slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
sesa je na pracovni dovolene,,, makat budu jen asi povecerech,, cekame me bagrovani .-(( ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1407  1408  1409  1410  1411  1412  1413  1414  1415  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
toto neni zadna provokace!! jeden co ma 250 rikal ze u nej jezdili vsichni na husqarnu 2T ta byla dobra a pak koupili JONSERED a 3 motorky se jim zadreli z 6. Nemate nekdo stim jonseretem skusenosti?? ja ho koupil 4L a tetka jsem se dozvedel tohle este jsem nanej nejezdil radsi ho dam fotroj do pil ten ho pouziva. Nechapu jak se muze zadrit ale je to tak, benzin meli cerstve namichanej s olejem. Ten co mi to rikal tak jezdej na jawach 250 po svete vsude mozne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Nejsem tak bohatej,abych si kupoval levný veci ;-)
 
 
Datum: 28. prosince 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8330    
Skusenost nemam,ale muzu ti rict muj nazor......mohlo dojit k tomu,ze Jawa byla z minulosti zakarbonovaná,predchozi oleje tvorili karbon taky a nerozpousteli ho(co si budem nalhavat skoro po kazdym mineralu je karbon) a onen Jonsered muze obsahovat slozku low smoke a silnejsi mnozstvi prisad proti karbování a jak se to zacalo rozpoustet,tak se to zacalo pridirat az se to raflo....taky ale mohli bejt na vine prdlý gufera,chudá smes,malej pomer oleje atd......pokud budes mit cistej motor a poctive mazat 1:40 tak se ti to nemuze stát!!!! Kvuli oleji ne!! a ty tvoje poměry 1:50.....no já se jich bojim i s jehlovou klecí!! já mazu i s jehlovou klecí 1:40 a nekoukam ani na cenu oleje ani na jeho mnozství!! Nepotrebuju setrit na oleji! Spíš chci šetřit stroj!
 
 
Datum: 28. prosince 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: jimmy      IP: uživatel8214    
do fichtla ho klidně dej, to se neboj, že bys to zadřel... když jezdí na M2T tak to pojede i na tenhle
 
 
Datum: 28. prosince 2009 15:03
 
 
 
 
Jméno: hecas      IP: uživatel8149    
čau,kolik motohodin se musí zajíždět moto s výbrusem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zhruba na 30km/h..proste na nevytocenou trojku..
 
 
Datum: 28. prosince 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Achjo:-D ..... tak reknite aspon priblizne plosíím kolik to je motohodin...Kdyz bych si to chtel pocitat sam..tak by se to dalo priblizne vypocitat i tak ze by se by se to spocitalo jako kolik hodin trvna treba 100 km pak to vynasobit a vyslo by to...Nenudí se nekdo?:-D
 
 
Datum: 28. prosince 2009 15:25
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8330    
motor(výbrus) se zajíždí tak dlouho,az se povolí,ale nesmi se pretezovat,aby se to neraflo......doba je to individuální....zalezi na oleji,tesnosti dílů a tesnosti výbrusu......dvoukrouzkove pisty s normalnim vybrusem se zajizdi bezne 500-600km ......3 krouzkové písty 1200-1500km(nebo aspon těsnej 8.vybrus-sada).....závodní jednokruhy s volnym vybrusem,srazenyma hranama a kvalitnim olejem tak 100km......
 
 
Datum: 28. prosince 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to seneda rict jak dlouho se to bude zabihat...,zalezi na oleji,zpusobu jizdy,na motoru...ja kdyz zajizdim tak jednou za cas kouknu pod hlavu jak je to zabehnuty...
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
A kolik tech motohodin?
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1500 km je málo. Aspoň těch 2000 - 2500km
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:33
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
na M2T 1500 km zhruba a na 2T to bude trvat este dyl
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: hecas      IP: uživatel8149    
tak km no
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:09
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechceš radši v kilometrech ? V hodinách záleží kolik najdeš apod.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:07
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj chci se zetat. K Vánocům jsem dostal gumový kryt startovací páky. Repektivě tam kde se dává noha příjde gumová krytka. No ale když jsem ji chtěl nasazovat tak mi nešla nasadit. Ona je zužená na nějakých 0,9cm a páka má nejméně 1,5cm nebo více už si nepamatuji. A tu gumu nevím jak tam dát. Je to na pionýra určitě. Jestli by pomohlo nahřát ji. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: kadio      IP: uživatel7966    
hale normálně to tam namlat palicí a máš to zachvilku
 
