Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 21:24
 nic- me se rybiny taky libej víc - ale ty ses ptal na originalitu- ja mam rybyny taky na 250 z 57 roku. a co ja jsem se docet z ruznejch pramenu - tak u 175 - by od 1.1.1958 - meli byt doutnajzy - a pak mam taky j-čz 175 z 57 - a uz tam mam doutniky - a podle min. malitele je to original jako z tovarny. takze ty prameny co jsem cet tak nvm nvm. al jak rikam ptal ses na originalitu - tka rikam co vim.
Datum: 18. ledna 2010 21:24
 Co máš proti rabynám? Jsou hezčí a k motorce se spínačkou v nádrži patří. Jinak můžu je v klidu vyměnit za doutníky, ale mě se víc líbí tyhle a o originalitě výfuků se můžem jen tak dohadovat....
Datum: 18. ledna 2010 20:54
 hele a co ten stojen - tohle asik nejni hlinikovej ne????? jak tam ma bejt - jinak ten tachak neni origo, ty rabyny, riditka , packy , plyn- jinak je asi v cajku
Datum: 18. ledna 2010 20:22
 Jo klidně bych vyměnil a klidně ti dám aji originální páčky ale nehce se mě platit poštovný kdyžtak napiš na icq
Datum: 18. ledna 2010 18:30
 Myšleno to= ta motorka
Datum: 18. ledna 2010 17:29
 No tak jestli to nevyřadil a zemřel, tak to asi bude problém. A hledat dědice, který ani nemusí bydlet v té samé vesnici bude sranda.....Tomu pánovi co mi to prodal to asi nějak připadlo, aby se to nevyhodilo.
Datum: 18. ledna 2010 17:28
Jméno: standa
IP: uživatel8487
 o tom sem nikdy neslysel......ja vim akorat,ze pokud chces dat motorku na zeleny znacky,tak musi bejt trvale vyrazena z evidence a to v pripade mrtveho majitele a prihlasene motorky nebude dost mozne.....tam bych spise hledal dedice a jen doklady prepsal......
Datum: 18. ledna 2010 17:19
 Tak po pořadě. Je to rok 58, to znamená rok změn a tudíž se mohly jednotlivé motorky mísit, co tak přišlo na linku. Rybiny jsou hezčí, tak je tam nechám. Ten tachec otočím za originál, já ho mám na jiné motorce a tenhle bude zase originální na druhé motorce. Řidítka dáš za kolik, případně nevyměníš za ty s hrazdou? A jinak je tam takovej hranatej karbec, asi z prasete, ale prej se to tak dělalo, atk to nechám být. A pak  ůvodním majitelem byl farář, teď už ne mezi živými a otázka zní: Někde jsem četl, že motorka, kterou majitel neodhlásil a zemřel se nedá dát na veteránský TP, je to pravda?
Datum: 18. ledna 2010 16:43
 Zdar Draku, určitě nejsou origo řídítka, tahle Kývačka neměla hrazdu. Karburátor, nebo alespoň víko plovákové a šoupátkové komory s tím souvisí i jiný kryt karburátoru. \r\nTachometr by měl být s černým podkladem. Možná je jiná i hlava válce.
Datum: 18. ledna 2010 13:35
Jméno: standa
IP: uživatel8487
 hele motorka vypadá dobově....samozrejmne tam maj bejt kejvačkový řidítka s plynem na kolejku.....mel bych jedinou výtku.....karburator a kryt karburatoru vypadají jako z 356 s bošákem v masce.....ale to muze bejt jenom moje domenka.......jinak je pekna.....i ten tachac mozna bude z toho,ale spis vypada ze je z prvni 350,protoze maly kejvačky meli tachac do 120......
Datum: 18. ledna 2010 10:17
 jestli budeš schánět originální řiditka tak ti je prodám jestli chceš
Datum: 17. ledna 2010 21:52
 celkom po pi** stroj  nemal náhodou aj perak podobný taháč?? a tie riaditka mi vobec nepôsobia rušivo takú istu možem aj ja ale je rozobrata do šrubky, inak bude treba robiť prednú vidlu lebo tečie ak dobre vidím motor aj plechy takže budeš mať na čom makať
Datum: 17. ledna 2010 21:27
Jméno: ondr
IP: uživatel7534
 Pouze řídítka ty jsou uplně jiny cely ten tachec muže byt origo
Datum: 17. ledna 2010 18:20
 nějak mi tam nesedí ty řídítka s hrazdou a rychlopalem
Datum: 17. ledna 2010 18:05
 Krom tacho, samozřejmě.
Datum: 17. ledna 2010 17:51
|



|