|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 dobrý den draci, jak zpevňujete pružinu kadívka? nebo kde sháníte tvrdší? bo z jakého moto ji sháníte? děkuji, potřebuji tvrdší pružinu na kladívku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2009 14:26
Jméno: standa
IP: uživatel7694
 samozrejmne zvetsenim pritlaku kladivka vzroste i tlak na pertinax kladivka a to se bude pravdepodobne více opotřebovávat.....nektera soucasna kladivka maji misto pertinaxu plast a ty snesou i horsi zachazeni a vydrzi chvili i bez mazání,ale ja osobne s nima skusenost nemam.....
Datum: 21. října 2009 14:26
 kolečko:já dobře vím co je to pertinax, ale nechápal sem souvislost s tímto dotazem
Datum: 20. října 2009 20:15
 pertinac je ten bakelitovej schudek kterym se kladivko opira o vacku
Datum: 20. října 2009 19:58
 standa: jaký pertinax?
Datum: 20. října 2009 19:33
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 Chong:no pár zavodů to snad vydrží
Datum: 20. října 2009 18:59
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 A Stando jak moc začne po takové úpravě ten pertinax ubejvat?
Datum: 20. října 2009 18:23
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 lebo steho mam moc
Datum: 20. října 2009 15:29
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 blazne tebe by meli radsi zavrit do blazince......kdyby ses aspon naucil psat
Datum: 20. října 2009 15:24
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ale nevim co ti pomoze ket tam das 2 ty plesky  to ti nespevni a celi ho tam nedostanes,furt nebluzni
Datum: 20. října 2009 15:18
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 kdyz jsem jeste uvazoval o kladivkovym zapalovani,tak jsem se dozvedel,ze nejsnadnejsi cesta je dát na sebe 2 ty přítlačný pruziny a dát mensi odtrh na kladivka....cca 0.3mm aby kladivko neodskakovalo pri vyssich otackach......
Datum: 20. října 2009 12:03
Jméno: Wafflen
IP: uživatel5851
 Já sem to vyřešil tak že sem mezi to kladívko a ten šroub narval asi tak 0,8 gumu rukou stim ani nepohneš a funguje to bezvadně..
Datum: 20. října 2009 11:34
 čwko,sry za spam ale myslím si že toto nemá obdoby to je jako fakt ma**r
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2009 14:29
Jméno: standa
IP: uživatel7694
 Dneska jsem koukal,ze byl na motoinzerci nejaky podobny mustang s promacklou bandou.......asi nakonec zjistil,ze to neprodá jako totalni ojetinu prikrytou listim  ale teda stav je to za petikilo.....i to je dost......vse pomrvené.....
Datum: 21. října 2009 14:29
 to bude nakej hodně chytrej člověk kdyz podle neho ma mustang výkon 0,2 Kw
Datum: 20. října 2009 20:01
 to ja jednou videl inzerat a tam bylo: prodam svoji starou,ma najeto par hodin,pridam k ni nahradni a stare gumy
Datum: 20. října 2009 19:06
 hej tak to musi byt totalni vyhulenec  nadrz mirne promackla  .. najeto, ted cekam kolik km  3 krat do rybnika... garazovany...  jestli k tomu dostanu aj ty brambory jak pise, tak si mozna i dopravu zaplatim sam
Datum: 20. října 2009 18:58
 za těch 50 kč bych to na ND bral
Datum: 20. října 2009 18:08
 Ještě bude hcvíly hezky no....malý děti si hrajou...! Ale o to těnhle lidem jde...o to aby se toho někdo všiml a chvilku se o tom mluvila napsalo pár řádků a já třeba už zejtra nebudu vědět že sem něco takový četl....!
Datum: 20. října 2009 17:46
Jméno: vybrouš
IP: uživatel7685
 To je vůl
Datum: 20. října 2009 14:15
Jméno: vybrouš
IP: uživatel7685
 To je vůl
Datum: 20. října 2009 14:12
 Taky sem na to hleděl a kroutil hlavou
Datum: 20. října 2009 11:56
  dobrá nabídka bral bych to
Datum: 20. října 2009 11:31
Datum: 19. října 2009 22:47
 Hojte draci jaký je nejlepší píst dát do B válce???B??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 jo dnes se valce brousi podle pístů.......
Datum: 20. října 2009 15:42
 A co jak zadreš uz vybrouseny valec??? ne to je blbost urcite se da sehnat ruzne velikosti pistu....
Datum: 20. října 2009 14:50
 Vše je uvedeno v katalogu ND. Ovšem otázkou je, jestli se dá někde sehnat píst ve třídách...Co jse se doslechl, tak to se dělalo dřív. Dnes se dělá jen jedna velikost pístů a válce se brousí podle nich... Nevím.
Datum: 19. října 2009 23:25
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
Posl.aktualizace: 19. října 2009 21:46
 Zdravím, mám doma ráfky, které mají velice zachovalý chrom, ale maji místa, kde se objevuje rez. Dalo by se nejak tu rez odstranit a chrom vylestit, popripade jak... Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 10:51
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Kup si v drogerii Silichrom. Je to v tubě, jako pasta na zuby.Ráfky krásně vyleštíš.
Datum: 20. října 2009 10:51
 jestli je ta rez z druhe strany rafku (ze stravy plaste) tak to ani tak nevadi staci prejet smirglem a pretrit barvou, jak je to na strane 1. tak bych s tim nedelal nic pokud nemas prachy na novy chrom...
Datum: 19. října 2009 21:51
 cau kluci... kdyz si necham sniyit hlavu na fichtla .. muzu ji dat na seriovej motor ?? jake ma vyhody snizena hlava ?? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 12:11
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 v rozumne hranici prida neco malo na vykonu a zvysi kroutak odspoda ale motor bude mit tvrdsi chod.....bude se roztacet trochu pomaleji....mohla by lehce klesnout i spotreba.....do kompresniho pomeru 10,5:1 by motor jeste nemel vadnout a prehrivat se...... jezdil jsem na 8.výbrusu,kteremu zhruba odpovídá kompresni pomer 10,1:1 a uz se u nej tyto vlastnosti projevovali.....
Datum: 20. října 2009 12:11
 No hele zvíší ti to kompresi ale za to ti ložiska na klice vydrží o něco mín taky záleží jak jí nechášš hodně snížit .Výhody-větší komprese,líp to potáhne to je tak vše víc mě nenapadá
Datum: 19. října 2009 21:30
 Čau draci co byste zkontrolovali když budete půlit motor myslím převodovku a automat když mě vyskakovala trojka .Jo a na co si mám dát pozor až to budu zase skládat zpět ???.Ještě bych se zeptal jak ste měnili ložiska v karteru na kliku přesněji ...poradte zkušený...Děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 15:00
Jméno: Filip
IP: uživatel7627
 Možná ti to bude dělat taková kulisa je to z plíšku můžeš to mít vyběhaný
Datum: 20. října 2009 15:00
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 no loziska........ohral sem karter a vyklep lozsko oříškem z goly.......o te trojce uz sem ti psal......vyskakovani trojky malo kdy dela radici automat.......spise omleta hridel na ktere je sekundarko a spatne lozisko,v kterem je ulozena+lozisko v deklu.......tezko rict na tuty tady od stolu......musel bych minimalne videt foto dvojkovejch kolecek a zminenych soucasti.......taky mas mozna jen starej vytahanej řetez a vytahanou rozetu na zadnim kole....to pak vyskakuje trojka furt......staci vymenit ozubeni rozety a koupit novej retez a sekundarni kolecko.......
Datum: 20. října 2009 9:50
 zdar draci helte co musím všechno upravit když chci dát na fichtla karbec ze 175
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2009 20:01
 Čau musíš sehnat od Vency menší karbec!!!!! jasný ???
Datum: 21. října 2009 20:01
 Tome ten karbec na fichtla nedávej,nemá to žádnej smysl.Ten patří na motor 175ccm a ne na motor 50ccm!Na fichtla bych dal karbec aby motor šlapal Dell orto 17.5-18mm,BING 16-18MM,AMAL 16-18MM nebo origo karbec Jikov!
Datum: 20. října 2009 22:22
Jméno: pejky
IP: uživatel7686
 kolik točíš, že tam chceš tak velký difuzor? určitě alespoň 12 000 co
Datum: 20. října 2009 19:48
Datum: 20. října 2009 17:35
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Dej si tam rovnou motor z 175
Datum: 20. října 2009 14:42
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 ty asi bude hodne velkej frajer......vetsina zavodaku jezdi na 19mm karbecy,ostrejsi jezdi na 21mm karbecy,extremisti jako stejsky s pětikanálem i na 24mm a ty naperes na seriovku 26mm karbec......asi tomu hodne rozumis co??? nechces si tam dat i vyfuk ze 175?? urcite to pridá hodne koní........
Datum: 20. října 2009 12:26
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 S tim karbecem to nepojede
Datum: 19. října 2009 22:19
 a čeho tím že dáš karb ze 175 do fichtla docílíš?
Datum: 19. října 2009 21:34
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja se asi zblaznim u jednoho pionyra jse to porad uchlastava je to uskrceny co to de tak jsem skusil dat zdruhyho pio. karbec a rano to nechtelo chytit pak se to rozhejbalo neme lo to moc vykon tak jsem kouknul na svicku a je uplne svetla to jsem este nevidel to nybyla cihlova barva ale takova do bíla tak jsem zvetsil hladinu jak ma bejt a dal jehlu na druhej zarez a nechtelo to taky chytit tak nevim jestli rano pojede kdyz tak prehodim spz a pojedu na druhym ale jak to je mozny?? na tam tom pionyru sla smes normalni . Skusim ho sundat a vycistit ale bylo tam taky sejtko na benzin tak pochybuju ze tam bude pordel jinak hlavni tryska je cista tu jsem kontroloval
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 9:52
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 fikusi co sme si psali na icq,tak sem presvedcenej,ze tobe se nic neulejvá......tobe to spatne pali v nizkych otackach........to nevyresi zadnej karburator,ale oprava zapalovani......
Datum: 20. října 2009 9:52
 hoj draci , mám problém když startuju motor nakopávačkou tak občas jde stuha a někdy jen tak propadne jako kdybych neměl
čím to je ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2009 20:55
 no rozdelany to nebilo bude zdřejmě olejem mam tam motorak vymenim za pp80 chtel jsem to jen proplachnout nejak jsem na to zapomel
Datum: 19. října 2009 20:55
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nejspis ta spojka a takky se muze protacet kolecko na klice to na retez pokud to bylo rozdelany tak je moznny ze to bylo malo dotahli ale nestava se to
Datum: 19. října 2009 20:45
 jo to me nenapadlo díky
Datum: 19. října 2009 20:38
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 prešmikuje ti spojka
Datum: 19. října 2009 20:33
 jako kdybych neměl svíčku
Datum: 19. října 2009 20:28
 pojede mi 250 líp když tak dám karburátor s jawy 350?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 15:00
 jak rika standa, ale jestli ho tam chces stejne mermomoci dat tak alespon z typu 640
Datum: 20. října 2009 15:00
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 cezetak ma pravdu.........hlavne nechypu smysl dotazu.......vsechny karburatory na velky jawy sou na chlup stejný,jen maj jiny trysky!!!!! trosku otazka uplne mimo!!
Datum: 20. října 2009 9:54
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Vždicky to jede nejlíp s origo karburátorem
Datum: 19. října 2009 22:21
 350ka jsou dvě 175ky. a směs se nasává střídavě takže ploní jakoby 175ku. takže bys dával karbec ze 175ky na 250ku
Datum: 19. října 2009 21:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 no ja som bol na jednom zraze a jeden mal na deluxe 250 karburátor z 350 akurát to že musíš asi preobiť jeho uchitenie
Datum: 19. října 2009 20:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 Nazdar dol som si trochu bebettu 210 dokopy nové veci v motore ložiska gufera spojky a výbrus č.4 no sranda je taká že ten 4 výbrus má kompresiu jak sviňa a tie spojky to neisu schopné pretočiť skúšal som aj sa nespočetne krát na nej súštať len jednoducho nejde aby prekonali kopresiu čo s tým :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2009 20:08
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 cau dneska sem pulilk motor z duvodu neslo nakopnout - preskakovalo to, nechtela ta startovaci paka zabirat , rozdelal sem to ale vsechny kolecka ok. aji segment jen 1. zub trosku semletej jinak vse ok , ale kdyz sem se podival na pouzdro co je v hrideli predlohy tak se protacelo v krytu a slo vydelat rukou mohlo to zpusobit prokluzovani startovaci pakY?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 14:32
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 vypodloz nakopavacku ve smeru od karteru kde je spojka.....na vypodlozeni je treba vyborna misticka na o-krouzek od nakopavaci hridele.....v nekterejch motorech to proste zlobi a zabira jen na tretinu zubů.....nevim proc....ale je to tak
Datum: 20. října 2009 14:32
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to pouzdro stim nema nic spolecnyho pokud nema naky velky vule. neprokluzujeti to kolecko na klice?? nebo ti nejde presne segment na kolecko poznas to tak ze se podivas kde to je omackany jestlo to neni omackany nakraji ale v prostred tak je to OK
Datum: 19. října 2009 20:38
Posl.aktualizace: 20. října 2009 14:37
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 ja uz sem na facebooku dýl,ani nevim proc,jednou mi neco prislo na mail,tak sem na to kliknul,chtelo to nejaky jmeno a heslo,tak sem tam napral to z emailu a ono to na me najednou vybaflo,ze mam profil na facebooku......beztak tam nemam zadny fotky,jen par kravin  ja mam profily vsude mozne......od poloviny z nich si ani napamatuju heslo  tebe jsem samozrejmne pridal do pratel...... co nam ukaze skupina fichtlkramek na facebooku je ve hvezdach......
Datum: 20. října 2009 14:37
 no neke stando
Datum: 20. října 2009 14:09
 tak sem se regnul at vim co je to vubec zac facebok  hlavne mi tam nepiste,, pac ja tam nebudu
Datum: 20. října 2009 13:44
 Stando jakos to stamgas pokecu by jsi to mel v popisu se regnout na dohlize zda se na feceboku nedela nejaka kulisarna
Datum: 20. října 2009 12:49
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 vsak jsem si to pozdeji precetl.......kdyz uvidim,ze to nekam spěje,tak se tam casem možna regnu......
Datum: 20. října 2009 12:29
 ja sem mu na to kejv stando jen kdyz bude mit napasno ze se nejedna o me,,,,
Datum: 20. října 2009 11:51
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 Moment........co to ma znamenat??? Nazev fichtlkramek je sesy....jak ho muzes pouzivat pro svoje ucely na internetu????
Datum: 20. října 2009 9:58
 už sem se tam registoval nejmín 5 a pořád mě nepřišel ten email
Datum: 19. října 2009 20:16
 Cus Jawaři co by se stalo kdybych nalel do motoru kompresorový olej místo PP90 jelo by to hůř a nebo líp.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 22:33
 pp90 je převodový můžeš ho tam dát... do kompresoru je nějakej průmyslovej.... slouží tam ke chlazení a mazání ale za studena
Datum: 13. února 2010 22:33
Datum: 20. října 2009 22:46
 Dej do motoru oil co tam patří,PP80 neboPP90!!!!
Datum: 20. října 2009 22:33
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 To je tak těžký tomu fichtlu dát to co chce když tě vozí??
Datum: 20. října 2009 21:07
 stando vůbec se tím nezabívej jsou to blá*ni...já bych byl spíš rád že tam něco lijou
Datum: 20. října 2009 20:58
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 klidne si tam nalej fritovaci olej,ze ano blazenn,,,,na ten to taky pojede......az se vam ty motory vyserou,tak tu neškemrejte o rady...... nikdy sem nikomu neradil spatne.....ale vzdycky se najde nejakej magor s takovehlema kecama........lejte si tam tam treba aceton a redidlo,snizujte si hlavy,benzin omastete naftou a vyjetym motorákem a do prevodovky treba fritovaci olej s kapkou hydraulickýho......me je to jedno.....vase vec
Datum: 20. října 2009 15:34
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 klidne ho tam nalej nepocuvaj standu lebo on moc bluzni
Datum: 20. října 2009 15:12
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 no na výkon to mit vliv nebude,ale hrozi tam zadření prevodovky a primáru.......v prevodovce ma byt olej prevodový
Datum: 20. října 2009 11:57
Jméno: arex
IP: uživatel6454
 cau lidi dnes sem si mil motorku a celou sem ji postrikal vodou kompletne celou na svicku proste vsude muze to zpusobit nepojizdnost
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 14:47
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 jen bacha u mustanga na indukcni civku....dostane se do ni voda a je po ní......
Datum: 20. října 2009 14:47
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja to jednou sprdele nakop a strikal jsem na to vapkou vsude do elektryky a nic az za chvili to zdechlo kdyz jsem strikal chvili na svicku slap jsem na to a zase to bezelo bez problemu jezdi
Datum: 19. října 2009 20:49
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 ja to tiež umivám až toho farba lezie dole  ale ešte som nemal s tým problém žeby mi voda spôsobila závadu
Datum: 19. října 2009 19:55
Jméno: Lahjvajs
IP: uživatel5365
 No já vezmu vždycky vapku a všechno uměju akorát dám na karbec nějakej pytlik.a nechám to asi hodku vykapat. pak nakopnu a jedu.
Datum: 19. října 2009 19:03
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 kdyz strikas vodu na motor tak to potom nastartuj a nech to bezet ono se to rychleji vypari
Datum: 19. října 2009 19:01
 Nejspíš bude stačit jen nechat vyschnout. Pokud si myslíš, že se ti dostalo trochu vody do benzínu, přilej tam trochu lihu.
Datum: 19. října 2009 18:48
Jméno: arex
IP: uživatel6454
 a vyschneto a pojede to ?
Datum: 19. října 2009 18:44
 ano, muze. Pokud se voda dostala nekam do lektriky nebo do karburatoru a pod tak to muze spusobit nepojizdnost
Datum: 19. října 2009 18:35
 Ano, určitě způsobí. Proč takovou blbost děláš?
Datum: 19. října 2009 18:34
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 zdar draci , mam jawa 20 vcera sem normlane bez problemu jezdil a dnes sem prisel do garaze nakopnul sem to a misto toho aby to chytlo tak z vejfuku takova rana divna porad to nechytalo a po 10x roztlaceni to chytlo jel sem kdyz sem se chtel otociit tak to cchciplo v com mohou bejt problemy ¨?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 9:59
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 svíčka nepálí
Datum: 20. října 2009 9:59
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 no podľa mňa predstih odtrh
Datum: 19. října 2009 20:01
Jméno: david.zradicka
IP: uživatel7664
 hele mohlo by to bejt tim že máš zasranej vejfuk a nebo že si dal moc oleje do benzínu
Datum: 19. října 2009 19:12
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Mám tu inspirace pro ladiče zapalek, aby neutráceli zbytečné peníze a úpravy kvůli roubování bezkontaktu z motorové pily. Tohle funguje na stejném principu a k tomu vám zůstane i světelný okruh, tudíž zůstanou i světla... http://btelectronic.sweb.cz/lightcdi.htm A podle mě to je schopnej dát průměrně šikovnej elektronickej analfabet
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2009 22:53
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 to Chong: neboj,az se zacnu dostavat od seriovyho fichtla k zavodaku,tak budu hrozne otravnej
Datum: 20. října 2009 22:53
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To Standa - koukni na můj web, mám tam i podklady k regu. Osvědčilo se to fláknout do hliníkové krabičky. Ta uchladí fakt velikej výkon. Mám to sice furt v kebuli mustangího světla, ale těch 45W je limitních s tak miniaturním chladičem. Větší se zase do kebule nevejde, tak půjdu taky do hliníkové krabičky... Jo s tím časem to znám. Pytlíkuju co bych chtěl a musím jak to jde. Naštěstí odpůrkyně má docela pochopení  . Jakmile budeš cokoli páchat máš u mě expresní podporu, tak se klidně na mě se Zdenkem obrať...
Datum: 20. října 2009 19:15
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To vacin.. máš recht ten proud u TIC106 je 200uA to je tak zoufale malej proud že se na to chytá kdejakej bordel, proto jsem je tu měl v zásobách bo jsem je přestal používat do CDI. Osobně jsem si oblíbil TYN610, ale ten pro tuhle konstrukci není úplně vhodnej... Nenapadlo mě že z té samé řady (TIC106, TIC116,TIC126) už má jiner tyristor Ig v pohodě... Tedy máš pravdu TIC126N je určitě vhodnější pro tohle CDI, každopádně zatlumení tam bejt musí, akorát bude asi o výrazně větší hodnotě.
Datum: 20. října 2009 19:09
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 zacnu to resit az pojede fichtl v serii.......zatim furt brousim plnič pod lak....zejtra mi ceka posledni a ten nejhorsi dil...rám  ....jinak vubec neni cas,prace,skola,pritelkyne....vidim to aktualni tak nekdy v listopadu,neli po novem roce  se zdenkem uz sme premejsleli ze ty kondy bud vyhodime nekam jinam a nebo celou desku vyhodime....
Datum: 20. října 2009 19:05
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 2 Chong-omluva se přijímá. Ale když už chceš prohlížet ty datasheety, tak se podívej na proud Ig. Pak třeba zjistíš, že bys eventuelně nemusel použít R1 na jeho zatlumení. CDI zdar.
Datum: 20. října 2009 18:32
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To Standa.. ale napadlo mě že ty kondenzátory můžeš z tišťáku vyndat a dát je na výstupní drát (co se připojuje na faston) mimo motor.
Datum: 20. října 2009 18:18
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
Datum: 20. října 2009 18:15
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To Standa - můžu ti navrhnout tišťák šitej na míru pro tvou potřebu a poslat ho Zdeňkovi k výrobě. Faktem je že to rego do skříně nedoporučuju už na svém webu. Když budeš chtít ten tišťák navrhnout tak dej vědět. Stejně mám takovej vlastní dluh že chci i tuhle varinatu zveřejnit pro ty co by chtěli dělat úpravu jako na čtyřpól ale pouze s třípólem.
Datum: 20. října 2009 18:06
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Vacine- omlouvám se uváděl jsi N...  Bohužel svůj jízlivý text nemohu vzít zpět, tak přijmi omluvu
Datum: 20. října 2009 17:51
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To vacin - ano vacine tvoje reakce mě pobavila. Je to jako v babettě, ale to bude tím že obě zapojení vycházejí ze stejného patentu, takže ještě bych dodal, je to stejný jako u čínskejch motorek s motorem Honda Monkey, čtařkolky a spousty jiných motorů, které mají označení CDI čímž se tu v diskuzi stanu moudřejším než ty  . Ale asi tak TIC106M a TIC126N se liší v jedné podstatné věci... 106 a 126 jen říká že že čím vyšší číslo tím vyšší spínací proud.. no jenže musím ti sdělit že ani 106ka je co se táýká proudu dostatečně předimenzovaná, na to aby se musel volit jinej tyristor. Zásadní rozdíl je však v tom co ty považuješ za nepodstatné a to je ono písmenko na konci... N totiž říká že tyristor vydrží svorkové napětí 800V, zato M říká že vydrží pouze 600V.. takže výměnou za tebou doporučovaný tyristor by jsi posílil dimenazci proudovou, kterou není třeba ale zato by jsi volil tyristor s měnší napěťovou odolností, což je ale zcela zásadní bo těch 600V se tam nakrásně vyskytnout může.. Takže před udílením takových fundovaných rad si nejprve projdi katalogové listy dotyčných součástek
Datum: 20. října 2009 17:49
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To Pejky - hele nevím, jestli zmákne 12tisíc otáček. Problém je v tom že neznám proudovou charakteristiku magnetta. Takže to lze zjistit pouze pokusem. Navíc záleží na síle magnetů rotoru, kvalitě navinutí pólu, nebo vhodnosti použitého transformátoru. Tím můžeš zkazit hodně. Ale popravdě včera jsem komunikoval s Firesnekem a on sám nepotřebuje CDI s otáčkama na11 tisíc protože podle jeho zkušeností se nad 11 tisíc spolehlivě trhá ojnice. Tedy bavíme-li se o pionýřím motoru. Přesto pokud chceš mít jistotu že CDI zvládne 12tisíc otáček, tak ti doporučuju buď http://btelectronic.sweb.cz/cdi2.htm nebo http://btelectronic.sweb.cz/cdi.htm u nichž spolehlivě vím že dokážou 33 tisíc otáček.. to by ti snad mohlo stačit  . Přesto můj soukromej odhad je takovej že 12tisíc by uváděné CDI zmáknout mělo. Vytočil jsem totiž motor na volnoběh na krev a stíhalo to pálit úplně v pohodě. Netuším kolik to může být otáček, ale rozhodně to bylo sakra hodně  .
Datum: 20. října 2009 17:42
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Je to v podstatě to samý co na Babettě. Já ale používám TIC 126N, je silnější. Tak kdyby někomu ta 106ka při vysokých otáčkách odešla (mě odcházela orig. Babeťácká zapalka už při 7000RPM)
Datum: 20. října 2009 17:26
Jméno: pejky
IP: uživatel7686
 Ahoj, bude to fungovat i při 12 000 ot./min. v tomhle se nevyznám, a nechtěl bych to dělat zbytečně, dáky.
Datum: 20. října 2009 15:38
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 tak ja uz mam jasno.....mam tvoje analogovy CDI na 12V.....uz jen resim,jak ukotvit hallku H01 od imsoftu na fichtlackou klec.....zatim jsem si ohnul kus pasoviny,na ktere bude mozno s cidlem jemne manipulovat......zjistil jsem blbou vec.....ze mi zavora od cidla naráží do kondenzatorů na plosnaku v zapalovani,takze plosnak s usmernenim bude schovanej nekde v plechách.....zatim vypada vse moc snadně,tak čekam co se vysere  Uz mam na plosnakach milimetrovou vrstvu prachu,tak doufam ze budou fungovat  ne ze by sme doma neuklizeli,ale zakazal sem matce sahat na veci,o kterejch neví,k čemu jsou
Datum: 20. října 2009 14:54
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Stando nejel, ale díval jsem se stroboskopem jestli do snímání neleze rušení a nespíná výboj i v jiných polohách (jednoznačně zamotanej signál z rotoru) a ani při vytočeným motoru div mi píst nevyskočil z motoru to házelo jen kde mělo. Takže pokud se nemíchá rušivej signál do vysokejch otáček není co testovat jízdou. Já měl potíž s tím že jsem to testoval na externí indučce a nechtělo se mi to izolepou roubovat na stroj
Datum: 20. října 2009 13:44
Jméno: standa
IP: uživatel7683
 prostě úžasný.....chongu uz si skousel jak to jede?? funguje to v celym rozsahu otacek 500-7500 ot/min......
Datum: 20. října 2009 12:00
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To Bubak... to stínění je samozřejmě dobrá věc, takže když ho tam dáš zmenší se snímané rušení od magnetů rotoru. Osobně bych kruhovou výseč obyč železného plechu pod snímač uchytil pod jeden distanční sloupek a zajistil jiným šroubkem či dvěma jinde na statoru. Doma mi to nezlobilo, tak jsem ten plech tam nedával. Je ale fakt že jsem na testy neměl osazené světelné póly a ty můžou zdeformovat magnetické pole tak že se do snímače dostane větší bordel, takže bych pak ten plech tam byl také nucenej dávat. Jojo, použil jsem přípravek na uchycení pólu, akuvrtačku, na kterou jsem řilepil TLE4905 (hall čidlo) na sklíčidlo magnet a k tomu připojil počitadlo OMRON. Do svěráčku jsem uchytil špulku z rozebraného trafa, vycentroval jí kartonem zboku a ovory v kartonu jsem protáhnul šroub jako osu odvíjení.. no a pak jen reguloval otáčky vrtačky a druhou rukou rovnoměrně rozkládal vrstvy závitů co to šlo. Fotky mám, nasdílím ale až večer.
Datum: 20. října 2009 8:30
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Udělám ještě jasnější schematický zapojení... v průběhu dneška ho dám na web. Ale je to tak že ze zapalovacího pólu (z jeho výstupu vinutí) přivedeš u 555ky jeden drát na trafo u jeho svorek na 6V (trafo má dvě svorky.. jeden pár na 6V a druhý pár na 230V), druhý vývod 6V svorek se spojí s kostrou motorky. Z vinutí 230V oba vývody přivedeš do svorkovnice tišťáku a z tiš´táku vede faston za kterej se připojí jedna hnáta vysokonapěťového kondenzátoru a druhá hnáta se připojí na vývod 15 indukční cívky. Na zbytek elektroinstalace se nešahá a nechá se jak je. Takhle to samozřejmě platí i pro modely 20,21,23a a 23 pokud se ponechá původní zapalovací pól. Jo a samozřejmě že se odstraní kladívko a ten tesláckej kondenzátor. Nevím čím myslíš větší jiskru ale rozhodně je tenhle typ zapalka účinnější než klasika. PLus tímhle získáš bezkontaktní snímání, takže ti odpadne seřizování kladívka, mazání plsti a nastavování odtrhu. Pokud se ti nepohne unašeč a dobře ho utáhneš, tak už na předstih nemusíš do smrti šáhnout
Datum: 20. října 2009 8:21
 no... u 555 je zapalovací civka jako kdyby na 15, takze z 15 bych to musel navest do teho malyho CDI a z toho pak normalne zapojit jak to lezi a bezi s normal zapalkem?? ja jsem jaksi na tohleto levej...
a jiskra bude silenjsi?
Datum: 19. října 2009 22:17
 super, presne na tohle jsem cekal. jen dva doatzy - je potreba odstinit rotor odspodu, jako jsi mi to psal minule? ve clanku o tom nepadlo ani slovo, tak nevim. a dale, mohl by jsi vyfotit pripravek na uchyceni civky do navijecky? nepredpokladam ze by jsi ji pri tomhle poctu zavitu vinul rucne...
Datum: 19. října 2009 21:58
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Nejdražší je trafo, to netuším kolik, pokud si navineš zapalovací pól tak to je jen o šikovných rukách a trafo pak nepotřebuješ. Tyristor tak kolem 15kč, snímací cívka (relé) tak 25kč, kondenzátor 1uF/630V tak 50kč.. zbytek po koruně... Magnet můžeš koupit na aukru, viděl jsem ho za 1,50kč, ale cenu ti navýší poštovný, takže když ho vyndáš z vyřazený CD mechaniky je zdarma. Trafo se dá, jak píšu na webu, sehnat ze staré černobílé televize. V 70.a 80.letech se používalo na žhavení obrazovky i samostatně jako mám na fotce. Žhavení bylo jednotně 6,3V, takže se nesekneš.
Datum: 19. října 2009 21:50
Jméno: kross
IP: uživatel1250
 máte někdo spočítáné na kolik to zapalování vyjde?(když koupím všechny součástky nové)
Datum: 19. října 2009 21:40
 Yuri: to na slovensku nemáte autoservisy a autodíly?
Datum: 19. října 2009 21:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 no ide o to že som so slovenska a platiť poštovné 290Kč = asi 10e kvoli 30 korunovému relatku sa sa mi neoplatí
Datum: 19. října 2009 21:15
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Tohle relátko je dost rozšířené, určitě ho najdeš pod jiným názvem i na slovensku. Má dost netipické pouzdro (vlastně žádné) a nedá se s ničím splést... je na 24V
Datum: 19. října 2009 21:11
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 no ide o to že som so slovenska a platiť poštovné 290Kč = asi 10e kvoli 30 korunovému relatku sa sa mi neoplatí
Datum: 19. října 2009 21:03
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Snímací cívka je z relátka, typ a kde ho je možné kopit je ve článku. JInak ale lze použít libovolné relé na 24V, ale pak je nutné aby šlo mechanicky upevnit. Já prostě našel tohle. Jestli se ptáš na zapalovací pól, tak tam je navinuto nadivoko 3000 závitů drátu o průměru 0,1mm dá se to ale obejít použitím původního zapalovacího pólu a k němu připojit trafo. Pozorně si to přečti je tam všchno potřebné k reprodukci. Jen asi to trafo.. ale dá se použít i to dvojité co se běžně používá u tyristorka z amatérského radia.
Datum: 19. října 2009 20:35
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 skláňam sa a padám pred vašou dokonalostou mohli by ste mi povedať kolko je na cievke závitou na akom priemere a aký má priemer drôt lebo nejaké 24V relatka mám tak možno nájdem niejaký ekvivalent
Datum: 19. října 2009 20:17
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jo na 555 to půjde, ale musíš použít trafo...  Samozřejmě tam asi pak bude jinej tišťák, ale v principu jde jen o uchycení toho snímače... zbytek může být mimo motor.
Datum: 19. října 2009 19:12
 doprčič... na 555 to pratikovat nepujde co?
Datum: 19. října 2009 18:32
 chtel sem se zeptat koupil jsem šavle foral forcelle nevite o nich neco neda se na ne sehnat ta matka brejle co prochazejíkem neco čep
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2009 18:11
 Zdarec,kdyš dám do karbce new šoupátko pomúže mi to nějak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2009 20:14
Jméno: cmoud
IP: uživatel8099
 jo pomuže ti to bude ti to víc šoupat
Datum: 20. prosince 2009 20:14
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Zmenšej se ti vůle kterou se přisává falešný vzduch, ale rozhodně tím nespravíš opotřebení těla karburátoru
Datum: 19. října 2009 18:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Urcite ne...nekdypomuze stara jehla kdyz ma stara osopany zarezy ale soupatko tezko...
Datum: 19. října 2009 18:15
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 jak pomuze jako rychlost ? ne pokud to stary neni prelomeny xD
Datum: 19. října 2009 18:12
|



|