 
Datum: 28. prosince 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja daval heft na riditka tak ze sem, riditko potrel olejem, uvaril v konvici vodu nalil do hrnku a heft dal do hrnku :-D a slo to tam jak po masle ale ted uz to nikdo nesunda ten heft :-D
 
 
Datum: 28. prosince 2009 15:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pěkně vazelínkou a jako do maminky
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:13
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Tak tak
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:43
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plamenem no dovol. Když už horkovzdušnou pistolí na rozumnou teplotu :-D
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:42
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
namaž ji zevnitř vazelinou, nebo ji dej na chvíly do horke vody
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:40
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Není nahřát jako nahřát... dej to do sklenice s vařící vodou a nech přejmout teplo od vody, tak cca 5min. Guma hodně změkne. Hlavně žádný ohřejvání otevřeným plamenem :-D
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:40
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uvidíme. Vyzkoušíme
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:39
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Urcite nahret a pujde to hned
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:37
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel7454    
Ahoj, jaký je rozdíl mezi Jawou 250 pérák a Jawou 350 pérák? Kromě motoru? Přijdou mi uplně stejné. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je jasny ze tachometr a takhle bude jiny :-) ja myslel ze se pta na veci ohledne ramu a vzhledu :-) jo a o tech stupackach sem nevedel :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8330    
jasná páka......širší stupny,jiný kolena výfuků,eletrika pro dvouvál,tacháč s delsi stupnici,pozmeneny sekundarni prevod do rychla oproti 250...... to qwertzuiop ® : paráda že ses už regnul......snad uz skonci ty problemy s 3 nickama na jedný IP:-)
 
 
Datum: 28. prosince 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
este bude jina elektrika( je to dvouvalec) a taky je myslim jinej drzak stupacek
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:15
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj,sou stejny,jedinej rozdil je asi ten motor... :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:27
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdraviim myslim že jsou uplně stejné krom motorů dělaly stejné rámy na 250 i na 350 jako později u kývaček :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:26
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,co je lepší na zajetí když mám novej výbrus,mám to brát do vyšších otáček,nebo do menších otáček a více řadit na vyšší převodové stupně.vím že to tu furt řešíte ale neviznám se v tomv tak se radši taky zeptám,za zeptání nic nedám,nechci si hned zadřít motor.DÍKY ZA RADY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Motoru nevadí vyšší otáčky,ale musí se točit nalehko,tj,včas přeřadit,a ne to dřít nadoraz do kopce.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ne nesmi se to dusit to by mel kazdej vedet a nedela to dobre ani zabehnutymu motoru i kdyz ne tolik
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: sedlo      IP: uživatel8332    
zdarec draci nevíte jakou může mít cenu tohle sedlo? http://fggfdffd.webgarden.cz/homepage-2/novy-prispevek.html díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak 700-800.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,chci poradit.možná budu rozebírat motor(nevím v jakém stavu jsou utažené šrouby).Máte nějaké zkušenosti se šroubama které drží a nejdou povolit?(nejhorší je že se dříve vyráběli šrouby na ploché šroubováky a čím více chcete vymontovat šroub,tak tím více to nejde a hlavička na šroubu se zničí a bak je to v .....)možná namazat olejem.určitě se vám to stalo(jawy taky nejsou nejmladší:-Panelky,kývačky,pionýry)DÍKY ZA RADY!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Přes ocelovou tyčku o průměru hlavy ránu kladivem,potom nabroušeným šroubovákem povolit(ne nějakým osmekaným kopytem)a pak jsem všechny šrouby vyměnil za imbusy.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: karelhhh      E-mail:      IP: uživatel8162    
JÁ JSEM TO NA 21 ODVRTAL A KDYŽ JSEM SUNDAL KARET TAK JSEM ŠROUBY VYTOČIL RUKOU
 
 
Datum: 28. prosince 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
někdy to je tou vrtačkou rychlejší než se mordovat se šroubovákem :-D
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:49
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v první řadě správný šroubovák,žádné kopyto.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepsi na tohle je rázový šroubovák,stojí to cca 400kc,je to presne na tyhle pripady,druhou alternativou je uderovy sroubovak,to je ten co ma drik protazeny skrz rukojet,takze se do nej da bouchnout kladivem,tenhle sroubovak nasadis do drazky a prastis kladivem,potom povolit pude,kdyby nesel tak vem sroubovak s sestihranym drikem,kretej se da chytnout plochym stranovym klicem,potom uz je jedine moznost vzit vrtacku a odvrtat
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:58
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prvne tomu dej delo kladivem a az pak zacni povolovat ;-)
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mnel jsem rozebrané koleso na fichtlu, ten jsem ho pekne vypletl jak má být, jenže potrebuju poradiť jak dotahovat tí šroubky aby jsem to koleso vycentroval, ma s tim nekdo skusenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 13:31
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale dej si pozor aby si to nemel vsechno povoleny,sice to hazet treba nebude ale to kolo bude ,,mekky''..presne to se mi stalo na horakovi,stacilo trosicku skocit a predni kolo se mi prohlo doslova do tvaru pismene U :-D byly povoleny vsechny draty,tak se to tolik prohlo.ale u fichtla to asi nehrozi ten ma silnejsi rafek a kratsi draty :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:31
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nasadíš kolo na motorku, roztočíš ho a kde bude křivé, tam ho utáhni.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:08
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo, centrl klíč mám na rúzne velikosti tých matic
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš centrklíč?
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:53
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No klíč na to mám, jen chci vedet nejaký postup aby to potom neházelo to koleso
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:52
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jízdního kola je na to takový speciální klíč, vypadá jak veliká červená šupina.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:50
 
 
 
 
Jméno: pejo      IP: uživatel8331    
zdravm chcem sa vas neco opytat....mohol by som dat na fichtla karburator zo skutra ...a jak to pojde?pomoste pls diki moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 8:25
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Nevim,mozna se bude ucpavat ze neni delalnej na olej v benalu ale nevim jiste...
 
 
Datum: 29. prosince 2009 8:25
 
 
 
 
Jméno: pejo      IP: uživatel8331    
a kebyze je zo 4taktneho tak sa co stane
 
 
Datum: 28. prosince 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: jimmy      IP: uživatel8214    
oddělený mazání nevadí, to se ucpe, výstup na podtlak taky, je důležitý aby byl z 2T skůtra a aby měl dostatečnej difuzor
 
 
Datum: 28. prosince 2009 17:21
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Zalezi na tom z jakyho skutra a jakej ten karbec je jestli je na oddeleny mazani nebo na podtlak tak ses bez sance stejne dulezita je i velikost difuzoru
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:48
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel8097    
čau mám jeden divný problém, Když chci seštelovat předstih, tak vžycky prví hodnota je ještě menší než když se kladívka rovírají. A´t to jakkoliv potočím statorem nikdy nejde naštelovat děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: King      IP: uživatel8418    
Čao kamarade musis si s tim pohrat ja mel podobny opletecky ted nedavno vyprdni se na neaky blbustky s cigaretovyma papirkama atd.normalne povol cely zapalovani-sou tam dva sroubky s takovym udelatkem na hore a dole pozor at si nepovolis zadnou civku omylem inak to pokazis proste ho povol ale napred si sesteluj kladivko at se dobre rozchazi 0-2mm a toc tym sroubem uprostred zapalka a pohraj si s tim tak,promin zapomel jsem rict ze kdyz to povolis tak tim mechanismem muzes otacet tak ho povol a otacej s nim a pohrej si s tim tak ze kdyz bude pist na vrchu-(to zjistis tak ze sundas hlavu 4 matickama)- tak uz musis met otevreny kladivko a musi byt stale otevreny i kdyz se bude vracet pist zpatky proste s i stim musis pohrat.
 
 
Datum: 06. ledna 2010 19:35
 
 
 
 
Jméno: sup      IP: uživatel8149    
čau,mám novej výbrus a zajímalo by mě jak mám motorku zajíždět(kolik oleje přidávat,jak hodně mám brát za plyn a hlavně kolik km musím zajíždět)díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: BooCheer      IP: uživatel8217    
Ja jsem prvních 100 kilometrů neprotáčel motor víc jak na pul plynu a nejel víc jak 40. Pak už jsem se na zajíždění vykašlal a už jsem to hnal do plných otáček. Ted ho mam uz zajetý a letí to jako drak.
 
 
Datum: 30. prosince 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel6910    
Stando a SaGy s tímto souhlasím a to doslova.Lépe už to stejně nikdo nenapíše!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 28. prosince 2009 17:37
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Chjo:-D
 
 
Datum: 28. prosince 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: SaGy      IP: uživatel5570    
Zdarec, souhlasím se Standou, ještě to upřesnil... jak motor zvadne, začíná se tím pádem přehřívat a je potřeba vypnout, počkat až zchládne a valit dál. Tak ať úspěšně zajedeš ;-) Pamatuj kdo maže, ten jede radši vždycky víc, než míň ;-)
 
 
Datum: 28. prosince 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8330    
Jak my máme vědět,jak dlouho se ma zajizdet tvuj valec Denzilku,kterej ti udelal Wobby...co??.....to by ti mel rict on jak je tesnej výbrus a jak dlouho zajizdet....taky nevim kolik tam mas krouzků,jestli mas srazeny hrany kanálů a nebo ne atd.....pokud to máš volný a dobrej olej,tak by treba stacilo zajizdet tejden intenzivně a hlavne víc mazat......rekneme 100-200km .... SaGy to rekl moc hezky,ale vám jak nekdo rekne - točit,nedusit! tak pujde motor furt jen pod plnym,protoze bude línej.......ono je docela tezky nekomu kdo nemá cit a zkusenost vysvetlit,ze motor se zajizdi dokud se nepovolí........na to nepotrebujes ani tachometr ani pocitadlo motohodin......a jak pise Postul....vadne-vypínam,chladim.....nechce do kopce,podrazuju pridavam plyn......je krásná rovinka,jedu na 3,jentak bublačka 40-50.....idealni je prvni kilometry najezdit po rovine....ale zásadně nepřetáčet motor!! No on by ti to píst vysvetlil:-D:-D
 
 
Datum: 28. prosince 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Plííís
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč si nikdo nepřecte návod k obsluze?jedu lehce víc mažu,nedrtím to jak to začne vadnout vypínám
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Pls kolik motohodin to trva...
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:22
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je na tobě.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:09
 
 
 
 
Jméno: sup      IP: uživatel8149    
tak co le lepší,mám točit motor hned od začátku nebo ho mám dost šetřit v nízkých otáčkách a řadit vyšší stupně
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:05
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já souhlasím se SaGym. Jak se budete chovat k motoru při záběhu, tak se on potom bude chovat k vám. Když ho budete držet v otáčkách, vzniknou větší vůle, bude to víc točit, pojede to víc. Když ho budete držet v nízkých, tak pujde pěkně od spodu, vyjedete kdejakej kopec za 3, ale na rovince zase takovej machr nebudete. ;-)
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:00
 
 
 
 
Jméno: sup      IP: uživatel8149    
a jak,já v tom mám zmatek,každej píše nějakou jinou radu a nerad bych něco zbabral:-D
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
A vite zhuba kolik motohodin ten vybrus trva?Nemam moznost jak zmerit kilometry ale meric otacek a motohodin mam..
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten olej dělá mezi válcem a pístem tenkou vrstu. Ale ten výbrus je vevnitř mikroskopicky hrbolatej(vyhladí se po těch 2000km) a proto se třením píst více zahřívá. A když se píst ohřeje natolik(zvětší rozměr), že vytlačí tu vrstvu oleje, klouže kov po kovu a zase se zvětší teplota až se ten píst zvětší tak moc, že je ve válci nepohyblivej.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:41
 
 
 
 
Jméno: SaGy      IP: uživatel5570    
TO herrbode... čistá blbost co tu píšeš... prvních 1000 Km nejezdit víc než půl plynu xD To sů také hlody chlapci od vás... já už jsem zajížděl tolik motorů a nic jsem nikdy nezadřel... jediné, co je důležité NEDUSIT MOTOR!! KDYŽ TO JE PO VÝBRUSU! Třeba když jedeš na 2jku, dáš za 3 v nějakém kopečku a držíš plyn a motor ne a ne se roztáhnout, pak to zadřeš!! Protože motor strašně tlačí, ale málo maže!! Samozřejmně taky nepřetáčet motor, když to máš první kilometry... No a když budeš jezdit jak ti radí pan "odborník" že nejezdit prvních 1000 Km víc jak na půl plynu tak to pak uvidíš, jak ti to pak pojede. Ono se vám to možná nebude líbit, ale jak si ten válec po výbrusu zajedete (nepůjdeš přes půl plynu) tak ti to i bude jezdit jak budeš mět "zajeto" do otáček to bude líné... prostě laicky řečeno, jak si zajedeš, tak to budeš mít. A hlavně: lepší motor podržet v otáčkách, než ho dusit. Samozřejmně lepší mazat, nejlíp 1:30. A na dobré zajetí ti stačí 500 km, po 1000 km máš už až až zajeto.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: sup      IP: uživatel8149    
a kvůli čemu se to zadrhne.zajímalo by mě to.moc tomu nerozumím
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:21
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře si vyděláš. Když to bude na skorozadření, uslyšíš cinkání a když se na to cinkání vyprdneš a pojedeš dál, za chvíli půjdeš k zemi, protože se ti píst zadrhne ve válci....
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:20
 
 
 
 
Jméno: sup      IP: uživatel8149    
a nestačilo by to třeba zajezdit cca 150km?
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
můžeš to zadřít...
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:18
 
 
 
 
Jméno: sup      IP: uživatel8149    
a co se stane když za ní budu brát už od prvního kilometru (když už budu mítř novej výbrus?)
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:16
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale po poli zase pojede vetsinou na vysoky otacky...
 
 
Datum: 28. prosince 2009 11:59
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já taky jezdím po polňačce. Ale zase to ber tak, že po poli víc jak těch 50km/h stejně asi těžko pojedeš.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo když jsem jezdil ještě po polnačkách tak jsem si výbrus taky nechtěl dělat :-D
 
 
Datum: 28. prosince 2009 11:49
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a proto ja si vybrus delat nechci a budu schanet zajetej valec :-D az teda ten muj bude na onom svete :-D taky nemam kde zajet,fichtl bez papiru na pole...
 
 
Datum: 28. prosince 2009 11:37
 
 
 
 
Jméno: sup      IP: uživatel8149    
tak to sem se měl na ten výbrus vykašlat,jezdím na motorce na polňačce a nevím kde tam najezdím 1500km za 1sezónu.KAŽDOPÁDNĚ PIŠTE DÁL
 
 
Datum: 28. prosince 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: herrbode      IP: uživatel5908    
Zajizdi se 1500-2000km,prvnich 1000km nejezdit vic jak na pul plynu,mazej nakejch 1:25
 
 
Datum: 28. prosince 2009 11:21
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim.kdyz bych si nechal udelat primarni kolecko 9 zubu,tak sem tu cet ze mam zkratit retez o 2 clanky.ale jak mam ten retez zkratit abych nemusel kupovat originalni na 9z primar?a jak to pojede s primarnim koleckem 9z,original rozetou a 12 z sekundarkem?a kdyz bych tam dal 14 z sekundarko? diky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 13:25
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck- :-D tak to se na to docela tesim :-D a jak to zvlada kopce?ja teda mam na číze 175 na 16'' kole rozetu pres cely kolo-78 zubu a jednicka tam je taky zbytecna..kdyz sem jel poprvy tak sem myslel ze s tim neco je protoze to jelo fakt jako kdyz du :-D ale dvojka uz tahala jak svine :-D
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:25
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z kopce a pistem kterej mam na profilu 54:-D Ale treba ta jednicka je jak pomala chuze takze kdyz mas v poradku spojku audelas par kroku pri rozjizdeni tak muzez v pohode se rozjet i na dvojku...ale skodi to spojce...a zacatek jednicky je celej na zadnim kole :-D
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:53
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No maximálka se bude pohybovat něco pod 50km/h
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:14
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá se to vypočítat...možná su udělám chvilku a spočtu ti to
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:08
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
Cau mam mustanga v 100% stavu akorat posledni dobou vypadava 3. stupen .Nez se motor zahreje tak to vypadava neustaleni pri pridani plynu,takze musim mit furt nohu na radicce.Co s tim ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 15:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8330    
tohle casto dela vytahanej retez......
 
 
Datum: 28. prosince 2009 15:52
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
ńo jo se rekne puleni jenze kdyz uz to rozeberu to zas bude penez :-D
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:28
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Na mojí 05 se dělo to samé. Ložisko špatně to sedělo v kárteru. Kolečko se vymněnilo, ložisko upevnilo a trojka nevyskakuje
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
může to dělat řadící mechanismus(už jsou na něm ohlodané zuby nebo unavené pružinky) nebo je ohlodané kolečko na 3 rychlost a nebo špatné ložisko pod sekundárním kolečkem a moc naplý řetěz(pak se to celé vyvrací a díky tomu to vypadává)...v každém případě tě půlení asi nemine
 
 
Datum: 28. prosince 2009 11:34
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
na ostatnich dvou motorech mi to nedal
 
 
Datum: 28. prosince 2009 11:32
 
 
 
 
Jméno: mycatwatchesme      IP: uživatel6311    
to dela stand kazdemu :-) vazne ...
 
 
Datum: 28. prosince 2009 11:24
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec..ktere tlumice jsou lepsi?ze simsona a nebo z čezety?bude to na čízu do terénu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 10:49
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Ze sachse
 
 
Datum: 28. prosince 2009 10:49
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
osobně bych doporučoval z MZ
 
 
Datum: 28. prosince 2009 8:29
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Samozdřejmě že z čezety,, ze simsona jsou moc měkký
 
 
Datum: 28. prosince 2009 4:09
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8069    
ahoj.. teď řeším jinačí problém.. když se mi to podaří nakopnout tak se otáčky hodně zvýší až to řve a najednou to chcípne... newíte čím by to mohlo být?? díky moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8069    
jo.. všecičko podotahuji ale newíte někdo jak to udělat aby mně benzín netekl po celém výfuku a z výfuku když to startuji?? včera mi vyteklo bezdůvodně asi 0,4L.. díky
 
 
Datum: 28. prosince 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: Valec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všecko podotahuj začni u karburátoru potom hrdlo karbecu a taky by ses mohl podívat jestli tam máš pod hrdlem a mezi hrdlem a karburátorem těsnění...:-D
 
 
Datum: 28. prosince 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8069    
no benzínem to není.. xD:-D typuju že to saje falešný vzduch plotože mám celej karbec povolenej...hele a ještě newíte čím to je že když to startuju tak mi teče benzín z výfuku a kolem něho????
 
 
Datum: 28. prosince 2009 13:26
 
 
 
 
Jméno: kicis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle mi dělalo pokažde když mi to táhlo falešný vzduch.....prvně zkus vse perfektně dotáhnout na karburatoru
 
 
Datum: 28. prosince 2009 11:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
měl jsem ten samý problém u 05 a vyřešilo to nové gufero pod zapalováním
 
 
Datum: 28. prosince 2009 11:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podla mna to nieje s zapalovanim,bude to falosnej vzduch alebo nemás benzin v nadrzi :-D
 
 
Datum: 28. prosince 2009 9:21
 
 
 
 
Jméno: Valec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar..mnooo mě to dělala jawa 21 taky a byl to špatný kondenzátor a opálené kladívka..můžeš to zkusit....
 
 
Datum: 27. prosince 2009 23:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me saje falesnej vzduch,takze nekde je spatny tesneni
 
 
Datum: 27. prosince 2009 23:10
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8069    
je to jawa 555..
 
 
Datum: 27. prosince 2009 23:03
 
 
 
 
Jméno: Valec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Servus piškooti...Potřeboval bych poradit..mám Jawu 50/21. V ůnoru ji budu mít rok. Nedávno jsem měnil píst a kroužky. Pionýr jezdil bez problému nádherně šel do otáček,ale včera jsem dojel domu a nechal jsem ho ještě klápat na volnoběh pro srovnání teptol potom jsem ho normálně zdechl. Problém nastal dnes ráno došel jsem do garáže a nechytl na nakopnuti což vřdycky udělal. Tak jsem se snažil ho roztlačit asi po 30metrech si to 2x nebo 3x chytlo ale hned to zdechlo... Dotlačil jsem ho domu a začal z následnou opravou : Vyčistil jsem trysky,karburátor svíčku,kladívka znovu jsem nastavil předstih a odtrh vyměnil jsem i indukční cívku. Svíčka hází krásnou pravidelnou jiskru ale nechytne. Po vyndání svíčky je celá zalitá benzínem a to i jiné svíčky které jsem zkoušel. Prosím o radu v čem by se problém mohl nacházet díky draci Válec... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: Valec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj už to jede...celý večer jsem převýjel zapalovací cívku ráno jsem jí tam dal a hned na první našlápnutí chytl...Díky za rady do budoucna..:-D
 
 
Datum: 28. prosince 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: SaGy      IP: uživatel5570    
Nejspíš jak si to nechal jít na ten volnoběh tak ti ve klikové skříni zůstal navíc benzín, víc než má. Prostě se to přechlastalo. Potřebuješ ten benzín dát ven. Vytáhni svíčku, dej jedničku, dvojku a proběhni se s tím po dvoře, uvidíš že to bude tím. (Samozřejmně benzín vyplý)
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:43
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
zkus kondík
 
 
Datum: 28. prosince 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8330    
ciste teoreticky.....kdyz jsi dal novou svíčku,sklepnul jsi elektrody na 0.4-0.5mm ?????? Jinak pokud jsi nemenil svicku tak to udelej......
 
 
Datum: 28. prosince 2009 10:10
 
 
 
 
Jméno: Valec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno tento na 100% funguje když to normálně drželo volnoběh a bez problémů to jelo. A na svíčku se vždy benzín dostane ale prostě do nevybuchne. Svíčka je celá od benzínu ale jinak nic....:-(
 
 
Datum: 28. prosince 2009 9:00
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
nejdriv bych sel pres karburator a pak se vrtal dal no , zkus ten karbec nejlepsi by bylo tam dat neakej o kterym vis ze na 100% funguje
 
 
Datum: 28. prosince 2009 0:10
 
 
 
 
Jméno: Valec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mno předstih to není a trysku zkusím vyměnit hned ráno a pak mě napadlo ještě zapalovací cívka. A ten new píst tam mám asik 1-2 měsíce a zdá se mi že to ztratilo tu kompresy jakou to mělo ale furt to má tlaky dobré tak nwm. Zkusím tu trysku a uvidím...Dík moc
 
 
Datum: 27. prosince 2009 23:23
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
Zkus dat novou hlavni trisku jinak nevim me to delalo tohle kvuli mali kompresi ale to neni tenhle pripad , nejspis to bude triska nebo rozhozenej predstih.
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: Novaline      IP: uživatel4242    
Zdar draci má tady někdo zkušenosti s pulením motoru flexou?? díky za odpověd.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: Ryan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkoušel sem to kladivem
 
 
Datum: 18. ledna 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam...Jednou jsem půlil flexou motor z fechtla a jak mi ten kotouč vyletel tak mi to uřízlo nohavice od monterek aj trenky.Radsi to pul stahovákem
 
 
Datum: 18. ledna 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Ale musíš si dávat bacha,až to budeš skládat dokupy,aby ti nespadla komprese pod píst,to je pak motor v hajzlu.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozmlať to palicí na na kusy a pak to můžeš skládat jak puzzle. Můžeš si navolit i obtížnost, čím víc kusů,tím složitější.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 14:23
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U nich se asi motor rozpůlý flexou a pak se to svaří
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
max jsem se do motoru pouštěl vrtačkou když jsem potřeboval odvrtat šrouby které byli strašně ožvejkané..a dopadlo to dobře
 
 
Datum: 28. prosince 2009 11:44
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejaky tukan přilepil vanu na felicii okením lepidlem.3 hodiny jsem ji doloval dolů
 
 
Datum: 28. prosince 2009 10:45
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8330    
Jednou sme byli nuceni s Pouchazem rozriznout motor flexou,protoze nejaký hovado ten motor zespoda svařilo:-D:-D samozrejmne po takovém rozpůlení jsou jiz bloky nepouzitelné......
 
 
Datum: 28. prosince 2009 10:13
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel8329    
Novaline hmmm tat diskuzia sa extremne rozsirila ! :-D) je tu viac dotazou ako u dizkusie o stejskeho cestovnej uprave a to je uz co povedat ! ale flexou bi to naozaj neislo!
 
 
Datum: 28. prosince 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja bych doporučil motorovou pilu ale hodně silnou jinak ti nerozpůlí klikovku a až to budeš dávat dohromady tak to slep sekundákem
 
 
Datum: 28. prosince 2009 9:23
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
lpouži silu luku skywolkere
 
 
Datum: 27. prosince 2009 23:01
 
 
 
 
Jméno: Novaline      IP: uživatel4242    
Hele bavme se už trochu na urovni co takhle zkusit Přitahovat hlavu ne do kříže ale hezky 1,2,3,4 To pak přidá 100 Koní a bude to gumovat Asfalt
 
 
Datum: 27. prosince 2009 23:01
 
 
 
 
Jméno: Novaline      IP: uživatel4242    
Hele bavme se už trochu na urovni co takhle zkusit Přitahovat hlavu ne do kříže ale hezky 1,2,3,4 To pak přidá 100 Koní a bude to gumovat Asfalt
 
 
Datum: 27. prosince 2009 23:01
 
 
 
 
Jméno: Novaline      IP: uživatel4242    
Neljepší KOFOLY jsou v POLOMI..
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě by ti poradili kofoly ve sběrných surovinách.ti to umí čímkoli
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: Novaline      IP: uživatel4242    
Ano jeden HARD samuraj nabízíí v Olšovcu čtyřkolku...a pozooor k tomu skuuutr ZDARMA :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
a co nejaky lazer a jestli nemas tak to posli hvezdnou branou nazgardum ti už si budou vedet rady
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: Novaline      IP: uživatel4242    
Samurajské meče slouží poze k tomuhle .............. http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/186953-madar-rozsekl-zene-hlavu-samurajskym-mecem.html Nevzdělanče
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:53
 
 
 
 
Jméno: Dusde ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlasím s Postulem :-) Určitě se u vás ve městě najde nějaký HARD samuraj
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:52
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
hm takže ja sem hard tuner diky no a jeste mam dalsi možnost co třeba to nejak vzit hydraulickym lisem to od sebe odskoči samo a zaroven přelisuješ kliku
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: Novaline      IP: uživatel4242    
A kromě toho mám takové HARD nařadí že když použiji SUPER šroubovák tak se ohne :-(
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus u vietnamců jestli nějaký není samuraj že by ti to mečem rozetnul
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:50
 
 
 
 
Jméno: Dusde ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
LOL to je tuším zase diskuze :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:47
 
 
 
 
Jméno: Novaline      IP: uživatel4242    
Ze šroubama na mě nechod nejsem zas takový DOBRODRUH takové věci dělají jenom HARD TUNEŘI což já nejsem :-(
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:47
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pak jedině rozpálit autogenem jinak už nevim
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:45
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
no jeste me napadla jedna velice neobvikla věc to jest vzit si šroubovak a rozdelat to ale je to dosti pracne a neni to moc zaživne
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:45
 
 
 
 
Jméno: Novaline      IP: uživatel4242    
Na CNC mě rdsši ani nepusti...pry že sem debil a zmrvil bych jim to tam
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:44
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
jo a nechceš to vzit na cnc frezku ale tan motor budes muset vzit napul komplet aj s klikou jinak to od sebe nepude
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: Novaline      IP: uživatel4242    
no ten motor bych vzal do práce tam mají dost HARD flexu.....
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:40
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s flexou este som nevidel pulenie motora ale uz sekerou som videl na internete ale nedopadlo to dobre... debil
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: Novaline      IP: uživatel4242    
To bych ten motor UPLNĚ ZNIČIL těma klínama.Jak říká jeden takzvaný rádoby MECHANIK
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
a jakou mas flexu ma hodne watu
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsou lepší šťípací klíny?
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: Novaline      IP: uživatel4242    
To by byla škoda klikovky......i když by se tou cirkularkou dala možná trochu stočit aby to jelo trochu HARD ale nemám tu vložku:-(
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
no ja bych to vzal cirkularkou napulky aj ss klikovkou a mas klid
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: Novaline      IP: uživatel4242    
No já nevím strýc má svářečku tak by mi to svařil ale bojím se aby to svaření nedopadlo jak u kol OLPRAN
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:31
 
 
 
 
Jméno: Dusde ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
By me zajimalo jak se to potom dává zpět k sobě :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:29
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trošku drasticka metoda ne? :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8069    
ahoj.. potřebuji poradit...mám jawu 555, která se konečně rozjela... ale prosím poraďte.. otáčky to má jak američan a newím jak je srazit.. jak se štěluje na 555ce volnoběh??? vůbec netuším díky..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 14:15
 
 
 
 
Jméno: furioso19      IP: uživatel7364    
na vrchu karburatora na vicku supatka je srob cez ktory ide aj lanko plynu...s nim to nastelujes. Nezabudni stelovat volnobeh ked mas dobre zohriaty motor.
 
 
Datum: 01. ledna 2010 14:15
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
Nebo to mužeš štelovat na plynu tam u karburátor.
 
 
Datum: 28. prosince 2009 10:02
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kromě jehly tam žádná regulace není.je daný výřez v šoupátku.spíš jestli nemáš krátké lanko nebo ti to přisává
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Mela by tam bejt nekde regulace volnobehu ale mozna se milim
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
pohraj si s jehlou s tím zářezem skus to na všechny prostě si stím musíš hrát já mám to samý prožitý !!
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: Dusde ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec. Půjde dát rozeta z babetty 207 na babettu 210? A jestli s tím má někdo zkušenosti tak prosím napište jak to jede. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to tak mám a jede mi to 60km/h, ale prý se dojebává unašeč...
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:16
 
 
 
 
Jméno: umelec      IP: uživatel4242    
jo de to akorát ty díry tam moc nasedí takže ty konce trochu opilovat a sedne to ........ potom ti to urve gramle jak pojedes :-D
 
 
Datum: 27. prosince 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím chci se zeptat, na pařeza když chci dát stojanek, jaky ma být originál šroub , popřípadě mají tam být nejakě vymezovací podložky nebo trubičky nebo jak to vůbec mát byt, kdyz dam 6tku sroub tak stojanek ma vuli, nebo jestli má byt 8 ale to asi ne, prosím jen rozumné odpovědi, kdo to neví 100% jak to má byt radši neopovídejte diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 12:32
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro martina : a 6 sroub nebo 8 ? diky
 
 
Datum: 28. prosince 2009 12:32
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel7920    
já mám na pařezovi u stojánku vymezovací kroužky vypadají jako otevřený futro a to je prostrčený tim okem a tudy prochází ten šroub
 
 
Datum: 27. prosince 2009 23:11
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8327    
no jí osobne s parezem a origo stojankem skusenost nemam,ale u 05 je stojanek stejnej a jsou tam takovy vymezovaci trubicky,aby kdyz to stahnes tak se to mohlo hejbat......sroub M8
 
 
Datum: 27. prosince 2009 21:58
 
<  1407  1408  1409  1410  1411  1412  1413  1414  1415  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 24.05.2025 17:36:27 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu