgarden.cz/jak-upravit-motor/zaslepeni-cepu.html v čem je to lepší jaké máte zkušenosti a atd.... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 17:46
 
 
 
 
Jméno: kordinaz      IP: uživatel5107    
Přesně jak řekl Standa,není co dodat.Ale pokud už kompletně upravuješ motor,tak tě tyhle drobnosti už nevytrhnou a uděláš je
 
 
Datum: 19. ledna 2010 17:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8494    
podle me by chvili vydrzel... ale tak ty zaslepky nejsou extra nutný.....ty se hlavne davaj do upravenejch válců aby tam nedochazelo k prufuku smesi.....samo o sobe ti to na vykonu neprida......neco jako podkova v seriovym motoru.....
 
 
Datum: 19. ledna 2010 10:42
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co kdyby se tam použil korek? vydržel by tu teplotu?
 
 
Datum: 19. ledna 2010 1:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3337    
nejčastěji dvě víčka....musi se nalisovat na vysokopevnostni loctite,ale nesmi mit velky presah jinak se čep skroutí a nepujde do pistu......
 
 
Datum: 18. ledna 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel5608    
dík za odpověď a ještě ta ucpávka to je jakoby ještě jeden menší čep nebo sou to dvě víčka?
 
 
Datum: 18. ledna 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: kordinaz      IP: uživatel5107    
Je to lepší v tom,že zase zvýšíš spodní kompresi.Tak jako podkovou.
 
 
Datum: 18. ledna 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: matys127      IP: uživatel8125    
čau draci, ctěl bych se vás zeptat jestli se dají dohledat podle čísla motoru a rámu papíry na mustanga? Koupil sem ho bez papírů a puvodní majitel řiká že ho stratil.(popř. bych koupil jiné papíry),,, Máte s tim někdo zkušenosti? Dík moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no dohledat nevím jak. Ale koupit je můžeš akorát si budeš muset koupit nový štítek a přerazit údaje z techničáku jako např. číslo rámu a jestli je tam ještě něco. Motor přerážet nemusíš bere se jako náhradní díl.
 
 
Datum: 19. ledna 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel7941    
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: kicis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je ale hnus
 
 
Datum: 19. ledna 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
To bych nehtěl ani zadarmo
 
 
Datum: 18. ledna 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: Pavlajs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chci se zeptat co mi doporučíte za píst a trisky , když mám výbrus 40 udélaný na puvodním válci .A k tomu budu mít vějířovou hlavu ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: Pavlajs      IP: uživatel6262    
no a co je tedy lepší 2 nebo 3 kroužky ???
 
 
Datum: 18. ledna 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3337    
ja pouzival filtr originalni a trysku 68... jak se bude chovat s 2 kruhy netuším......ale bude to asi dost podobne....
 
 
Datum: 18. ledna 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: Pavlajs      IP: uživatel6262    
No a co s 2 kroužky ??? jinak taky budu mít filtr na přímé sání. No a co tam dát větší trisku ?
 
 
Datum: 18. ledna 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: Pavlaj      IP: uživatel6262    
nemělo by se to zahřívání díky vějířové hlavě vyrovnat ???
 
 
Datum: 18. ledna 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3337    
jo píst sem mel 3 kruhy,taky to melo silu jak bejk.....a mozna proto se to i vic hřálo....jak se bude chovat s jednokruhem nevim.....kazdopadne 8.vybrus na origo valci je kladnej krok kupředu ve změně časování.......tudíž by to mohlo bejt trochu točivejší.....
 
 
Datum: 18. ledna 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3337    
pokud dáš na 8.vybrus vejirovou hlavu 5.5ml tak uz se to začne víc hřát......určitě bych dal trysku 72....... jinak dobrá volba.......jezdil sem na tom chvili......pri 93kg to utahne prevod 14/55 na sekundaru a dosahuje rychlosti cca 85km/h......fakt paráda.....pokud mas hlavu Marek tak nevim co to bude delat,ja jezdil na hlavu seriovou-snizenou(součást cestovni upravy),na Frikulinovu hlavu to urcite pojede nejvíc ze všech.....
 
 
Datum: 18. ledna 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
mám cívky zapojit do serie a nebo paralelně mam tam 2*15w a chci aby se to secetlo na30 takže za sebe anebo vývody do jednoho konce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Pravdu díš Stando ;-)
 
 
Datum: 19. ledna 2010 12:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8494    
to je tezky vysvetlit kdyz to nechces pochopit.....dobre bys to pochopil na osciloskopu.........ale proste ve vysledku to bude svitit malo a s rostoucima otackama vůbec...... pokud chces mít výkon svetelnyho okruhu 30W tak musis mit ty dve civky 3V/15 zapojený za sebou jak bylo napsáno.......pak se jejich výkony a napětí sčítá......tj. 3+3=6V ,15+15=30W takze ve vysledku 6V/30W .......
 
 
Datum: 19. ledna 2010 10:51
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
a kdyz nezapojim jednu za druhou tak co se stane?
 
 
Datum: 19. ledna 2010 8:39
 
 
 
 
Jméno: Lídr      IP: uživatel4264    
takze kdyz budu mit oba vyvody z civek zapojeny dohromady az za druhou civkou tak to bude svitit min nez kdyz vyvod z prvniho polu zapojim na zacatek druhe civky a z ni az kabel na svetla?
 
