|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Cus draci ja mam problem a ten: kdyz slapnu na slapky hned to chytne,ale kdyz je teplej motor tak kdyz dam volnobeh tak kdyz zastavim tak se to hned vypina .poradte pls ja si myslim ze to je karburatorem
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 17:52
 Zdarec hoši, hele mám 05 a vyskakovala mi trojka. To kolečko jak do něj zajíždí dvojka bylo vyhlodaný. Nemáte někdo něco takovýho? já to už sháním měsíc a nikde nic! prosím když někdo něco takovýho máte okamžitě se ozvěte! Díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 17:58
 hele promiň, lae já nemám ICQ spíš přes mail!
Datum: 23. října 2009 17:58
 zdarec hele ozvi se mi na icq 498843920
Datum: 23. října 2009 17:42
 zdarec je těžké vyměnit ložisko na klice a co je k tomu zapotřeby?děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 23:13
 on se ptal jak ho vymenit  já sem nahřál karter a pak ložisko vyklepnul dřevěným špalíkem..a pak sem to lozisko dal na 5min do mrazáku ohřál karter a jenom vsunul dovnitr
Datum: 23. října 2009 23:13
 rozpůlit motor, vyměnit ložiska a dufera a pak složit
Datum: 23. října 2009 18:11
 čauvec,jak by jste lakovali kompresorem a nebo by jste to radši dali někam do profi lakýrny.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 23:13
Jméno: standa
IP: uživatel7712
 nelakuj sprejem!!....za rok se to odlepi!
Datum: 23. října 2009 23:13
 koliks za to dal za jedno nalakování??
Datum: 23. října 2009 18:50
 cau když se podíváš na můj profil tak ty fichtlové jsou stříkaný sprejema a nevypadá to tak špatně. ten zelenej má tu zelenou už skoro 3 roky a ten modrej už skoro 2 roky. Jasně kompresorem to je lepší, ale mě to stačí
Datum: 23. října 2009 18:20
 Ahoj. Jakou barvou byste nastříkali jawa 21 z roku 1969. Mě se nejvíce líbí ta originální modrá co se dělala. Barva v techničáku je sice napsaná jako zelená, ale to se když tak přepíše. VIZ. FOTO PROFIL. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 16:57
 zdar hoši,mam problém.Koupilsem pařeza s tim že nefunguje nakopávačka,řikal sem si to bude ošoupanej segment nebo spadlá pružina,neska sem rozpůlil motor jenže ani jedno takže co by to mohlo bejt?de nějak poskládat převodovka aby to jezdilo normálně a nefungovala nakopávačka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 16:47
 jestli ten segment nebyl špatně jak bych to řekl natočený k těm kolečkům. Nebo taky ta pružina nemusela být nějak natáhla nebo tak nějak. Já jsem měl stejný problem a nakonec se ukázalo že ta pružina nebyla natočená tak, aby se nakopávačka vrácela zpět.
Datum: 23. října 2009 16:47
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Mám JAWU-ČZ 125/351 a řeším problémy se spojkou. 1)Při seřizování buď klouže skočpáka, nebo se rozjíždí se zařazenou rychlostí. 2)když startuji, či chvilku běží motor, při každém druhém pokusu o roztočení pákou páka klouže,někdy pomůže dát tam jedničku a vrátit neutrál, ale stejně to asi není dobré.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 20:14
 OMG ja si to spletl s 355 tak to sry to je mozny, ze je to jak rikas
Datum: 23. října 2009 20:14
 hh: vzdyt je to jako u 356, 353, 487, 477 a pod. takze pod spojkovym kosem je kolecko do kteryho zabira startovaci segment a to kolecko roztaci spojkovej kos na kterym je primarni retez a ten roztaci klikovku takze muzes startovat i s vymacklou spojkou
Datum: 23. října 2009 20:12
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 karlosi, dovol abych tě opravil. Síla od nakopávačky roztáčí hlavní hřídel u spojky a ta přes spojku a primární řetěz roztáčí kliku. Spojku zkus seštelovat šroubkem pod pravym krytem (u sek. řetězového kolečka), pokud to nejde tak sundej víko spojky a podívej se jak jsou na tom spojkové lamely (zda-li nejsou sjeté - vyměnit). Taky to může být nevhodným olejem..
Datum: 23. října 2009 16:51
 jestli ti klouze startpaka tak bych nehledal problem ve spojce, protoze sila od nakopavacky se nepranesi prez lamely. problem bude nekde u startovaciho segmentu, nebo na spojkovim kosi
Datum: 23. října 2009 16:01
 zdarec,snazim se nakopnout čz 175/450,poradili ste mi tu 4mm predstih a seridit karburator (jehlu na 2 zarez zhora,vzduchovej sroubek povolit o 3/4) to sem vsechno udelal,kdyz to roztlacim,ale jako fakt moc rychle,tak to ma snahu chytat,jakoby to syci do toho vejfuku...porad sem se hrabal v predstihu a odtrhu,ted kdyz naslapavam tak to jenom obcas zasici a z vejfuku de trochu kour,takze to ma snahu ale nechyta to...kdyz vyndam svicku tak je pokazdy uplne prech*ana,i kdyz dam jehlu co nejvic dolu...jiskra je nadherna,staci trochu slapnout a jiskri to..mam tam novy kladivka - je tam zapalovani z pařeza ...hrabal sem se v tom skoro 2 dny a porad nic...jo a ze vzduchovyho filtru na karbecu mi porad tece benzin,plovak ok,ventil zavira,ale kdyz sundam filtr tak jak sou tam takovy ty dirky tak z nich to tece... sry nevim jak se jim rika,sou v ty obroucce jak se na ni nasadi filtr.. poradte prosim  jo a sorry za sloh
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 19:17
 tak jenco mi to pomoh vyresit  ja tam mam to zapalko z pareza,tak ja sem mel spatnej predstih...sou tam porad otevreny kladivka,a ja si myslel ze to hodi jiskru presne jak se secvaknou...a podle toho sem mel nastavenej predstih..ale ono je to tak ze se secvaknou a hned jak se zpatky otviraj tak to hodi jiskru,a to byl ten problem...takze me to vlastne palilo po horni uvrati...ted mam zase jinej problem.nefunguje mi spojka,predtim sem to normalne roztlacil a tedko kdyz to chci roztlacit tak je to jako kdybych ji drzel,porad to prokluzuje,...muzu ji stelovat jak chci a porad to samy..
Datum: 23. října 2009 19:17
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 hele a mas dobrou svíčku ??skus vyměnit svíčku mozna ti normalně venku jiskru haze ale jak je ve valci pod tlakem tak by to jiskru hazet nemuselo
Datum: 23. října 2009 18:48
 pokud vim, tak u tehlech motorek se neda nastavit hladina v plovakovce
Datum: 23. října 2009 16:02
 ok a jak se dava ten plovak dolu?to ho mam jenom posunout na ty jehle?
Datum: 23. října 2009 15:45
 Čau taky mi tekl z karburace benzín, tak sem ho rozebral vyčistil trsky a plovák sem dal trochu dolejš aby to zavíralo v čas měl sem ten plovák moc nahoře a při cestě a na místě to z toho kapalo tak sem tadypsal na FK a už je to ok... a stím nakop. nevím
Datum: 23. října 2009 15:41
Jméno: David
IP: uživatel7704
 zdravim všechny draky newíte kde v okolí Chomutova udělat výbrus válce..? Díkes za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 10:20
Jméno: standa
IP: uživatel7716
 poptej se v chomutove v mototechne,ale jinak Usti nad labem-Stara perovna
Datum: 24. října 2009 10:20
Jméno: Vašek
IP: uživatel7631
 ahoj kluci,dělám repas Jawa 05 sport a sháním nový, nebo zachovalý výfuk a plastové lemovky na boky pevného plechu nad motorem.Poraďte kde koupit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 11:07
Jméno: marek
IP: uživatel1554
 cus!hele taky davam do hromady 05sportku atyky shanim ten vyfuk kdyby si ho sehnal nebo vedel kde se da sehnat tak mi pls napis...jinak 05sport je ne¨jlepsi moto mam ji z TP ty taky??
Datum: 23. října 2009 11:07
Jméno: jelen
IP: uživatel5028
Posl.aktualizace: 23. října 2009 12:12
Jméno: jelen
IP: uživatel5028
 hmm, tak ta asi nějakou hodnotu bude mít..
Datum: 23. října 2009 12:12
Jméno: Standa
IP: uživatel7694
 ten hlinikovej prepinac je jinej,ten novej chromovanej se da pouzit jako nahrada-pasuje,ale originalni neni!!! coz se u ogara cení......
Datum: 22. října 2009 22:39
 jenze tento je starej 60let,, a je uplne jiny nez ten co mam tu
Datum: 22. října 2009 22:34
Datum: 22. října 2009 22:14
Jméno: jelen
IP: uživatel5028
 ...tak to nechápu...
Datum: 22. října 2009 22:13
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2589.html
Datum: 22. října 2009 22:09
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 cao mam stadaka s 11 a chtel bych ho prihlasit a prej musim mit jen poviny ruceni abych na nem moch jezdit ale nevim kolik se plati poviny ruceni tak bych potreboval vedet kolik se poviny plati?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 16:50
 Já na Jawu 21 platím 94 K4 ročně. Je tam sleva ta, že má už 40 let ( r.k. 1969 ). A mám to u ČPP( česká podnikatelská pojišťovna ). Jelikož stadion byl ještě dřív vyroben než jawa 21 tak určitě ještě míň platit budeš.
Datum: 23. října 2009 16:50
Jméno: Martin
IP: uživatel5848
 jsem u čpp mám nějaké bonusy a platím 67 kč za rok
Datum: 23. října 2009 11:11
 zalezi na pojistovne 200-400kc rocne
Datum: 22. října 2009 21:58
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci jak tady ma SESA tu ojnici s jehlama na panelku 250 tak to pasuje i na kejvacku 250 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2009 21:48
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 muj názor je že ne, ale mrkni do katalogu ND jaký maj obě ojnice rozměry..
Datum: 22. října 2009 21:48
Jméno: kabys
IP: uživatel3563
 zDArec fichťáci chtěl sem se zeptat jestly někdo nemá nepordej klapkové sání bez karbecu mě se to nechce na soustruhu dělat..a taky jaké s tím máte zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2009 9:12
Jméno: kAbYs
IP: uživatel3563
 ale já PotřeBuju ten domeček i s klapkou a mám vyfrezovaný kanály kdyby něco...
Datum: 24. října 2009 9:12
Jméno: standa
IP: uživatel7712
 zdenekk: Jasny,neuvedomil sem si to hned......
Datum: 23. října 2009 23:17
 Stando, odkdy má šířka kanálu spojitost s použitím klapky? (netvrdím že nemůže, ale je to dost specifický případ) To jen, aby tu nevznikaly další dotazy typu "mám xx,x mm široký kanály, musím už použít klapku?" Zdar.
Datum: 23. října 2009 10:50
Jméno: standa
IP: uživatel7694
 dalsi blazen  .......kolik kanalu ve valci mas a jak jsou siroke,ze potrebujes klapku?? uka foto valce...... to bude asi velka brutalita......uz sem dlouho nevidel zadnej ostrej 3 nebo 5 kanal na klapku.....pokud mas obycejnej symterak s rozvodem pistem,tak nechapu dotaz!?
Datum: 22. října 2009 23:12
 týýýýý mamo  na soustruhu... ale co už.. mám doma klapku no.. za 350 aj s postou.. ale jen klapku.. kupoval sem ji v kamenym obchode za 500
Datum: 22. října 2009 22:35
 a kde se to dá sehnat ?
Datum: 22. října 2009 22:14
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 klapka samotná se kupuje ale aby byla k něčemu tak musí mít domeček... takže bych řekl že když shání "klapkové sání", tak myslí klapku i s domečkem...
Datum: 22. října 2009 21:52
 ty si myslíš že se klapky vyrábý doma na soustruhu?? kde žiješ kámo..klapka se normálně kupuje, stojí kolem 5ti stovky.
Datum: 22. října 2009 21:25
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 já tě pověsim za koule do průvanu ,už máš zadní kanál že chceš takřka nenaladitelnou klapku??
Datum: 22. října 2009 21:24
 Čau draci mám problém se spojkou .Když se normálně za volnoběhu rozjíždím tak tam dám 1 tak to jde hrozně přes zuby hrozně a ještě to popojíždí k tomu prostě na hovn* tak sem to rozdělal a koukám lameli jak nový ale řetěz tam vysel a ten koš jak jsou na něm tičky tak každá se hodně hýbe tak se ptám čím to je ?Měl sem tam krátkou tyčku-kuličku-dlouhá tyčka+kulička a když sem tu spojku přitách tak s klouzala hrozně prostě to nejde vůbec poštelovat ikdyž s tím budu točit po kouskách děkuji moc za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2009 21:26
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ty tycky na kosi nesmej bejt vyviklany pokud se ti nechce kupovat novej tak ten starej oprav tak ze ze zadu to privaris svareckou a pak trochu obrousic aby to nak moc necouhalo no az to nasadis tak zjistis jestli je to dobry .jinak nejdriv tam das kratkou t. pak kulicku a dlouhou t. pokud to davas od zapalovani
Datum: 22. října 2009 21:26
Jméno: simpson
IP: uživatel5608
 čau myslíte že by šlo bezkontaktko z babeti 207 nebo 210 do fíka?díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2009 14:40
Jméno: simpson
IP: uživatel5608
 ale kdyš to upravym tak to pude a nebude nic koukat? a co se musí upravyt? nemáte někdo nějakéj návod nebo skušenost?
Datum: 23. října 2009 14:40
 bez rezania to nebude ist...... a treba upravit aj magnet babety.... lebo nepasuje to tam bez uprav...............
Datum: 23. října 2009 14:18
Jméno: simpson
IP: uživatel5608
 a vejde se tam to zapalko tak abych nemusel nic řezaz nebo upravovat? abych ho jenom nasadil zapojil a jel?
Datum: 23. října 2009 10:19
Datum: 22. října 2009 22:47
Datum: 22. října 2009 22:37
Jméno: simpson
IP: uživatel5608
 jestli to dobře chápu tak z toho nedostanu maximální otáčky
Datum: 22. října 2009 21:24
 jde to ale babeta omezene otačky.electr. takže se to nebude točit jak by mělo
Datum: 22. října 2009 21:06
Jméno: simpson
IP: uživatel5608
 a co bylo za problém? že to nepasovalo
Datum: 22. října 2009 20:45
Datum: 22. října 2009 20:36
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 o babetě toho sice moc nevim, ale nejseš první kdo se ptá, a většina odpovědí zněla NE
Datum: 22. října 2009 20:34
Jméno: tom
IP: uživatel7454
 Ahoj, pořád rozmyšlím a neumím si vybrat. Jde mi o to nechat si upravit valec u Stejskyho nebo Tk moto. Jezdi nekdo ten od TK moto? Má vyšší výkon a tech 500 kc navic uz neni moc. A kolik km tak ten valec vydrzi? Jawu budu pouzivat hlavne v kopcovitem tereny takze tam na primar chci dat 9 z. kolecku a na sekundaru bych si to pripadne uz nejak zprevodoval podle toho kolik by to jelo. Dik za kazdou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2009 23:22
Jméno: standa
IP: uživatel7694
 no mluvilo se tu o nepravdivem brždení válců TK moto........ale zase brzdili spoustu dalsich strojů,kde graf odpovida realite........tezko posoudit......stejskyho grafům věřím.......vím jak treba jede stejskyho 3K a o moc vetsi vykon nemá........a pokud mi rekne jawaracing50,ze stejskyho cestovni uprava jede jak jeho ostrej dvoukanal(100km/h,10 000ot/min),jen ma nizsi otacky(9100) a vetsi kroutak,tak to je pro me smerodatny.......celkove Stejskyho prace je sama o sobe vypovidajici......jezdi na zavody,at muzes sam porovnat......videl jsem v akci valec TK moto a spatne rozhodne nejel......ale 8 koní tam nebylo.....
Datum: 22. října 2009 23:22
Jméno: tom
IP: uživatel7454
 Jj to jsem četl, ale myslím že snížení komprese a následné zvýšení o cca 3 koně platí pro motory Jawa 350 aspon tak jsem to vyčetl z jejich stránek.
Datum: 22. října 2009 20:38
 Noo dezilek má pravdu tk moto to má nějaký divný.klidně napíšou že zvýšením komperesáku a upravou spalovacího prostoru dostanou 2-3koně.
Datum: 22. října 2009 20:29
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Stejsky tu jednou psal,ze u tk moto to nak divne meri pac ten vykon neodpovida tomu co pisou.
Datum: 22. října 2009 20:12
 Ahoj Draci! Potrebuji sehnat KOMPLETNÍ návod k obsluze na Jawa 21... Všechny,které jsem sehnal nemají stranu 29. Nebo aspoň návod nato jak nastavit předstih a odtrh... Díky moc za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2009 21:30
Datum: 22. října 2009 21:30
Jméno: Miloš
IP: uživatel7668
 sry, tak je to strana 30-31
Datum: 22. října 2009 20:01
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 čus draci vím že to sem asi nepatří ale měl bych na prodej pojizdného pionýra.více info na 414-427-520
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2009 20:51
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
Datum: 22. října 2009 20:51
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 když už to sem přes zákaz píšeš tak si moh taky napsat cenu a nějaký linky na fotky
Datum: 22. října 2009 20:32
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 zdarec nevite čim to je když mě vubec nechce tyc bencin do karbecu ae s kohoutu noormal teče!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2009 20:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 seřid hladinu v plovákovce(plíšek na víčku přihni nahoru)
Datum: 22. října 2009 20:32
Jméno: Tono
IP: uživatel4870
 Nazdar. Bude to ihlovy ventil ked to vyberies a pustis benzin tak to tece ale ked tam je v tom ventile nejaka malicka necistota tak sa to niekedy zasekava aj mne to robilo kupil som novy ventil lebo mi ten bordel z toho niako nevyliezol ani ked som to prefukol velkym kompresorom a teraz uz z tim niesu ziadne problemy. Jawe zdar!
Datum: 22. října 2009 20:24
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 ale mě tam ten bencin jde když dam do toho vička hadicku a pustym benal tak to teče ale jak nasadim na karbec tak nic neteče a když pumpuju tak mě tam teče benal
Datum: 22. října 2009 20:15
Jméno: tm
IP: uživatel5056
 ale mě tam ten bencin jde když dam do toho vička hadicku a pustym benal tak to teče ale jak nasadim na karbec tak nic neteče a když pumpuju tak mě tam teče benal
Datum: 22. října 2009 20:15
Jméno: ales2021
IP: uživatel7702
 čau může to být tím že máš ucpaný víčko od karbece zkus to profouknout nebo vyčistit a uvidíš že to pude.
Datum: 22. října 2009 19:44
Jméno: hh
IP: uživatel7625
 ucpaná hadička nebo ucpanej jehlovej ventil ve víčku karburátoru... víc možností neni...
Datum: 22. října 2009 19:36
|



|