Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 toto neni zadna provokace!! jeden co ma 250 rikal ze u nej jezdili vsichni na husqarnu 2T ta byla dobra a pak koupili JONSERED a 3 motorky se jim zadreli z 6. Nemate nekdo stim jonseretem skusenosti?? ja ho koupil 4L a tetka jsem se dozvedel tohle este jsem nanej nejezdil radsi ho dam fotroj do pil ten ho pouziva. Nechapu jak se muze zadrit ale je to tak, benzin meli cerstve namichanej s olejem. Ten co mi to rikal tak jezdej na jawach 250 po svete vsude mozne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 15:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nejsem tak bohatej,abych si kupoval levný veci
Datum: 28. prosince 2009 15:19
Jméno: Standa
IP: uživatel8330
 Skusenost nemam,ale muzu ti rict muj nazor......mohlo dojit k tomu,ze Jawa byla z minulosti zakarbonovaná,predchozi oleje tvorili karbon taky a nerozpousteli ho(co si budem nalhavat skoro po kazdym mineralu je karbon) a onen Jonsered muze obsahovat slozku low smoke a silnejsi mnozstvi prisad proti karbování a jak se to zacalo rozpoustet,tak se to zacalo pridirat az se to raflo....taky ale mohli bejt na vine prdlý gufera,chudá smes,malej pomer oleje atd......pokud budes mit cistej motor a poctive mazat 1:40 tak se ti to nemuze stát!!!! Kvuli oleji ne!! a ty tvoje poměry 1:50.....no já se jich bojim i s jehlovou klecí!! já mazu i s jehlovou klecí 1:40 a nekoukam ani na cenu oleje ani na jeho mnozství!! Nepotrebuju setrit na oleji! Spíš chci šetřit stroj!
Datum: 28. prosince 2009 15:08
Jméno: jimmy
IP: uživatel8214
 do fichtla ho klidně dej, to se neboj, že bys to zadřel... když jezdí na M2T tak to pojede i na tenhle
Datum: 28. prosince 2009 15:03
Jméno: hecas
IP: uživatel8149
 čau,kolik motohodin se musí zajíždět moto s výbrusem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 15:30
 Zhruba na 30km/h..proste na nevytocenou trojku..
Datum: 28. prosince 2009 15:30
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Achjo  ..... tak reknite aspon priblizne plosíím kolik to je motohodin...Kdyz bych si to chtel pocitat sam..tak by se to dalo priblizne vypocitat i tak ze by se by se to spocitalo jako kolik hodin trvna treba 100 km pak to vynasobit a vyslo by to...Nenudí se nekdo?
Datum: 28. prosince 2009 15:25
Jméno: Standa
IP: uživatel8330
 motor(výbrus) se zajíždí tak dlouho,az se povolí,ale nesmi se pretezovat,aby se to neraflo......doba je to individuální....zalezi na oleji,tesnosti dílů a tesnosti výbrusu......dvoukrouzkove pisty s normalnim vybrusem se zajizdi bezne 500-600km ......3 krouzkové písty 1200-1500km(nebo aspon těsnej 8.vybrus-sada).....závodní jednokruhy s volnym vybrusem,srazenyma hranama a kvalitnim olejem tak 100km......
Datum: 28. prosince 2009 15:13
 to seneda rict jak dlouho se to bude zabihat...,zalezi na oleji,zpusobu jizdy,na motoru...ja kdyz zajizdim tak jednou za cas kouknu pod hlavu jak je to zabehnuty...
Datum: 28. prosince 2009 14:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A kolik tech motohodin?
Datum: 28. prosince 2009 14:45
 1500 km je málo. Aspoň těch 2000 - 2500km
Datum: 28. prosince 2009 14:33
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 na M2T 1500 km zhruba a na 2T to bude trvat este dyl
Datum: 28. prosince 2009 14:15
Jméno: hecas
IP: uživatel8149
 tak km no
Datum: 28. prosince 2009 14:09
 nechceš radši v kilometrech ? V hodinách záleží kolik najdeš apod.
Datum: 28. prosince 2009 14:07
 Ahoj chci se zetat. K Vánocům jsem dostal gumový kryt startovací páky. Repektivě tam kde se dává noha příjde gumová krytka. No ale když jsem ji chtěl nasazovat tak mi nešla nasadit. Ona je zužená na nějakých 0,9cm a páka má nejméně 1,5cm nebo více už si nepamatuji. A tu gumu nevím jak tam dát. Je to na pionýra určitě. Jestli by pomohlo nahřát ji. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 21:29
Jméno: kadio
IP: uživatel7966
 hale normálně to tam namlat palicí a máš to zachvilku
Datum: 28. prosince 2009 21:29
 ja daval heft na riditka tak ze sem, riditko potrel olejem, uvaril v konvici vodu nalil do hrnku a heft dal do hrnku  a slo to tam jak po masle ale ted uz to nikdo nesunda ten heft
Datum: 28. prosince 2009 15:45
 pěkně vazelínkou a jako do maminky
Datum: 28. prosince 2009 14:13
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak tak
Datum: 28. prosince 2009 13:43
 plamenem no dovol. Když už horkovzdušnou pistolí na rozumnou teplotu
Datum: 28. prosince 2009 13:42
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 namaž ji zevnitř vazelinou, nebo ji dej na chvíly do horke vody
Datum: 28. prosince 2009 13:40
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Není nahřát jako nahřát... dej to do sklenice s vařící vodou a nech přejmout teplo od vody, tak cca 5min. Guma hodně změkne. Hlavně žádný ohřejvání otevřeným plamenem
Datum: 28. prosince 2009 13:40
 uvidíme. Vyzkoušíme
Datum: 28. prosince 2009 13:39
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Urcite nahret a pujde to hned
Datum: 28. prosince 2009 13:37
Jméno: tom
IP: uživatel7454
 Ahoj, jaký je rozdíl mezi Jawou 250 pérák a Jawou 350 pérák? Kromě motoru? Přijdou mi uplně stejné.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 19:43
 tak to je jasny ze tachometr a takhle bude jiny  ja myslel ze se pta na veci ohledne ramu a vzhledu  jo a o tech stupackach sem nevedel
Datum: 28. prosince 2009 19:43
Jméno: standa
IP: uživatel8330
 jasná páka......širší stupny,jiný kolena výfuků,eletrika pro dvouvál,tacháč s delsi stupnici,pozmeneny sekundarni prevod do rychla oproti 250...... to qwertzuiop ® : paráda že ses už regnul......snad uz skonci ty problemy s 3 nickama na jedný IP
Datum: 28. prosince 2009 15:17
 este bude jina elektrika( je to dvouvalec) a taky je myslim jinej drzak stupacek
Datum: 28. prosince 2009 14:15
 jj,sou stejny,jedinej rozdil je asi ten motor...
Datum: 28. prosince 2009 13:27
 Zdraviim myslim že jsou uplně stejné krom motorů dělaly stejné rámy na 250 i na 350 jako později u kývaček
Datum: 28. prosince 2009 13:26
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,co je lepší na zajetí když mám novej výbrus,mám to brát do vyšších otáček,nebo do menších otáček a více řadit na vyšší převodové stupně.vím že to tu furt řešíte ale neviznám se v tomv tak se radši taky zeptám,za zeptání nic nedám,nechci si hned zadřít motor.DÍKY ZA RADY
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 22:14
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Motoru nevadí vyšší otáčky,ale musí se točit nalehko,tj,včas přeřadit,a ne to dřít nadoraz do kopce.
Datum: 28. prosince 2009 22:14
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ne nesmi se to dusit to by mel kazdej vedet a nedela to dobre ani zabehnutymu motoru i kdyz ne tolik
Datum: 28. prosince 2009 13:24
Jméno: sedlo
IP: uživatel8332
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 13:29
 Tak 700-800.
Datum: 28. prosince 2009 13:29
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,chci poradit.možná budu rozebírat motor(nevím v jakém stavu jsou utažené šrouby).Máte nějaké zkušenosti se šroubama které drží a nejdou povolit?(nejhorší je že se dříve vyráběli šrouby na ploché šroubováky a čím více chcete vymontovat šroub,tak tím více to nejde a hlavička na šroubu se zničí a bak je to v .....)možná namazat olejem.určitě se vám to stalo(jawy taky nejsou nejmladší  anelky,kývačky,pionýry)DÍKY ZA RADY!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 22:21
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Přes ocelovou tyčku o průměru hlavy ránu kladivem,potom nabroušeným šroubovákem povolit(ne nějakým osmekaným kopytem)a pak jsem všechny šrouby vyměnil za imbusy.
Datum: 28. prosince 2009 22:21
 JÁ JSEM TO NA 21 ODVRTAL A KDYŽ JSEM SUNDAL KARET TAK JSEM ŠROUBY VYTOČIL RUKOU
Datum: 28. prosince 2009 17:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 někdy to je tou vrtačkou rychlejší než se mordovat se šroubovákem
Datum: 28. prosince 2009 14:49
 v první řadě správný šroubovák,žádné kopyto.
Datum: 28. prosince 2009 14:10
 nejlepsi na tohle je rázový šroubovák,stojí to cca 400kc,je to presne na tyhle pripady,druhou alternativou je uderovy sroubovak,to je ten co ma drik protazeny skrz rukojet,takze se do nej da bouchnout kladivem,tenhle sroubovak nasadis do drazky a prastis kladivem,potom povolit pude,kdyby nesel tak vem sroubovak s sestihranym drikem,kretej se da chytnout plochym stranovym klicem,potom uz je jedine moznost vzit vrtacku a odvrtat
Datum: 28. prosince 2009 12:58
 Prvne tomu dej delo kladivem a az pak zacni povolovat
Datum: 28. prosince 2009 12:56
 Zdar draci, mnel jsem rozebrané koleso na fichtlu, ten jsem ho pekne vypletl jak má být, jenže potrebuju poradiť jak dotahovat tí šroubky aby jsem to koleso vycentroval, ma s tim nekdo skusenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 13:31
 ale dej si pozor aby si to nemel vsechno povoleny,sice to hazet treba nebude ale to kolo bude ,,mekky''..presne to se mi stalo na horakovi,stacilo trosicku skocit a predni kolo se mi prohlo doslova do tvaru pismene U  byly povoleny vsechny draty,tak se to tolik prohlo.ale u fichtla to asi nehrozi ten ma silnejsi rafek a kratsi draty
Datum: 28. prosince 2009 13:31
 Nasadíš kolo na motorku, roztočíš ho a kde bude křivé, tam ho utáhni.
Datum: 28. prosince 2009 13:08
 jo jo, centrl klíč mám na rúzne velikosti tých matic
Datum: 28. prosince 2009 13:03
 máš centrklíč?
Datum: 28. prosince 2009 12:53
 No klíč na to mám, jen chci vedet nejaký postup aby to potom neházelo to koleso
Datum: 28. prosince 2009 12:52
 A jízdního kola je na to takový speciální klíč, vypadá jak veliká červená šupina.
Datum: 28. prosince 2009 12:50
Jméno: pejo
IP: uživatel8331
 zdravm chcem sa vas neco opytat....mohol by som dat na fichtla karburator zo skutra ...a jak to pojde?pomoste pls diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2009 8:25
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Nevim,mozna se bude ucpavat ze neni delalnej na olej v benalu ale nevim jiste...
Datum: 29. prosince 2009 8:25
Jméno: pejo
IP: uživatel8331
 a kebyze je zo 4taktneho tak sa co stane
Datum: 28. prosince 2009 20:45
Jméno: jimmy
IP: uživatel8214
 oddělený mazání nevadí, to se ucpe, výstup na podtlak taky, je důležitý aby byl z 2T skůtra a aby měl dostatečnej difuzor
Datum: 28. prosince 2009 17:21
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Zalezi na tom z jakyho skutra a jakej ten karbec je jestli je na oddeleny mazani nebo na podtlak tak ses bez sance stejne dulezita je i velikost difuzoru
Datum: 28. prosince 2009 12:48
Jméno: jawa 20
IP: uživatel8097
 čau mám jeden divný problém, Když chci seštelovat předstih, tak vžycky prví hodnota je ještě menší než když se kladívka rovírají. A´t to jakkoliv potočím statorem nikdy nejde naštelovat děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2010 19:35
Jméno: King
IP: uživatel8418
 Čao kamarade musis si s tim pohrat ja mel podobny opletecky ted nedavno vyprdni se na neaky blbustky s cigaretovyma papirkama atd.normalne povol cely zapalovani-sou tam dva sroubky s takovym udelatkem na hore a dole pozor at si nepovolis zadnou civku omylem inak to pokazis proste ho povol ale napred si sesteluj kladivko at se dobre rozchazi 0-2mm a toc tym sroubem uprostred zapalka a pohraj si s tim tak,promin zapomel jsem rict ze kdyz to povolis tak tim mechanismem muzes otacet tak ho povol a otacej s nim a pohrej si s tim tak ze kdyz bude pist na vrchu-(to zjistis tak ze sundas hlavu 4 matickama)- tak uz musis met otevreny kladivko a musi byt stale otevreny i kdyz se bude vracet pist zpatky proste s i stim musis pohrat.
Datum: 06. ledna 2010 19:35
Jméno: sup
IP: uživatel8149
 čau,mám novej výbrus a zajímalo by mě jak mám motorku zajíždět(kolik oleje přidávat,jak hodně mám brát za plyn a hlavně kolik km musím zajíždět)díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2009 20:32
Jméno: BooCheer
IP: uživatel8217
 Ja jsem prvních 100 kilometrů neprotáčel motor víc jak na pul plynu a nejel víc jak 40. Pak už jsem se na zajíždění vykašlal a už jsem to hnal do plných otáček. Ted ho mam uz zajetý a letí to jako drak.
Datum: 30. prosince 2009 20:32
Jméno: Horst
IP: uživatel6910
 Stando a SaGy s tímto souhlasím a to doslova.Lépe už to stejně nikdo nenapíše!!!!!!!!!!
Datum: 28. prosince 2009 17:37
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Chjo
Datum: 28. prosince 2009 17:16
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Zdarec, souhlasím se Standou, ještě to upřesnil... jak motor zvadne, začíná se tím pádem přehřívat a je potřeba vypnout, počkat až zchládne a valit dál. Tak ať úspěšně zajedeš  Pamatuj kdo maže, ten jede radši vždycky víc, než míň
Datum: 28. prosince 2009 16:42
Jméno: Standa
IP: uživatel8330
 Jak my máme vědět,jak dlouho se ma zajizdet tvuj valec Denzilku,kterej ti udelal Wobby...co??.....to by ti mel rict on jak je tesnej výbrus a jak dlouho zajizdet....taky nevim kolik tam mas krouzků,jestli mas srazeny hrany kanálů a nebo ne atd.....pokud to máš volný a dobrej olej,tak by treba stacilo zajizdet tejden intenzivně a hlavne víc mazat......rekneme 100-200km .... SaGy to rekl moc hezky,ale vám jak nekdo rekne - točit,nedusit! tak pujde motor furt jen pod plnym,protoze bude línej.......ono je docela tezky nekomu kdo nemá cit a zkusenost vysvetlit,ze motor se zajizdi dokud se nepovolí........na to nepotrebujes ani tachometr ani pocitadlo motohodin......a jak pise Postul....vadne-vypínam,chladim.....nechce do kopce,podrazuju pridavam plyn......je krásná rovinka,jedu na 3,jentak bublačka 40-50.....idealni je prvni kilometry najezdit po rovine....ale zásadně nepřetáčet motor!! No on by ti to píst vysvetlil 
Datum: 28. prosince 2009 15:50
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Plííís
Datum: 28. prosince 2009 14:46
 proč si nikdo nepřecte návod k obsluze?jedu lehce víc mažu,nedrtím to jak to začne vadnout vypínám
Datum: 28. prosince 2009 14:22
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Pls kolik motohodin to trva...
Datum: 28. prosince 2009 13:22
 To je na tobě.
Datum: 28. prosince 2009 13:09
Jméno: sup
IP: uživatel8149
 tak co le lepší,mám točit motor hned od začátku nebo ho mám dost šetřit v nízkých otáčkách a řadit vyšší stupně
Datum: 28. prosince 2009 13:05
 Já souhlasím se SaGym. Jak se budete chovat k motoru při záběhu, tak se on potom bude chovat k vám. Když ho budete držet v otáčkách, vzniknou větší vůle, bude to víc točit, pojede to víc. Když ho budete držet v nízkých, tak pujde pěkně od spodu, vyjedete kdejakej kopec za 3, ale na rovince zase takovej machr nebudete.
Datum: 28. prosince 2009 13:00
Jméno: sup
IP: uživatel8149
 a jak,já v tom mám zmatek,každej píše nějakou jinou radu a nerad bych něco zbabral
Datum: 28. prosince 2009 12:56
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 A vite zhuba kolik motohodin ten vybrus trva?Nemam moznost jak zmerit kilometry ale meric otacek a motohodin mam..
Datum: 28. prosince 2009 12:51
 Ten olej dělá mezi válcem a pístem tenkou vrstu. Ale ten výbrus je vevnitř mikroskopicky hrbolatej(vyhladí se po těch 2000km) a proto se třením píst více zahřívá. A když se píst ohřeje natolik(zvětší rozměr), že vytlačí tu vrstvu oleje, klouže kov po kovu a zase se zvětší teplota až se ten píst zvětší tak moc, že je ve válci nepohyblivej.
Datum: 28. prosince 2009 12:41
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 TO herrbode... čistá blbost co tu píšeš... prvních 1000 Km nejezdit víc než půl plynu xD To sů také hlody chlapci od vás... já už jsem zajížděl tolik motorů a nic jsem nikdy nezadřel... jediné, co je důležité NEDUSIT MOTOR!! KDYŽ TO JE PO VÝBRUSU! Třeba když jedeš na 2jku, dáš za 3 v nějakém kopečku a držíš plyn a motor ne a ne se roztáhnout, pak to zadřeš!! Protože motor strašně tlačí, ale málo maže!! Samozřejmně taky nepřetáčet motor, když to máš první kilometry... No a když budeš jezdit jak ti radí pan "odborník" že nejezdit prvních 1000 Km víc jak na půl plynu tak to pak uvidíš, jak ti to pak pojede. Ono se vám to možná nebude líbit, ale jak si ten válec po výbrusu zajedete (nepůjdeš přes půl plynu) tak ti to i bude jezdit jak budeš mět "zajeto" do otáček to bude líné... prostě laicky řečeno, jak si zajedeš, tak to budeš mít. A hlavně: lepší motor podržet v otáčkách, než ho dusit. Samozřejmně lepší mazat, nejlíp 1:30. A na dobré zajetí ti stačí 500 km, po 1000 km máš už až až zajeto.
Datum: 28. prosince 2009 12:38
Jméno: sup
IP: uživatel8149
 a kvůli čemu se to zadrhne.zajímalo by mě to.moc tomu nerozumím
Datum: 28. prosince 2009 12:21
 Dobře si vyděláš. Když to bude na skorozadření, uslyšíš cinkání a když se na to cinkání vyprdneš a pojedeš dál, za chvíli půjdeš k zemi, protože se ti píst zadrhne ve válci....
Datum: 28. prosince 2009 12:20
Jméno: sup
IP: uživatel8149
 a nestačilo by to třeba zajezdit cca 150km?
Datum: 28. prosince 2009 12:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 můžeš to zadřít...
Datum: 28. prosince 2009 12:18
Jméno: sup
IP: uživatel8149
 a co se stane když za ní budu brát už od prvního kilometru (když už budu mítř novej výbrus?)
Datum: 28. prosince 2009 12:16
 ale po poli zase pojede vetsinou na vysoky otacky...
Datum: 28. prosince 2009 11:59
 Já taky jezdím po polňačce. Ale zase to ber tak, že po poli víc jak těch 50km/h stejně asi těžko pojedeš.
Datum: 28. prosince 2009 11:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo když jsem jezdil ještě po polnačkách tak jsem si výbrus taky nechtěl dělat
Datum: 28. prosince 2009 11:49
 a proto ja si vybrus delat nechci a budu schanet zajetej valec  az teda ten muj bude na onom svete  taky nemam kde zajet,fichtl bez papiru na pole...
Datum: 28. prosince 2009 11:37
Jméno: sup
IP: uživatel8149
 tak to sem se měl na ten výbrus vykašlat,jezdím na motorce na polňačce a nevím kde tam najezdím 1500km za 1sezónu.KAŽDOPÁDNĚ PIŠTE DÁL
Datum: 28. prosince 2009 11:36
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Zajizdi se 1500-2000km,prvnich 1000km nejezdit vic jak na pul plynu,mazej nakejch 1:25
Datum: 28. prosince 2009 11:21
 zdravim.kdyz bych si nechal udelat primarni kolecko 9 zubu,tak sem tu cet ze mam zkratit retez o 2 clanky.ale jak mam ten retez zkratit abych nemusel kupovat originalni na 9z primar?a jak to pojede s primarnim koleckem 9z,original rozetou a 12 z sekundarkem?a kdyz bych tam dal 14 z sekundarko? diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 13:25
 denzileck-  tak to se na to docela tesim  a jak to zvlada kopce?ja teda mam na číze 175 na 16'' kole rozetu pres cely kolo-78 zubu a jednicka tam je taky zbytecna..kdyz sem jel poprvy tak sem myslel ze s tim neco je protoze to jelo fakt jako kdyz du  ale dvojka uz tahala jak svine
Datum: 28. prosince 2009 13:25
 Z kopce a pistem kterej mam na profilu 54  Ale treba ta jednicka je jak pomala chuze takze kdyz mas v poradku spojku audelas par kroku pri rozjizdeni tak muzez v pohode se rozjet i na dvojku...ale skodi to spojce...a zacatek jednicky je celej na zadnim kole
Datum: 28. prosince 2009 12:53
 No maximálka se bude pohybovat něco pod 50km/h
Datum: 28. prosince 2009 12:14
 dá se to vypočítat...možná su udělám chvilku a spočtu ti to
Datum: 28. prosince 2009 12:08
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Cau mam mustanga v 100% stavu akorat posledni dobou vypadava 3. stupen .Nez se motor zahreje tak to vypadava neustaleni pri pridani plynu,takze musim mit furt nohu na radicce.Co s tim ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 15:52
Jméno: standa
IP: uživatel8330
 tohle casto dela vytahanej retez......
Datum: 28. prosince 2009 15:52
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ńo jo se rekne puleni jenze kdyz uz to rozeberu to zas bude penez
Datum: 28. prosince 2009 14:28
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Na mojí 05 se dělo to samé. Ložisko špatně to sedělo v kárteru. Kolečko se vymněnilo, ložisko upevnilo a trojka nevyskakuje
Datum: 28. prosince 2009 13:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 může to dělat řadící mechanismus(už jsou na něm ohlodané zuby nebo unavené pružinky) nebo je ohlodané kolečko na 3 rychlost a nebo špatné ložisko pod sekundárním kolečkem a moc naplý řetěz(pak se to celé vyvrací a díky tomu to vypadává)...v každém případě tě půlení asi nemine
Datum: 28. prosince 2009 11:34
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 na ostatnich dvou motorech mi to nedal
Datum: 28. prosince 2009 11:32
Jméno: mycatwatchesme
IP: uživatel6311
 to dela stand kazdemu  vazne ...
Datum: 28. prosince 2009 11:24
 zdarec..ktere tlumice jsou lepsi?ze simsona a nebo z čezety?bude to na čízu do terénu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 10:49
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ze sachse
Datum: 28. prosince 2009 10:49
 osobně bych doporučoval z MZ
Datum: 28. prosince 2009 8:29
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Samozdřejmě že z čezety,, ze simsona jsou moc měkký
Datum: 28. prosince 2009 4:09
 ahoj.. teď řeším jinačí problém.. když se mi to podaří nakopnout tak se otáčky hodně zvýší až to řve a najednou to chcípne... newíte čím by to mohlo být?? díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 21:12
 jo.. všecičko podotahuji ale newíte někdo jak to udělat aby mně benzín netekl po celém výfuku a z výfuku když to startuji?? včera mi vyteklo bezdůvodně asi 0,4L.. díky
Datum: 28. prosince 2009 21:12
 Všecko podotahuj začni u karburátoru potom hrdlo karbecu a taky by ses mohl podívat jestli tam máš pod hrdlem a mezi hrdlem a karburátorem těsnění...
Datum: 28. prosince 2009 18:02
 no benzínem to není.. xD  typuju že to saje falešný vzduch plotože mám celej karbec povolenej...hele a ještě newíte čím to je že když to startuju tak mi teče benzín z výfuku a kolem něho????
Datum: 28. prosince 2009 13:26
 tohle mi dělalo pokažde když mi to táhlo falešný vzduch.....prvně zkus vse perfektně dotáhnout na karburatoru
Datum: 28. prosince 2009 11:43
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 měl jsem ten samý problém u 05 a vyřešilo to nové gufero pod zapalováním
Datum: 28. prosince 2009 11:36
 podla mna to nieje s zapalovanim,bude to falosnej vzduch alebo nemás benzin v nadrzi
Datum: 28. prosince 2009 9:21
 Zdar..mnooo mě to dělala jawa 21 taky a byl to špatný kondenzátor a opálené kladívka..můžeš to zkusit....
Datum: 27. prosince 2009 23:19
 podle me saje falesnej vzduch,takze nekde je spatny tesneni
Datum: 27. prosince 2009 23:10
 je to jawa 555..
Datum: 27. prosince 2009 23:03
 Servus piškooti...Potřeboval bych poradit..mám Jawu 50/21. V ůnoru ji budu mít rok. Nedávno jsem měnil píst a kroužky. Pionýr jezdil bez problému nádherně šel do otáček,ale včera jsem dojel domu a nechal jsem ho ještě klápat na volnoběh pro srovnání teptol potom jsem ho normálně zdechl. Problém nastal dnes ráno došel jsem do garáže a nechytl na nakopnuti což vřdycky udělal. Tak jsem se snažil ho roztlačit asi po 30metrech si to 2x nebo 3x chytlo ale hned to zdechlo... Dotlačil jsem ho domu a začal z následnou opravou : Vyčistil jsem trysky,karburátor svíčku,kladívka znovu jsem nastavil předstih a odtrh vyměnil jsem i indukční cívku. Svíčka hází krásnou pravidelnou jiskru ale nechytne. Po vyndání svíčky je celá zalitá benzínem a to i jiné svíčky které jsem zkoušel. Prosím o radu v čem by se problém mohl nacházet díky draci Válec...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 17:43
 jj už to jede...celý večer jsem převýjel zapalovací cívku ráno jsem jí tam dal a hned na první našlápnutí chytl...Díky za rady do budoucna..
Datum: 28. prosince 2009 17:43
Jméno: SaGy
IP: uživatel5570
 Nejspíš jak si to nechal jít na ten volnoběh tak ti ve klikové skříni zůstal navíc benzín, víc než má. Prostě se to přechlastalo. Potřebuješ ten benzín dát ven. Vytáhni svíčku, dej jedničku, dvojku a proběhni se s tím po dvoře, uvidíš že to bude tím. (Samozřejmně benzín vyplý)
Datum: 28. prosince 2009 12:43
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 zkus kondík
Datum: 28. prosince 2009 10:28
Jméno: Standa
IP: uživatel8330
 ciste teoreticky.....kdyz jsi dal novou svíčku,sklepnul jsi elektrody na 0.4-0.5mm ?????? Jinak pokud jsi nemenil svicku tak to udelej......
Datum: 28. prosince 2009 10:10
 Mno tento na 100% funguje když to normálně drželo volnoběh a bez problémů to jelo. A na svíčku se vždy benzín dostane ale prostě do nevybuchne. Svíčka je celá od benzínu ale jinak nic....
Datum: 28. prosince 2009 9:00
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 nejdriv bych sel pres karburator a pak se vrtal dal no , zkus ten karbec nejlepsi by bylo tam dat neakej o kterym vis ze na 100% funguje
Datum: 28. prosince 2009 0:10
 Mno předstih to není a trysku zkusím vyměnit hned ráno a pak mě napadlo ještě zapalovací cívka. A ten new píst tam mám asik 1-2 měsíce a zdá se mi že to ztratilo tu kompresy jakou to mělo ale furt to má tlaky dobré tak nwm. Zkusím tu trysku a uvidím...Dík moc
Datum: 27. prosince 2009 23:23
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Zkus dat novou hlavni trisku jinak nevim me to delalo tohle kvuli mali kompresi ale to neni tenhle pripad , nejspis to bude triska nebo rozhozenej predstih.
Datum: 27. prosince 2009 22:56
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Zdar draci má tady někdo zkušenosti s pulením motoru flexou?? díky za odpověd....
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 21:12
 zkoušel sem to kladivem
Datum: 18. ledna 2010 21:12
 Mam...Jednou jsem půlil flexou motor z fechtla a jak mi ten kotouč vyletel tak mi to uřízlo nohavice od monterek aj trenky.Radsi to pul stahovákem
Datum: 18. ledna 2010 20:56
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Ale musíš si dávat bacha,až to budeš skládat dokupy,aby ti nespadla komprese pod píst,to je pak motor v hajzlu.
Datum: 28. prosince 2009 22:38
 rozmlať to palicí na na kusy a pak to můžeš skládat jak puzzle. Můžeš si navolit i obtížnost, čím víc kusů,tím složitější.
Datum: 28. prosince 2009 14:23
 U nich se asi motor rozpůlý flexou a pak se to svaří
Datum: 28. prosince 2009 12:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 max jsem se do motoru pouštěl vrtačkou když jsem potřeboval odvrtat šrouby které byli strašně ožvejkané..a dopadlo to dobře
Datum: 28. prosince 2009 11:44
 nejaky tukan přilepil vanu na felicii okením lepidlem.3 hodiny jsem ji doloval dolů
Datum: 28. prosince 2009 10:45
Jméno: Standa
IP: uživatel8330
 Jednou sme byli nuceni s Pouchazem rozriznout motor flexou,protoze nejaký hovado ten motor zespoda svařilo   samozrejmne po takovém rozpůlení jsou jiz bloky nepouzitelné......
Datum: 28. prosince 2009 10:13
Jméno: ja
IP: uživatel8329
 Novaline hmmm tat diskuzia sa extremne rozsirila !  ) je tu viac dotazou ako u dizkusie o stejskeho cestovnej uprave a to je uz co povedat ! ale flexou bi to naozaj neislo!
Datum: 28. prosince 2009 9:48
 Ja bych doporučil motorovou pilu ale hodně silnou jinak ti nerozpůlí klikovku a až to budeš dávat dohromady tak to slep sekundákem
Datum: 28. prosince 2009 9:23
 lpouži silu luku skywolkere
Datum: 27. prosince 2009 23:01
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Hele bavme se už trochu na urovni co takhle zkusit Přitahovat hlavu ne do kříže ale hezky 1,2,3,4 To pak přidá 100 Koní a bude to gumovat Asfalt
Datum: 27. prosince 2009 23:01
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Hele bavme se už trochu na urovni co takhle zkusit Přitahovat hlavu ne do kříže ale hezky 1,2,3,4 To pak přidá 100 Koní a bude to gumovat Asfalt
Datum: 27. prosince 2009 23:01
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Neljepší KOFOLY jsou v POLOMI..
Datum: 27. prosince 2009 22:58
 ještě by ti poradili kofoly ve sběrných surovinách.ti to umí čímkoli
Datum: 27. prosince 2009 22:56
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Ano jeden HARD samuraj nabízíí v Olšovcu čtyřkolku...a pozooor k tomu skuuutr ZDARMA
Datum: 27. prosince 2009 22:55
 a co nejaky lazer a jestli nemas tak to posli hvezdnou branou nazgardum ti už si budou vedet rady
Datum: 27. prosince 2009 22:54
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
Datum: 27. prosince 2009 22:53
 Souhlasím s Postulem  Určitě se u vás ve městě najde nějaký HARD samuraj
Datum: 27. prosince 2009 22:52
 hm takže ja sem hard tuner diky no a jeste mam dalsi možnost co třeba to nejak vzit hydraulickym lisem to od sebe odskoči samo a zaroven přelisuješ kliku
Datum: 27. prosince 2009 22:51
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 A kromě toho mám takové HARD nařadí že když použiji SUPER šroubovák tak se ohne
Datum: 27. prosince 2009 22:51
 zkus u vietnamců jestli nějaký není samuraj že by ti to mečem rozetnul
Datum: 27. prosince 2009 22:50
 LOL to je tuším zase diskuze
Datum: 27. prosince 2009 22:47
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Ze šroubama na mě nechod nejsem zas takový DOBRODRUH takové věci dělají jenom HARD TUNEŘI což já nejsem
Datum: 27. prosince 2009 22:47
 pak jedině rozpálit autogenem jinak už nevim
Datum: 27. prosince 2009 22:45
 no jeste me napadla jedna velice neobvikla věc to jest vzit si šroubovak a rozdelat to ale je to dosti pracne a neni to moc zaživne
Datum: 27. prosince 2009 22:45
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Na CNC mě rdsši ani nepusti...pry že sem debil a zmrvil bych jim to tam
Datum: 27. prosince 2009 22:44
 jo a nechceš to vzit na cnc frezku ale tan motor budes muset vzit napul komplet aj s klikou jinak to od sebe nepude
Datum: 27. prosince 2009 22:43
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 no ten motor bych vzal do práce tam mají dost HARD flexu.....
Datum: 27. prosince 2009 22:40
 s flexou este som nevidel pulenie motora ale uz sekerou som videl na internete ale nedopadlo to dobre... debil
Datum: 27. prosince 2009 22:38
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 To bych ten motor UPLNĚ ZNIČIL těma klínama.Jak říká jeden takzvaný rádoby MECHANIK
Datum: 27. prosince 2009 22:38
 a jakou mas flexu ma hodne watu
Datum: 27. prosince 2009 22:37
 nejsou lepší šťípací klíny?
Datum: 27. prosince 2009 22:36
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 To by byla škoda klikovky......i když by se tou cirkularkou dala možná trochu stočit aby to jelo trochu HARD ale nemám tu vložku
Datum: 27. prosince 2009 22:35
 no ja bych to vzal cirkularkou napulky aj ss klikovkou a mas klid
Datum: 27. prosince 2009 22:32
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 No já nevím strýc má svářečku tak by mi to svařil ale bojím se aby to svaření nedopadlo jak u kol OLPRAN
Datum: 27. prosince 2009 22:31
 By me zajimalo jak se to potom dává zpět k sobě
Datum: 27. prosince 2009 22:29
 trošku drasticka metoda ne?
Datum: 27. prosince 2009 22:28
 ahoj.. potřebuji poradit...mám jawu 555, která se konečně rozjela... ale prosím poraďte.. otáčky to má jak američan a newím jak je srazit.. jak se štěluje na 555ce volnoběh??? vůbec netuším díky.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2010 14:15
Jméno: furioso19
IP: uživatel7364
 na vrchu karburatora na vicku supatka je srob cez ktory ide aj lanko plynu...s nim to nastelujes. Nezabudni stelovat volnobeh ked mas dobre zohriaty motor.
Datum: 01. ledna 2010 14:15
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 Nebo to mužeš štelovat na plynu tam u karburátor.
Datum: 28. prosince 2009 10:02
 kromě jehly tam žádná regulace není.je daný výřez v šoupátku.spíš jestli nemáš krátké lanko nebo ti to přisává
Datum: 27. prosince 2009 22:33
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Mela by tam bejt nekde regulace volnobehu ale mozna se milim
Datum: 27. prosince 2009 22:26
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 pohraj si s jehlou s tím zářezem skus to na všechny prostě si stím musíš hrát já mám to samý prožitý !!
Datum: 27. prosince 2009 22:19
 Zdarec. Půjde dát rozeta z babetty 207 na babettu 210? A jestli s tím má někdo zkušenosti tak prosím napište jak to jede. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2009 22:16
 já to tak mám a jede mi to 60km/h, ale prý se dojebává unašeč...
Datum: 27. prosince 2009 22:16
Jméno: umelec
IP: uživatel4242
 jo de to akorát ty díry tam moc nasedí takže ty konce trochu opilovat a sedne to ........ potom ti to urve gramle jak pojedes
Datum: 27. prosince 2009 22:04
 zdravím chci se zeptat, na pařeza když chci dát stojanek, jaky ma být originál šroub , popřípadě mají tam být nejakě vymezovací podložky nebo trubičky nebo jak to vůbec mát byt, kdyz dam 6tku sroub tak stojanek ma vuli, nebo jestli má byt 8 ale to asi ne, prosím jen rozumné odpovědi, kdo to neví 100% jak to má byt radši neopovídejte diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2009 12:32
 pro martina : a 6 sroub nebo 8 ? diky
Datum: 28. prosince 2009 12:32
Jméno: martin
IP: uživatel7920
 já mám na pařezovi u stojánku vymezovací kroužky vypadají jako otevřený futro a to je prostrčený tim okem a tudy prochází ten šroub
Datum: 27. prosince 2009 23:11
Jméno: Standa
IP: uživatel8327
 no jí osobne s parezem a origo stojankem skusenost nemam,ale u 05 je stojanek stejnej a jsou tam takovy vymezovaci trubicky,aby kdyz to stahnes tak se to mohlo hejbat......sroub M8
Datum: 27. prosince 2009 21:58
|



|