 
Datum: 19. ledna 2010 8:39
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Yuri, Yuri! Hamba Ti! Se střídavým napětím je to krapátek složitější, než se stejnosměrným napětím. Protože se jedná o napětí sinusoidního průběhu, tak na to abys mohl efektivně něco s napětím dělat musíš zajistit, aby tvar průběhu bel ve fázi, tedy jinými slovytvar napětí běžel naprosto stejně a maxima i minima napětí musely být ve stejný čas! Líp se to kreslí než popisuje... představ si situaci, kdy by průběhy byly v protifázi. Tedy např. momentální napětí na jednom pólu by bylo +6V a na druhém -6V. V tuto chvíli staticky by to bylo totéž, jako by jsi zapojil proto sobě dvě 6V baterky a každou opačným pólem. Umíš si představit jaké nádherné jiskérečky by při takovém pokusu o zapojení lítaly? Takže totéž platí v menší míře i pro jiný fázový posuv než 180°. Jde pak o to, že co jeden pól vyrobí, to druhý spotřebuje, plus nějaké to přebytečné teplo. Tento stav ale neplatí ve chvíli, kdy jsou oba ve stejné fázi. A k serivému, či paralelnímu spojení... Logicky to vypadá tak že by mělo být výhodnější zapojit je paralelně, jenže je tu technický problém i v případě že napětí na pólech je ve fázi. Tím problémem je výrobní tolerance. Pokud ti např. jeden z aparalelních pólů bude vyrábět o 10% méně energie, tak ti bude laicky řečeno strhávat napětí z druhého. Proto se v praxi používá raději seriového zapojení. Koneckonců i pionýr to tak u 30W verze má :-). Věř že si s tímhle lámaly hlavu větší bedny než jsi Yuri ty a jistě měli dobrý důvod proč zapojily póly do serie
 
 
Datum: 19. ledna 2010 8:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3337    
musis zapojit jednu za druhou.....vystup prvniho vinutí je vstupem druheho vinutí......
 
 
Datum: 18. ledna 2010 23:30
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
maš to vyzkousený
 
 
Datum: 18. ledna 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musis to zapojit seriově
 
 
Datum: 18. ledna 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
kamarade paralelne to jest vývody do jedného konca
 
 
Datum: 18. ledna 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: lukynmz      IP: uživatel8495    
to je zadarmo drahý :-D
 
 
Datum: 19. ledna 2010 12:48
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
to jo no,já mám tento motor v motokáře a tyhle motory nejsou na to vubec stavěný
 
 
Datum: 18. ledna 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Zajímavý :-D ,ale osobně myslim,že je škoda toho motoru
 
 
Datum: 18. ledna 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja som mal tatran 125 a musím vystríhať že motor nieje vôbec stavaní na kurvenie!!! proste to je motor do skútra 8) pána jána ďalšia zlatanina čo nemá hlavú ani pätu to už radšej nejaký šikmooký pitbike ako toto, škoda roboty
 
 
Datum: 18. ledna 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to zadní kolo z traktora :-D , to je fakt na vyblbnutí, ale 4700 peněz bych mu za to fakt nedal
 
 
Datum: 18. ledna 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: Karosaj      E-mail:      IP: uživatel8491    
Ahoj.Potřeboval bych zjistit kde seženu tenhle dvojitej výfuk.Hledal jsem snad všude a nic jsem nenašel.Pls když budte vědět tak se mi ozvěte dikes.Najdeteho v 1:47minutě http://www.youtube.com/watch?v=IJr5nlOug9E odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5299    
Můj e-mail Martinprucha17@seznam.cz
 
 
Datum: 18. ledna 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5299    
Zdar, hele pokud bys mněl zájem o Hikone tam mám doma jeden fungl novej, ale bohužel nevyužitej, pokud máš zájem napiš na e-mail. zdar
 
 
Datum: 18. ledna 2010 20:25
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je podle mě Hikon,svařil dvě koncovky dohromady
 
 
Datum: 18. ledna 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Čau kluci máte někdo na mustangu nebo prostě na pionýru tlumiče ze simsona elektronika?jaký to je? jsou lepší než originál u fíka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já tam mám na sériovce pružiny z elektrika (ty nestavitelné. stavitelné se nevejdou pdo plechy) a musím říci- houpání přestalo, krásně to tlumí krátké i dlouhé nerovnosti a při jízdě ve dvou nejdou až na doraz. Jsou cca o 2 cm delší. Na jízdních vlastnostech se to podpíše hlavně v zatáčkách..... neodskakují.
 
 
Datum: 18. ledna 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel4389    
já je mam na mustangu a jsou tvrdší jezdí se mi na tom líp
 
 
Datum: 18. ledna 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no mě totiž u mustanga dře věčně zasdní kolo o blatník...tak jsem si říkal že když jsou o 3 cm delší že by to mohlo pomoct ....ale právě že já bych chtěl ty nastavovací z endura ale elektronik má jen ty obyč
 
 
Datum: 18. ledna 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: kocj ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo mam je na jednom svem zavodnim a musim rict ze az na nastavovani tuhosti a neptarne vetsi delce je to upe to same
 
 
Datum: 18. ledna 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravám, je to někdo od Benešova (u Prahy), popřípadě jel bi někdo společnou cestu na Motocykl 2010? Udělat si výlet na fichtlech :-D Zdraví Fichtlíci Benešv :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN      IP: uživatel8402    
Aha..Jasný no..Vim.. :-)
 
 
Datum: 18. ledna 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: fox      IP: uživatel7111    
Kousek od benesova mam chalupu ve vesnici Býkovice jestli znas :-) rad bych jel ale nejsou papiry :-)
 
 
Datum: 18. ledna 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jseš odkuď? Ano jako od Benešova? nebo vysočiny? :-D
 
 
Datum: 18. ledna 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
ja ano ale jsem z vysočiny tak z toho nic nebude
 
 
Datum: 18. ledna 2010 20:19
 
<  1373  1374  1375  1376  1377  1378  1379  1380  1381  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.05.2025 4:26:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu